0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Кейс контекстної реклами онлайн-салону меблів Luxedecor на ринку США

20 квітня 2022
209
0
Поділіться
Зміст

    В результаті впровадження нашої стратегії та систематизації роботи над просуванням великого комерційного проєкту в США нам вдалося досягти підвищення кількості транзакцій у 2 рази та збільшення прибутковості реклами вдвічі. Високі результати вкотре підтвердили компетентність наших фахівців.

    Загальна інформація щодо проєкту:

    Назва компанії: Luxedecor

    Мета клієнта: збільшити кількість транзакцій та підвищити прибутковість реклами

    Тематика: продаж люксових меблів та товарів для декору

    Послуга: контекстна реклама

    Регіон: США

    Результат роботи: зростання кількості цільових переходів на сайт у 2 рази

    Онлайн-салон LuxeDecor орієнтований на продаж меблів та товарів для декору найвищої якості у США. У ньому навіть найвибагливіший споживач знайде вироби, за допомогою яких він зможе ідеально облаштувати свій будинок чи офіс.

    На сайті представлена ретельно відібрана колекція розкішного домашнього декору, що складається з понад 300 брендів. Клієнт має можливість підібрати комплект для вітальні, їдальні, спальні, офісу, присадибної ділянки, освітлення та багато іншого. Крім цього, можна придбати окремі предмети, наприклад, обідні столи, комоди та ін.

    Загальна інформація щодо проекту

    Відвідувач онлайн-порталу LuxeDecor може скористатися зручним каталогом, в якому вся продукція розподілена за стилями. Наприклад, можна підібрати предмети інтер'єру в неокласичному, етнічному, скандинавському стилях, лофт або екостилі. Також доступний пошук за назвою бренду та за функціональним призначенням – для офісу, спальні, вітальні, лаунж зони тощо. Колекція розподілена за категоріями та підкатегоріями.

    Служба підтримки клієнтів добре відома тим, що надає комплексний сервіс на всіх етапах вибору та придбання товарів. Компанія LuxeDecor регулярно отримує позитивні відгуки від покупців та займає високі позиції у рейтингу Shopper Approved.

    При цьому в компанії відзначали невикористаний потенціал рекламного просування в пошукових системах. Нам потрібно було налаштувати роботу рекламного кабінету так, щоб дохідність рекламних вкладень стала вищою і збільшився прибуток загалом.

    Цілі та завдання проекту

    Цілі та завдання проєкту

    Збільшення конверсії сайту стало стратегічною метою, поставленою перед нами клієнтом. Серед додаткових завдань було виділено:

    • збільшення кількості транзакцій;
    • залучення до взаємодії заможних клієнтів;
    • налаштування ефективних рекламних кампаній.

    Щоб досягти рекламного просування великого онлайн-проєкту, наші фахівці мали налагодити роботу системно та діяти комплексно.

    Наша стратегія

    Аудит рекламного кабінету показав, що раніше на сайті запускалися рекламні кампанії, але найчастіше вони не давали бажаного результату. Використовувалися різні способи просування, але загалом не простежувалася системність у роботі. Ми вирішили діяти системно за такими напрямами:

    Пошукові кампанії за ключовими словами

    Щоб досягти високої віддачі та підвищення коефіцієнта конверсії, потрібно організувати покази реклами «в правильний час і правильному місці». А саме — зацікавленому користувачеві, який шукає ті товари, що пропонуються на сайті. Було вирішено проаналізувати вміст сайту та запити користувачів, потім ретельно відібрати ключові слова, які призведуть до кліків та конверсії. Чітко спланована робота у цьому напрямі дозволила досягти ефективності пошукових кампаній та підвищення рентабельності контекстної реклами загалом.

    Динамічні рекламні кампанії

    Наш досвід ведення різних проєктів PPC-реклами за кордоном показував, що близько 10-15% запитів користувачів неможливо прорахувати за допомогою рекламних інструментів. Задіяти цей потенціал дозволяє технологія запуску динамічних пошукових кампаній за допомогою фіду даних. Суть її в тому, що алгоритми Google автоматично генерують рекламні оголошення на основі як пошукового запиту користувача, так і змісту релевантної цільової сторінки. Цей рекламний інструмент чудово підходив для просування великого e-commerce проєкту з широким асортиментом товарів на ринку США.

    Google Shopping

    Можливості цього сервісу дозволяють показати інформацію про продукцію у верхній частині сторінки результатів пошукової системи Google, що сприяє залученню клієнтів на сайт. Google Shopping є вигідним як для споживачів, так і для бізнесу. Користувач може отримати максимум інформації про товари до фактичного кліку, а рекламодавець — більш високу конверсію та взаємодію із зацікавленим клієнтом.

    Наше рішення

    Наше рішення

    Крок 1. Налаштували пошукові кампанії за ключовими словами

    У процесі роботи ми зібрали повне семантичне ядро кожного бренду. Було опрацьовано запити з різними колекціями та категоріями, представленими на сайті. Це дозволило отримати хороше охоплення та виграти більше аукціонів на покази.

    Окрім цього, наші фахівці оновили список мінус-слів та відключили кампанії, які не давали результатів. Чітко відстежувати результати впровадження нашої стратегії нам дозволяли сервіси Google Analytics.

    Крок 2. Запустили динамічні пошукові кампанії за допомогою фідів

    Використання цього рекламного інструменту дало нам змогу опрацювати низькочастотні запити. Фіди даних задіяли для того, щоб вести потенційного клієнта прямо на картку товару, виходячи з його запиту.

    Згодом, одержуючи статистичні дані, ми змогли коригувати налаштування та розширити кількість сторінок, на які міг перейти користувач.

    Крок 3. Налаштували роботу у сервісі Google Shopping

    Для більшого відсотка цільової аудиторії на сайт ми оптимізували рекламний кабінет, щоб торгові кампанії навчалися максимально широко. Роботу з цим сервісом було повністю оновлено. Ми змінили модель атрибуції для цих кампаній для оцінки асоційованих конверсій.

    Коментар нашого експерта

    Під час роботи над цим проєктом ми ретельно проаналізували кампанії в розрізі кожної категорії сайту для більш детальної статистики, аналізу ефективності. Нашою метою було підвищення рентабельності кожного інструменту.

    Також ми провели аналіз товарів і виділили кілька окремих кампаній продукції з високою маржинальністю, низьким пріоритетом і розпродажем. Усе це дозволило домогтися збільшення прибутковості реклами майже в 2 рази.

    Захаревич Владислав, Head of PPC

    Результати проєкту та подальші плани

    Основних цілей проєкту було досягнуто. Зокрема вже за 4 місяці роботи зросла кількість транзакцій та коефіцієнт конверсії. ROI досягло показника 449.93%.

    Результати проекту та подальші плани

    Про динаміку результатів торгових кампаній свідчать дані з таблиці.

    Ціна кліку

    Транзакцій

    CR

    ROI

    Було

    0,74 $

    439

    0,25%

    427,56%

    Стало

    0,78 $

    746

    0,39%

    523,94%

    У результаті бюджет зріс на 18,63%, коефіцієнт конверсії – на 56%, кількість транзакцій – на 69,93%, а дохід – на 40,30%.

    Аналогічно стали вищими показники налаштування пошукової реклами. Загалом за рік роботи над проєктом дохідність зросла більш ніж у 2 рази, у стільки ж побільшало транзакцій. Збільшилися показники середнього чека та коефіцієнта конверсії.

    Отримані результати підтвердили, що стратегію було обрано правильно. У перспективі варто попрацювати над зниженням вартості кліку та тестуванням кампаній з новими цілями.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом