Просування в Facebook — це канал, який допомагає брендам знаходити свою аудиторію, розповідати про себе та продавати. Працюючи на цій платформі, компанії отримують можливість побудувати діалог із аудиторією, розповісти свою історію та домогтися конкретних бізнес-результатів. Якщо підійти до цього грамотно, використовуючи аналітику, бізнес-акаунт у цій соціальній мережі стане джерелом нових клієнтів. Сьогодні бренди задіюють цей канал для вбудованих продажів і формування лояльності.
Колись соціальні мережі вважалися просто розвагою, способом знайти нових друзів та поспілкуватися. Ці часи пішли у минуле. Наразі, поряд із звичайними розважальними можливостями, соцмережі пропонують набір інструментів для рекламування товарів, послуг, особистого блогу.
Взяти всім відомий Facebook. Соціальна мережа має 2,5 мільярди активних користувачів на місяць! Чим не підтвердження того, що серед такої аудиторії знайдеться безліч охочих купити товар, прочитати вашу книгу чи замовити послугу?
Але ніхто до вас не прийде за покликом серця. Спочатку потрібно створити та розкрутити групу у Фейсбуці чи бізнес-сторінку. Це буде ваш майданчик, куди користувачі зможуть приходити, знайомитися з пропозиціями та виконувати поставлену перед просуванням мету.
Давайте заглибимося в тему та розберемося з тим, що таке розкрутка групи Фейсбук, а також вивчимо багато можливостей, які пропонує Фейсбук для бізнесу.
Для чого потрібна розкрутка у Facebook
Це питання можна сформулювати інакше: яких цілей допомагає досягти просування у Фейсбук? Варіантів багато:
- підвищити впізнаваність бренду;
- сформувати лояльне ставлення аудиторії до компанії;
- організувати захід та зібрати однодумців;
- збільшити продажі;
- залучити нових клієнтів тощо.
На чолі майже завжди стоїть прибуток. Просування Фейсбук не виключення. Тобто за рахунок грамотної стратегії розкручування ви одночасно збільшуєте дохід і опосередковано досягаєте інших цілей.
Отримайте індивідуальну стратегію просування сайту у ніші
Який вибрати акаунт для розкрутки бізнесу у Фейсбуці
Facebook — це величезна платформа, а для бізнесу Facebook просування може стати справжнім скарбом. Це чудовий спосіб заявити про себе, зміцнити позиції в інтернеті та знайти нових клієнтів. Тут є все, щоб просувати продукти та послуги. Головне — використовувати інструменти з розумом. Якщо вибудувати чітку стратегію, просування через Facebook стане результативним і доступним за бюджетом. А найважливіше — ви можете точно налаштувати рекламу на тих, кому ваш продукт справді цікавий. Але спочатку потрібно вибрати формат профілю.
Особиста сторінка
Використовувати особисту сторінку для свого бізнесу — ідея, м'яко кажучи, не найкраща. По-перше, це суперечить правилам Facebook: за порушення ви ризикуєте отримати бан чи взагалі втратити доступ. Тобто розкрутка Facebook сторінок, що належать окремим людям, — це велике питання. По-друге, у звичайного профілю немає потрібних функцій. Ви не зможете запустити рекламу та підключити аналітику або таргетинг. І ще — особиста сторінка ніяк не допоможе побудувати професійний образ вашого бренду. А ось бізнес-акаунт якраз і створений для цього: з ним можна офіційно представляти компанію та спілкуватися з клієнтами на належному рівні.
Тематична група у Facebook
Групи у Facebook — це відмінний формат для того, щоб люди спілкувалися за інтересами. Вони діляться досвідом, ставлять запитання й обговорюють теми, які їм близькі. Але водночас розкрутка Facebook груп — це не найкраще рішення. Такі групи обмежені по охопленню (найчастіше їх бачать лише учасники), пошукові системи їх не індексують, а отже, випадкові користувачі в інтернеті їх не знайдуть. Крім того, керувати контентом у групі складно, а відстежити аналітику майже неможливо. Та й рекламні можливості тут майже на нулі, тож розкрутка групи Facebook за допомогою таргетингу — практично нездійсненне завдання. Тому, якщо ваша мета — сильна та помітна присутність у мережі, набагато розумніше вибрати бізнес-сторінку.
