Промокод: XXXXXX
SEO-аудит сайту

SEO-аудит сайту

Повний аудит можна замовити як разом з просуванням, так і окремо. У другому випадку розрахунок вартості відбувається індивідуально, оскільки фахівцям необхідно здійснити оцінку.

Номер телефону
Адреса сайту
Електронна пошта

Що таке SEO-аудит сайту?

SEO-аудит сайту — це всебічна перевірка, що дозволяє визначити, чи відповідає вебресурс актуальним вимогам пошукових систем та які позиції він займає серед конкурентів. У процесі аудиту фахівці вивчають, як працює сайт, чи зручний він для користувачів, чи є технічні помилки, як індексується контент, наскільки чіткою є структура та як розвивається посилальний профіль. Результатом детального аналізу є перелік рекомендацій, виходячи з якого можна зрозуміти, як розвивати проєкт. SEO-аудит необхідно виконати перед початком SEO-просування, а також при різкій зміні позицій сайту, після редизайну або перед запуском рекламних кампаній.

Нас обирають

Коли потрібен SEO-аудит сайту?

Під час запуску нового сайту

На старті онлайн-проєкту важливо переконатись, що вебресурс працює коректно, сторінки індексуються та немає серйозних технічних помилок. Аудит на цьому етапі — це фінальна перевірка за чеклістом. Він допомагає уникнути критичних проблем, які можуть стати на заваді просування з самого початку.

При падінні позицій у пошуковій видачі

Зниження позицій може бути пов'язане з різними проблемами: наприклад, застарів контент, конкуренти впровадили нову стратегію чи дали про себе знати невирішені технічні помилки. На підставі конкретної інформації SEO-підрядник може планувати подальшу роботу.

Після редизайну чи технічних змін

Після оновлення дизайну, розширення структури сайту або перенесення його на інший движок слід переконатися, що сайт працює коректно. В іншому випадку можуть виникнути проблеми з індексацією, з'явитися дублі сторінок тощо. SEO-аудит допоможе вчасно помітити недоробки.

При зміні стратегії просування

На цьому етапі важливо мати повне уявлення про стан онлайн-проєкту. Якщо ви плануєте переорієнтуватися на нові ринки або впровадити нову стратегію, комплексний аудит сайту дозволить перевірити, чи готовий ресурс до змін, і виявити бар'єри, які можуть заважати роботі.

У разі підозри на санкції

Якщо ви помітили просідання трафіку або окремі сторінки почали зникати з індексу, слід перевірити, чи не застосовані до сайту фільтри чи санкції пошукових систем. Аудит допоможе визначити причини подібних проблем, після чого можна буде скласти план відновлення позицій.

При аналізі конкурентів

Коли результати від SEO-просування не особливо задовольняють, а конкуренти, незважаючи на всі ваші зусилля, перебувають вище у видачі, проведіть повний SEO-аудит і порівняйте свою стратегію з методами суперників. Аналіз покаже, у чому сильні інші компанії та де у вас є точки зростання.

Ознайомтесь з нашою комерційною пропозицією
Номер телефону
Адреса сайту
Електронна пошта

Що включає SEO-аудит від Elit-Web

Результатом SEO-аудиту є документ з рекомендаціями щодо оптимізації вашого інтернет-магазину чи сайту.

Аналіз трафіку

Докладніше Згорнути

Перший пункт аудиту, де ми розглянемо канали, якими зараз приходить трафік на сайт, з упором на органічний трафік. Ми перевіримо, яких результатів досягає веб-сайт. Ми перевіримо падіння трафіку або інші аномалії, щоб унеможливити накладання алгоритмічного або ручного фільтра пошуковою системою.

Наш аналіз трафіку відповість на важливі для вас питання:

  • Які ключові слова генерують найбільший трафік вашого сайту?
  • Які підсторінки та категорії генерують найбільше трафіку?
  • Як ваш сайт ранжується за найважливішими ключовими словами в галузі?
  • Як сайт відреагував на великі оновлення алгоритму Google?
  • Яка сезонність запитів у галузі?

Технічний аналіз сайту

Докладніше Згорнути

Ключовий елемент платного SEO-аудиту. На основі створеного нами чек-листа ми перевіряємо його оптимізацію за ключовими напрямками – від оптимізації метатегів до помилок у внутрішній перелінковці та коригування вмісту robots.txt.

На цьому етапі ви дізнаєтесь:

  • Які недоліки SEO вашого сайту?
  • Чи впливають технічні проблеми із SEO негативно на видимість?
  • Чи відповідає веб-сайт методам та стандартам SEO?
  • Чи може пошукова система правильно проіндексувати весь контент на вашому сайті?
  • Чи є структура сторінки та URL оптимальними?

Аналіз контенту сайту

Докладніше Згорнути

Якість контенту впливає як на досвід користувача, так і на позицію сторінки в пошукових системах. В рамках аудиту веб-сайту ми перевіримо оптимізацію розміщеного контенту, а також з'ясуємо часті технічні помилки, пов'язані з контентом на веб-сайтах.

Завдяки аналізу ви знатимете відповіді на наступні питання:

  • Чи підходить ваш контент для SEO?
  • Чи є на вашому сайті проблема із дублюванням контенту?
  • Чи оптимізовано контент на ключових сторінках?
  • Чи є на сайті канібалізація ключових слів?

SXO-аналіз

Докладніше Згорнути

Поведінкові фактори, тобто CTR результатів пошуку або показник відмов, враховуються роботами пошукових систем при оцінці веб-сайту. Тому в ході аудиту ми перевіряємо технічні аспекти, тобто швидкість завантаження, чуйність, навігацію або правильну реалізацію структурованих даних. Ми також перевіряємо активність користувачів на сайті.

З аналізу SXO ви дізнаєтесь:

  • Як підвищити CTR та виділитись у результатах пошуку?
  • Як збільшити швидкість завантаження сторінки?
  • Ваш сайт повністю адаптований до мобільних пристроїв?
  • Який контент на вашому сайті справді приваблює користувачів?
  • Як покращити навігацію сайтом?

Аналіз конкуренції

Докладніше Згорнути

На цьому етапі ви дізнаєтеся, позицію вашого сайту по відношенню до конкурентів, а також які стратегії використовують інші бренди. Це один із ключових елементів аудиту сайту, який ми враховуємо при визначенні подальшої стратегії.

Аналіз конкуренції дасть вам відповіді на такі питання:

  • Який рівень органічного трафіку генерують сайти конкурентів?
  • Якою є поточна видимість вашого сайту в порівнянні з конкурентами?
  • Які слова ранжуються у конкурентів, а на вашому сайті немає?
  • Який авторитет вашого сайту порівняно з конкурентами?
Зрозуміла та зручна звітність

Особистий кабінет клієнта – онлайн-дашборд з ключовими метриками.

У будь-який час ви можете переглянути процес виконання завдань та результати рекламних кампаній за проєктом.

Ключові результати SEO-аудиту

Збільшення органічного трафіку

Після того як буде виконано SEO-аудит та усунуто основні проблеми, сторінки починають краще індексуватися та частіше потрапляють у видачу. Відповідно, їх помічають користувачі та переходять на них. Так що рішення провести SEO-аудит фактично є першим кроком на шляху зростання трафіку.

Поліпшення позицій у пошуковій видачі

Результатом SEO-аудиту є рекомендації для досягнення цілей. А їх використання дозволяє досягти видимого прогресу в тому, які позиції займе сайт у видачі. Після того як ви точно виявите проблеми й усунете їх, зможете посилити позиції вебресурсу за пріоритетними ключами.

Збільшення конверсій

Для покращення користувацького досвіду необхідно розуміти, що саме потрібно зробити, щоб сайт став зручнішим. Результатом аудиту стає збільшення кількості заявок і покупок за рахунок того, що після впровадження змін відвідувачам легше вчиняти цільові дії.

