SEO-аудит сайту — це всебічна перевірка, що дозволяє визначити, чи відповідає вебресурс актуальним вимогам пошукових систем та які позиції він займає серед конкурентів. У процесі аудиту фахівці вивчають, як працює сайт, чи зручний він для користувачів, чи є технічні помилки, як індексується контент, наскільки чіткою є структура та як розвивається посилальний профіль. Результатом детального аналізу є перелік рекомендацій, виходячи з якого можна зрозуміти, як розвивати проєкт. SEO-аудит необхідно виконати перед початком SEO-просування, а також при різкій зміні позицій сайту, після редизайну або перед запуском рекламних кампаній.
На старті онлайн-проєкту важливо переконатись, що вебресурс працює коректно, сторінки індексуються та немає серйозних технічних помилок. Аудит на цьому етапі — це фінальна перевірка за чеклістом. Він допомагає уникнути критичних проблем, які можуть стати на заваді просування з самого початку.
Зниження позицій може бути пов'язане з різними проблемами: наприклад, застарів контент, конкуренти впровадили нову стратегію чи дали про себе знати невирішені технічні помилки. На підставі конкретної інформації SEO-підрядник може планувати подальшу роботу.
Після оновлення дизайну, розширення структури сайту або перенесення його на інший движок слід переконатися, що сайт працює коректно. В іншому випадку можуть виникнути проблеми з індексацією, з'явитися дублі сторінок тощо. SEO-аудит допоможе вчасно помітити недоробки.
На цьому етапі важливо мати повне уявлення про стан онлайн-проєкту. Якщо ви плануєте переорієнтуватися на нові ринки або впровадити нову стратегію, комплексний аудит сайту дозволить перевірити, чи готовий ресурс до змін, і виявити бар'єри, які можуть заважати роботі.
Якщо ви помітили просідання трафіку або окремі сторінки почали зникати з індексу, слід перевірити, чи не застосовані до сайту фільтри чи санкції пошукових систем. Аудит допоможе визначити причини подібних проблем, після чого можна буде скласти план відновлення позицій.
Коли результати від SEO-просування не особливо задовольняють, а конкуренти, незважаючи на всі ваші зусилля, перебувають вище у видачі, проведіть повний SEO-аудит і порівняйте свою стратегію з методами суперників. Аналіз покаже, у чому сильні інші компанії та де у вас є точки зростання.
Перший пункт аудиту, де ми розглянемо канали, якими зараз приходить трафік на сайт, з упором на органічний трафік. Ми перевіримо, яких результатів досягає веб-сайт. Ми перевіримо падіння трафіку або інші аномалії, щоб унеможливити накладання алгоритмічного або ручного фільтра пошуковою системою.
Наш аналіз трафіку відповість на важливі для вас питання:
Ключовий елемент платного SEO-аудиту. На основі створеного нами чек-листа ми перевіряємо його оптимізацію за ключовими напрямками – від оптимізації метатегів до помилок у внутрішній перелінковці та коригування вмісту robots.txt.
На цьому етапі ви дізнаєтесь:
Якість контенту впливає як на досвід користувача, так і на позицію сторінки в пошукових системах. В рамках аудиту веб-сайту ми перевіримо оптимізацію розміщеного контенту, а також з'ясуємо часті технічні помилки, пов'язані з контентом на веб-сайтах.
Завдяки аналізу ви знатимете відповіді на наступні питання:
Поведінкові фактори, тобто CTR результатів пошуку або показник відмов, враховуються роботами пошукових систем при оцінці веб-сайту. Тому в ході аудиту ми перевіряємо технічні аспекти, тобто швидкість завантаження, чуйність, навігацію або правильну реалізацію структурованих даних. Ми також перевіряємо активність користувачів на сайті.
З аналізу SXO ви дізнаєтесь:
На цьому етапі ви дізнаєтеся, позицію вашого сайту по відношенню до конкурентів, а також які стратегії використовують інші бренди. Це один із ключових елементів аудиту сайту, який ми враховуємо при визначенні подальшої стратегії.
Аналіз конкуренції дасть вам відповіді на такі питання:
Особистий кабінет клієнта – онлайн-дашборд з ключовими метриками.
У будь-який час ви можете переглянути процес виконання завдань та результати рекламних кампаній за проєктом.
Після того як буде виконано SEO-аудит та усунуто основні проблеми, сторінки починають краще індексуватися та частіше потрапляють у видачу. Відповідно, їх помічають користувачі та переходять на них. Так що рішення провести SEO-аудит фактично є першим кроком на шляху зростання трафіку.
Результатом SEO-аудиту є рекомендації для досягнення цілей. А їх використання дозволяє досягти видимого прогресу в тому, які позиції займе сайт у видачі. Після того як ви точно виявите проблеми й усунете їх, зможете посилити позиції вебресурсу за пріоритетними ключами.
Для покращення користувацького досвіду необхідно розуміти, що саме потрібно зробити, щоб сайт став зручнішим. Результатом аудиту стає збільшення кількості заявок і покупок за рахунок того, що після впровадження змін відвідувачам легше вчиняти цільові дії.
Тип сайту |
Вартість SEO-аудиту |
Односторінок |
Від $300 |
Веб-портал або корпоративний ресурс |
Від $500 |
Інтернет магазин |
Від $700 |
Новинний чи інший великий інтернет-портал |
Від $900 |