Бізнес-акаунт у Facebook
Бізнес-сторінка — справді чудовий вибір. Її створення — простий та ефективний спосіб почати розвивати бренд у Facebook. Будь-яка компанія, організація чи експерт може завести таку сторінку, щоб представляти свої послуги чи продукти. Її можна знайти як усередині соцмережі, так і через пошуковики, а підписатися на неї може будь-хто — навіть ті, хто не в друзях. Це чудовий майданчик для презентації товарів, підвищення впізнаваності та зміцнення репутації.
Головна перевага — доступ до повноцінної рекламної системи Facebook. Можна запускати таргетовану рекламу, підключати зовнішні програми, додавати кнопки («Купити», «Зателефонувати», «Перейти на сайт») та оформлювати вкладки з товарами, відгуками та вакансіями. Все це допомагає створити зручну та привабливу точку контакту з аудиторією.
Оформлення публічної сторінки
Можна братися безпосередньо до вивчення того, як просувати сторінку в Facebook.
Створення бізнес-сторінки
Кожен користувач соцмережі може створювати необмежену кількість сторінок. Автор за замовчуванням стає адміністратором із усіма повноваженнями.
Отже, у верхньому правому куті натисніть на «плюс» та клацніть на розділ «Створення сторінки». Тут обов'язково вкажіть її назву, виберіть категорію (до 3 шт.) та введіть опис. Коли все готове, натискайте "Створити".
Цікава обкладинка та аватар
Тепер починаємо оформлення, яке особливо важливе для просування бренду у Facebook. Завантажте аватар. Він відображатиметься на сторінці. Для компаній та бренду це зазвичай логотип або якісне зображення продукції.
Не забудьте про обкладинку. Її можна додавати у форматі фото та відео. Останнє має тривати 20–90 секунд і мати роздільну здатність 820 х 312 пікселів.
Встановлення шаблону
Просування бізнесу в Facebook за допомогою паблика зручне тому, що доступні на вибір шаблони. Вони знаходяться у налаштуваннях. Перейдіть сюди та виберіть режим редагування, після чого відкриється перелік доступних шаблонів з описом.
Майданчик пропонує готові варіанти для магазинів, некомерційних організацій та ін. Причому ви додатково можете відредагувати шаблон на свій смак та розсуд:
Заповнення інформації на сторінці
Поширена помилка – упускати важливу інформацію. Вкажіть все про компанію, щоб не втратити потенційного клієнта. Переконайтеся, що внесли кожну деталь: перелік послуг з цінами, відгуки та фотографії тощо. Щодо сайтів та бізнес-сторінок у Facebook діє загальне правило: користувач з перших секунд повинен зрозуміти, куди він потрапив.
Можна ввести багато відомостей: назву та опис сторінки, контакти, категорію послуг, години роботи та ін.
Прив'язка облікового запису Instagram
Ця дія потрібна для того, щоб направляти користувачів з Інстаграма на сторінку в Фейсбук. Трафіку багато не буває!
Перейдіть до розділу "Налаштування" і виберіть там Instagram.
Публікація контенту
Насамперед потрібно скласти контент-план. Його матриця у всіх може виглядати по-різному, але, як правило, вона складається з накладання різних видів текстових матеріалів на портрети ЦА чи продукцію.
Весь контент для публікації у Facebook можна поділити на три групи: інформаційний, розважальний та продавець. Співвідношення вибирайте з урахуванням специфіки сторінки, що просувається. У СММ вже багато років працює правило 70/30. Ви розміщуєте 70% інформаційних постів та 30% тих, хто продає. Якщо додаються розважальні, то співвідношення буде приблизно 60/20/20.
