Зв'язатися

SEO просування сайту

Email
Телефон
URL сайту

Що таке SEO?

SEO (Search Engine Optimization) - це низка дій безпосередньо на сайті та поза ним, завдання яких - підвищити позиції ресурсу в результатах пошуку за релевантними запитами.

SEO-оптимізація сайтів - набір стратегій та інструментів просування в Інтернеті, що застосовуються до сторінки сайту, щоб вона органічно відображалася на верхніх місцях пошукових систем. Що в результаті призводить до збільшення трафіку і конверсії на сайті.

seo

Чому потрібно проводити пошукове просування сайту?

За інформацією Google, на топові позиції видачі користувачі клікають на 28% частіше, ніж на інші. А в останнього (десятого) результату на сторінці зазвичай не більше 3% кліків. Тому роботи з SEO-просування такі важливі!
Органічний трафік - це виключно зацікавлена ЦА. Пошукові запити використовуються безпосередньо вашою цільовою аудиторією. До того ж "теплою" - такою, що вже готова зробити замовлення, або близька до цього.
У контекстній рекламі ви платите буквально "за клік", що не завжди вигідно. Трафік з пошукової системи жодним чином не вимагає грошових витрат. Звичайно, ми не беремо до уваги вартість послуги просування, а говоримо тільки про переходи.
Комплексно сайти зазвичай оптимізуються один раз, а далі підтримуються в належному стані і приносять хороший трафік навіть без постійних великих вкладень. У плані перспектив SEO - один із найвигідніших способів розкрутки.
Отримати консультацію по вашому проєкту

Якщо вам потрібна пошукова розкрутка сайту, просто скористайтеся формою зворотного зв'язку на сайті або зв'яжіться з нами за номером телефону 0-800-759-750.

.
Email
Телефон
URL сайту

Що включає послуга seo оптимізація сайту

SEO аудит

Перед початком робіт проводиться ретельний аналіз конкурентів і аудит сайту, аналізується структура, зміст, відповідність застосовним стандартам та інші елементи, які впливають на видимість у пошуковій системі. На підставі докладного аналізу розробляється стратегія оптимізації, і плануються роботи з просування сайту в пошукових системах.

Внутрішня оптимізація

Внутрішня seo оптимізація веб-сайту стосується адаптації сайту до вимог алгоритмів пошукових систем і потреб користувачів. Запроваджується низка заходів: поліпшення логічної структури сайту, оптимізація мета-тегів, підготовка відповідної структури заголовків текстів, оптимізація швидкості завантаження сторінок, модифікація краулінгового бюджету, тощо.

Контентна оптимізація

Робота з контентними факторами спрямована на адаптацію контенту до потреб користувача і цільової аудиторії загалом. Пошукова система оцінює якість сайту через призму якості контенту, на скільки він відповідає на запитання користувачів. Такі аспекти, як правильне відображення контенту і функціональність на смартфоні, впливають на ранжування сайту.

Зовнішня оптимізація

Оптимізація посилального профілю один із головних інструментів просування сайту. Що більша кількість посилань сайту і що якісніший його посилальний профіль, то краще з погляду SEO. Це найважливіший фактор ранжування, якому варто приділяти максимум уваги. Наша стратегія просування - оптимізація посилального профілю, нарощування зовнішніх посилань з авторитетних ресурсів.

Замовити seo просування сайту

Проведення просування сайтів у пошукових системах вимагає професійних знань, тому найкраще замовити послугу SEO-оптимізація в нашому агентстві. Співпраця з Elit-Web - це завжди комплексні рішення і прогнозовані результати, незалежно від ваших цілей і бюджету. Особливий підхід до клієнта дає нам змогу розробляти персональні підходи розкрутки та просування сайтів у найкращому співвідношенні ціна-якість.

.
Email
Телефон
URL сайту

Що ви отримуєте замовивши СЕО-просування сайту в Elit-web

Для більшості сучасних сайтів пошукові системи - головне джерело трафіку. Оптимізований сайт приводить нових клієнтів, інформує їх про товари і послуги, що надаються, робить бренд впізнаваним і затребуваним. SEO просування від Elit-Web - це насамперед підвищення ефективності сайту в пошукових системах і, як наслідок, збільшення відвідуваності.
Повне занурення команди у ваш проєкт
Командний підхід до роботи над сайтом, де кожен фахівець займається своїм профілем. Повний план робіт з досягнення поставлених завдань ми розробляємо для кожного клієнта індивідуально.
Зручний контроль ходу робіт
Ви завжди будете в курсі того, на якому етапі оптмізації перебуває ресурс. Персональний менеджер і доступ до особистого кабінету спрощують вам оцінку якості послуг, що надаються.
Фінансові гарантії досягнення результату
Зобов'язання нашої команди щодо роботи над вашим проєктом закріплюються в договорі. Тут детально прописані умови співпраці та ваші фінансові гарантії.

