SEO (Search Engine Optimization) — це комплекс дій на сайті та за його межами, спрямованих на відображення вашого web-сайту на верхніх позиціях у результатах пошуку за заданим ключовим словом.
Мета SEO-оптимізації вивести сайти у топ результатів пошуку. Сайти, що займають перше місце в Google, отримують більше кліків.
Пошукова оптимізація залишається стабільно затребуваним способом розкручування. Вся справа у численних плюсах інструменту:
Перш ніж приступити до аналізу, а тим більше до етапу seo, необхідно дослідити територію, подивитися на тематику сайту. Якщо це сайт електронної комерції, ми говоримо про галузь.
У ході аналізу потреб клієнта визначатиметься його профіль — опис цільової аудиторії. За підсумками загального аналізу виділяються основні риси потенційного клієнта: місце проживання, вік, стать, інтереси тощо.
SEO-фахівець перевіряє обмеження у ранжируванні, проблеми з індексацією та інші моменти, які можуть завадити подальшому seo просуванню. Він також оцінює видимість сайту у пошукових системах та проводить комплексну аналітику.
Ефективне seo просування не може відбуватися у відриві від конкурентів. Замовник може вказати основних конкурентів, але SEO-фахівець може проводити ширший аналіз. В результаті ви отримуєте список реальних конкурентів, сторінки, які займають потрібні вам позиції в пошуку та помітні за ключовими словами, це дозволяє створити повну seo стратегію.
На цьому етапі підбираються ключові слова, які точно характеризують товар чи послугу і необхідні для пошукового просування сторінок. Підбір ключових запитів та їх точне розташування на сторінках — один з найважливіших моментів, від яких залежить успіх в органічних результатах пошукової видачі.
Семантичне ядро збирається й з використанням інструментів і сервісів: Google Keyword Planner, Яндекс.Wordstat, KeyCollector та інші.
Кластеризація — це метод сегментації ключових фраз із семантичного ядра на основі результатів пошукової видачі. Завдання кластеризації:
Є два типи кластеризації: м'яка та жорстка.
Після завершення роботи ви отримаєте ключові слова, розділені на кластери, кожен з яких призначений для окремої сторінки вашого сайту.
Структура сайту має фундаментальне значення для правильного функціонування та використання сайту.
З кластеризованого семантичного ядра створюється розширена структура для залучення всіх кластерів слів.
Роботи з внутрішньої оптимізації спрямовані на покращення органічної видимості. Це значною мірою означає оптимізацію веб-сайту та контенту для покращення доступності, актуальності та зручності для користувачів. Деякі заходи включають:
Команда вносить зміни, які показують пошуковим системам відповідність сайту актуальним вимогам. До цих робіт відносяться:
SEO оптимізація сайту — найважчий етап робіт, який проводиться на регулярній основі. Сайт повинен відповідати всім правилам пошукових систем — бути якісним, швидким, зручним для відвідувачів.
Зовнішня оптимізація — це роботи з посиланням, метою є збільшення кількості авторитетних посилань з інших веб-сайтів.
Фахівці підбирають тематичні авторитетні ресурси, які посилатимуться на наш сайт. Важливо отримати природний приріст трафіку із зовнішніх джерел, щоб пошук не розцінив це спамом при оцінці посилальної маси.
Поведінкові фактори, такі як час, проведений на веб-сайті, кількість сторінок, відвіданих під час сеансу, або показник відмов (відсоток користувачів, які залишили сайт після перегляду однієї сторінки — без будь-яких дій на сторінці), стають все більш важливими.
Основні дії у роботі з поведінковими факторами:
Метою сайту є в основному продаж товарів та послуг. Сайт, який досягає цілей, потребує глибокого аналізу потреб компанії, визначення ключових показників ефективності (KPI) та досліджень UX.
Послуги з юзабіліті сайту та оптимізації конверсії включають:
Завдяки заходам з оптимізації сайту, пов'язаним з аналізом UX, ми запобігмо ситуації, в якій користувач буде мотивований на здійснення покупки, але відмовляється від неї через складний шлях для досягнення рівня виконання транзакції. Ми можемо з упевненістю сказати, що оптимізовані UX сайти означають більше дзвінків від клієнтів або транзакцій.