У будь-якому випадку важливо, щоб користувачі помітили опублікований пост, розпочали активне обговорення у коментарях. Це підвищує показники залучення та грає на руку ефективності просування.
Теги
Відбирайте ключові хештеги для бізнесу. Вони допомагають підкреслити тематичну спрямованість сторінки. Але пам'ятайте, що популярний тег - це ще не гарантія залучення трафіку, адже велика конкуренція. Чергуйте у публікації кілька високочастотних та низькочастотних «ключів». Обов'язково відповідно до змісту посту.

Корисні поради щодо просування у Facebook
Коли сторінку створено, оформлено, можна переходити до основного етапу – її розкручування. Використовуйте корисні «фішки», які зроблять просування бізнесу у Facebook ще більш результативним.
Поїхали!
Залишіть посилання на сторінку в різних джерелах
Тільки не сприймайте цю пораду, як заклик до спаму. Залишайте посилання дозовано та бажано на власних сторінках: у Фейсбуці, Інстаграмі тощо. Якщо займаєтеся розсилкою, представте бізнес-сторінку і там.
Не забудьте дати користувачам вагому мотивацію, адже мало хто легко переходить на нові інформаційні канали. Запропонуйте своїм потенційним підписникам унікальний контент, персональні знижки чи інші «плюшки».
Запрошуйте користувачів підписатися
Це базовий та безкоштовний етап розкручування бізнес-сторінки. Запрошуйте інших користувачів приєднатися до підписників. Щоб повідомити про нову сторінку, скористайтесь опцією «Запросити друзів».
Також можна набрати підписників із контактів електронної пошти. Тільки переконайтеся, що у вас є така функція.
Налаштуйте чат-бота
Це програма, яка спілкується з відвідувачами за автоматизованим сценарієм. Можна задати налаштування з різних дій: розповідь про продукт або послугу, броню часу відвідування, підбір товарів та інше.
Чат-бот доступний цілодобово, тому чудово замінює службу підтримки.
Залучайте користувачів
Розкрутка Facebook сторінок — це не тільки стандартні пости. Користуйтеся різними способами залучення підписників. У цьому допоможуть і такі оригінальні підходи.
Проведіть вебінар
Це ефективний метод залучення користувачів у Фейсбуці. Ви можете в усній формі порекомендувати сторінку людям, які вже виявили зацікавленість і записалися на вебінар.
Запустіть live-трансляцію
Якщо вже вдалося набрати чимало підписників, спробуйте залучати людей у такий спосіб. Влаштуйте живу трансляцію зі свого персонального облікового запису та попросіть підписатися на бізнес-сторінку. Кнопка виходу в ефір розташована біля поля для публікації посту.
Перед початком трансляції обов'язково перевірте картинку та звук. Коли ефір завершиться, відео збережеться у профілі і буде там ще доба, тож ті, хто «запізнився», зможуть його подивитися.
Домовтеся про взаємопіар
Партнерські взаємини працюють і у Facebook. Пошукайте схожі на тематику сторінки, групи, зверніться до адміністраторів з пропозицією взаємопіару. Але будьте об'єктивні. Якщо у вас набралася тисяча підписників, намагатися домовитися про взаємопіар зі сторінкою на 100 000 навіть немає сенсу. Хіба що за окрему платню, але це буде звичайним платним піаром.
Орієнтуйтеся на сторінки, які за кількістю підписників приблизно збігаються з вашою. Залучити їх до вашої стратегії просування у Facebook буде простіше.
Розробіть контент-план та гайд з оформлення
За статистикою, власники сторінок, які публікують пости 1–2 рази на день, мають на 40% більше залучених користувачів, ніж їхні лінивіші конкуренти. Складайте грамотний контент-план. Регулярно розміщуйте пости, заводьте цікаві дискусії. Якщо немає ідей, завжди можна «погуглити» та скористатися напрацюваннями експертів.
