Промокод: XXXXXX

Просування сайту за лідами

Ми наводимо на ваш сайт потенційних клієнтів, а ви оплачуєте залучені ліди: заявки, дзвінки або інші цільові дії на сайті.

Номер телефона
Адреса сайту
Електронна пошта
Успішно розвиваємо бізнес наших клієнтів

Кому підійде просування лідами

Незважаючи на очевидні переваги просування з оплатою за ліди, такий формат співпраці можна зустріти нечасто. По-перше, не кожен виконавець готовий працювати з оплатою за результат. І справа не в тому, що спеціалісти маркетингових агентств сумніваються в ефективності власної роботи. Основна складність - агентство не може гарантувати якість всіх аспектів робіт з просування, оскільки частину завдань виконують фахівці клієнта чи аутсорсери.

Тому в такому форматі можуть працювати лише агентства повного циклу. Тобто ті, хто може виділити для клієнтського проєкту повністю укомплектовану команду. Як мінімум сюди входять: маркетолог, аналітик, оптимізатор, фахівці з SMM та PPС, програміст, лінкбілдер, копірайтер, web-дизайнер.

Друга причина не найвищої популярності просування сайтів за лідами у тому, що такий формат підходить не всім клієнтам. Працювати з оплатою за ліди неможливо у таких випадках:

  • ви продаєте складну послугу чи товари, де потрібно кілька місяців на залучення ліду;
  • ви орієнтовані на дуже вузький сегмент ЦА;
  • ви запускаєте стартап, що пропонує нові, незнайомі аудиторії товари або послуги;
  • сайт неможливо ефективно просувати у пошуку або через інші канали трафіку;
  • з якихось причин ви не можете надати повну внутрішню звітність щодо ефективності маркетингових каналів.

У цих випадках краще звернути увагу на інші формати співробітництва, наприклад, з оплатою за виконані роботи, залучений трафік , позиції тощо.

Розкручування з оплатою за отримані заявки можливе лише тоді, коли підрядник може повністю відстежувати всі етапи взаємодії з клієнтом. Необхідно аналізувати результативність та прибутковість кожного каналу.

Плюси та мінуси просування за лідами

До перших відносять:

  • Граничну чесність та прозорість способу. Ви не оплачуєте тексти, оптимізацію або ще щось, оплата тільки за результат.
  • Швидкість. Ліди – це завжди низькочастотні та низькоконкурентні запити, а отже – перші результати дадуть про себе знати вже протягом місяця.
  • Довгостроковий результат зберігається навіть після припинення співробітництва.

Мінуси:

  • Підходить далеко не всім замовникам.
  • Великий обсяг робіт на сайті, що включає послуги не тільки SEO-фахівців, а й аналітика, маркетолога, програмістів, дизайнерів та ін.
Ознайомтеся з нашою комерційною пропозицією
Номер телефону
Адреса сайту
Електронна пошта
Тарифи
БАЗОВИЙ
от 15 000 грн.

Для молодих веб-сайтів нових компаній з обмеженою кількістю напрямків роботи.

ОПТИМАЛЬНИЙ
от 25 000 грн.

Для невеликих онлайн-магазинів та веб-каталогів з великим списком послуг та товарів.

КОМПЛЕКСНИЙ
от 35 000 грн.

Для великих онлайн магазинів з великим асортиментом товарів, а також web-ресурсів у висококонкурентних нішах.

Нам довіряють

Часті питання

Що таке просування лідами?

Просування сайту за лідами - це формат співпраці з маркетинговим агентством, при якому ви платите за залучені ліди: заявки, дзвінки або інші цільові дії, здійснені вашими потенційними клієнтами на сайті. Ви платите за результат, а не за роботу, тому ризику втратити бюджет на неефективне просування немає.

Як відбувається співпраця із форматом оплати за залучені ліди?

Найчастіше процес складається з двох періодів.

Перший період (2-3 місяці) ви сплачуєте фіксовану ставку за базові роботи. До них відносяться:

  • комплексний аудит сайту;
  • аналіз бізнесу та особливостей ЦА;
  • підключення та налаштування систем Call tracking та наскрізної аналітики;
  • базові роботи з SEO.

Після 3-4-го місяця ви переходите на формат оплати виключно за отриманий результат, а агенція переходить виключно до робіт із залучення та утримання лідів.

Вартість послуги просування лідами?

Якщо ви вирішили замовляти таке просування, то оплата формуватиметься виходячи з вартості одного ліду. Вартість залученої заявки не може бути фіксованою, оскільки залежить від величезної кількості факторів, тому її розраховують індивідуально для кожного проєкту.

На ціну ліду впливає:

  • ніша, у якій ви надаєте свої послуги;
  • рівень конкуренції;
  • стан сайту на момент старту робіт;
  • Основні маркетингові інструменти.