Який вигляд мають етапи SEO просування сайту

Галузевий аналіз

Подробнее Свернуть

Отраслевой анализ

Перш ніж приступити до аналізу, а тим більше етапу seo, необхідно дослідити територію, подивитися на тематику сайту. Якщо це сайт електронної комерції, ми говоримо про галузь.

У ході аналізу потреб клієнта формується його профіль - опис цільової аудиторії. На підставі отриманих даних виділяються основні риси: місце проживання, вік, стать, інтереси тощо. Цілісний портрет потенційного покупця надасть можливість вибудувати успішну стратегію просування сайту і залучити цільовий трафік до ресурсу. Тепер ви знаєте, на кого саме будуть спрямовані ваші зусилля, і коригуєте план з урахуванням інтересів вузького сегмента споживачів.

Аналіз сайту та конкуренції

Подробнее Свернуть

Анализ сайта и конкуренции

SEO-фахівець перевіряє обмеження в ранжируванні, проблеми з індексацією та інші моменти, які можуть завадити подальшому процесу розкрутки. Він дає оцінку видимості сайту в пошукових системах і проводить комплексну аналітику.

Ефективне SEO просування не реалізується у відриві від конкурентів. Замовник може самостійно вказати на основних бізнес-суперників, проте SEO-експерт проводить ширший аналіз. У результаті ви отримуєте список реальних конкурентів - сторінок, які займають потрібні вам позиції в пошуку, видні за ключовими словами. Це дає змогу створити повну SEO стратегію. Поглиблений аналіз майданчиків схожої тематики і конкурентів у ніші просування - це ключ до визначення чинників комерції, що працюють. Він дає змогу виділити точки зростання вашого ресурсу, усунути неточності та підкреслити переваги, зробивши їх візитною карткою веб-майданчика.

Оцінка загального стану сайту на даній стадії роботи над проектом включає формування рекомендацій щодо загальних параметрів, які підлягають коригуванню.

Аналіз ключових слів

Подробнее Свернуть

Анализ ключевых слов

На цьому етапі підбираються ключові слова, які точно характеризують товар або послугу і потрібні для пошукового просування сайту. Підбір ключових запитів і їхнє точне розташування на сторінках - один із найважливіших моментів, від яких залежить успіх в органічних результатах пошукової видачі.

Ефективність реалізації проєкту загалом залежить від того, наскільки правильно буде опрацьована семантика сайту. Это слова и текстовые связки, по которым целевая аудитория приходит на ваш ресурс. Теперь потенциальные покупатели не находят сайт случайно. Подобранные ключи помогают им найти вас, повышая вероятность роста конверсий.

Процес грамотного підбору ключових слів складається з наступних етапів:

  • Определяются ключи, охватывающие весь поисковый спрос в тематике продвигаемого сайта и конкурентов
  • Собираются все запросы, содержащие заданные слова и их синонимы.
  • Проверяется конкурентность
  • При подборе учитываются коммерческие или информационные запросы для понимания стратегии seo.

Зібрати семантичне ядро, яке працює, допоможе низка допоміжних сервісів: Google Keyword Planner та ін.

.

Кластерний аналіз ключових запитів

Подробнее Свернуть

Кластеризация ключевых запросов

Після визначення якісного набору семантики настає стадія ефективного розподілу ключів на посадкових сторінках сайту. Нужно предварительно отсортировать их по схожести и интересам потенциальных покупателей.

Кластеризація - це метод сегментації ключових фраз із семантичного ядра на основі результатів пошукової видачі. Задачи кластеризации:

  • объединение поисковых запросов с одним и тем же намерением в одну группу (кластер).
  • проверка соответствия этих слов, т.е. возможности их одновременного размещения на одной странице.

Виділяють два типи кластеризації: м'яка та жорстка.

  • Soft кластеризация – это сравнение фраз с одним основным ключевым словом по количеству распространенных URL-адресов в топ-10. Если количество общих URL превышает определенный порог (также называемый уровнем кластеризации) - запрос добавляется в кластер.
  • Hard - ключевые слова добавляются в кластер только в том случае, если в поиске для всех проанализированных ключевих слов присутствуют одинаковые URL. Именно данный вид сортировки запросов чаще всего используется сервисами и рядом экспертов.

Після завершення роботи ви отримаєте ключові слова, розділені на кластери, кожен з яких призначений для окремої сторінки сайту.

