Поділіться
Зміст

    На перший погляд, просування сайтів у Німеччині практично не відрізняється від просування в інших європейських країнах. Загалом це дійсно так. Однак деякі нюанси SEO в Німеччині все-таки є. І, якщо їх не враховувати, можна, як результат, не отримати бажаних результатів, а окупність вкладень може виявитися нижче за очікувану.

    Розкрутка сайтів у Німеччині — один з актуальних напрямків роботи Elit-Web. Ми ефективно працюємо на європейські ринки з урахуванням специфіки різних країн і навіть регіонів. Останнє, до речі, особливо актуально для Німеччини. Але давайте про все за порядком!

    просування сайтів у Німеччині

    Німеччина, як країна дуже педантична, вимагає окремого аналізу та розбору. Саме з цього слід розпочати SEO-просування сайту під Німеччину.

    Інформація для клієнтів!

    Маючи намір завоювати цей шматок «німецького пирога», готуйтеся витратитись, оскільки беклінки та копірайтинг у даному ГЕО на порядок дорожчі, ніж, наприклад, у США чи Канаді. Та й плести сітки сайтів теж належить не за «дякую». В цілому SEO web-ресурсу тут здійснюється за тією ж схемою, що і в Європі:

    • аналіз ніші/товарів/послуг/конкурентів;
    • збирання семантичного ядра;
    • наповнення сайту контентом;
    • поліпшення юзабіліті та зовнішнього вигляду ресурсу;
    • опрацювання плану нарощування маси посилань;
    • аналіз, коригування та розвиток SEO-стратегії для проекту

    Маркетинговий та СЕО-аналізи робіть на власний розсуд: як звикли і вмієте, оскільки цей пункт вимагає скоріше професіоналізму та досвіду, ніж будь-яких конкретних порад. А ось про інші етапи ми розповімо докладніше, щоб ви знали, до чого готуватися, коли маємо просувати сайт у Німеччині.

    Трохи про мову та менталітет: підготовка сайту до SEO-просування в Німеччині

    Отже, запускаючи просування сайту в Німеччині, ми відштовхуємося від того, що офіційна мова в країні — німецька. І, в принципі, можна просувати вебресурс виключно офіційною німецькою. Але є нюанс! Річ у тім, що в деяких регіонах країни говорять не чистою німецькою, а її діалектами — баварським (швабським), кельнським або берлінським.

    Навіть попри те, що офіційну мову прекрасно розуміють на всій території країни, у просуванні в деяких регіонах можна використовувати діалект при створенні текстового контенту, а також при запуску контекстної, таргетованої реклами і т. ін.

    Читайте також

    SEO-просування сайту відразу під кілька європейських регіонів

    Другий важливий момент — це менталітет. Ви напевно чули про безкомпромісну «німецьку якість». Так ось, це не просто гучна фраза. Німці дійсно дуже вимогливі до всього, чим користуються та що їм пропонують. Тому розкрутка сайту в Німеччині вимагає вкрай скрупульозного підходу — починаючи з розробки його концепції та структури, закінчуючи UX/UI-дизайном і текстовим наповненням. Якщо ваш ресурс не відповідатиме високим німецьким стандартам, то й результати будуть нижче за очікувані.

    Однак просування сайтів у Німеччині має і свої плюси. Наприклад, переважна більшість німецьких користувачів шукає інформацію тільки в Google — 93%. Тобто у просуванні можна робити упор саме на цей пошуковик. На другому місці розташувався Bing із часткою всього 3,1%. Відсоток пошуковика Yahoo! ще менше — 1,4.

    І ще дещо! Перш ніж просувати сайт в Німеччині, рекомендуємо приділити особливу увагу питанню вибору домену. Німецькі користувачі бачать локальну версію Google — google.de. Тобто перевагу в ранжуванні отримують сайти з регіональною прив'язкою — домени .de. Це означає, що з двох ідентичних сайтів у пріоритеті буде ресурс із доменом .de, а не .com, наприклад. Це важливо враховувати.