Вартість ліду фахівці розраховують у процесі аналізу клієнтського бізнесу та сайту. Також ви можете дізнатися зразкову вартість, звернувшись до нас за консультацією. Ґрунтуючись на досвіді просування схожих проєктів, наші фахівці зможуть досить докладно відповісти на будь-які ваші запитання.

У вас залишилися питання Залишіть Ваші контактні дані. Ми зв'яжемося та проконсультуємо вас

Етапи робіт у просуванні сайту з лідів

Аналіз компанії та аудит сайту

Це, напевно, головний етап просування, оскільки від нього залежить результативність всіх наступних робіт. Щоб скласти план робіт з просування та спрогнозувати їх ефективність, фахівцям потрібно ретельно вивчити особливості вашого бізнесу, маркетингу та клієнтів.

Не менш важливим є комплексний аудит сайту, за допомогою якого ви і отримуватимете ліди. Аудит дозволяє оцінити технічний стан сайту, його контент, дизайн та інші аспекти. На основі отриманих даних оптимізатори готують ТЗ для подальших робіт із внутрішньої оптимізації.

Внутрішня та зовнішня оптимізація

Це два основні аспекти просування сайту у пошуку. Під час внутрішньої оптимізації фахівці проводять доопрацювання самого сайту, які впливають на його позиції у результатах пошуку. Це досить трудомістка частина робіт з просування, де, крім послуг оптимізаторів, необхідні також програмісти та копірайтери.

Внутрішня оптимізація включає:

  • технічні доопрацювання;
  • роботи зі структурою та семантикою;
  • оптимізація контенту та метатегів;
  • додавання адаптивної верстки (за потреби).

Зовнішньої оптимізацією займаються лінкбілдери, а також потрібні послуги копірайтерів. Головне завдання – органічно збільшити кількість якісних зворотних посилань на сайт. Для цього лінкбілдери шукають майданчики, які відповідають критеріям якісного сайту-донора: відповідність тематиці, високий траст, відсутність фільтрів тощо. Щоб отримувати зворотні посилання, необхідно поступово розмістити контент на сайтах-донорах.

Просування сайту за лідами

Після робіт із SEO оптимізатори складають список запитів, які наводять найбільш зацікавлених відвідувачів. Як правило, це запити Long Tail (з довгим хвостом) комерційного типу, наприклад: купити Samsung Galaxy A50 в Києві. Також це можуть бути інформаційні запити з комерційним наміром, наприклад: як вибрати кондиціонер для дому. Саме на таких запитах зосереджені подальші зусилля щодо просування, оскільки вони дозволяють залучити найбільшу кількість лідів.

Не менш важливим є коефіцієнт конверсії сторінок, на які потрапляють зацікавлені в замовленні користувачі. Тому другий важливий крок – внутрішні доопрацювання, що впливають на конверсію:

  • дизайн;
  • структура сторінки;
  • розташування форм захоплення, кнопок тощо;
  • соціальні докази;
  • швидкість завантаження сайту;
  • продаючий контент.

Такі доробки дають змогу отримувати більше замовлень, навіть якщо трафік на сайті не збільшується.

Поліпшення юзабіліті

Від зручності сайту залежить чимало важливих показників, що впливають на ефективність просування та кількість лідів:

  • коефіцієнт конверсії;
  • середній час користувачів на сайті;
  • час та глибина перегляду;
  • відсоток відмов та повернень до пошуку;
  • кількість повторних відвідувань та постійних клієнтів.

Тому важливо забезпечити простий і зручний інтерфейс сайту, а також навігацію на ньому. Цим займаються UI/UX-дизайнери та аналітики.

Утримання одержаних результатів

Щоб зберегти високу щомісячну кількість лідів, необхідно проводити регулярні роботи з SEO . До них відносяться:

  • нарощування маси посилань;
  • регулярна актуалізація та публікації нового контенту;
  • перевірки технічного стану та доопрацювання за потреби.

Це дозволяє утримувати високі позиції сайту постійно. Якщо ж роботи повністю припинити, рано чи пізно ресурси конкурентів почнуть займати вищі позиції за рахунок регулярних робіт із SEO.

Не менш важливо утримувати залучення поточних лідів та клієнтів. Основний інструмент для цього – email-маркетинг. З його допомогою ви можете продовжувати комунікацію з тими, хто залишив власні контактні дані. Розсилка підходить для наступних цілей:

  • "прогрівати" ліди (підвищувати ступінь готовності до покупки);
  • забезпечувати повторні продажі;
  • відправляти нагадування потенційним клієнтам, які не завершили купівлю;
  • ділитися новинами та корисною інформацією з ЦА, щоб підвищити лояльність.

Крім розсилки, ви можете задіяти й інші канали для спілкування з клієнтами: месенджери, телефон та ін.