Аудиторія TikTok перевищує 1 млрд активних користувачів по всьому світу. А темпи розвитку платформи в дев’ять разів вище, ніж у Facebook або Instagram. То чи варто дивуватися, що Тік Ток реклама настільки актуальна?
TikTok став дійсно дуже популярним майданчиком для креаторів, агентств, малого, середнього та великого бізнесу. Причина не тільки у величезній аудиторії, але й у тому, що рекламну кампанію можна запустити самостійно, навіть не маючи великого досвіду. І саме про те, як запускати рекламу в ТікТок, ми сьогодні й розповімо в деталях.
Важлива інформація! На момент написання цієї статті TikTok обмежує можливість розміщення реклами для українських користувачів через військові дії й нестабільну ситуацію. Відповідне повідомлення ви побачите в рекламному кабінеті, а також на етапі встановлення бюджету кампанії. Наразі запустити рекламу в Україні не вийде. Але це тимчасовий захід. І ми сподіваємося, що в найближчому майбутньому це буде виправлено.
Тепер давайте розбиратися, як запустити рекламу в Тік Ток.
TikTok — що це?
TikTok — це програма, що об'єднує мільйони користувачів по всьому світу. Платформа надає унікальну можливість створювати відеоролики та ділитися ними з величезною аудиторією. Передбачено три способи показу контенту:
- Поради. При першому запуску програми користувачам пропонується вказати свої інтереси. І на їх основі далі алгоритм складає персоналізовану стрічку відео. Але в десктопній версії персоналізація не передбачена, і в рекомендації потрапляють популярні та трендові відео.
- Підписки. У цій стрічці зібрано нові відео від каналів, на які підписано користувача.
- Стрім. Це стрічка прямих трансляцій, де користувачі можуть спостерігати за тим, що відбувається у прямому ефірі та спілкуватися в режимі реального часу з іншими людьми.
Спочатку TikTok був обмежений 15-секундними відео, але згодом платформа збільшувала тривалість контенту. Тепер користувачі можуть завантажувати ролики тривалістю до 5 хвилин. Це розширило творчі можливості та дозволило експериментувати з форматами.
Головні особливості TikTok
TikTok — це програма для створення та перегляду коротких відеороликів на різні теми. На сьогодні у TikTok понад 1 мільярд активних користувачів на місяць. А загальна їхня кількість перевищує 1,6 млрд осіб. У США, наприклад, це найбільший і найпопулярніший застосунок з аудиторією понад 113 млн активних користувачів.
З точки зору бізнесу TikTok відкриває просто колосальні можливості, щоб доносити свої повідомлення до широкої аудиторії та ефектно подавати потрібну інформацію. Але варто все ж таки розглянути це питання уважніше!
Які переваги TikTok для бізнесу?
Реклама в цій соцмережі дає бізнесу низку переваг:
- Великі охоплення. TikTok дає змогу домогтися широкого охоплення аудиторії завдяки алгоритму рекомендацій, який підбирає відео за інтересами й уподобаннями користувачів. Таким чином, відео може потрапити в стрічку не тільки ваших підписників, а й мільйонів інших користувачів. Це може істотно підвищити впізнаваність бренду.
- Низький поріг входу. Для створення відео в TikTok зовсім не обов'язково мати професійне обладнання або навички монтажу. Ви можете знімати відео на свій смартфон, використовуючи вбудовані фільтри, ефекти, музику та стікери. Також можна застосовувати готові шаблони та ідеї для відео, які пропонує сама програма.
- Висока залученість. TikTok сприяє активній взаємодії користувачів із контентом. Ви можете отримувати лайки, коментарі, репости, підписки та перегляди від своєї аудиторії. Також можна брати участь у різних челенджах, дуетах та колабораціях з іншими користувачами чи блогерами.
- Великий потенціал для вірусності вмісту. TikTok дозволяє створювати оригінальний та креативний контент, який може стати вірусним та поширитися через весь інтернет. Використовуйте трендові пісні, хештеги, меми та формати для привернення уваги до свого бренду чи продукту.
А таргет у Tik Tok дозволить вам ще більшою мірою збільшити охоплення та демонструвати рекламні матеріали саме тим користувачам, які підпадають під параметри вашої цільової аудиторії.
Які ніші бізнесу найефективніше просуваються в TikTok?
Існує декілька категорій продуктів, які дуже добре просуваються та привертають особливу увагу аудиторії:
- Різні молодіжні товари. Сюди відносяться аксесуари, одяг, косметика, гаджети тощо. Для цієї ніші важливо створювати креативний і привабливий контент, який буде відповідати інтересам і потребам молодої аудиторії.
