Зв'язатися

SEO просування сайту

Email
Телефон
URL сайту

Що таке SEO

SEO (Search Engine Optimization) — це комплекс дій на сайті та за його межами, спрямованих на відображення вашого web-сайту на верхніх позиціях у результатах пошуку за заданим ключовим словом.

Мета SEO-оптимізації вивести сайти у топ результатів пошуку. Сайти, що займають перше місце в Google, отримують більше кліків.

Отримати консультацію по вашому проекту
Email
Телефон
URL сайту

Переваги SEO просування сайтів

Пошукова оптимізація залишається стабільно затребуваним способом розкручування. Вся справа у численних плюсах інструменту:

  • Перехід на ваш сайт не оплачується. Якщо порівняти SEO з контекстною рекламою (при моделі оплати за клік), перше коштує набагато доступніше. Не потрібно платити за кожного відвідувача, який прийшов із пошуку на сайт. Але гроші на розкручування все одно необхідні. Хоча органічний трафік з пошукової системи дешевший від контекстного, роботи з самим сайтом більше. Потрібно опрацювати структуру, кожну сторінку, написати та розмістити контент. Із цього формується вартість просування. На виході клієнт отримує і цільовий трафік, і якісний сайт.
  • На ресурс надходять зацікавлені відвідувачі. Люди самі шукають цікавий для них продукт, забиваючи запит у рядку пошуку. Ці користувачі з високою ймовірністю придбають товари.
  • Великий вибір пошукових запитів. Можна самостійно підібрати ті слова, за якими виконуватиметься просування в пошукових системах. Нерідко використовується якнайбільше пошукових запитів. За рахунок цього можна взаємодіяти з цільовою аудиторією на кожному етапі вирви: формувати лояльність до бренду, охоплювати гарячий трафік, працювати з поточною клієнтською базою тощо. Можна піти іншим шляхом: просувати наймаржинальніші товари та запити, які наводять максимальну кількість відвідувачів у тематиці.
  • Удосконалюється технічний стан. Щоб сайт ранжувався, він має відповідати вимогам пошукових систем. В рамках seo просування сайту спеціалісти підвищують швидкість завантаження сторінок, усувають технічні помилки, проробляють юзабіліті, роблять все по поліпшенню факторів, що впливають на позиції у видачі.

Як виглядають етапи SEO просування сайту

Галузевий аналіз

Галузевий аналіз

Перш ніж приступити до аналізу, а тим більше до етапу seo, необхідно дослідити територію, подивитися на тематику сайту. Якщо це сайт електронної комерції, ми говоримо про галузь.

У ході аналізу потреб клієнта визначатиметься його профіль — опис цільової аудиторії. За підсумками загального аналізу виділяються основні риси потенційного клієнта: місце проживання, вік, стать, інтереси тощо.

Аналіз сайту та конкуренції

Аналіз сайту та конкуренції

SEO-фахівець перевіряє обмеження у ранжируванні, проблеми з індексацією та інші моменти, які можуть завадити подальшому seo просуванню. Він також оцінює видимість сайту у пошукових системах та проводить комплексну аналітику.

Ефективне seo просування не може відбуватися у відриві від конкурентів. Замовник може вказати основних конкурентів, але SEO-фахівець може проводити ширший аналіз. В результаті ви отримуєте список реальних конкурентів, сторінки, які займають потрібні вам позиції в пошуку та помітні за ключовими словами, це дозволяє створити повну seo стратегію.

Аналіз ключових слів

Аналіз ключових слів

На цьому етапі підбираються ключові слова, які точно характеризують товар чи послугу і необхідні для пошукового просування сторінок. Підбір ключових запитів та їх точне розташування на сторінках — один з найважливіших моментів, від яких залежить успіх в органічних результатах пошукової видачі.

  • Визначаються ключі, що охоплюють весь пошуковий попит у тематиці сайту, що просувається, і конкурентів.
  • Збираються всі запити, що містять задані слова та їх синоніми.
  • Перевіряється конкурентність.
  • При доборі враховуються комерційні чи інформаційні запити для розуміння стратегії seo.

Семантичне ядро збирається й з використанням інструментів і сервісів: Google Keyword Planner, Яндекс.Wordstat, KeyCollector та інші.

Кластерний аналіз ключових запитів

Кластерний аналіз ключових запитів

Кластеризація — це метод сегментації ключових фраз із семантичного ядра на основі результатів пошукової видачі. Завдання кластеризації:

  • об'єднання пошукових запитів з тим самим наміром в одну групу (кластер).
  • перевірка відповідності цих слів, тобто можливості їхнього одночасного розміщення на одній сторінці.

Є два типи кластеризації: м'яка та жорстка.

  • Soft — це коли береться одне основне ключове слово, а потім інші фрази порівнюються з ним за кількістю поширених URL-адрес в топ-10. Якщо кількість загальних URL-адрес перевищує певний поріг (також званий рівнем кластеризації), запит додається до кластера.
  • Hard — ключові слова додаються до кластера тільки в тому випадку, якщо в пошуку для всіх проаналізованих ключових слів присутні однакові URL-адреси.

