Поділіться
Зміст

    Використовувати можливості Google Ads сьогодні можуть не тільки ті компанії, які пропонують свої послуги онлайн. Підприємцям, що мають офлайн-точки продажу — магазини, кафе, АЗС, перукарні, теж варто задуматися про залучення нових клієнтів через інтернет. Тим більше, для цього існує відносно новий рекламний формат — локальні кампанії Google Ads. Це ефективний спосіб залучення потенційних покупців, які знаходяться в безпосередній близькості від конкретного офісу. Використання географічних даних для обмеження ключового слова дозволяє уникнути конкуренції з національними брендами й охопити місцеву аудиторію. Про те, як ефективно використовувати цей рекламний інструмент, ми вам розповімо в цій публікації.

     

    Що таке локальні рекламні кампанії?

    Локальна кампанія Google Ads — це спосіб виділити свою пропозицію в розділі місцевих результатів пошуку Гугл. Оголошення показуються на Google Maps, YouTube, у КММ, у пошуковій видачі та залучають користувачів до офлайн-точки, що знаходиться поблизу.

    Коли людина шукає конкретну послугу, вона може побачити рекламу, у якій вказані місце розташування вашої філії, номер телефону, час роботи та відгуки. У разі використання інших типів оголошень у Google рекламодавцю зазвичай доводиться турбуватися про основні показники конверсії, клікабельності, якість посадкової сторінки. Для показу локальної реклами в Гугл більш актуальні інші фактори:

    • географічне розташування бізнесу;
    • якість і кількість відгуків;
    • швидкість реагування на запити клієнтів;
    • робочі години;
    • скарги.

    На відміну від більшості інших пошукових оголошень Google, локальна реклама більше залежить від встановленого тижневого бюджету.

     

    Коли не варто забувати про офлайн-продажі?

    Починаючи з 2020 року ми спостерігаємо зростальну тенденцію переходу бізнесу в інтернет. Багато в чому це пов'язано з розвитком технологій і зовнішніми причинами — пандемією, війною в Україні. Але водночас не завжди підприємцю вдається повністю відмовитися від офлайну.

    Доведеться зберегти точку продажу та думати про різні способи залучення клієнтів, якщо ви пропонуєте такі товари або послуги:

    • «складну» продукцію, яку покупцеві необхідно оцінити візуально та/або тактильно. Це може бути специфічний одяг (наприклад, великих розмірів), предмети мистецтва, побутові предмети (наприклад, матраци, покриття для підлоги й багато іншого);
    • товари, які виготовляються індивідуально та для яких потрібна консультація фахівця. Наприклад, людям у віці набагато простіше зайти до найближчої оптики, проконсультуватися з фахівцем і замовити собі окуляри, ніж шукати їх в інтернет-магазинах;
    • послуги, у разі надання яких фахівець працює безпосередньо з людиною. Це перукарні, салони краси, косметичні кабінети.

    Також важко собі уявити купівлю нового авто без тест-драйву, віддалене заправлення машини пальним, вибір модельного взуття без примірки. Для розвитку такого роду бізнесу в інтернеті найкраще підійде локальна кампанія Google Ads.

     

    Які переваги мають локальні кампанії Google Ads?

    Практика налаштування таких оголошень показує, що вони ефективніші за інші види реклами. Є кілька причин, з яких варто вибрати саме таку стратегію просування свого бізнесу в інтернеті:

    • релевантність. Це важлива складова успішного PPC-маркетингу. Коли ви орієнтуєтеся на локальну аудиторію, то розв’язання завдання релевантності рекламних оголошень практично гарантоване;
    • підвищення конверсії. Більшість ключів зі згадуванням місця розташування вказують на намір вчинити дію, що призводить до майже негайних конверсій. Якщо хтось шукає «піца поруч» або «сантехніки в моєму районі», це означає, що ці послуги терміново потрібні;
    • можливість взаємодіяти з клієнтами, використовуючи інші канали. Місцева аудиторія, по своїй суті, більш цінна. З такими користувачами можна контактувати онлайн, телефоном або безпосередньо в офісі;
    • нижча конкуренція. Локальні кампанії Google Ads націлені на залучення клієнтів в певному населеному пункті або навіть районі. Тому конкуренція у використанні ключів може бути набагато нижче, ніж у глобальних оголошеннях. Це означає, що можна платити менше, а реклама буде показуватися частіше.

