Уже понад 10 років Гугл пропонує компаніям поліпшити свою видимість в конкретному регіоні. Спочатку бізнес-профілі, які дозволяли додати своє підприємство на карти, називалися Google Places, пізніше — Google Plus Local. Сьогодні йдеться про реєстрацію підприємства в Google My Business. Як би не називалася ця система, мета локального просування — допомогти користувачам у конкретному населеному пункті швидше та легше знайти компанію для розв’язання своїх проблем. З іншого боку, для самої організації Google Maps — це реальна можливість показати свій бізнес тим людям, яким важливо знайти послуги поблизу. Цими можливостями цілком реально скористатися, якщо ви плануєте розкрутити сайт за кордоном.
Збільште місцеву видимість за допомогою Google Maps Marketing
Крім платної реклами, бізнес-профілі Google дозволяють отримати одне з найцінніших місць в пошуковій видачі. Просування за кордоном в Гугл Картах надає потужні можливості для зростання й допомагає:
- випередити місцевих конкурентів;
- залучити ринковий трафік і попередньо відібрані ліди в бізнес-профіль Google або на сайт вашого клієнта.
- отримати більше позитивних відгуків у бізнес-профілі Гугл й інших довірених профілях.
Оптимізація бізнес-профілю Google для Google Maps SEO
На відміну від органічного SEO, яке безпосередньо залежить від якості оптимізації вебресурсу (і цілої низки інших цікавих факторів), будь-яке закордонне підприємство може зайняти гідне місце в локальній видачі Гугл Карт, використовуючи тільки бізнес-профіль Google. Хоча ми все ще рекомендуємо розробити сайт, оптимізований для локального СЕО. Оптимізація профілю компанії в Гугл має вирішальне значення для досягнення успіху у просуванні в Google Maps.
Необхідно знати, що є ключовими факторами для підвищення рейтингу компанії в цій системі. На сьогодні буде вище ранжуватися те підприємство, яке:
- є найбільш релевантним до пошукового запиту й потреб користувача;
- розташоване найближче до місця розташування потенційного клієнта;
- є найвідомішим, має більше позитивних відгуків, вище рейтинг.
Отже, для просування в Google Maps варто перш за все звернути увагу на ці фактори.
SEO-оптимізація Google Maps одночасно в декількох регіонах для мереж і франшиз
Впровадження масштабної SEO-стратегії в Гугл Картах для франшиз або компаній із декількома офісами вимагає більшої старанності, ніж застосування базової оптимізації бізнес-профілю Google. Маркетинг Google Maps в такому випадку вимагає добре організованого, докладного плану дій, який поєднує в собі методи внутрішньої та зовнішньої оптимізації. Від власника бізнесу буде потрібно:
- створити на закордонному сайті цільові сторінки з геотаргетингом, призначені для збільшення небрендового трафіку;
- інтегрувати розмітку структурованих даних Local Business для всіх посадкових сторінок;
- проконтролювати виконання рекомендацій щодо оптимізації бізнес-профілю Google для кожного місця розташування;
- стандартизуйте та створіть структуровані списки цитування (у яких згадуються назва компанії, адреса й номер телефону) для всіх місць розміщення філій або підприємств мережі;
- запустити рекламні кампанії з метою простимулювати отримання відгуків від клієнтів, що дозволить поліпшити репутацію бренду.
Ці дії допоможуть вашому підприємству одночасно розкрутити кілька регіональних представництв і потрапити в локальні списки Google My Business, які також називаються Google Local 3-Pack.
Як запустити рекламу в Google Maps і чи варто це робити
Здавалося б, ви зробили все для того, щоб вашу компанію було додано до списку регіональної видачі в картах, але все одно обійти конкурентів і потрапити в трійку лідерів не вдається. Тоді варто звернутися до Google Maps Ads. Ця форма локального PPC-маркетингу приносить прибуток багатьом видам бізнесу.