- Мобільні додатки. Це можуть бути ігри, сервіси, освітні або розважальні онлайн-платформи. У цьому разі важливо показувати переваги та функціонал програми, а також мотивувати користувачів завантажити його та спробувати. Крім того, потрібно налаштовувати таргетинг та оптимізувати результати рекламної кампанії, щоб таргетована реклама Тік Ток ставала ефективнішою.
- Громадські заклади і не лише. Добре просуваються кафе та ресторани, служби доставки та виробники продуктів. Відеоформат відмінно підходить для демонстрації харчових продуктів і страв. Увагу аудиторії можна привернути акціями, знижками та новинками. А тонке налаштування в ТікТок дозволить ще ефективніше охоплювати ЦА.
Також досить непогано просувається освітній контент. Але сам він віруситься відносно рідко. Тому важливо знати, як запустити рекламу в TikTok, щоб отримати достатню кількість охоплень, переглядів, лідів і клієнтів.
Способи просування
Існує декілька способів просування, у кожного з яких є як переваги, так і недоліки. Не можна сказати, що якийсь один формат кращий за інші та що саме його варто використовувати абсолютно всім. Насправді оптимальний варіант, як зробити рекламу в ТікТок ефективнішою, — це комбінувати кілька методів, які працюють саме у вашому випадку. Тож розгляньмо основні формати!
Органічне (безкоштовне) просування
Воно засноване на створенні якісного та цікавого контенту, який приваблює й утримує аудиторію. При грамотному підході безкоштовне просування може бути дуже ефективним. Та й форматів такого способу розкрутки більш ніж достатньо.
Щоб органічне просування давало результати, необхідно слідувати низці правил:
- дотримуватись регулярності та частоти публікацій;
- стежити за якістю відео;
- підбирати відповідну музику;
- використовувати хештеги;
- взаємодіяти зі своєю аудиторією.
Якщо ви зможете створювати дійсно якісний та цікавий контент, вам не доведеться думати, як рекламувати в Тік Току свій продукт. Платформа просуватиме ваш контент самостійно, а користувачі почнуть ділитися ним, сприяючи ще швидшому поширенню.
Гештег-челенджі
Гештег-челендж — це спосіб просування за допомогою запуску власного челенджу з унікальним гештегом. Головна його мета — зацікавити користувачів створювати своє відео за заданою темою або в певному форматі та розміщувати його з зазначеним тегом. У результаті ви можете розширити охоплення аудиторії, підвищити впізнаваність і залучення до вашого бренду або продукту. Для запуску гештег-челенджу важливо:
- придумати унікальний хештег, що запам'ятовується;
- визначити правила та умови участі в челенджі;
- створити приклад відеочеленджу;
- стежити за результатами та давати зворотний зв'язок.
Знову ж таки, якщо хештег-челендж «вистрілить», вам не знадобиться запуск реклами в Tik Tok — просування буде ефективним без додаткових фінансових вкладень із вашого боку. Але такий формат вимагає часу та вашого активного залучення.
Реклама у блогерів
Реклама у впливових блогерів — це спосіб просування TikTok методом співпраці з популярними користувачами, у яких дуже багато підписників та активна ЦА. Купити рекламу в Тік Току у блогерів — це вдале рішення, якщо вам потрібно максимально швидко охопити велику аудиторію. Але зважайте на кілька ключових моментів:
- вартість співпраці з популярними інфлюенсерами може бути досить високою;
- дуже важливо шукати блогерів, чия аудиторія підпадає під параметри вашої ЦА;
- іноді вигідніше та ефективніше взаємодіяти з мікро- та наноблогерами, ніж із мільйонниками.
Вам доведеться вибрати відповідного блогера для співпраці, погодити умови та формат роботи, контролювати якість та ефективність просування. Тільки так можна досягти бажаних результатів і не витратити гроші даремно.
Відео в стрічці
Ви можете платно розміщувати свої відео в стрічці користувачів, щоб привернути увагу до свого бренду чи продукту, мотивувати їх перейти на ваш сайт чи лендинг. Це порівняно недорогий, але цілком ефективний спосіб просування. Головне — створити якісне та захопливе відео, а також правильно мотивувати аудиторію виконати ту чи іншу цільову дію.
Крім того, звичайно ж, потрібно точно таргетувати цільову аудиторію, щоб ваше рекламне відео бачили саме ті користувачі, яким ця пропозиція може бути цікавою й актуальною.