Після завершення роботи ви отримаєте ключові слова, розділені на кластери, кожен з яких призначений для окремої сторінки вашого сайту.

Формування структури сайту

Формування структури сайту

Структура сайту має фундаментальне значення для правильного функціонування та використання сайту.

З кластеризованого семантичного ядра створюється розширена структура для залучення всіх кластерів слів.

Внутрішня оптимізація

Внутрішня оптимізація

Роботи з внутрішньої оптимізації спрямовані на покращення органічної видимості. Це значною мірою означає оптимізацію веб-сайту та контенту для покращення доступності, актуальності та зручності для користувачів. Деякі заходи включають:

Технічна оптимізація

Технічна оптимізація

  • налаштування файлу robots.txt;
  • sitemap.xml;
  • перевірка індексації;
  • формування 301 редиректів;
  • пошук та виправлення HTML-помилок;
  • перевірка структури URL;
  • перевірка прихованих текстів;
  • аудит швидкості завантаження;
  • адаптація сайту для мобільних пристроїв;
  • видалення дублювання сторінок;
  • налаштування мікророзмітки та хлібних крихт;
  • налаштування мовних версій сайту;
  • лістинги та пагінація.

Оптимізація контенту та SEO-копірайтинг

Оптимізація контенту та SEO-копірайтинг

Команда вносить зміни, які показують пошуковим системам відповідність сайту актуальним вимогам. До цих робіт відносяться:

  • заповнення мета-тегів;
  • складання тегів h2-h6;
  • написання оптимізованих ключовими словами текстів;
  • оптимізація та унікальність картинок;
  • внутрішня перелінковка.

Опрацювання комерційних факторів

Опрацювання комерційних факторів

  • форми (зворотний дзвінок тощо);
  • доступність кнопок замовлення;
  • оптимізація карток товарів (характеристика, наявність тощо);
  • наявність сторінки про компанію та контакти з повною інформацією;
  • фактори E-A-T.

SEO оптимізація сайту — найважчий етап робіт, який проводиться на регулярній основі. Сайт повинен відповідати всім правилам пошукових систем — бути якісним, швидким, зручним для відвідувачів.

Зовнішня оптимізація

Зовнішня оптимізація

Зовнішня оптимізація — це роботи з посиланням, метою є збільшення кількості авторитетних посилань з інших веб-сайтів.

Фахівці підбирають тематичні авторитетні ресурси, які посилатимуться на наш сайт. Важливо отримати природний приріст трафіку із зовнішніх джерел, щоб пошук не розцінив це спамом при оцінці посилальної маси.

Аналіз поведінкових факторів

Аналіз поведінкових факторів

Поведінкові фактори, такі як час, проведений на веб-сайті, кількість сторінок, відвіданих під час сеансу, або показник відмов (відсоток користувачів, які залишили сайт після перегляду однієї сторінки — без будь-яких дій на сторінці), стають все більш важливими.

Основні дії у роботі з поведінковими факторами:

  • Поліпшення сніппету, для більш привабливого вигляду, призводить до підвищення CTR і підвищує можливість переходу користувача на сайт з пошуку.
  • Поліпшення поведінкових факторів шляхом покращення контенту наповнення сторінок сайту корисними матеріалами, графікою, таблицями, відео.
  • Зменшення показника відмов для сторінок, які користувачі швидко залишають.

Поліпшення юзабіліті та конверсії

Поліпшення юзабіліті та конверсії

Метою сайту є в основному продаж товарів та послуг. Сайт, який досягає цілей, потребує глибокого аналізу потреб компанії, визначення ключових показників ефективності (KPI) та досліджень UX.

Послуги з юзабіліті сайту та оптимізації конверсії включають:

  • проведення A/B-тестів (Optimizely, Google Optimize);
  • аналіз записів користувача (HotJar);
  • створення карти прокручування та кліків (HotJar, MouseFlow);
  • аналіз статистики (Google Analytics, Яндекс Метрика);
  • тестування відображення сайту (Cross Browser Testing/Browserling).

Завдяки заходам з оптимізації сайту, пов'язаним з аналізом UX, ми запобігмо ситуації, в якій користувач буде мотивований на здійснення покупки, але відмовляється від неї через складний шлях для досягнення рівня виконання транзакції. Ми можемо з упевненістю сказати, що оптимізовані UX сайти означають більше дзвінків від клієнтів або транзакцій.

Наші тарифи

Базовий
Оптимальний
Комплексний
Повне опрацювання структури сайту
Первинна оптимізація та аналіз конкурентів
Технічний аудит + ТЗ на доопрацювання
Аудит маси посилань + стратегія маси посилань
Щомісячна звітність в особистому кабінеті клієнта
Юзабіліті аудит сайту + ТЗ на доопрацювання
Створення нових посадкових сторінок
Внесення контенту на посадкові сторінки
Результат по тому (місяців до перших результатів)
9-12
6-9
4-6
Трудовитрати команди спеціалістів
до 20 год
до 30 год
до 50 год