Такий спосіб забезпечить негайну й цілеспрямовану видимість в пошуку через Google Maps, допоможе компаніям увійти одночасно в кілька списків в одній видачі. Отже, платне просування в картах дозволяє:
- гарантувати присутність в Google Maps, коли цього неможливо домогтися органічним шляхом;
- зайняти вище місце в списках Гугл Карт щодо конкурентів;
- домінувати в місцевих списках Local 3-Pack в пошуку з комбінацією Maps Ads і списками бізнес-профілів Google в одному результаті.
На наш погляд, на стартовому етапі виходу на закордонний ринок варто запустити РРС-рекламу для просування в Гугл Картах.
Покрокова інструкція з Google Maps Marketing
Отже, якщо ви для своєї компанії поставили за мету потрапити в списки 3-Pack у регіональній видачі на західному ринку, то використовуйте цей чек-лист для планування своїх дій:
- Проведіть дослідницьку роботу. Зберіть дані про ключові слова, інформацію про конкурентів і визначтеся з тенденціями пошуку в регіоні.
- Проаналізуйте отримані результати, знайдіть сильні та слабкі сторони своєї компанії, сформуйте стратегію регіонального просування.
- Впровадьте її в Гугл Карти.
- Визначте KPI, заміряйте контрольні показники й контролюйте ефективність своїх дій.
- Підтримуйте отримані результати. Зберігайте та збільшуйте видимість у пошуку за допомогою поточних стратегій.
На завершення нагадаємо, що ви можете звернутися до фахівців Elit-Web й отримати допомогу з просування свого бізнесу на заході.
FAQ
Як визначається рейтинг у списках Google Maps?
Списки Google Maps та локальні рейтинги 3-Pack на західному ринку визначаються унікальними факторами. Одним із них є зареєстрована, перевірена й точна сторінка бізнес-профілю Гугл. Також важливі кількість і якість згадок назви бренду на таких вебресурсах — Yelp, Foursquare, BBB (для США та Канади) або Facebook. Інші фактори охоплюють відгуки клієнтів, якість налаштування бізнес-профілю Google та близькість користувачів пошуку до місця розташування компанії.
Чим маркетинг Google Maps відрізняється від локального SEO?
Існує багато спільного між локальним SEO й Google Maps Marketing. Наприклад, обидва напрямки націлені на те, щоб потрапити в 3-Pack — список компаній, який з'являється в пошукових запитах Гугл із зазначенням локалізації та списків Google Maps. Основна відмінність полягає в тому, що маркетинг карт містить можливість запуску PPC-реклами. Платний пошук часто не помічають місцеві організації, але це потужний спосіб залучення цільового трафіку та попередньо відібраних потенційних клієнтів на сайт. Він також пропонує можливість дзвінка по кліку для мобільних пристроїв, що є ефективним рішенням для окремих бізнес-моделей.
Що охоплює типова SEO-стратегія Google Maps?
Більшість SEO-стратегій Google Maps починаються з попереднього дослідження, щоб виявити релевантні ключові слова, які приводять до якісних результатів для бізнесу. Також важливим є конкурентний аналіз для місцевих ринків. На підставі отриманих результатів створюється стратегія локального SEO. Оскільки внутрішня СЕО-оптимізація зазвичай є короткостроковою, можна впровадити зовнішню, яка містить створення відгуків, поліпшення якості бізнес-профілю Google, отримання посилань і контент-маркетинг.
Чим Elit-Web відрізняється від інших агентств, що займаються просуванням в Google Maps?
Elit-Web створює стратегії SEO, які забезпечують стійкі результати. Ми надаємо повністю налаштовувані, прозорі звіти про результати, щоб ваша команда була в курсі просування. Ми не покладаємося на автоматизовані інструменти та сервіси за підпискою, щоб створювати згадки й посилання. Розміщені нами згадки вашого бізнесу залишаються такими самими після завершення SEO-просування.
Залишіть ваші контактні дані.
Будемо раді обговорити ваш проект!