Зростання конверсій у 24 рази: успішна оптимізація рекламних кампаній для Avtoglass
Системна робота з оптимізації контекстної реклами для сервісу з ремонту та заміни…
Докладніше
Що таке асоційовані конверсії та як їх відстежувати
Будь-який маркетолог стикається з питанням, як підвищити ефективність своєї реклами. І…
Докладніше
Маркетингова стратегія на 3–4 квартал: як підвищити ROAS і прибутковість рекламних кампаній
У другій половині року традиційно зростає конкуренція за увагу аудиторії. До того ж…
Докладніше
Зростання ROAS у 4,6 рази: успішна стратегія масштабування контекстної реклами для медичної лабораторії ДІЛА
Стратегія системної оптимізації рекламних кампаній і масштабування, запроваджена у…
Докладніше
Розумні рекламні кампанії: як нові рішення збільшують ROAS у 2-3 рази
Впровадження алгоритмів машинного навчання й АІ-інструментів в Google Ads дозволяє…
Докладніше
Рекламна стратегія в Інтернеті
Будь-який з маркетингових інструментів вимагає ретельно опрацьованого плану для…
Докладніше