Чим вище число перетинів ключових слів, за якими здійснюється розподіл на групи, тим більша точність. Це тягне за собою зменшення кількості запитів у кластері.

.

Залежно від обсягу семантичного ядра поділ ключів можна здійснити вручну або за допомогою таких допоміжних інструментів, як Just-Magic.

.

Формування структури сайту

Подробнее Свернуть

Формирование структуры сайта

Структура сайту має вагоме значення для правильного функціонування та використання. Це фундамент, який підказує пошуковикам і користувачам, як правильно читати і швидко обходити сторінки ресурсу. Налагоджена логіка взаємодії з сайтом значно підвищує шанси успішного просування сервісу.

Виходячи з кластеризованого семантичного ядра створюється розширена структура для задіяння всіх кластерів слів.

.

Процес передбачає складання сторінок, релевантних цільовим запитам інтернет-користувачів. Якщо сторінка, що відповідає тій чи іншій категорії кластерів, відсутня, то в план дій вносяться дані про необхідність її створення.

.

Розробка структури сайту допоможе досягти збільшення відвідуваності за рахунок користувачів, зацікавлених у вашій тематиці. Це процес, що вимагає великих витрат часу і копіткого підходу. Що оперативніше буде виконано роботи, то швидше буде отримано результат у вигляді розширеного запитного індексу.

Внутрішня оптимізація

Подробнее Свернуть

Внутренняя оптимизация

Роботи з внутрішньої оптимізації спрямовані на поліпшення органічної видимості. Процес передбачає оптимізацію web-сайту і контенту для поліпшення доступності, актуальності та зручності для користувачів. Деякі із заходів включають у себе:

Технічна оптимізація

Подробнее Свернуть

Техническая оптимизация

  • настройка файла robots.txt
  • sitemap.xml,
  • проверка индексации;
  • формирование 301 редиректов;
  • поиск и исправление HTML-ошибок;
  • проверка структуры URL;
  • проверка скрытых текстов;
  • аудит скорости загрузки;
  • адаптация сайта для мобильных устройств;
  • удаление дублирования страниц;
  • настройка микроразметки и хлебных крошек;
  • настройка языковых версия сайта;
  • листинги и пагинация.

Работа з поліпшення технічної частини веб-ресурсу має величезне значення для його успішного просування. Это часть комплексной оптимизации, ответственная за индексирование, скорость сайта, а также корректное его отображение на устройствах различных типов.

Оптимізація контенту та SEO-копірайтинг

Подробнее Свернуть

Оптимизация контента и SEO-копирайтинг

Команда вносить зміни, які показують пошуковим системам відповідність сайту актуальним вимогам. К этим работам относятся:

  • заполнение мета-тегов
  • составление тегов h2-h6;
  • написание оптимизированных ключевыми словами текстов;
  • оптимизация и уникализация картинок;
  • внутренняя перелинковка

Контентний зміст - це "обличчя" ресурсу. Тщательно проработанные тексты, графическое наполнение и целостное визуальное оформление влияют как на общую видимость сайта, так и на время пребывания на странице пользователя. Информационный контент должен быть актуальным и полезным для заинтересованной аудитории, указывать на экспертность докладчика и интернет-площадки в целом. Описи та атрибути, що продають, робляться прозорими, ясними, мотивуючими.

Опрацювання комерційних факторів

Подробнее Свернуть

Проработка коммерческих факторов

  • формы с контактными данными, обратный звонок и т.д.);
  • доступность кнопок заказа;
  • оптимизация карточек товаров ( характеристика, наличие и т.д.);
  • наличие страницы о компании и контакты с полной информацией;
  • факторы E-A-T, влияющие на ранжирование сайта.

Мета комерційного SEO аудиту - налагодження максимально доступного і відкритого по відношенню до користувачів вигляду веб-ресурсу. Это не только оценка его удобства. От изложенной о вас информации зависит формирование уровня доверия и общей репутации онлайн-сервиса.

Внутрішня SEO оптимізація сайту - найбільш трудомісткий етап робіт, який проводиться на регулярній основі. Сайт зобов'язаний відповідати всім правилам пошукових систем - бути якісним, швидким, зручним для відвідувачів.

Зовнішня оптимізація

Подробнее Свернуть

Внешняя оптимизация

Зовнішня оптимізація - це роботи з посилальним профілем, метою є збільшення кількості авторитетних посилань з інших веб-сайтів.

.

Завдання SEO-фахівців - підібрати тематичні авторитетні ресурси, які посилатимуться на просувний інтернет-майданчик. На цьому етапі експерти дбають про те, щоб про вас говорили, ділилися посиланням на сайт і радили. Вони коригують тональності і регулярно відстежують усі згадки. Кількість посилань має значення. Ресурс не повинен бути надмірно нав'язливим. Якість донорського майданчика - це ще більш цінний показник. Будь-які переходи, здійснені за посиланнями із сумнівних сайтів, викликають підозри пошукових систем.

Опрацьовані зовнішні чинники - це зміцнення іміджу сайту для пошукових систем, отримання найкращої оцінки від них.

Важливо прагнути отримувати природний приріст трафіку із зовнішніх джерел, щоб пошук не розцінив це як спам.

.

Аналіз поведінкових факторів

Подробнее Свернуть

Анализ поведенческих факторов

Поведінкові фактори, такі як час, проведений на веб-сайті, кількість сторінок, відвіданих під час сеансу, або показник відмов (відсоток користувачів, які залишили сайт після перегляду однієї сторінки — без будь-яких дій на сторінці), стають все більш важливими.

Основні дії у роботі з поведінковими факторами:

  • Поліпшення сніппету, для більш привабливого вигляду, призводить до підвищення CTR і підвищує можливість переходу користувача на сайт з пошуку.
  • Поліпшення поведінкових факторів шляхом покращення контенту наповнення сторінок сайту корисними матеріалами, графікою, таблицями, відео.
  • Зменшення показника відмов для сторінок, які користувачі швидко залишають.

Поліпшення юзабіліті та конверсії

Подробнее Свернуть

Улучшение юзабилити и конверсии

Метою сайту є в основному продаж товарів та послуг. Сайт, який досягає цілей, потребує глибокого аналізу потреб компанії, визначення ключових показників ефективності (KPI) та досліджень UX.

Послуги з юзабіліті сайту та оптимізації конверсії включають:

  • проведення A/B-тестів (Optimizely, Google Optimize);
  • аналіз записів користувача (HotJar);
  • створення карти прокручування та кліків (HotJar, MouseFlow);
  • аналіз статистики (Google Analytics, Яндекс Метрика);
  • тестування відображення сайту (Cross Browser Testing/Browserling).

Завдяки заходам з оптимізації сайту, пов'язаним з аналізом UX, ми запобігмо ситуації, в якій користувач буде мотивований на здійснення покупки, але відмовляється від неї через складний шлях для досягнення рівня виконання транзакції. Ми можемо з упевненістю сказати, що оптимізовані UX сайти означають більше дзвінків від клієнтів або транзакцій.

Дізнайтеся вартість просування вашого сайту

Бюджет на просування сайту залежить від таких чинників: технічний стан сайту, рівень конкуренції, тематика, розмір і тип ресурсу, вік домену. Розрахунок вартості просування формується на основі аудиту сайту. З отриманих даних ми формуємо повний список роботи і оцінюємо вартість.

Email
Телефон
URL сайту

SEO-просування сайтів різних тематик

Ви шукаєте пошукове просування для своєї компанії? Наші seo стратегії адаптуються до потреб і можливостей кожного клієнта. Завдяки цьому ми можемо запропонувати ефективну seo розкрутку як великому бізнесу електронної комерції, так і локальному веб-сайту. Нашими клієнтами є інтернет-магазини, компанії різного профілю.

  • Медичні сайти
  • Стоматології
  • Меблеві магазини
  • Сайти одягу
  • Юридичні послуги
  • Салони краси
  • Будівельні сайти
  • Агентства нерухомості
  • магазини автозапчастин
  • Автосалони
  • автосервіси
  • сайти вантажоперевезень

Запитання, які часто ставлять

#

Що таке SEO просування сайту?

SEO просування сайтів - це набір дій і стратегій цифрового маркетингу, спрямованих на збільшення трафіку і продуктивності сайту завдяки органічним результатам у пошукових системах, таких як Google, Bing і навіть YouTube.

Як працює сео оптимізація?

Оптимізація веб-сайту робить його більш значущим і "привабливим" з точки зору пошукових алгоритмів. Це досягається за рахунок публікації якісних і релевантних текстів, формування коректної структури веб-сторінок і окремих блоків, збільшення швидкості роботи сайту, нарощування зовнішніх посилань тощо.

Що входить у послугу SEO просування?

SEO просування охоплює цілий комплекс заходів: аудит, розробку стратегії просування, роботи над внутрішніми і зовнішніми факторами, а також над поліпшенням поведінкових факторів та інше, що допомагає вивести сайт у топ пошукової видачі.

Скільки коштує SEO-оптимізація сайту?

На вартість SEO просування впливають такі фактори: конкуренція, технічний стан сайту, кількість веб-сторінок, посилальний профіль, рівень оптимізації контенту. Ціна на SEO формується індивідуально після проведення аудиту, з урахуванням завдань і цілей замовника.