Обов'язково оформіть гайд з дизайну та контенту для СММ-фахівця. Цей документ стане стандартом якості для всіх, хто залучений до роботи.
Оформляйте картинки та відео правильно
Фотографії привертають увагу до публікації, мотивують користувача прочитати її. Пам'ятайте, що картинка повинна відповідати змісту тексту або демонструвати товари, про які йдеться у пості. Обов'язково враховуйте технічні вимоги до фотографій:
- формат - 3:2 або квадрат;
- розмір для посту з добіркою фотографій - 1200 х 800 пікс.;
- розмір для посту з посиланням – 1200 х 630 пікс.
Відео впливає на залучення не менше, ніж картинки. Використовуйте короткі ролики до 60 секунд. Намагайтеся показати у відео розважальний чи корисний контент: експертне інтерв'ю, невеликий огляд товару та ін.
Піднімайте публікації
Це дуже результативний приклад просування Facebook. Клацніть на розділ «Піднімати публікацію», виберіть користувачів для націлювання і стартуйте.
Коментуйте пости інших користувачів
Такий спосіб витратний за часом, але максимально природний і ненав'язливий. Відбирайте перелік груп та сторінок, серед підписників яких є ваша ЦА. Залишайте цікаві коментарі під постами інших користувачів, намагайтеся залучити людей до своєї бізнес-сторінки.
Використовуйте піксель ретаргетингу
Цей код формується за допомогою системи Facebook та вставляється на сайті. Він передає дані з ресурсу до рекламного кабінету соціальної мережі.
Піксель допомагає стежити за тим, що роблять на вашому сайті користувачі, які приходять із бізнес-сторінки у Фейсбуці. За рахунок відстеження вдається формувати аудиторії для платних оголошень, контролювати та оптимізувати конверсії.
Розміщуйте рекламу у Facebook
Соціальна мережа надає величезні можливості для настроювання та ведення рекламних кампаній. Залучайте підписників на свою публічну сторінку за допомогою оголошень. Щоб зрозуміти, як просувати рекламу у Фейсбуці, рекомендуємо спочатку ознайомитися з цим процесом. Він містить доволі багато нюансів і тонкощів. Ще можемо запропонувати докладний гайд із налаштування реклами — читайте у статті.
Детальний медіаплан із покроковою стратегією просування у Facebook, складений таргетологом із досвідом у вашій ніші.

Аналітика
Просування бізнесу до Фейсбуку без аналізу статистики — викинутий час та гроші на вітер. На майданчику є вбудована система аналітики, яка допоможе вести паблік ще ефективніше.
Переглядайте зведення регулярно:
Аналізуйте цільову аудиторію:
Слідкуйте за динамікою зростання паблика:
Визначайте найцікавіші види контенту та час найбільшого охоплення:
Вивчіть докладніше кожну вкладку статистики. Отримані дані дозволять вам писати якісний контент, який буде потрібний у підписників.
Переваги просування сторінки у Facebook
У цій статті ми наголосили саме на бізнес-сторінках. Можливе також просування групи у Facebook. Все ж таки спробуємо пояснити, чому ми воліли розповісти про розкручування сторінок:
- паблики мають обкладинку, аватар. Таку сторінку легко брендувати, що важливо для бізнесу;
- майданчик підходить для одноосібного мовлення від імені компанії;
- сторінка індексується пошуковими системами;
- є можливість налаштувати геомітку, щоб користувачі відзначалися у вас (плюс до розкручування);
- присутнє налаштування блоків з контактами та відгуками;
- сторінка має статистику, яку можна відстежувати і на підставі даних виконувати оптимізацію;
- доступне налаштування таргетованої реклами та залучення таким чином підписників;
- це громадський простір, і підписники можуть приходити, підписуватися самі за власним бажанням.
Групи ж не націлені на брендування, пости майже не потрапляють у стрічку новин підписників, статистики та аналітики немає. Крім того, не вдасться налаштувати таргетовану рекламу. Але все ж таки іноді доцільно замовити розкрутку групи у Фейсбуці.
Наші кейси
Коментар експерта
Сьогодні просування в Facebook суттєво змінилося. Ефективним став тільки системний і аналітичний підхід. Алгоритми тепер більш вимогливі до якості взаємодії: Facebook активно відсікає слабкий контент і знижує покази оголошень без реакції. Також помітно зросла роль відеоформатів, коротких Reels і user-generated контенту. Успішні бренди будують просування навколо емоцій, довіри та персоналізації.
Ще один тренд — інтеграція Facebook Ads із CRM та автоматизація воронок. Бізнес прагне одразу працювати з лідами, зберігати їхні дані, будувати ланцюжки комунікації та запускати ремаркетинг.
Тарифи на послуги
Старт |
Оптимум |
Максимум |
800$ на місяць |
1 000$ на місяць |
1 800$ на місяць |
Пакет включає розробку SMM-стратегії, створення та впровадження контент-плану. Команда займається модерацією та взаємодією з підписниками. Платформа обирається індивідуально — Facebook або Instagram. |
Пакет охоплює повноцінне ведення Facebook та Instagram із глибоким аналізом ринку, створенням SMM-стратегії, контент-плану, публікацією 15 постів і відео на місяць. Додатково включено управління репутацією, колаборацію з блогерами та щомісячну аналітику з рекомендаціями. |
Пакет передбачає повне ведення трьох соцмереж (Facebook, Instagram і TikTok або LinkedIn) з розробкою індивідуальної стратегії, створенням візуалів, відео, каруселей і рекламних текстів. Включено запуск рекламних кампаній із бюджетом до 1 000$. |
Висновок
Величезний плюс просування сторінок та груп на Facebook – можливість робити це за мінімального бюджету та без програм із платними сервісами. Зрозуміло, доведеться попрацювати. Спочатку створити та оформити, а потім вести сторінку у Фейсбуці. На перший погляд, завдання здасться складним, але з докладним керівництвом буде куди простіше.
Сподіваємося, наша інструкція щодо просування у Facebook забезпечить швидкий старт розкрутки вашої сторінки!
FAQ
Як просувати свою сторінку у Фейсбуці?
Один із найефективніших способів просування – це таргетована реклама. Керувати нею можна через рекламні кабінети Ads Manager або Business Manager. Новачкам і тим, хто запускає рекламу не дуже часто, ми радимо використовувати перший. А професіоналам – Business Manager.
Як зробити просування оголошення на Фейсбуці?
Щоб запустити кампанію, для початку в рекламному кабінеті потрібно натиснути на кнопку «Створити». Далі вибираємо мету (впізнаваність, конверсія, ліди). Після цього даємо назву кампанії та вибираємо «Налаштувати рекламний акаунт». У вікні вказуємо країну, валюту, часовий пояс і натискаємо «Продовжити». Далі вибираємо цільову аудиторію, місце розміщення оголошення й перенаправлення користувачів із нього. Розподіляємо бюджет РК. Після цього вам залишається тільки вибрати тип оголошення у Фейсбуці.
Як правильно розкрутити групу у Фейсбуці?
Ефективне просування групи у Facebook вимагає грамотної підготовки та постійної роботи. Щоб ваші публікації збирали багато лайків, їх коментували й репостили, потрібно перш за все продумати та скласти контент-план. Після цього можна займатися безпосередньо просуванням із використанням різних методів. Ми рекомендуємо використовувати таргетовану рекламу. За її допомогою можна швидко збільшити кількість підписників і розкрутити свою групу у Фейсбуці.
Залишіть ваші контактні дані.
Будемо раді обговорити ваш проект!