Зв'язатися

SEO просування сайту

Email
Телефон
URL сайту

Що таке SEO

SEO (Search Engine Optimization) - це ряд дій безпосередньо на сайті та поза ним, завдання яких - підвищити позиції ресурсу в результатах пошуку за релевантними запитами.

Простіше кажучи, мета SEO оптимізації - вивести сайт на перші рядки пошуку та обійти конкурентів. Хто знаходиться у топі Google, той отримує більше клієнтів. Все просто!

Як працює SEO?

Допустимо, ви хочете придбати новий холодильник. Достатньо ввести в пошуку "купити холодильник" (можна із зазначенням міста) - і Google видасть безліч посилань на торгові майданчики. Але на перших місцях будуть ті веб-ресурси, які приділили SEO-оптимізації більше часу, сил та засобів. А ви з величезною часткою ймовірності віддасте перевагу магазину з топових позицій це логічно.

Приклад:

как работает SEO

Важливо, що ефект від SEO-просування (на відміну, наприклад, контекстної реклами) довгостроковий. Навіть якщо ви повністю припините розкрутку, оптимізований сайт ще досить довго може перебувати в топ-10 пошукових систем. Або навіть у трійці лідерів! Тому SEO – це насамперед перспективи!

Переваги SEO просування сайтів

SEO-просування, крім усього перерахованого, дає ще кілька важливих переваг. І про них потрібно пам’ятати, якщо ви зараз думаєте, чи варто розпочинати пошукове просування сайту:

  • Переходи з пошуку на сайт не оплачуються. У контекстній рекламі ви платите буквально за клік, що не завжди вигідно. Трафік із пошукової системи аж ніяк не потребує грошових витрат. Звичайно, ми не беремо до уваги вартість послуги просування, а говоримо лише про переходи.
  • Органічний трафік — це виключно зацікавлена ЦА. Пошукові запити використовуються безпосередньо вашою цільовою аудиторією. До того ж «теплою» — такою, що вже готова зробити замовлення, чи близька до цього.
  • Зручна робота із семантичним ядром. Правильно «жонглюючи» ключовими словами та фразами, можна дуже ефективно взаємодіяти з ЦА: підвищувати лояльність до бренду, залучати «теплий» трафік, точніше працювати з клієнтською базою та інше. Існує й альтернативний варіант: вкладати максимум у те, аби просувати найбільш маржинальні товари та запити, які й так приводять найбільше трафіку.
  • Поліпшення технічного стану сайту. Позиції ресурсу у видачі зростають лише за умови, що сайт відповідає вимогам пошукових систем: сторінки завантажуються швидко, відсутні технічні помилки, зручне та зрозуміле юзабіліті тощо. Тобто SEO-просування завжди пов’язане також із технічною оптимізацією.

Мінуси в SEO-просуванні сайту теж є:

  • Не найкоротші терміни досягнення результатів. У перші тижні або навіть місяці реально суттєвого зростання позицій та трафіку чекати не варто. Оптимізація сайту та пошукова розкрутка вимагають часу, терпіння та вкладень.
  • Додаткові витрати на технічні доопрацювання. Як ми вже сказали, SEO-просування завжди пов’язане з роботою над технічним станом сайту. Без оптимізації та виправлень недоліків результату може просто не бути.

На розробку стратегії розкрутки та її реалізацію іноді потрібно справді багато часу — місяці. Та й загалом SEO-просування — це процес, який має відбуватися безперервно. Але чим довше ви ним займаєтеся, тим менше вкладень потрібно, тим вищі результати. І навпаки, на початку розкручування результатів — менше, а вкладень — більше.

Як виглядають етапи SEO просування сайту

Галузевий аналіз

Галузевий аналіз

Перш ніж приступити до аналізу, а тим більше до етапу seo, необхідно дослідити територію, подивитися на тематику сайту. Якщо це сайт електронної комерції, ми говоримо про галузь.

У ході аналізу потреб клієнта визначатиметься його профіль — опис цільової аудиторії. За підсумками загального аналізу виділяються основні риси потенційного клієнта: місце проживання, вік, стать, інтереси тощо.

Аналіз сайту та конкуренції

Аналіз сайту та конкуренції

SEO-фахівець перевіряє обмеження у ранжируванні, проблеми з індексацією та інші моменти, які можуть завадити подальшому seo просуванню. Він також оцінює видимість сайту у пошукових системах та проводить комплексну аналітику.

Ефективне seo просування не може відбуватися у відриві від конкурентів. Замовник може вказати основних конкурентів, але SEO-фахівець може проводити ширший аналіз. В результаті ви отримуєте список реальних конкурентів, сторінки, які займають потрібні вам позиції в пошуку та помітні за ключовими словами, це дозволяє створити повну seo стратегію.

Аналіз ключових слів

Аналіз ключових слів

На цьому етапі підбираються ключові слова, які точно характеризують товар чи послугу і необхідні для пошукового просування сторінок. Підбір ключових запитів та їх точне розташування на сторінках — один з найважливіших моментів, від яких залежить успіх в органічних результатах пошукової видачі.

  • Визначаються ключі, що охоплюють весь пошуковий попит у тематиці сайту, що просувається, і конкурентів.
  • Збираються всі запити, що містять задані слова та їх синоніми.
  • Перевіряється конкурентність.
  • При доборі враховуються комерційні чи інформаційні запити для розуміння стратегії seo.

Семантичне ядро збирається використанням інструментів і сервісів: Google Keyword Planner, Serpstat та інші.

Кластерний аналіз ключових запитів

Кластерний аналіз ключових запитів

Кластеризація — це метод сегментації ключових фраз із семантичного ядра на основі результатів пошукової видачі. Завдання кластеризації:

  • об'єднання пошукових запитів з тим самим наміром в одну групу (кластер).
  • перевірка відповідності цих слів, тобто можливості їхнього одночасного розміщення на одній сторінці.

Є два типи кластеризації: м'яка та жорстка.

  • Soft — це коли береться одне основне ключове слово, а потім інші фрази порівнюються з ним за кількістю поширених URL-адрес в топ-10. Якщо кількість загальних URL-адрес перевищує певний поріг (також званий рівнем кластеризації), запит додається до кластера.
  • Hard — ключові слова додаються до кластера тільки в тому випадку, якщо в пошуку для всіх проаналізованих ключових слів присутні однакові URL-адреси.

Після завершення роботи ви отримаєте ключові слова, розділені на кластери, кожен з яких призначений для окремої сторінки вашого сайту.

Формування структури сайту

Формування структури сайту

Структура сайту має фундаментальне значення для правильного функціонування та використання сайту.

З кластеризованого семантичного ядра створюється розширена структура для залучення всіх кластерів слів.

Внутрішня оптимізація

Внутрішня оптимізація

Роботи з внутрішньої оптимізації спрямовані на покращення органічної видимості. Це значною мірою означає оптимізацію веб-сайту та контенту для покращення доступності, актуальності та зручності для користувачів. Деякі заходи включають:

Технічна оптимізація

Технічна оптимізація

  • налаштування файлу robots.txt;
  • sitemap.xml;
  • перевірка індексації;
  • формування 301 редиректів;
  • пошук та виправлення HTML-помилок;
  • перевірка структури URL;
  • перевірка прихованих текстів;
  • аудит швидкості завантаження;
  • адаптація сайту для мобільних пристроїв;
  • видалення дублювання сторінок;
  • налаштування мікророзмітки та хлібних крихт;
  • налаштування мовних версій сайту;
  • лістинги та пагінація.

Оптимізація контенту та SEO-копірайтинг

Оптимізація контенту та SEO-копірайтинг

Команда вносить зміни, які показують пошуковим системам відповідність сайту актуальним вимогам. До цих робіт відносяться:

  • заповнення мета-тегів;
  • складання тегів h2-h6;
  • написання оптимізованих ключовими словами текстів;
  • оптимізація та унікальність картинок;
  • внутрішня перелінковка.

Опрацювання комерційних факторів

Опрацювання комерційних факторів

  • форми (зворотний дзвінок тощо);
  • доступність кнопок замовлення;
  • оптимізація карток товарів (характеристика, наявність тощо);
  • наявність сторінки про компанію та контакти з повною інформацією;
  • фактори E-A-T.

SEO оптимізація сайту — найважчий етап робіт, який проводиться на регулярній основі. Сайт повинен відповідати всім правилам пошукових систем — бути якісним, швидким, зручним для відвідувачів.

Зовнішня оптимізація

Зовнішня оптимізація

Зовнішня оптимізація — це роботи з посиланням, метою є збільшення кількості авторитетних посилань з інших веб-сайтів.

Фахівці підбирають тематичні авторитетні ресурси, які посилатимуться на наш сайт. Важливо отримати природний приріст трафіку із зовнішніх джерел, щоб пошук не розцінив це спамом при оцінці посилальної маси.

Аналіз поведінкових факторів

Аналіз поведінкових факторів

Поведінкові фактори, такі як час, проведений на веб-сайті, кількість сторінок, відвіданих під час сеансу, або показник відмов (відсоток користувачів, які залишили сайт після перегляду однієї сторінки — без будь-яких дій на сторінці), стають все більш важливими.

Основні дії у роботі з поведінковими факторами:

  • Поліпшення сніппету, для більш привабливого вигляду, призводить до підвищення CTR і підвищує можливість переходу користувача на сайт з пошуку.
  • Поліпшення поведінкових факторів шляхом покращення контенту наповнення сторінок сайту корисними матеріалами, графікою, таблицями, відео.
  • Зменшення показника відмов для сторінок, які користувачі швидко залишають.

Поліпшення юзабіліті та конверсії

Поліпшення юзабіліті та конверсії

Метою сайту є в основному продаж товарів та послуг. Сайт, який досягає цілей, потребує глибокого аналізу потреб компанії, визначення ключових показників ефективності (KPI) та досліджень UX.

Послуги з юзабіліті сайту та оптимізації конверсії включають:

  • проведення A/B-тестів (Optimizely, Google Optimize);
  • аналіз записів користувача (HotJar);
  • створення карти прокручування та кліків (HotJar, MouseFlow);
  • аналіз статистики (Google Analytics, Яндекс Метрика);
  • тестування відображення сайту (Cross Browser Testing/Browserling).

Завдяки заходам з оптимізації сайту, пов'язаним з аналізом UX, ми запобігмо ситуації, в якій користувач буде мотивований на здійснення покупки, але відмовляється від неї через складний шлях для досягнення рівня виконання транзакції. Ми можемо з упевненістю сказати, що оптимізовані UX сайти означають більше дзвінків від клієнтів або транзакцій.

Отримати консультацію по вашому проєкту
Email
Телефон
URL сайту

Наші тарифи

Базовий
Оптимальний
Комплексний
Повне опрацювання структури сайту
Первинна оптимізація та аналіз конкурентів
Технічний аудит + ТЗ на доопрацювання
Аудит маси посилань + стратегія маси посилань
Щомісячна звітність в особистому кабінеті клієнта
Юзабіліті аудит сайту + ТЗ на доопрацювання
Створення нових посадкових сторінок
Внесення контенту на посадкові сторінки
Результат потому (місяців до перших результатів)
9-12
6-9
4-6
Трудовитрати команди спеціалістів
до 20 год
до 30 год
до 50 год