TopView
Це формат платної реклами, який дозволяє розміщувати відео на повний екран під час запуску програми. У такий спосіб можна отримати велику кількість охоплень і підвищити впізнаваність вашого бренду. Для розміщення оголошень TopView необхідно:
- створити ефектне та цікаве відео, яке презентує ваш продукт чи бренд;
- вказати параметри для таргетингу та бюджет;
- аналізувати результати й оптимізувати рекламну кампанію.
Рекомендуємо докладніше вивчити, як працює просування, щоб максимально використовувати цей формат. Залежно від вашого підходу та креативності ефективність рекламної кампанії може суттєво змінюватись.
Spark Ads
Досить популярний формат, за допомогою якого можна використовувати відео з будь-якого акаунта TikTok як рекламні креативи. Це означає, що ви можете просувати власні відео або ролики інших авторів (з їх дозволу).
Spark Ads допомагають збільшити охоплення, залученість та лояльність аудиторії до вашого бренду чи продукту. Такий формат просування може бути цілком ефективним навіть сам по собі, але зазвичай його все ж таки комбінують з іншими методами для досягнення кращих результатів.
Brand Takeover
Це вид просування, який дозволяє показувати ваше відео на повний екран під час запуску програми. Головна перевага такого рекламного формату — максимальна увага та залучення аудиторії, адже ніщо не відвертає уваги людину від перегляду вашого контенту.
Важливо! На відміну від TopView формат Takeover дозволяє розміщувати лише статичні зображення на 3 секунди або короткі відео на 3–5 секунд без звуку.
Ви можете зв'язати відео з вашим вебсайтом або, наприклад, з хештег-челенджем усередині платформи. Тому перед тим, як розмістити рекламу в Тік Ток, рекомендуємо додатково вивчити, як вона може взаємодіяти з іншими форматами просування на майданчику. Іноді вдалі комбінації здатні дати несподівано гарні результати. Це можна й потрібно використати.
Брендований контент
Брендований контент — це відео або інший тип контенту, у якому згадується, показується чи обговорюється будь-який бренд, продукція або послуга. Зазвичай створюється за гроші чи іншу форму винагороди. Наприклад, це може бути огляд товару, отриманого безкоштовно або за бартером.
І тут є один важливий момент. Якщо ви плануєте запустити рекламу в Tik Tok за допомогою брендованого контенту, необхідно використовувати відповідну позначку «брендований контент». Інакше це вважається порушенням правил платформи, доступ до контенту для користувачів може бути обмежений.
Особливості TikTok як онлайн-платформи
TikTok — сервіс для створення та перегляду коротких відеороликів, запущений в Китаї у 2018-му. А вже через два роки — у 2020-му — на майданчику з'явилася таргетована реклама. Для контенту в TikTok характерні простота, природність і тільки базовий відеопродакшн без надмірностей. Власне, цим майданчик і приваблює багатьох користувачів.
Але головна перевага TikTok — це його алгоритми підбору відеороликів на основі інтересів користувача. Система постійно «вчиться», аналізує те, який контент вам подобається, а який ви відразу перемикаєте. У такий спосіб формується ваш унікальний «портрет» користувача, завдяки якому TikTok з часом все точніше збирає для вас потенційно цікаві відео. Цей самий алгоритм допомагає зробити цільову рекламу набагато ефективнішою та точніше охопити аудиторію. До речі, про аудиторію!
Аудиторія TikTok та її специфіка
Тривалий час потенційні рекламодавці були переконані, що таргет у Тік Тоці — не найкраще вкладення коштів на просування. Причина — у стереотипі, нібито переважна більшість користувачів TikTok — це діти та підлітки. Пару років тому з цим твердженням можна було б погодитися. У 2018-2020 роках основною аудиторією програми дійсно були підлітки й молодь у віці 12-24 років, тобто лише частково платоспроможні користувачі.
Однак зараз ситуація змінилася дуже сильно!
На поточний момент основу аудиторії TikTok складають користувачі віком від 18 до 34 років (42% від загального числа). Тобто це найбільш активна та платоспроможна аудиторія. А тому реклама в TikTok — вельми розумне вкладення коштів. У деяких випадках навіть ефективніше, ніж просування в Instagram або Facebook.
Що являє собою бізнес-акаунт в TikTok
Реклама Tik-Tok у 2025 році продовжує набирати обертів та демонструвати високу ефективність у залученні цільової аудиторії. Щоб максимально використовувати рекламні можливості платформи, необхідний бізнес-акаунт, призначений для просування комерційного контенту.
Його використання дає такі переваги для рекламодавців:
- Просунута аналітика. Бізнес-аккаунт дозволяє відстежувати ефективність рекламних кампаній, аналізувати показники залученості та краще розуміти свою цільову аудиторію.
- Визначення джерел трафіку. За допомогою бізнес-акаунта можна відстежувати, з яких джерел приходять користувачі. Ця інформація допомагає оптимізувати рекламні стратегії та більш ефективно розподіляти бюджет.
- Доступ до безкоштовної бібліотеки звуків та музики. Не всі аудіозаписи та звукові ефекти можна використовувати в рекламі без порушення авторських прав. Доступ до бібліотеки вирішує цю проблему.
- Можливість розмістити в обліковому записі посилання на сайт та адресу електронної пошти. Власники бізнес-акаунта можуть додавати до свого профілю корисні посилання на вебсайти, електронні адреси й інші контактні дані. Це спрощує взаємодію з потенційними клієнтами, а також підвищує ймовірність того, що реклама ТТ 2025 призведе до цільової дії.
Щоб використовувати бізнес-аккаунт, перейдіть у вкладку «Налаштування та конфіденційність» у меню профілю. Далі вибрати «Управління обліковим записом» і клацнути на «Переключитися на бізнес-аккаунт». Після цього вам буде запропоновано вказати сферу діяльності. У налаштуваннях профілю у вас з'являться дві нові вкладки "Інструменти автора" та "Інструменти для бізнесу".
Центральним елементом інструментів для бізнесу є аналітика. Також на рекламній платформі доступні налаштування повідомлень, що відкривають нові можливості для взаємодії з вашими підписниками. Наприклад, можна увімкнути автоматичне привітання в особистих повідомленнях або ж налаштувати автоматичну відповідь на повідомлення, що містять певні ключові слова.
При оформленні бізнес-акаунту дуже важливо, щоб назва каналу та аватар асоціювалися з вашим бізнесом. Вона має бути короткою і незабутньою. Найкраще використовувати реальну назву вашого бренду або компанії та логотип. Це допомагає користувачам легко ідентифікувати його серед багатьох інших каналів.
Підготовка до запуску реклами: створюємо рекламний кабінет TikTok
Розберемо покроково, як зробити рекламу в Тік Ток. Перше, що вам необхідно зробити, — перейти в TikTok For Business і залогінитися. Якщо ви реєструвалися в ТікТок через Facebook, Google тощо, можете використовувати той самий спосіб. На цьому етапі ваш основний обліковий запис буде пов'язаний із бізнес-акаунтом, і ви вже зможете працювати з рекламою.
Зверніть увагу! Попри те, що головна сторінка рекламного кабінету доступна в тому числі українською мовою, сам він все ще не перекладений. Це може створити деякі незручності. Але ви можете використовувати англійську або будь-яку іншу з понад 15 мов.
Крок № 1. Створюємо рекламну кампанію
На головній сторінці TikTok For Business у верхній частині екрана натисніть Create Now.
Ви будете перенаправлені на наступну сторінку, де необхідно внести основні дані про вашу компанію, вибрати валюту для оплати тощо. Заповніть усі необхідні поля та натисніть Register.
Зверніть увагу! Якщо на цьому етапі ви бачите білий екран замість того, що показано на скриншоті, вимкніть блокувальник реклами. У деяких випадках такі програми блокують вміст на сторінці TikTok For Business.
По суті, на цьому етапі ваша рекламна кампанія створена. Можна переходити до запуску оголошень.
Крок № 2. Створюємо групу оголошень
Система запропонує вам вибрати один із двох варіантів — «Спрощений режим» або «Користувацький режим». Перший — простіший і швидший в освоєнні. Мануальне створення оголошення складніше. Але цей спосіб надає максимально повний контроль над рекламною кампанією.
Ми рекомендуємо починати зі спрощеного режиму, особливо якщо раніше ви не працювали з таргетингом. У майбутньому, коли ви вже будете краще орієнтуватися в тонкощах просування в TikTok, можна в будь-який момент перейти на користувацький режим.
Тепер необхідно вказати вашу мету. Налаштування реклами включають кілька варіантів:
- трафік;
- взаємодія зі спільнотою;
- лідогенерація;
- конверсія вебсайтів.
Подальші налаштування багато в чому залежатимуть від вибраної вами мети. Ми для прикладу використовуємо «Трафік».
Налаштування аудиторії
Запуск реклами в TikTok може бути істотно спрощений, якщо увімкнути автовибір вашої аудиторії. Система проаналізує параметри вашої кампанії та постарається скласти найбільш влучний портрет ЦА. Якщо ви раніше запускали рекламу, наприклад в Instagram, то розумієте, як це працює. Іноді алгоритму дійсно вдається досить вдало потрапити в цільову аудиторію, але далеко не завжди. Тому ми все ж рекомендуємо вибирати ручний режим і налаштовувати ЦА самостійно.
Налаштовуємо таргетинг
Хоча рекламна платформа Тік Ток і не надає дуже гнучких налаштувань таргетингу, усе необхідне тут є:
- геолокація;
- стать і вік;
- мова;
- інтереси та поведінка;
- взаємодії з відео.
Вибираємо місцезнаходження
Зверніть увагу, що на цій же сторінці можна вказати, де будуть демонструватися ваші оголошення. Автоматично вибрана саме реклама в ТікТок, але доступні також варіанти розміщення в Pangle і News Feed App Series. Наразі цей спосіб просування в Україні неактуальний, але така можливість вже доступна.
Створюємо користувальницькі аудиторії
Якщо ви плануєте використовувати Тік Ток Ads і в майбутньому, рекомендуємо зберігати призначені для користувача аудиторії для повторного використання. Це допоможе вам заощадити масу часу та не налаштовувати одні й ті самі параметри по кілька разів. Найзручніше працювати з аудиторіями в розділі TikTok Ads Manager — Assets — Audiences
Можна створити кілька різних аудиторій, давши їм унікальні імена та використовуючи за потребою. Крім того, можна надалі редагувати їх і змінювати основні параметри для кращих охоплень найбільш зацікавлених користувачів.
До речі, у цьому розділі можна більш гнучко працювати з налаштуваннями ЦА, вибираючи тип аудиторії з шести варіантів:
- файл із даними про клієнтів;
- залученість;
- дії в застосунках;
- трафік вебсайту;
- залучення потенційних клієнтів;
- Business Account.
Для кожного варіанту будуть доступні різні налаштування аудиторії. Рекомендуємо вивчити їх всі, щоб вибрати найбільш влучний тип ЦА та не помилитися.
Використовуємо look-alike аудиторії
Дуже корисна функція рекламного кабінету TikTok — створення look-alike аудиторій. Тобто таких, які схожі на вже створені вами аудиторії та підпадають під більшість зазначених вами параметрів.
Для чого це необхідно?
Як мінімум це дозволяє легко домогтися того, щоб таргетована реклама в ТікТок охопила більше потенційно зацікавлених у вашому продукті користувачів. У деяких випадках це допомагає заощадити час при повторному запуску кампанії.
Щоб обрати look-alike аудиторію, необхідно в цьому ж розділі Audiences натиснути кнопку Create Audience, а потім у спливному меню вибрати відповідний пункт:
Далі ви можете використовувати наявну аудиторію або створити нову, на основі якої й буде сформована look-alike аудиторія.
Будьте уважні! Якщо спочатку ви неправильно налаштували аудиторію, то і look-alike аудиторія, як результат, буде зібрана некоректно. Тому, перш ніж зробити рекламу в Тік Ток, ми настійно рекомендуємо приділити більше часу вивченню своєї ЦА. Інакше всі наступні дії не дадуть бажаних результатів.
Бюджет і час показу
Доступні два варіанти:
- Денний — мінімум 50 грн на добу.
- «Довічний» (загальний) — мінімум 700 грн.
Нижче ви можете встановити часові рамки рекламної кампанії, вибравши час початку та завершення. У разі бажання друге можна не вказувати, реклама буде працювати, поки на вашому рахунку є кошти. Але ми все ж рекомендуємо встановлювати терміни проведення рекламної кампанії. Як мінімум щоб не витратити більше грошей через те, що ви забули зупинити покази оголошень.
Налаштування оголошень
Після встановлення бюджету можна оптимізувати рекламу в ТікТок. Якщо раніше ви не додали спосіб оплати, система попередньо попросить вас зробити це, щоб перейти до наступного кроку. Детальніше про роботу з оголошеннями ми розповімо трохи далі, а поки сконцентруємося на ще одному важливому пункті — оптимізації ставок.
Оптимізація ставок
Залежно від вибраної на початковому етапі мети рекламної кампанії будуть відрізнятися й варіанти оптимізації ставок. Тому якщо якогось з перерахованих далі варіантів у вас немає, то, ймовірно, ви вибрали не відповідну йому ціль.
Тепер подивімося, як рекламний кабінет TikTok дозволяє працювати зі ставками та яким цілям кампанії вони відповідають.
CPC — Cost per Click, оплата за клік
Доступний в цілях: трафік, встановлення застосунку, конверсії
Це найбільш поширений варіант, за якого алгоритм TikTok буде прагнути демонструвати ваші рекламні оголошення тим користувачам, які з більшою ймовірністю натиснуть на них і згодом здійснять цільову дію. Покази при цьому не оплачуються, тільки кліки.
oCPC — Optimized Cost per Click
Доступний у цілі: конверсії
Ви можете встановити розмір ставки на етапі «навчання» — коли алгоритм тільки аналізує вашу аудиторію та, скажімо так, «пристрілюється». Це допомагає трохи заощадити й уникнути зайвих витрат на старті просування. Надалі оптимізовані покази реклами приносять більше конверсій і допомагають ефективніше просувати ваш продукт.
CPM — Cost per Mille / Thousand Impressions
Доступний у цілі: охоплення
Такий формат передбачає оплату за тисячу показів. Алгоритм намагатиметься охопити якомога більшу кількість користувачів із вашої ЦА та показати їм вашу рекламу. Покази зараховуються навіть у тому випадку, якщо користувач не додивився відео до кінця, перемкнув його.
CPV — Cost per Thousand Views
Доступний у цілі: перегляд відео
У цьому варіанті оплата здійснюється за перегляди. Зверніть увагу: не за покази, а саме за перегляди! Сума встановлюється за 1 000 переглядів. Такий варіант підходить у тому випадку, якщо вам фактично не потрібні цільові дії (або вони не в пріоритеті), а важливіше підвищення впізнаваності бренду та перегляди вашого контенту. CPM добре працює насамперед на репутацію, а не на продажі.
Крок № 3. Створюємо рекламні оголошення
Тепер головне — реклама в ТікТок, а точніше — оголошення та правила їхнього створення. Найпростіший спосіб — використовувати вже наявні креативи замість створення нових.
Вимоги до контенту цілком стандартні для TikTok:
- тривалість відео: від 5 секунд до 1 хвилини;
- формат: горизонтальне — 16:9, вертикальне — 9:16, квадратне — 1:1;
- роздільна здатність: горизонтальне — 1280 х 720, квадратне — 640 х 640, вертикальне — 720 х 1280.
Якщо готового креативу у вас немає, це не проблема. Його можна створити безпосередньо в рекламному кабінеті без особливих зусиль. Розробники вже потурбувалися про це та запропонували кілька зручних інструментів, здатних спростити це завдання:
- Шаблони відео. Вони формують структуру й частково — наповнення ролика. Вам лише необхідно додати свої елементи — текст, відео, музику тощо. З вашого контенту на основі шаблону буде «зібраний» готовий креатив, який ви тут же можете використовувати.
- Інтелектуальне відео. Зручний, але менш гнучкий у налаштуванні формат. Ви просто завантажуєте кілька медіафайлів, а алгоритм автоматично створює з них креатив, додаючи переходи, музику тощо. Ви ж можете додати на фінальному екрані заклик до дії. Алгоритм відразу створює кілька відео на вибір. Іноді йому вдається запропонувати дійсно цікаві варіанти.
- Звукова доріжка інтелектуального відео. Вам необхідно тільки завантажити ролик без музики, а алгоритм автоматично постарається підібрати найбільш підхожий під нього музичний супровід. Знову ж таки, іноді це працює досить добре.
Покладатися на ці алгоритми чи ні — вирішувати вам. Ми вважаємо, що якісний і вірусний рекламний креатив може створити тільки хороший креатор. Однак не заперечуємо, що в деяких випадках навіть штучним алгоритмам вдається нас здивувати. Тому пробуйте!
Крок № 4. Заповнюємо інформацію про компанію
Створити рекламу в Тік Ток можна навіть із базовою інформацією про вашу компанію. Однак для точнішого таргетингу ми все ж рекомендуємо поділитися розширеними відомостями. Для цього в рекламному кабінеті необхідно клікнути на зображення вашого профілю у правому верхньому куті та вибрати «Інформація про акаунт» (Account Info).
Тут можна додати дані в декількох основних розділах:
- «Загальна інформація» та «Відомості про компанію»;
- «Основна контактна особа»;
- «Інформація про податки»;
- «Керування дозволами»;
- «Тип оплати», інше.
Що важливо вказати перш за все:
- ідентифікаційний номер компанії (ІПН);
- зареєстрована назва;
- контактний номер телефону;
- ім'я представника компанії (тільки англійською).
Уся інформація, якою ви тут ділитеся, зобов'язана відповідати дійсності. Її обов'язково перевіряють і підтверджують. Цей процес зазвичай триває до трьох днів. І вже після цього можна повноцінно працювати з оголошеннями, поповнювати баланс тощо. Без такої верифікації можливості рекламного акаунту будуть обмежені. Надалі у разі потреби інформацію можна оновити, змінити й актуалізувати.
Spark Ads: що це
Spark Ads — це порівняно новий формат реклами в TikTok, який з'явився тільки у 2021 році. За його допомогою можна виводити ваші ролики у стрічці рекомендацій користувачів. Якщо раніше можна було запускати рекламну кампанію тільки з окремими креативами, то тепер просувати можна будь-яке відео в акаунті.
Технічно Spark Ads багато в чому нагадує просування публікацій в Instagram. Такий формат реклами добре підходить у тих випадках, коли вам потрібно:
- збільшити охоплення та впізнаваність бренду;
- вибудувати комплексну маркетингову стратегію;
- підвищити віддачу від співпраці з блогерами;
- запустити та просунути хештег-челендж;
- розширити базу фоловерів.
До речі, за даними TikTok, ціна за перегляд Spark Ads на 30-40% нижче, ніж за перегляд стандартної реклами. А значить, це, крім іншого, ще й непогана можливість заощадити.
Особливості роботи з Spark Ads
Спочатку вам потрібно перейти в рекламний кабінет TikTok, клікнути на розділ «Актив» і блок «Креатив». Далі зайдіть у розділ «Кампанія» і натисніть «Створити». Виберіть ціль, дайте назву кампанії, встановіть бюджет і натисніть «Продовжити». Після цього необхідно налаштувати групу оголошень, як було описано вище, й обов'язково перейти на вкладку «Використовувати наявні публікації».
Тепер достатньо завершити налаштування, додати назву оголошення, текст, заклик до дії та інше. Далі натисніть «Надіслати». Готово!
Фактично запуск реклами Spark Ads майже не відрізняється від підготовки звичайних оголошень. Різниця є тільки на етапі підготовки креативів і в деяких налаштуваннях. До речі, це хороший варіант, якщо вам потрібна реклама Тік Ток акаунту, а не товару або послуги.
Як проводити аналітику реклами TikTok
TikTok пропонує рекламодавцям досить вичерпні інструменти аналітики, доступні в розділі «Звітність» (Reporting). Тут ви можете формувати призначені для користувача звіти, а також із шаблонів за групою рекламних оголошень або за рекламою загалом. Можна вибрати показники й метрики, що вас цікавлять, і використовувати найзручніший вам спосіб їх показу.
Рекомендуємо детально вивчати дані звітів, щоб краще розуміти, наскільки ефективно працюють ваші оголошення та, найголовніше, яку аудиторію вони залучають. До речі, якщо реклама в Tik Tok спрямована на залучення трафіку на сайт, рекомендуємо використовувати UTM-мітки. За їх допомогою можна не тільки аналізувати трафік, але й відстежувати поведінку користувачів, які прийшли на ваш сайт з Тіктоку.
Хочете просувати свій бізнес у TikTok? Отримайте безкоштовну консультацію та почніть залучати нову аудиторію!
Що заборонено рекламувати у TikTok
Існує ряд категорій товарів, які не можна рекламувати у TikTok. До цього переліку входять:
- Цигарки та тютюнові вироби, у тому числі електронні сигарети та супутні товари.
- Товари, так чи інакше пов'язані з наркотичними речовинами.
- Зброя, вибухові речовини, холодна зброя та інші предмети, здатні завдати шкоди людині.
- Поліцейське та військове спорядження.
- Азартні ігри, казино та ставки на спорт.
- Секс-послуги та товари для дорослих.
- Підроблені товари.
- Домашні та інші тварини.
- Товари та послуги шахрайського характеру.
Це не весь список послуг і товарів, заборонених до реклами в TikTok. Більш детальну інформацію можна отримати на сторінці TikTok Advertising Policies. А якщо у вас виникнуть додаткові запитання, зверніться по допомогу до центру підтримки.
Вартість реклами у TikTok
Середня вартість реклами у TikTok складає 0,05–0,07 доларів США за показ. Однак ця вартість може змінюватися залежно від ряду факторів:
- Тип оголошення. У TikTok доступні різні типи оголошень, включаючи відеооголошення, зображення, каруселі та банери. Вартість кожного типу об'яв може відрізнятися.
- Цільова аудиторія. Чим більше охоплення ЦА, тим вищою буде вартість реклами.
- Бюджет. Ви можете встановити щоденний або загальний бюджет своєї кампанії. Чим більший ваш бюджет, тим більше людей побачить ваше оголошення.
Звичайно, ми не враховуємо вартість реклами, наприклад, у блогерів. Тому що в цьому випадку все дуже індивідуально.
Думка експерта
«Сьогодні бізнесу однозначно варто використовувати TikTok для просування. Це відмінний інструмент, щоб заявити про себе та почати швидко отримувати трафік і замовлення. Але щоб реклама тут працювала, важливо зважати на кілька нюансів.
По-перше, потрібно пам'ятати, що TikTok — це майданчик емоцій і живого контенту. Відкрита реклама із сухим закликом «купити прямо зараз» тут не працює. Потрібно пропонувати щось нестандартне та говорити мовою аудиторії.
По-друге, необхідно обов'язково адаптувати стратегію під ринок. Адже те, що працює в одній країні, може виявитися марним в іншій. В Україні чудово працює авторський контент. Співпрацюючи з блогерами, ви можете отримати якісний трафік. Головне — обирати лідерів думок під свою нішу. Інфлюенсер повинен бути близьким за духом вашій цільовій аудиторії та створювати контент, який знайде у неї відгук.
TikTok відкриває великі можливості для бізнесу, вимагаючи при цьому продуманого підходу. Так, користувачі сюди заходять за легким і нативним контентом. Але бізнесу потрібно докласти чимало зусиль, щоб реклама виглядала максимально органічно. І лише грамотна стратегія допоможе вам перетворити перегляди на продаж.»
Ніна Майорова, Head of SMM
Наші ціни
Старт |
Оптимум |
$800 на місяць |
$1 200 на місяць |
План включає розробку комплексної стратегії просування з наступним використанням контент-плану. Команда вибудовує комунікацію з підписниками та модерує акаунт. |
Тариф передбачає комплексне ведення акаунту. До пакету послуг входять:
Також за необхідності здійснюється коригування маркетингової стратегії. |
Таргетинг в Україні |
Таргетинг за кордоном |
від $600 |
від $800 |
Підіб’ємо підсумки
Наостанок хочемо ще раз підкреслити, що TikTok уже давно перетворився з «підліткової» соцмережі на великий, перспективний онлайн-майданчик з ефективними інструментами для просування, що стрімко розвивається. Зручний рекламний кабінет дозволяє увімкнути рекламу в Тік Ток швидко та без великого попереднього досвіду. А багатий вибір рекламних форматів у парі з гнучкими налаштуваннями таргетингу дозволяють досягати дійсно показових результатів.
Ми також не згадали у статті про можливість купити рекламу в Тік Тоці в популярних блогерів. Але цей формат в принципі не дуже добре співвідноситься з нашою основною темою. Тому розглядати його детально сьогодні ми не будемо, але обов'язково повернемося до нього в майбутньому.
FAQ
Як розмістити рекламу в ТікТок?
Для запуску реклами вам необхідно зареєструвати рекламний акаунт в ТікТок на сторінці TikTok For Business, створити кампанію та групу оголошень, таргетувати ЦА, додати спосіб оплати та запустити кампанію.
Скільки коштуватиме запуск реклами в Тік Ток?
Мінімальна добова ставка для запуску рекламної кампанії в TikTok — 50 грн. Мінімальна ставка для безстрокової рекламної кампанії — 700 грн.
Як працює просування в ТікТок?
Принципи роботи реклами в TikTok практично не відрізняються від таких в інших соціальних мережах. Система використовує ваші налаштування цільової аудиторії, щоб демонструвати оголошення найбільш відповідним до заданих критеріїв користувачам.
Які категорії товарів і послуг не можна рекламувати в Тік Ток?
Хоч TikTok і є досить лояльним до рекламодавців, все ж таки тут є деякі групи товарів і послуг, які заборонено просувати. Це алкоголь і наркотичні речовини, тютюнова продукція, азартні ігри та шкідливе ПЗ. Також не допускається політична агітація.
Залишіть ваші контактні дані.
Будемо раді обговорити ваш проект!