SEO-аудит / аналіз сайту — Ціна 2025

Тип сайту

Вартість SEO-аудиту

Односторінок

Від $300

Веб-портал або корпоративний ресурс

Від $500

Інтернет магазин

Від $700

Новинний чи інший великий інтернет-портал

Від $900

Часті питання

Що таке SEO-аудит сайту?

Повний SEO-аудит сайту — це процес, який дозволяє виявити технічні, структурні й інші помилки, які можуть негативно позначатися на його видимості. У процесі аналізу оцінюються якість трафіку на сайт, стан посилального профілю, а також виконується перевірка технічних параметрів. Фахівці з'ясовують, чи не застарів контент, і проводять конкурентний аналіз. Результатом аудиту є рекомендації щодо розвитку онлайн-проєкту. Мета аудиту — визначити, які елементи потрібно покращити для ефективного просування.

Навіщо потрібен SEO-аудит сайту?

Аудит вебсайту необхідний для того, щоб виявити перешкоди, що заважають онлайн-ресурсу займати високі позиції у видачі. Він допомагає точно визначити, які помилки знижують його видимість, і виділити ті, що є найбільш критичними. Наступним кроком є складання плану робіт щодо покращення вебресурсу. Аудит корисний перед стартом просування, при падінні трафіку, після редизайну, а також при зміні стратегії або виникненні підозр на санкції з боку пошукових систем.

Скільки коштує SEO аудит?

Вартість SEO-аналізу сайту значно варіюється з урахуванням обсягу вебресурсу, його тематики, глибини аналізу та поставленої мети. У середньому ціна стартує від 300 доларів за односторінковий проєкт. Повний аналіз стану великого інтернет-магазину або порталу новин коштує від 700 доларів і вище. При замовленні аудиту уточніть, які параметри необхідно проаналізувати, а також чи будуть надані докладні рекомендації щодо усунення виявлених проблем.

Що дає аудит сайту?

Повний СЕО-аналіз сайту є першим кроком на шляху до системного SEO-просування, яке ґрунтується на конкретних даних. Аудит сайту допомагає знайти технічні помилки, виявити слабкі місця у структурі, контенті та параметрах юзабіліті. Далі ви можете сформувати чіткий план дій. Результатом SEO-аудиту стають конкретні рекомендації для досягнення цілей.

Скільки часу займає SEO-аудит?

Час проведення SEO-аудиту залежить від обсягу сайту та глибини аналізу. Якщо йдеться про невеликий сайт — терміни виконання робіт у середньому становитимуть від 2 робочих днів. Комплексний SEO-аудит більшого проєкту може зайняти до 10 робочих днів. При цьому фахівці виконають технічний аналіз, дослідять стан контенту, структури та посилального профілю, а також підготують докладний звіт з описом помилок, розставлених у порядку пріоритетності усунення.

Що включає технічний SEO-аудит?

Технічний SEO-аудит охоплює всі напрямки, пов'язані з коректною роботою сайту. В нього входить перевірка індексації сторінок, налаштування robots.txt і sitemap.xml, наявність дублів контенту, правильність використання тегів, стан внутрішнього перелінкування, швидкість завантаження сайту, безпека й інші параметри. Мета технічного аудиту — переконатися, що на сайті немає помилок, які заважають розкрутці в інтернеті.

Як замовити SEO-аудит?

Щоб замовити SEO-аудит в агентстві інтернет-маркетингу Elit-Web, зробіть запит на сайті або напишіть нам у зручному для вас каналі зв'язку. Перед початком роботи вас попросять коротко описати ваші цілі та вказати, що саме ви хочете покращити. Ми пропонуємо вам вибрати формат аудиту й уточнити терміни. Після завершення аналізу ви отримаєте докладний звіт з описом усіх виявлених помилок і конкретними рекомендаціями, розподіленими по порядку залежно від пріоритетності.
Ми використовуємо файли cookie
Ми оптимізуємо роботу сайту, створюємо персоналізований маркетинговий досвід та збираємо дані щодо використання сайту та аналітику. Натиснувши «Прийняти», ви погоджуєтеся використовувати наші файли cookie.