У своїй роботі поставили за мету збільшення конверсії сайту інтернет-магазину Kimito. В результаті продаж зріс майже на 59%, коефіцієнт ROAS по кошику склав 421%.
Загальна інформація щодо проєкту:
Назва компанії: KIMITO |
Мета клієнта: збільшення кількості продажів |
Тематика: інтернет-магазин корейської косметики |
Послуга: налаштування контекстної реклами |
Особливості ніші: дуже висока конкуренція на ринку |
Результат роботи: зростання кількості кліків та транзакцій. Коефіцієнт ROAS за кошиком — 421% |
В онлайн магазині корейської косметики Kimito покупці можуть знайти сучасну продукцію, доставлену безпосередньо з Південної Кореї. В асортименті представлено понад 1300 різноманітних товарів для догляду за обличчям, тілом, волоссям.
Комунікація з клієнтами в інтернет-магазині налагоджена так, щоб людина, окрім купівлі косметики, отримала масу позитивних емоцій. Для цього організована робота досвідчених менеджерів, які готові привітно і компетентно відповісти на будь-яке питання.
Підбирати необхідний товар на сайті дуже зручно, оскільки вся продукція розсортована за функціональною приналежністю:
- догляд за обличчям. У цьому розділі представлені креми, тонери, пілінги, скраби, сироватки та багато інших засобів;
- догляд за тілом. Покупець може придбати гелі, лосьйони, дезодоранти, скраби, маски та інші товари;
- догляд за волоссям. У цій частині каталогу розміщені шампуні, бальзами, кондиціонери, маски та тоніки для догляду за волосистою частиною голови;
- засоби для макіяжу.
Окремо виділена косметика, що різниться за типами шкіри, віком, виготовлена різними брендами. Є розділи в каталозі з аксесуарами та ідеями для подарунків. В цілому робота сайту налагоджена таким чином, щоб клієнту було зручно вибрати потрібний товар і оформити замовлення.
Компанія Kimito звернулася до нас з метою налаштувати рекламні кампанії різних типів, щоб залучити нових клієнтів та збільшити кількість продажів.
Цілі та завдання проєкту
Наш клієнт уже мав досвід запуску пошукових кампаній, але коригувальні роботи з них не проводилися. Основні поставлені перед нами завдання — оптимізація діючих проєктів та запуск нових. Стратегічними цілями було визначено:
- зростання продажів у результаті оптимізації контекстної реклами;
- зниження вартості конверсії за РРС-рекламою.
Усього цього можна було досягти внаслідок впровадження комплексної стратегії налаштування роботи у рекламному кабінеті.
Наша стратегія
На старті проекту ми провели комплексний аудит пошукових кампаній нашого клієнта, оцінили, як використовуються сучасні рекламні інструменти. В результаті виділили основні напрямки нашої роботи:
1) Оптимізація діючих пошукових кампаній
Для підвищення результативності рекламного просування потрібно відстежувати ефективність показників та коригувати налаштування. Рух у цьому напрямку допомагав збільшити кількість конверсій та знизити вартість кліка. Наведемо найпростіший приклад. Заглибившись у статистику конверсій за часом, наші фахівці помітили, що покази в нічний час не були ефективними, не приносили конверсії. Проста зміна налаштування могла покращити результативність.
2) Налаштування розумних кампаній у Медійній мережі
Цей напрямок у просуванні Kimito був дуже перспективним. Воно дозволяло враховувати велику кількість факторів в управлінні, призначенні ставок, оптимізації таргетингу. За допомогою підключення деяких функцій (наприклад, динамічне залучення клієнтів) можна було зіставити дані з фіда товарів з інформацією профілів користувачів. Таким чином, підвищувалась ймовірність залучення споживачів, які вже готові до здійснення активної дії – купівлі товару.
3) Робота із сервісом Google Shopping
Цей інструмент є флагманом у просуванні будь-якого інтернет-магазину. Після аналізу структур торгових кампаній було заплановано внести зміни, щоби зробити процеси більш логічними, усунути повтори. Основною точкою зростання міг стати просування у регіонах. На це і була спрямована наступна наша робота.
4) Робота в Merchant Center
Це канал комунікації, за допомогою якого можна звернутися до різних груп споживачів, швидко оновити дані та проаналізувати статистику. Налаштування показу об'яв у цьому сервісі могло просунути окремі товари з інтернет-магазину Kimito.
Використання нашої стратегії могло збільшити результативність на 15–20%.
Наші рішення
Крок 1. Налаштували пошукову рекламу
У процесі роботи в рекламному кабінеті наші фахівці виділили найефективніші рекламні кампанії, на яких вирішили зробити акцент і масштабувати їх. Також відключили ті, за якими завищена вартість конверсії та низька результативність. На наступному етапі зробили таке:
- перевели брендову кампанію на стратегію «Цільова рентабельність інвестицій у рекламу». Це дозволило збільшити результати у 1,5 рази;
- оптимізували рекламні пошукові кампанії на рівні кожної ключової фрази, окремих оголошень та групи;
- проаналізували ефективність стратегій та вибрали оптимальну для збільшення продажів.
Крок 2. Опрацювали торгові кампанії
По торговим кампаніям спостерігалася завищена вартість конверсії, а також виділено неефективні та дорогі регіони.
Наші фахівці проаналізували ефективність кожної РК на рівні категорій, підкатегорій та товарів. Виключили ті з них, за якими була завищена СРА, були відсутні конверсії. Крім того, в налаштуваннях було відключено регіони, в яких не велися продажі (наприклад, зона ООС), винесені в окремі рекламні кампанії з виділеним бюджетом ефективні підкатегорії та регіони.
У процесі роботи ми задали нові стратегії та внесли коригування щодо стратегії «Цільова рентабельність інвестицій».
Крок 3. Оптимізували та опрацювали медійні та допоміжні кампанії
На цьому етапі приділили увагу кампаніям Smart Ads та Discovery Ads. Окремо налаштували просування в Медійній мережі, обравши розумний підтип.
Коментар нашого експерта
Ніша корейської косметики сама по собі вже цікава у роботі. Це велика кількість брендів та різноманітний асортимент. Конкуренція в тематиці дуже висока, причому не лише у контекстній рекламі, а й в Інстаграмі, де знаходить інформацію більшість нашої ЦА.
Найскладніше працювалося не на старті проєкту, а пізніше, коли проводився переїзд на новий сайт. У зв'язку з цим потрібно було максимально утримувати показники реклами. Усі зміни на сайті не могли пройти безслідно для рекламних кампаній.
Анастасія Гусак, Senior PPC спеціаліст
Результати проєкту та подальші плани
Аналіз статистики показав, що послідовне впровадження нашої стратегії дало результати. За 3 місяці роботи над проєктом зросла кількість нових користувачів майже на 18%, кількість транзакцій побільшала на 58,97%. Це свідчило про те, що нам вдалося привести користувачів до активної дії — купівлі косметики. Дохід компанії зріс на 55,33%.
Роботу з інтернет-магазином Kimito продовжуємо, працюємо над масштабуванням рекламних кампаній та намагаємось знизити вартість СРА.
У подальших планах — тестування стратегій, запуск рекламних кампаній, робота над розширенням фіду, розробка та тестування банерів, опрацювання нових текстових оголошень.
Залишіть ваші контактні дані.
Будемо раді обговорити ваш проект!