    Коли ви об'єднуєте ці численні переваги разом, ви отримуєте кампанію, яка розв’яже завдання актуальності, високої ефективності, низької вартості та водночас залучить дуже цінний сегмент аудиторії.

    Витрачати менше й отримувати більше — це те, до чого прагне будь-який бізнес, правда?

     

    Для якого бізнесу потрібна локальна реклама AdWords?

    Перш за все таке просування необхідне тим видам бізнесу, для клієнтів яких територіальне розташування офлайн-точки є одним із головних факторів прийняття рішення. Це може бути магазин, що знаходиться по дорозі на роботу або додому, пекарня, розташована на зупинці громадського транспорту, або перукарня в сусідньому будинку.

    Нагадаємо, що для запуску локальних кампаній потрібно підтвердити реальну адресу свого офісу в акаунті Google My Business. Після реєстрації на цьому сервісі на пошту буде відправлений лист із паролем.

    Локальна кампанія Google Ads найкраще працюватиме для:

    • косметичних кабінетів;
    • спортивних залів і фітнес-центрів;
    • автозаправок;
    • кафе, ресторанів, барів;
    • хостелів і готелів;
    • медичних установ.

    До того ж, якщо компанія, яка працює в будь-якій іншій сфері, використовує локалізацію для просування в інтернеті, це покращує загалом видимість сайту в органічному пошуку.

    У чому особливості роботи локальних рекламних кампаній?

    Локальна реклама — це перш за все досягнення офлайн-цілей бізнесу. У процесі запуску рекламодавець вказує адреси магазинів, бюджет кампанії й формат оголошень. На основі цих даних технологія машинного навчання Google автоматично оптимізує ставки та способи розміщення. Серед критеріїв для показу оголошення потенційному клієнту найбільш значущими є такі:

    • тип пошукового запиту. Якщо користувач вживе назву району або слова типу «поруч», «недалеко» та под., то ймовірність показу локальної реклами зростає;
    • географічне розташування потенційного клієнта. Зокрема, враховується історія його переміщень, яка зберігається в історії акаунту Google;
    • тип пристрою. Найчастіше запити з геоприв'язкою люди вводять зі смартфона, перебуваючи в дорозі. Такі варіанти мають найбільшу конверсію.

    Загалом, як ми вже говорили, для локальних оголошень відсоток конверсії завжди вище, ніж для стандартного формату РРС.

    Де можна побачити локальні оголошення?

    Локальна реклама може бути показана на всіх рекламних ресурсах Гугл. Сюди входять Google Search, Google Maps, YouTube та контекстно-медійна мережа. Найчастіше користувачі звертаються до цього каналу комунікації через мобільний телефон, що варто врахувати під час запуску кампанії.

    Пошукова реклама

    У цьому випадку Google зіставить рекламу з пошуковими запитами, які стосуються тематики вашого бізнесу та розташування офісу. Оголошення буде першим у видачі, якщо буде точний збіг, наприклад, з ключем «масаж на метро Дорогожичі» або «кафе біля Золотих Воріт». Користувачу будуть доступні перехід на сайт рекламодавця та найзручніший маршрут до офлайн-точки надання послуги з блоку Local Pack.

    Пропонуємо приклади локальної реклами:

     

    і ще

     

    Google Maps

    Навігаційні оголошення показують релевантну інформацію про ваш бізнес щодо продуктів або послуг, які можуть зацікавити користувачів. Коли клієнти шукають компанії або вивчають місцевість на Google Картах, алгоритм узгоджує ці дії з місцем розташування підприємства. Кожен, хто знаходиться поблизу або виявляє інтерес до вашої пропозиції, може побачити вашу рекламу.

     

    YouTube

    Google Ads може показувати рекламу на YouTube. Можливості цього відеохостингу просто безмежні, тому клієнти обов'язково зацікавляться вашою пропозицією. Для показу реклами тут доступні декілька форматів — Bumper Ads, In-Stream (з можливістю пропускати відео та без неї) і Video Discovery.

