Поділіться
Зміст

    Аудиторія TikTok перевищує 1 млрд активних користувачів по всьому світу. А темпи розвитку платформи в 9 разів вище, ніж у Facebook або Instagram. Так чи варто дивуватися, що реклама в Тік Тоці настільки актуальна?

    TikTok став дійсно дуже популярним майданчиком для креаторів, агентств, малого, середнього та великого бізнесу. Причина не тільки у величезній аудиторії, але й у тому, що рекламну кампанію можна налаштувати та запустити самостійно, навіть не маючи великого досвіду. І саме про те, як запускати рекламу в Тік Ток, ми сьогодні й розповімо в деталях.

    Важлива інформація! На момент написання цієї статті TikTok обмежує можливість розміщення реклами для українських користувачів через військові дії й нестабільну ситуацію. Відповідне повідомлення ви побачите в рекламному кабінеті, а також на етапі встановлення бюджету кампанії. Наразі запустити рекламу в Україні не вийде. Але це тимчасовий захід. І ми сподіваємося, що в найближчому майбутньому це буде виправлено.

    Особливості TikTok як онлайн-платформи

    TikTok — сервіс для створення та перегляду коротких відеороликів, запущений в Китаї у 2018-му. А вже через два роки — у 2020-му — на майданчику з'явилася таргетована реклама. Для контенту в TikTok характерні простота, природність і тільки базовий відеопродакшн без надмірностей. Власне, цим майданчик і приваблює багатьох користувачів.

    Але головна перевага TikTok — це його алгоритми підбору відеороликів на основі інтересів користувача. Система постійно «вчиться», аналізує те, який контент вам подобається, а який ви відразу перемикаєте. У такий спосіб формується ваш унікальний «портрет» користувача, завдяки якому TikTok з часом все точніше збирає для вас потенційно цікаві відео. Цей самий алгоритм допомагає зробити цільову рекламу набагато ефективнішою та точніше охопити аудиторію. До речі, про аудиторію!

    Аудиторія TikTok та її специфіка

    Тривалий час потенційні рекламодавці були переконані, що таргет у Тік Тоці — не найкраще вкладення коштів на просування. Причина — у стереотипі, нібито переважна більшість користувачів TikTok — це діти та підлітки. Пару років тому з цим твердженням можна було б погодитися. У 2018-2020 роках основною аудиторією програми дійсно були підлітки й молодь у віці 12-24 років, тобто лише частково платоспроможні користувачі.

    Однак зараз ситуація змінилася дуже сильно!

    На поточний момент основу аудиторії TikTok складають користувачі від 18 до 34 років (таких 42% від загального числа користувачів). Тобто це найбільш активна та платоспроможна аудиторія. А тому реклама в Тік Тоці — вельми розумне вкладення коштів. У деяких випадках навіть розумніше, ніж просування в Instagram або Facebook.

    Підготовка до запуску реклами: створюємо рекламний кабінет TikTok

    Перше, що вам необхідно зробити, — перейти в TikTok For Business і залогінитися. Якщо ви реєструвалися в Тіктоці через Facebook, Google тощо, можете використовувати той самий спосіб. На цьому етапі ваш основний обліковий запис буде пов'язаний із бізнес-акаунтом і ви вже зможете працювати з рекламою.

    Зверніть увагу! Попри те, що головна сторінка рекламного кабінету доступна в тому числі українською мовою, сам він все ще не перекладений. Це може створити деякі незручності. Але ви можете використовувати англійську або будь-яку іншу з понад 15 мов.

    Крок № 1. Створюємо рекламну кампанію

    На головній сторінці TikTok For Business у верхній частині екрана натисніть Create Now.

     

    Ви будете перенаправлені на наступну сторінку, де необхідно внести основні дані про вашу компанію, вибрати валюту для оплати реклами тощо. Заповніть усі необхідні поля й натисніть Register.

     

    Зверніть увагу! Якщо на цьому етапі ви бачите білий екран замість того, що показано на скриншоті, вимкніть блокувальник реклами. У деяких випадках такі програми блокують вміст на сторінці TikTok For Business.

    По суті, на цьому етапі ваша рекламна кампанія створена. Можна переходити до її налаштування та запуску оголошень.

    Крок № 2. Створюємо групу оголошень

    Система запропонує вам вибрати з двох варіантів — «Спрощений режим» або «Користувальницький режим». Перший простіше та швидше в освоєнні. Другий складніше, але він забезпечує вам максимально повний контроль над рекламною кампанією.

     

    Ми рекомендуємо починати зі спрощеного режиму. Особливо якщо раніше ви не працювали з таргетингом. У майбутньому, коли ви вже будете краще орієнтуватися в тонкощах реклами в TikTok, можна в будь-який момент перейти на користувальницький режим.

    Тепер необхідно вказати вашу ціль. На вибір доступно кілька варіантів:

    • трафік;
    • взаємодія зі спільнотою;
    • лідогенерація;
    • конверсія вебсайтів.

    Подальші налаштування багато в чому залежатимуть від вибраної вами мети. Ми для прикладу використовуємо «Трафік».

     

    Налаштування аудиторії

    Налаштування реклами в Тік Ток може бути істотно спрощеним, якщо увімкнути автовибір аудиторії. Система проаналізує параметри вашої кампанії та постарається скласти найбільш влучний портрет ЦА. Якщо ви раніше запускали рекламу, наприклад в Instagram, то розумієте, як це працює. Іноді алгоритму дійсно вдається досить вдало потрапити в цільову аудиторію. Але далеко не завжди. Тому ми все ж рекомендуємо вибирати ручний режим і налаштовувати ЦА самостійно.

     

    Налаштовуємо таргетинг

    Хоча рекламна платформа Тік Ток і не надає дуже гнучких налаштувань таргетингу, усе необхідне тут є:

    • геолокація;
    • стать і вік;
    • мова;
    • інтереси та поведінка;
    • взаємодії з відео.

     

    Вибираємо місця розміщення реклами

    Зверніть увагу, що на цій же сторінці можна вказати, де будуть демонструватися ваші оголошення. Автоматично вибрана саме реклама в Тік Ток, але доступні також варіанти розміщення в Pangle і News Feed App Series. Наразі в Україні це неактуально, але така можливість вже доступна.

     

    Створюємо користувальницькі аудиторії

    Якщо ви плануєте використовувати Тік Ток Ads і в майбутньому, рекомендуємо зберігати призначені для користувача аудиторії для повторного використання. Це допоможе вам заощадити масу часу та не налаштовувати одні й ті самі параметри по кілька разів. Найзручніше працювати з аудиторіями в розділі TikTok Ads Manager — Assets — Audiences

    Можна створити кілька різних аудиторій, давши їм унікальні імена й використовуючи за потребою. Крім того, можна надалі редагувати їх і змінювати основні параметри для тоншого налаштування та кращих охоплень найбільш зацікавлених користувачів.

     

    До речі, у цьому розділі можна більш гнучко працювати з налаштуваннями ЦА, вибираючи тип аудиторії з шести варіантів:

    • файл із даними про клієнтів;
    • залученість;
    • дії в застосунках;
    • трафік вебсайту;
    • залучення потенційних клієнтів;
    • Business Account.

    Для кожного варіанту будуть доступні різні налаштування аудиторії. Рекомендуємо вивчити їх всі, щоб вибрати найбільш влучний тип ЦА та не помилитися.

     

    Використовуємо look-alike аудиторії

    Дуже корисна функція рекламного кабінету TikTok — створення look-alike аудиторій. Тобто таких, які схожі на вже створені вами аудиторії та підпадають під більшість зазначених вами параметрів.

    Для чого це необхідно?

    Як мінімум це дозволяє легко домогтися того, щоб таргетована реклама в Тік Ток охопила більше потенційно зацікавлених у вашому продукті користувачів. Плюс у деяких випадках це допомагає заощадити масу часу під час повторного налаштування та запуску кампанії.

