0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Кейс контекстної реклами для магазину корейської косметики

26 листопада 2024
675
0
Поділіться
Зміст

    Просування інтернет-магазину з продажу корейської косметики за допомогою контекстної реклами виявилося успішним. Усього за 2 місяці роботи кількість транзакцій зросла у 1,6 раза, а середній чек — у 1,47 раза.

    • Тематика: інтернет-магазин корейської косметики
    • Регіон: Україна
    • Статус: в роботі
    • Тривалість робіт: 2 місяці

     

    Компанія та мета проєкту

    Інтернет-магазин пропонує широкий асортимент косметичної продукції з Південної Кореї. Компанія входить до топ-3 постачальників корейської косметики в Україні для В2В-клієнтів. У продажу представлені товари оригінальних брендів, відомих своїми засобами з натуральним складом та унікальними компонентами. Магазин співпрацює безпосередньо з виробниками. В результаті є можливість для оптових покупців придбати косметику за конкурентними цінами, що забезпечує вигоду від такого партнерства.

    У каталозі інтернет-магазину виділено категорії товарів для професійного догляду за шкірою обличчя та тіла, волоссям, а також ротовою порожниною. Окремо представлені розділи з унікальними аксесуарами, товарами для макіяжу, наборами косметичної продукції.

    Компанія має власні склади, де дотримуються всіх необхідних правил зберігання. Таким чином забезпечується швидка доставка замовленої продукції до будь-якої точки України. З оптовими клієнтами працюють кваліфіковані та відповідальні менеджери, які системно підходять до ведення всіх справ.

    Мета — зайняти провідну позицію в ніші продажів корейської косметики для В2В-клієнтів і вийти на ринок роздрібних покупців.

     

    Наша стратегія

    На початковому етапі наші фахівці здійснили огляд співвідношення рекламних каналів у ніші продажів корейської косметики в Україні. Це допомогло з'ясувати, які платформи використовують конкуренти, а також оцінити рівень попиту в ніші. Перед нами було поставлено завдання досягти успіху серед В2В- і В2С-клієнтів. Для цього ми прийняли рішення розділити рекламні кампанії для різних аудиторій, що давало можливість працювати більш точково і досягти максимальної віддачі. Для досягнення цілей ми вирішили діяти таким чином:

    • виконати аудит налаштувань рекламного кабінету й оптимізувати їх;
    • доповнити фід даних інформацією про відгуки покупців;
    • контролювати показник оптимізації рекламних кампаній;
    • використовувати інші рекламні канали залучення користувачів.

     

    Хід робіт

    Аудит рекламних кампаній і поділ кампаній для ніш В2В та В2С

    При налаштуваннях рекламних кампаній ми вирішили орієнтуватися на мобільну версію сайту, оскільки аудит показав, що 82% відвідувачів використовують смартфони для пошуку та замовлення корейської косметики. Наші фахівці перевірили коректність відображення всіх елементів і протестували процес оформлення замовлення.

    Клієнт поставив завдання оптимізувати кампанії для В2В-ніші, які були запущені раніше, та в перспективі масштабувати їх, а також запустити РК, орієнтовані на роздрібних покупців. Для залучення корпоративних покупців ми продовжили використовувати пошукову рекламу та РМах-кампанії.

    Оптимізація налаштувань рекламних кампаній

    Для кампаній Performance Max наші фахівці рекомендували підтримувати показник оптимізації на рівні щонайменше 95%, оскільки це впливає на ранжування оголошень у видачі. Вони додали більше текстових заголовків у групах, що дозволило системі тестувати різноманітні варіанти оголошень, а потім показувати найбільш конверсійні. Щоб уникнути витрат на нецільовий трафік, виключили майданчики з іграми та додатками, налаштували геопоказники.

    Працюючи з налаштуваннями пошукових кампаній, ми виділили брендову групу з загальної кампанії, оскільки вона могла принести найбільш конверсійний і дешевий трафік. Додатково ми включили логотип та назву компанії у налаштуваннях, щоб виділити оголошення серед конкурентів, а також додали більше заголовків.

    Використання додаткових рекламних каналів

    Для залучення додаткового трафіку на сайт і підвищення конверсії інтернет-магазину наші спеціалісти запустили рекламні кампанії на Prom. Для цього вони підключили каталог Prosale, можливості якого дозволяли відображати товари, що рекламуються на верхніх позиціях популярної платформи.

    Оскільки нам доводилося працювати над просуванням такої косметичної продукції, з якою не всі покупці знайомі, важливо було показати відгуки в оголошеннях Google Shopping. Для цього наші фахівці налаштували фід, вивантаживши відгуки з сайту та додавши їх до таблиці. Це дозволило підвищити довіру до продуктів.

    Масштабування рекламного облікового запису

    Ми розуміли, що для покращення рекламних показників важливо було оптимізувати отримання аналітичних даних, підвищити якість оголошень і точніше сегментувати аудиторії. Щоб знизити втрати даних на 5–8%, через Google Tag Manager ми налаштували ручний тег Google. Це дозволило збирати та передавати детальну інформацію про поведінку користувачів на сайті, включаючи дані про кошик. У свою чергу, це вплинуло на навчання PMax-кампаній.

    Також наші спеціалісти регулярно аналізували звіти про конверсії та контролювали зміну показників СРС, CR, ROAS та інших. Вони намагалися вчасно знаходити й усувати проблемні моменти, тестували нові формати та стратегії призначення ставок.

    Коментар фахівця

    Нашому клієнту важливо було отримати якісні ліди (особливо у В2В-сфері) для подальшої взаємодії з потенційними покупцями. Тому ми вели таблиці з даними про ліди, де вказували їх кількість, вартість та інші параметри. Щотижня ця інформація надсилалася клієнту.

    Ще одна особливість проєкту — те, що з рекламних оголошень був виключений телефон. Це пояснювалося тим, що для нашого клієнта було важливо залучити користувачів до сайту та простимулювати їх купувати через кошик. Ми налаштували показ відгуків в оголошеннях, що стало прикладом соціального доказу.

    Захаревич Владислав, Head of PPC

    Результати

    Оцінюючи результати, ми відзначаємо швидкий старт проєкту із запуску та ведення контекстної реклами для інтернет-магазинів корейської косметики. Усього за 2 місяці роботи нам вдалося досягти збільшення кількості транзакцій у 1,6 раза. Показник конверсій був на рівні 2,49%.

     

    Зростання ефективності кампаній

    Головним показником ефективності нашої стратегії стали зростання транзакцій у 1,6 раза та збільшення середнього чека в 1,47 раза.

    Рентабельність інвестицій

    Про рентабельність інвестицій свідчить показник ROAS, який був на рівні 1 549%. Дохід від реклами зріс у 1,67 раза.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
    Ми використовуємо файли cookie
    Ми оптимізуємо роботу сайту, створюємо персоналізований маркетинговий досвід та збираємо дані щодо використання сайту та аналітику. Натиснувши «Прийняти», ви погоджуєтеся використовувати наші файли cookie.