    Складності та проблематика просування німецьких сайтів

    Складності та проблематика просування німецьких сайтів

    Мабуть, головна складність — це ціна просування сайту в Німеччині. Якщо звертатися до німецького SEO агентства, потрібно бути готовим, що вартість буде істотно вище, ніж в Україні. Власне, з цієї причини багато бізнесів, які виходять на німецький і взагалі на європейський ринок, воліють працювати з вітчизняними студіями. Так можна замовити просування сайту в Німеччині відчутно дешевше, але отримати той самий результат. А в деяких випадках навіть краще!

    Тепер другий момент — контент! Як ми й сказали вище, СЕО в Німеччині передбачає ретельну роботу саме з текстами через особливості мови та діалектів, а також вроджену скрупульозність німців. Просування в пошукових системах у Німеччині без якісних, унікальних і при цьому корисних текстів неможливо. Забудьте про автоматичний переклад сторінок на німецьку з іншої мови в надії в такий спосіб заощадити, а колись у майбутньому замовити професійне доопрацювання. Якщо вже починаєте SEO просування в Німеччині, то замовляйте якісні тексти відразу.

    В ідеалі треба знайти копірайтера, який буде носієм німецької мови. Якщо це з якихось причин неможливо, то можна найняти вітчизняного автора, який знає німецьку. Але ми настійно рекомендуємо кожен текст давати на перевірку носію мови. Іноді розумно найняти німецького редактора. Якщо вдасться знайти автора, який знає особливості різних діалектів мови, це буде великим плюсом. Така співпраця може дещо збільшити вартість просування сайту в Німеччині, проте ці вкладення зазвичай повністю виправдовуються. Але будемо реалістами: знайти носія мови не завжди вдається.

    Основні етапи комплексного SEO під Німеччину

    Тепер розгляньмо, як відбувається розкрутка сайтів у Німеччині поетапно. Насправді різниця з просуванням на український ринок несуттєва, а загальна стратегія виглядає аналогічно:

    1. Аналіз бізнес-ніші, товарів і послуг, дослідження основних конкурентів на ринку.
    2. Збір і систематизація семантичного ядра.
    3. Наповнення сайту новим контентом і доопрацювання вже наявного.
    4. Поліпшення юзабіліті сторінок та їхнього зовнішнього вигляду для більшої зручності.
    5. Розроблення й реалізація стратегії лінкбілдингу — нарощування зовнішньої посилальної маси.
    6. Аналіз результатів, коригування стратегії, за якою буде здійснюватися просування сайтів у Німеччині надалі.

    У цій статті ми не будемо детально розписувати кожен етап. Здебільшого розкрутка сайтів у Німеччині мало чим відрізняється від аналогічної в інших країнах Європи. Сконцентруємося на тих аспектах, які мають значущі відмінності. З іншими етапами просування ви можете ознайомитися в наших попередніх публікаціях.

    Збір семантичного ядра

    збирання семантичного ядра

    Для збору семантичного ядра ми використовуємо сервіси Key Collector, KWFinder, Ahrefs і SemRush. Тут головний момент — пошук ключових слів з урахуванням мовних особливостей, зокрема локальних діалектів німецької. Насправді в більшості випадків нестандартні запити з діалектами використовуються досить рідко. Однак незайвим буде перевірити наявність таких. Це будуть у більшості своїй низькочастотні запити, за якими набагато легше вийти в топ пошукової видачі, завдяки чому просування сайтів у Німеччині може дати видимі результати відчутно швидше.

    Робота з високо- та середньочастотними ключовими словами загалом така сама, що й у просуванні на інші європейські ринки. Тому на ній ми зараз не будемо концентруватися. Знову ж таки, відповідна інформація є в інших наших публікаціях.

    Єдиний важливий момент, про який варто сказати, — це потреба в перевірці семантичного ядра носієм німецької мови. Якщо ви мали справу з семантикою для вітчизняного ринку, то знаєте, що словесні конструкції бувають абсолютно нечитабельними. І при впровадженні в текст необхідне їхнє коригування для нормального сприйняття читачем. З німецькою мовою так само — не всі ключові слова та фрази можна використовувати в тій формі, яку вам видає Key Collector, Kwfinder, Ahrefs або SemRush.

    Основні етапи комплексного SEO під Німеччину

    Ядро, що вийшло, передаємо на вичитування редакторам зі знанням мови (на високому рівні). В ідеалі – нейтиву, якщо ви такого знайшли.