    Щоб налаштувати look-alike аудиторію, необхідно в цьому ж розділі Audiences натиснути кнопку Create Audience й у спливному меню вибрати відповідний пункт:

     

    Далі ви можете використовувати наявну аудиторію або створити нову, на основі якої й буде сформована look-alike аудиторія.

    Будьте уважні! Якщо спочатку ви неправильно налаштували аудиторію, то і look-alike аудиторія, як результат, буде зібрана некоректно. Тому, перш ніж зробити рекламу в Тік Ток, ми настійно рекомендуємо приділити більше часу вивченню своєї ЦА. Інакше всі наступні дії не дадуть бажаних результатів.

    Налаштування бюджету та часу показу

    Після налаштування цільової аудиторії переходьте до бюджету. Доступні два варіанти:

    1. Денний — мінімум 50 грн на добу.
    2. «Довічний» (загальний) — мінімум 700 грн.

    Нижче ви можете встановити часові рамки рекламної кампанії, вибравши час початку та завершення. У разі бажання друге можна не вказувати, реклама буде працювати, поки на вашому рахунку є кошти. Але ми все ж рекомендуємо встановлювати терміни проведення рекламної кампанії. Як мінімум щоб не витратити більше грошей через те, що ви забули зупинити покази оголошень.

     

    Налаштування оголошень

    Після того як встановлений бюджет, можна безпосередньо налаштувати рекламу в Тік Ток. Якщо раніше ви не додали спосіб оплати, система попередньо попросить вас зробити це, щоб перейти до наступного кроку. Детальніше про роботу з оголошеннями ми розповімо трохи далі, а поки сконцентруємося на ще одному важливому пункті — оптимізації ставок.

    Оптимізація ставок

    Залежно від вибраної на початковому етапі мети рекламної кампанії будуть відрізнятися й варіанти оптимізації ставок. Тому якщо якогось з перерахованих далі варіантів у вас немає, то, ймовірно, ви вибрали не відповідну йому ціль.

    Тепер подивімося, як рекламний кабінет TikTok дозволяє працювати зі ставками та яким цілям кампанії вони відповідають.

    CPC — Cost per Click, оплата за клік

    Доступний в цілях: трафік, встановлення застосунку, конверсії

    Це найбільш поширений варіант, за якого алгоритм TikTok буде прагнути демонструвати ваші рекламні оголошення тим користувачам, які з більшою ймовірністю натиснуть на них і згодом здійснять цільову дію. Покази при цьому не оплачуються, тільки кліки.

    oCPC — Optimized Cost per Click

    Доступний у цілі: конверсії

    Ви можете встановити розмір ставки на етапі «навчання» — коли алгоритм тільки аналізує вашу аудиторію та, скажімо так, «пристрілюється». Це допомагає трохи заощадити й уникнути зайвих витрат на старті просування. Надалі оптимізовані покази реклами приносять більше конверсій і допомагають ефективніше просувати ваш продукт.

    CPM — Cost per Mille / Thousand Impressions

    Доступний у цілі: охоплення

    Такий формат передбачає оплату за тисячу показів. Алгоритм намагатиметься охопити якомога більшу кількість користувачів із вашої ЦА та показати їм вашу рекламу. Покази зараховуються навіть у тому випадку, якщо користувач не додивився відео до кінця, перемкнув його.

    CPV — Cost per Thousand Views

    Доступний у цілі: перегляд відео

    У цьому варіанті оплата здійснюється за перегляди реклами. Зверніть увагу: не за покази, а саме за перегляди! Сума встановлюється за 1000 переглядів. Такий варіант підходить у тому разі, якщо вам фактично не потрібні цільові дії (або вони не в пріоритеті), а важливіше підвищення впізнаваності бренду та перегляди вашого контенту. CPM добре працює перш за все на репутацію, але не на продажі.

    Крок № 3. Створюємо рекламні оголошення

    Тепер головне — реклама в Тік Тоці. А точніше — оголошення та правила їхнього створення. Найпростіший спосіб — використовувати вже наявні креативи та налаштувати рекламу на них замість створення нових.

    Вимоги до контенту цілком стандартні для TikTok:

    • тривалість відео: від 5 секунд до 1 хвилини;
    • формат: горизонтальне — 16:9, вертикальне — 9:16, квадратне — 1:1;
    • роздільна здатність: горизонтальне — 1280 х 720, квадратне — 640 х 640, вертикальне — 720 х 1280.

     

    Якщо готового креативу у вас немає, це не проблема. Його можна створити безпосередньо в рекламному кабінеті без особливих зусиль. Розробники вже потурбувалися про це та запропонували кілька зручних інструментів, здатних спростити це завдання:

    1. Шаблони відео. Вони формують структуру й частково — наповнення ролика. Вам лише необхідно додати свої елементи — текст, відео, музику тощо. З вашого контенту на основі шаблону буде «зібраний» готовий креатив, який ви тут же можете використовувати.
    2. Інтелектуальне відео. Зручний, але менш гнучкий у налаштуванні формат. Ви просто завантажуєте кілька медіафайлів, а алгоритм автоматично створює з них креатив, додаючи переходи, музику тощо. Ви ж можете додати на фінальному екрані заклик до дії. Алгоритм відразу створює кілька відео на вибір. Іноді йому вдається запропонувати дійсно цікаві варіанти.
    3. Звукова доріжка інтелектуального відео. Вам необхідно тільки завантажити ролик без музики, а алгоритм автоматично постарається підібрати найбільш підхожий під нього музичний супровід. Знову ж таки, іноді це працює досить добре.

    Покладатися на ці алгоритми чи ні — вирішувати вам. Ми вважаємо, що якісний і вірусний рекламний креатив може створити тільки хороший креатор. Однак не заперечуємо, що в деяких випадках навіть штучним алгоритмам вдається нас здивувати. Тому пробуйте!

    Крок № 4. Заповнюємо інформацію про компанію

    Створити рекламу в Тік Ток можна навіть із базовою інформацією про вашу компанію. Однак для точнішого таргетингу ми все ж рекомендуємо поділитися розширеними відомостями. Для цього в рекламному кабінеті необхідно клікнути на зображення вашого профілю у правому верхньому куті та вибрати «Інформація про акаунт» (Account Info).

    Тут можна додати дані в декількох основних розділах:

    • «Загальна інформація» та «Відомості про компанію»;
    • «Основна контактна особа»;
    • «Інформація про податки»;
    • «Керування дозволами»;
    • «Тип оплати», інше.

     

    Що важливо вказати перш за все:

    • ідентифікаційний номер компанії (ІПН);
    • зареєстрована назва;
    • контактний номер телефону;
    • ім'я представника компанії (тільки англійською).

    Уся інформація, якою ви тут ділитеся, зобов'язана відповідати дійсності. Її обов'язково перевіряють і підтверджують. Цей процес зазвичай триває до трьох днів. І вже після цього можна повноцінно працювати з оголошеннями, поповнювати баланс тощо. Без такої верифікації можливості рекламного акаунту будуть обмежені. Надалі у разі потреби інформацію можна оновити, змінити й актуалізувати.

    Spark Ads: що це

    Spark Ads — це порівняно новий формат реклами в TikTok, який з'явився тільки у 2021 році. За його допомогою можна виводити ваші ролики у стрічці рекомендацій користувачів. Якщо раніше можна було запускати рекламну кампанію тільки з окремими креативами, то тепер просувати можна будь-яке відео в акаунті.

    Технічно Spark Ads багато в чому нагадує просування публікацій в Instagram. Такий формат реклами добре підходить у тих випадках, коли вам потрібно:

    • збільшити охоплення та впізнаваність бренду;
    • вибудувати комплексну маркетингову стратегію;
    • підвищити віддачу від співпраці з блогерами;
    • запустити та просунути хештег-челендж;
    • розширити базу фоловерів.

    До речі, за даними TikTok, ціна за перегляд Spark Ads на 30-40% нижче, ніж за перегляд стандартної реклами. А значить, це, крім іншого, ще й непогана можливість заощадити.

    Особливості налаштування Spark Ads

    Спочатку вам потрібно перейти в рекламний кабінет TikTok, клікнути на розділ «Актив» і блок «Креатив». Далі зайдіть у розділ «Кампанія» і натисніть «Створити». Виберіть ціль, дайте назву кампанії, встановіть бюджет і натисніть «Продовжити». Після цього необхідно налаштувати групу оголошень, як було описано вище, й обов'язково перейти на вкладку «Використовувати наявні публікації».

     

    Тепер достатньо завершити налаштування, додати назву оголошення, текст, заклик до дії та інше. Далі натисніть «Надіслати». Готово!

    Фактично запуск реклами Spark Ads майже не відрізняється від підготовки звичайних оголошень. Різниця є тільки на етапі підготовки креативів і в деяких налаштуваннях. До речі, це хороший варіант, якщо вам потрібна реклама Тік Ток акаунту, а не товару або послуги.

    Як проводити аналітику реклами TikTok

    TikTok пропонує рекламодавцям досить вичерпні інструменти аналітики, доступні в розділі «Звітність» (Reporting). Тут ви можете формувати призначені для користувача звіти, а також із шаблонів за групою рекламних оголошень або за рекламою загалом. Можна вибрати показники й метрики, що вас цікавлять, і використовувати найзручніший вам спосіб їх показу.

     

    Рекомендуємо детально вивчати дані звітів, щоб краще розуміти, наскільки ефективно працюють ваші оголошення та, найголовніше, яку аудиторію вони залучають. До речі, якщо реклама в Tik Tok спрямована на залучення трафіку на сайт, рекомендуємо використовувати UTM-мітки. За їх допомогою можна не тільки аналізувати трафік, але й відстежувати поведінку користувачів, які прийшли на ваш сайт з Тіктоку.

    Підіб’ємо підсумки

    Наостанок хочемо ще раз підкреслити, що TikTok уже давно перетворився з «підліткової» соцмережі на великий, перспективний онлайн-майданчик з ефективними інструментами для просування, що стрімко розвивається. Зручний рекламний кабінет дозволяє увімкнути рекламу в Тік Ток швидко та без великого попереднього досвіду. А багатий вибір рекламних форматів у парі з гнучкими налаштуваннями таргетингу дозволяють досягати дійсно показових результатів.

    Ми також не згадали у статті про можливість купити рекламу в Тік Тоці в популярних блогерів. Але цей формат в принципі не дуже добре співвідноситься з нашою основною темою. Тому розглядати його детально сьогодні ми не будемо, але обов'язково повернемося до нього в майбутньому.

    FAQ

    Як налаштувати та розмістити рекламу в Тік Ток?

    Для налаштування та запуску реклами вам необхідно зареєструвати рекламний акаунт Тік Ток на сторінці TikTok For Business, створити кампанію та групу оголошень, налаштувати таргетинг ЦА, додати спосіб оплати й запустити кампанію.

    Скільки коштуватиме запуск реклами в Тік Ток?

    Мінімальна добова ставка для запуску рекламної кампанії в TikTok — 50 грн. Мінімальна ставка для безстрокової рекламної кампанії — 700 грн.

    Як працює реклама в Тік Ток?

    Принципи роботи реклами в TikTok практично не відрізняються від таких в інших соціальних мережах. Система використовує ваші налаштування цільової аудиторії, щоб демонструвати оголошення найбільш відповідним до заданих критеріїв користувачам.

    Які категорії товарів і послуг не можна рекламувати в Тік Ток?

    Хоч TikTok і є досить лояльним до рекламодавців, все ж таки тут є деякі групи товарів і послуг, які заборонено просувати. Це алкоголь і наркотичні речовини, тютюнова продукція, азартні ігри та шкідливе ПЗ. Також не допускається політична агітація.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом