SEO (Search Engine Optimization) - це низка дій безпосередньо на сайті та поза ним, завдання яких - підвищити позиції ресурсу в результатах пошуку за релевантними запитами.
SEO-оптимізація сайтів - набір стратегій та інструментів просування в Інтернеті, що застосовуються до сторінки сайту, щоб вона органічно відображалася на верхніх місцях пошукових систем. Що в результаті призводить до збільшення трафіку і конверсії на сайті.
Якщо вам потрібна пошукова розкрутка сайту, просто скористайтеся формою зворотного зв'язку на сайті або зв'яжіться з нами за номером телефону 0-800-759-750.
.Проведення просування сайтів у пошукових системах вимагає професійних знань, тому найкраще замовити послугу SEO-оптимізація в нашому агентстві. Співпраця з Elit-Web - це завжди комплексні рішення і прогнозовані результати, незалежно від ваших цілей і бюджету. Особливий підхід до клієнта дає нам змогу розробляти персональні підходи розкрутки та просування сайтів у найкращому співвідношенні ціна-якість.
.Перш ніж приступити до аналізу, а тим більше етапу seo, необхідно дослідити територію, подивитися на тематику сайту. Якщо це сайт електронної комерції, ми говоримо про галузь.
У ході аналізу потреб клієнта формується його профіль - опис цільової аудиторії. На підставі отриманих даних виділяються основні риси: місце проживання, вік, стать, інтереси тощо. Цілісний портрет потенційного покупця надасть можливість вибудувати успішну стратегію просування сайту і залучити цільовий трафік до ресурсу. Тепер ви знаєте, на кого саме будуть спрямовані ваші зусилля, і коригуєте план з урахуванням інтересів вузького сегмента споживачів.
SEO-фахівець перевіряє обмеження в ранжируванні, проблеми з індексацією та інші моменти, які можуть завадити подальшому процесу розкрутки. Він дає оцінку видимості сайту в пошукових системах і проводить комплексну аналітику.
Ефективне SEO просування не реалізується у відриві від конкурентів. Замовник може самостійно вказати на основних бізнес-суперників, проте SEO-експерт проводить ширший аналіз. У результаті ви отримуєте список реальних конкурентів - сторінок, які займають потрібні вам позиції в пошуку, видні за ключовими словами. Це дає змогу створити повну SEO стратегію. Поглиблений аналіз майданчиків схожої тематики і конкурентів у ніші просування - це ключ до визначення чинників комерції, що працюють. Він дає змогу виділити точки зростання вашого ресурсу, усунути неточності та підкреслити переваги, зробивши їх візитною карткою веб-майданчика.
Оцінка загального стану сайту на даній стадії роботи над проектом включає формування рекомендацій щодо загальних параметрів, які підлягають коригуванню.
На цьому етапі підбираються ключові слова, які точно характеризують товар або послугу і потрібні для пошукового просування сайту. Підбір ключових запитів і їхнє точне розташування на сторінках - один із найважливіших моментів, від яких залежить успіх в органічних результатах пошукової видачі.
Ефективність реалізації проєкту загалом залежить від того, наскільки правильно буде опрацьована семантика сайту. Это слова и текстовые связки, по которым целевая аудитория приходит на ваш ресурс. Теперь потенциальные покупатели не находят сайт случайно. Подобранные ключи помогают им найти вас, повышая вероятность роста конверсий.
Процес грамотного підбору ключових слів складається з наступних етапів:
Зібрати семантичне ядро, яке працює, допоможе низка допоміжних сервісів: Google Keyword Planner та ін.
.Після визначення якісного набору семантики настає стадія ефективного розподілу ключів на посадкових сторінках сайту. Нужно предварительно отсортировать их по схожести и интересам потенциальных покупателей.
Кластеризація - це метод сегментації ключових фраз із семантичного ядра на основі результатів пошукової видачі. Задачи кластеризации:
Виділяють два типи кластеризації: м'яка та жорстка.
Після завершення роботи ви отримаєте ключові слова, розділені на кластери, кожен з яких призначений для окремої сторінки сайту.
Чим вище число перетинів ключових слів, за якими здійснюється розподіл на групи, тим більша точність. Це тягне за собою зменшення кількості запитів у кластері.
.
Залежно від обсягу семантичного ядра поділ ключів можна здійснити вручну або за допомогою таких допоміжних інструментів, як Just-Magic.
.Структура сайту має вагоме значення для правильного функціонування та використання. Це фундамент, який підказує пошуковикам і користувачам, як правильно читати і швидко обходити сторінки ресурсу. Налагоджена логіка взаємодії з сайтом значно підвищує шанси успішного просування сервісу.
Виходячи з кластеризованого семантичного ядра створюється розширена структура для задіяння всіх кластерів слів.
.Процес передбачає складання сторінок, релевантних цільовим запитам інтернет-користувачів. Якщо сторінка, що відповідає тій чи іншій категорії кластерів, відсутня, то в план дій вносяться дані про необхідність її створення.
.
Розробка структури сайту допоможе досягти збільшення відвідуваності за рахунок користувачів, зацікавлених у вашій тематиці. Це процес, що вимагає великих витрат часу і копіткого підходу. Що оперативніше буде виконано роботи, то швидше буде отримано результат у вигляді розширеного запитного індексу.
Роботи з внутрішньої оптимізації спрямовані на поліпшення органічної видимості. Процес передбачає оптимізацію web-сайту і контенту для поліпшення доступності, актуальності та зручності для користувачів. Деякі із заходів включають у себе:
Работа з поліпшення технічної частини веб-ресурсу має величезне значення для його успішного просування. Это часть комплексной оптимизации, ответственная за индексирование, скорость сайта, а также корректное его отображение на устройствах различных типов.
Команда вносить зміни, які показують пошуковим системам відповідність сайту актуальним вимогам. К этим работам относятся:
Контентний зміст - це "обличчя" ресурсу. Тщательно проработанные тексты, графическое наполнение и целостное визуальное оформление влияют как на общую видимость сайта, так и на время пребывания на странице пользователя. Информационный контент должен быть актуальным и полезным для заинтересованной аудитории, указывать на экспертность докладчика и интернет-площадки в целом. Описи та атрибути, що продають, робляться прозорими, ясними, мотивуючими.
Мета комерційного SEO аудиту - налагодження максимально доступного і відкритого по відношенню до користувачів вигляду веб-ресурсу. Это не только оценка его удобства. От изложенной о вас информации зависит формирование уровня доверия и общей репутации онлайн-сервиса.
Внутрішня SEO оптимізація сайту - найбільш трудомісткий етап робіт, який проводиться на регулярній основі. Сайт зобов'язаний відповідати всім правилам пошукових систем - бути якісним, швидким, зручним для відвідувачів.
Зовнішня оптимізація - це роботи з посилальним профілем, метою є збільшення кількості авторитетних посилань з інших веб-сайтів.
.Завдання SEO-фахівців - підібрати тематичні авторитетні ресурси, які посилатимуться на просувний інтернет-майданчик. На цьому етапі експерти дбають про те, щоб про вас говорили, ділилися посиланням на сайт і радили. Вони коригують тональності і регулярно відстежують усі згадки. Кількість посилань має значення. Ресурс не повинен бути надмірно нав'язливим. Якість донорського майданчика - це ще більш цінний показник. Будь-які переходи, здійснені за посиланнями із сумнівних сайтів, викликають підозри пошукових систем.
Опрацьовані зовнішні чинники - це зміцнення іміджу сайту для пошукових систем, отримання найкращої оцінки від них.
Важливо прагнути отримувати природний приріст трафіку із зовнішніх джерел, щоб пошук не розцінив це як спам.
.Поведінкові фактори, такі як час, проведений на веб-сайті, кількість сторінок, відвіданих під час сеансу, або показник відмов (відсоток користувачів, які залишили сайт після перегляду однієї сторінки — без будь-яких дій на сторінці), стають все більш важливими.
Основні дії у роботі з поведінковими факторами:
Метою сайту є в основному продаж товарів та послуг. Сайт, який досягає цілей, потребує глибокого аналізу потреб компанії, визначення ключових показників ефективності (KPI) та досліджень UX.
Послуги з юзабіліті сайту та оптимізації конверсії включають:
Завдяки заходам з оптимізації сайту, пов'язаним з аналізом UX, ми запобігмо ситуації, в якій користувач буде мотивований на здійснення покупки, але відмовляється від неї через складний шлях для досягнення рівня виконання транзакції. Ми можемо з упевненістю сказати, що оптимізовані UX сайти означають більше дзвінків від клієнтів або транзакцій.
Бюджет на просування сайту залежить від таких чинників: технічний стан сайту, рівень конкуренції, тематика, розмір і тип ресурсу, вік домену. Розрахунок вартості просування формується на основі аудиту сайту. З отриманих даних ми формуємо повний список роботи і оцінюємо вартість.
Ви шукаєте пошукове просування для своєї компанії? Наші seo стратегії адаптуються до потреб і можливостей кожного клієнта. Завдяки цьому ми можемо запропонувати ефективну seo розкрутку як великому бізнесу електронної комерції, так і локальному веб-сайту. Нашими клієнтами є інтернет-магазини, компанії різного профілю.