    Ключі повинні бути адекватними, зрозумілими та зручними. Помилки та маячні конструкції на німецькому ринку славу вам не зроблять, навпаки, стануть антирекламою у дії. Оскільки мешканці Німеччини – народ уразливий, насильство над своєю мовою не оцінювати. Звідси переходимо до наступної особливості та рекомендації щодо просування.

    Nicht sprechen sie Deutsch - особливості контенту

    Як уже говорилося раніше, чекає титанічна праця над наповненням проекту, створенням гідних текстових матеріалів для закупівлі зовнішніх посилань. Та й складання метатегів та постів для крауд-маркетингу краще довірити автору зі знанням мови, а не онлайн-перекладачі.

    Якісний контент – головний інструмент просування сайтів у Німеччині. Його тут справді читають, звертають увагу на контекст. Знову наголошуємо на перекладачах: варіант із онлайн-транслятором, у який ви завантажуєте російський текст, а що вийшов, повертаєте на редактуру знавцю німецької — не варіант. Чому це важливо? Коли ви дізнаєтеся розцінки на внутрішньому ринку країни на копірайтинг, то саме вищевикладений спосіб може прийти на думку. І женіть його відразу, тому що результатів для SEO він не дасть. Більше того, після останнього апдейту «Гугла» такі маніпуляції з текстом часто закінчуються санкціями.

    Але що робити, якщо бюджету на нейтів-копірайтинг не вистачає?

    Звичайно, якщо замовник покриває всі витрати на контент, ви можете дозволити собі і нейтів-копірайтерів. Але в тому випадку, коли потрібно знайти бюджетний та якісний варіант, є більш заплутаний, але не менш ефективний спосіб:

    • залежно від текстових обсягів берете одного, а краще кількох копірайтерів із чудовим рівнем володіння німецькою мовою;
    • наймаєте спеціаліста з хорошим стажем роботи у сфері редагування німецьких перекладів (у нас такий був на відстані, можемо запевнити, що якщо знайдете організованого людини, залишитеся задоволені);
    • якщо замовник (або ви — у ролі замовника) надасть представника з Німеччини, який погоджується вичитувати та коригувати тексти з погляду актуальності та правильності — чудово. Інакше шукайте такого на біржах фрілансу чи форумах.

    Для особливо важливих текстів, як, наприклад, сіошні для головної та цільових сторінок сайту, вам просто необхідний нейтив, який хоча б поверхово орієнтується у SEO (або вже має достатній рівень знань у просуванні сайтів). Це потрібно для того, щоб матеріали, що продають, залучають, інтригують такими і залишалися, без дурниць та абсурдів, які, як ми вже говорили, місцеві користувачі вам не пробачати. Адже саме це впливає на показник відмов під час роботи з сайтом.

    Ми формуємо довгострокові відносини із клієнтом

    Понад 90% клієнтів Elit Web продовжують з нами роботу на 2-й рік!

    image

    Не контентом єдиним: як справи з беклінками на німецькому ринку

    Крім контенту, інший біль сеошників, коли вони починають розкручувати проект під Німеччину, — придбання зворотних посилань. Суми, що пішли далеко за 100 євро за одну посилання, в результаті можуть легко перевершувати за видатками весь бюджет SEO-просування . При цьому:

    • бірж по всьому Інету з німецьким контентом, порівняно з рештою європейських та американських країн, дуже мало;
    • більшість бірж не дають списки майданчиків для попереднього ознайомлення, так що ви можете наосліп заплатити за посилання і отримати «кота в мішку», з низькою віддачею, яка не вартує тих вкладень. Все для того, щоб ви не домовлялися із ресурсами прямо;
    • належить погоджуватися на умови укладання договорів, офіційного перерахування грошей із рахунку зареєстрованої компанії тощо. буд. Без податкової звітності справи тут робляться рідко;
    • з власного досвіду рекомендуємо не вдаватися до співпраці з біржами. Дешевше, зручніше та вигідніше – безпосередньо домовлятися з тематичними ресурсами про розміщення посилання.

    Обов'язково ведемо крауд-маркетинг, оскільки постинг посилань на тематичних форумах та відгуках обходитиметься дешевше, ніж їх купівля на біржах. Про «виживання» посилань — окремий питання, але якщо морочитися над унікальним та корисним контентом, то шанси на те, що їх не видалятимуть, збільшуються щонайменше вдвічі.

    Справа в тому, що німці люблять читати. Корисна та унікальна інформація — плюс до лояльності та «сарафанного радіо». Якщо ви залишатимете по собі якісні матеріали (неважливо, де саме: на своєму сайті, на веб-ресурсі донорів, на форумах або в соціальних мережах), успіх наздожене вас набагато швидше, ніж у тому випадку, якщо робити все з перекладачем та економити на хорошому редакторі.

    аналізуємо, оцінюємо та робимо висновки - просування сайтів у Німеччині

    Аналізуємо, оцінюємо та робимо висновки

    SEO-просування обов'язково передбачає постійний аналіз результатів. Він потрібен для того, щоб надалі коригувати стратегію розкрутки та домагатися кращих показників. Якщо не працювати з аналітикою й не оцінювати результати, то розкрутка сайтів у Німеччині може просто перетворитися на бездонну яму для бізнесу, яка буде поглинати значні суми та не давати бажаного ефекту.

    Деякі студії з просування сайтів ідуть на хитрощі й аналізують тільки ті SEO-показники, які їм вигідні — які вони можуть піднести клієнту як доказ хороших результатів просування, хоча насправді вони не означають зовсім нічого. Тому важливий не просто факт проведення аналізу, але і його параметри.

    Ми у своїй роботі оцінюємо такі SEO-показники:

    1. Кількість залучених відвідувачів. Для цього використовуємо переважно інструменти сервісу Google Analytics, який надає вичерпну статистику безплатно. За його допомогою можна не просто дізнатися обсяги вхідного трафіку, але й вивчити аудиторію — стать, вік, геолокацію, інтереси та інше. Крім того, можна точно виміряти поведінкові фактори — час перегляду сторінок, глибину перегляду, відсоток відмов тощо.
    2. Видимість за семантичним ядром. Що вище цей показник, то краще. Це означає, що сайту вдається обходити конкурентів і він тримається в топі за релевантними ключовими запитами. Відповідно, ми отримуємо більше переходів на ресурс. Але тут обов'язково потрібно враховувати частотність ключових слів. Вийти в топ за низькочастотними запитами можна досить швидко й порівняно легко. А ось із високо- та середньочастотними складніше. Особливо в найбільш конкурентних нішах.
    3. Економічні показники ефективності просування. Здебільшого йдеться про конверсію — кількість лідів. Для цього підраховується число заповнених форм збору заявок, залишених користувачами email-адрес, звернень до онлайн-консультанта й інших цільових дій.

    Крім того, дуже корисно враховувати вартість ліда (CPL), вартість залучення відвідувача (CPC), повернення маркетингових інвестицій (ROMI) й інші параметри, які в деяких випадках підбираються індивідуально в залежності від специфіки бізнесу клієнта та його сайту.

    Клієнти Elit-Web отримують доступ до особистого кабінету на нашому сайті, де можуть не тільки відстежувати етапи просування, а й бачити поточні показники власного сайту. Так ми робимо статистику максимально прозорою та зрозумілою. Плюс регулярно готуємо вичерпні звіти з поясненнями.

    Послуга просування сайту у Німеччині в Elit-Web

    Більше 10 років ми допомагаємо нашим клієнтам з бізнесом із різних сфер займати топові позиції у пошукових системах. Ми робимо сайти цінними як для користувачів, так і для пошукових систем, за рахунок чого на ресурси потрапляє лояльна аудиторія. А це найкраще позначається на конверсіях, а нарешті — на прибутки для наших замовників.

    Надсилайте заявку, і ми із задоволенням надамо вам експертну допомогу у просуванні сайту в Німеччині!

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
    категорії блогу
    Останні статті
    Скільки коштує реклама в «Інстаграм»
    Іванина Роман
    21 жовтня 2022
    Просування сайтів у Німеччині
    Іванина Роман
    20 жовтня 2022
    Отримайте детальний прорахунок бюджету для ефективного просування вашого сайту