    Контекстно-медійна мережа

    Ви також можете налаштувати показ своїх оголошень у найбільш релевантних для вашого бренду місцях у контекстно-медійній мережі. Можливості інструменту Google Ads дозволяють оптимізувати варіанти демонстрації реклами, щоб офлайн-магазини та продукти привернули найбільшу увагу.

    Алгоритм налаштування локальної реклами в Google Ads

    Перш ніж братися за налаштування локальних кампаній, переконайтеся, що у вас дотримані декілька умов:

    • уже підтверджена фізична адреса в акаунті в Google My Business;
    • ви плануєте мінімальну тривалість своєї кампанії не менше ніж 30 днів;
    • ви не будете таргетуватися більше ніж на 10 місць.

    Пропонуємо до вашої уваги алгоритм налаштування локальних кампаній.

    Виглядає він так:

    • Увійдіть до свого акаунту Google Ads.
    • Натисніть на «Кампанії» в меню зліва, потім на значок плюса й виберіть «Нова кампанія».

     

     

    • У вікні «Нова кампанія» клікніть на «Відвідування магазинів і рекламні акції». Далі виберіть тип кампанії.

     

    • На наступній панелі у вас буде можливість вказати місце розташування ваших магазинів. Уточнимо, що в обліковому записі Google My Business ви можете регулювати це. Наприклад, увімкнути опцію «Використовувати всі місця розташування у вашому пов'язаному обліковому записі Google My Business» або ж зняти цей прапорець, тоді ви зможете вибирати окремі локації та запускати для них рекламу.

     

    • Заповніть інформацію для таких параметрів: мови, торги, щоденний бюджет, додаткові налаштування.

     

    • Збережіть свою кампанію.

    Ви закінчили основне налаштування. Тепер потрібно перевірити відповідність тексту, зображення та відео креативним вимогам, що дасть можливість домогтися більшої ефективності.

     

    Як відкоригувати налаштування після запуску?

    Після того, як локальна кампанія Google Ads була створена, необхідно мінімум 30 днів на те, щоб пройшов процес навчання. Алгоритму складно запропонувати оптимальний результат відразу, йому знадобиться час для збору даних. Тільки після закінчення тестового періоду слід робити висновки про результативність реклами.

    Як і будь-яка кампанія PPC, значна частина вашого часу буде витрачена на керування місцевими стратегіями. Тут є кілька проблемних моментів. Це оптимізація ставок і робота з окремими групами оголошень.

    Стандартно в локальних кампаніях використовується стратегія «Максимальна цінність конверсій». В залежності від значення конверсії алгоритм автоматично максимізує кількість відвідувань магазину в межах денного бюджету. Ви можете відстежувати дані про візити за допомогою «звіту за магазинами», доступного в Google Ads.

    Переконайтеся, що ви визначили дію-конверсію для цінності відвідування магазину, щоб відстежувати грошову вартість усіх візитів. Значення стандартно встановлене на 1 долар, але у вас є можливість змінити його (у розділі «Конверсії» в меню «Інструменти»).

    Також не бійтеся тестувати різні групи оголошень. Наприклад, ви можете налаштувати показ реклами за певним розкладом. Для цього можете використовувати іншу групу оголошень. Після створення локальної кампанії є можливість додати до неї будь-яку кількість груп оголошень.

    І не забувайте переглядати статистику за своїми офлайн-точками й аналізувати, які заклики/офери працюють краще. Вивчення таких даних допоможе вчасно відкоригувати різні параметри кампанії.

     

    Чи можна підвищити ефективність кампанії?

    Щоб домогтися найкращого результату, дотримуйтеся таких правил у налаштуваннях:

    • стежте за якістю креативу — заголовка, тексту, зображення, відео;
    • додавайте максимальне число елементів оголошень і моніторте результативність;
    • обмежте бюджет для кожної точки продажу. Правда, для цього доведеться створити окремі локальні кампанії Google Ads;
    • дивіться, як реагують на оголошення різні групи аудиторій, і вносьте зміни до налаштувань у разі потреби;
    • стежте за актуальністю інформації про час роботи, місце розташування ваших офісів в акаунті Google Мій бізнес.

    Усе це дозволить вам об'єднати офлайн- й онлайн-продажі та залучити нових клієнтів до своїх регіональних представництв.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом