0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Просування в Інстаграм: повний гайд з розкручування з прикладами

Поділіться
Зміст

    У 2022 році американській соціальній мережі Instagram, заснованій Кевіном Сістромом та Майком Крігером, виповниться 12 років.

    За цей час платформа помітно змінилася, еволюціонувала. Особливо відчутними є зміни останніх двох років.

    Раніше Instagram можна було назвати платформою для обміну фотографіями, де основна аудиторія – жінки віком до 35 років. Тепер соцмережа розширилася, включає безліч функцій та нових рекламних можливостей. Вона придбала більш дорослу аудиторію.

    Просування в Інстаграм

    Що Instagram пропонує своїм користувачам у 2022 році?

    Безліч різних речей: пости з фотографіями, з відео, пости-каруселі, історії IG, IGTV та Reels-ролики, прямі трансляції, контент для покупок, реклама в Instagram та багато іншого.

    Ось ще кілька фактів статистичного характеру для кращого розуміння того, наскільки велика роль цієї соцмережі в сучасному світі:

    1. Instagram входить до топ-10 найпопулярніших пошукових запитів Google. Це не дивує, адже на цьому майданчику є багато різного контенту.
    2. Instagram є шостим за відвідуваністю сайтом в інтернеті. Це особливо цікавий факт, якщо врахувати, що основна платформа для доступу до соцмережі — мобільний додаток.
    3. Instagram є четвертим за частотою використання мобільним додатком. Теж надто промовиста цифра, щоб її не враховувати.
    4. Користувачі Instagram проводять у мережі в середньому 30 хвилин на день. У 2020 році час, що проводиться на платформі, збільшився на 14% порівняно з 2019. І цей відсоток змінюється лише у бік збільшення.
    5. Приблизно 75% компаній мають облікові записи в Instagram, 90% усіх користувачів соцмережі підписано хоча б на один бізнес-аккаунт. Це означає, що майже всі користувачі Інстаграм взаємодіють як мінімум з одним бізнесом на платформі.

    У цьому матеріалі ми предметно зупинимося на наступних питаннях: з чого почати просування в Instagram? Як розкрутити інстаграм з нуля? Які особливості ведення профілю? Як розкрутити профіль в Instagram? Як просувати Інстаграм ефективно?

    Спробуємо докладно у всьому розібратись.

    Чому просування в Інстаграм сьогодні таке важливе для бізнесу

    Ведення бізнес-акаунту в Інстаграм підвищує впізнаваність вашого бренду, збільшує кількість замовлень та потенційних клієнтів. Аудиторія соцмережі вирізняється високою активністю. Вона дуже різнорідна, зацікавлена у товарах і послугах. Тому будь-який бізнес може зібрати тут свою цільову аудиторію та розширювати її.

    За даними The Small Business Blog:

    1. Instagram має понад 1 393 млрд активних користувачів на місяць.
    2. Користувачі проводять в Instagram у середньому 30 хв. на день.
    3. 81% людей використовують Instagram для пошуку інформації про компанії, продукти та послуги.
    4. 50% людей відвідали сайт, щоб придбати продукт чи послугу, яку вони побачили в застосунку.
    5. Середній бізнес-аккаунт в Instagram публікує повідомлення один раз на день.
    6. Середній рівень залучення бізнес-поста в Instagram становить 0,96%.
    7. 500 мільйонів людей щодня використовують Instagram Stories.
    8. 51% користувачів – жінки, 49% – чоловіки.
    9. Пости з можливістю купівлі щомісяця переглядають понад 130 мільйонів користувачів.
    10. 88% користувачів Instagram перебувають за межами США.
    11. Бізнес-профілі IG відвідують 200 мільйонів користувачів щодня.

    Розуміння нових функцій, інструментів та трендів у Instagram допоможе вам ефективно спланувати маркетингову стратегію та вивести свої результати на новий рівень.

    Читайте також

    Як знайти цільову аудиторію у Instagram?

    Як почати просувати Інстаграм

    Щоб розкрутити свою Інстаграм-сторінку 2022 року, треба докласти чимало зусиль. На платформі багато конкурентів, всі вони полюють за підписниками та потенційними клієнтами.

    Спочатку вам потрібно обміркувати стратегію та спосіб просування. Неправильна постановка мети або її відсутність може стати першою помилкою в даній справі і дарма згаяним часом, подумайте про це.

    Почніть з головного – пропишіть цілі просування. Які вони взагалі можуть бути:

    • отримання прибутку;
    • збільшення клієнтської бази;
    • самопрезентація та підвищення впізнаваності;
    • підтримка статусу.

    Наприклад, так цілі просування бізнес-акаунту в Instagram звучать у роботі:

    Компанія: йога-студія «Чакра»

     

    Цілі:

    1. Набрати 20 тис. підписників для облікового запису студії до 1 червня 2022 р.

    2. Збільшити прибуток на 15–20% завдяки залученню нових клієнтів через Instagram до 1 червня 2022 року.

    3. Збільшити % придбання абонементів студії через популяризацію занять йогою серед користувачів соціальних мереж за 6 місяців.

    Стоматологічна клініка Стаса Остаповського

     

    Цілі:

    1. Підвищити впізнаваність клініки в соцмережах завдяки покупці реклами у блогерів із ЦА за 1 рік.

    2. Збільшити % позитивних відгуків у соціальних мережах за рахунок активності та лояльності клієнтів за 1 рік.

    3. Популяризувати послугу встановлення вінірів серед ЦА в Instagram через якісний експертний контент.

    Тільки після цього починайте наступні етапи просування в Інстаграмі.

    Реклама Instagram допомагає просувати сайт

    Адреса сайту

    Зареєструйтесь та створіть профіль

    Щоб зареєструватися в Instagram, спочатку вам необхідно завантажити цей додаток і встановити його. Для цього зайдіть зі свого мобільного телефону до App Store або Google Play. До речі, зробити це можна і за допомогою персонального комп'ютера з операційною системою Windows.

    Коли програма вже на вашому пристрої, відкрийте її та почніть реєстрацію: вкажіть свою адресу електронної пошти або увійдіть до системи за допомогою Facebook, який підтягне інформацію про вас з вашого облікового запису.

    Далі потрібно ввести ім'я користувача та підтвердити реєстрацію. Ваш Instagram-аккаунт готовий!

    Не забувайте, що ви завжди можете прив'язати Facebook-аккаунт (якщо він у вас є) до вашої сторінки в Instagram. Це відкриє вам більше можливостей та доступ до реклами.

    Приклад оформлення профілю в Instagram:

    Як почати просувати Інстаграм

    Види профілів в Інстаграмі

    З 2019 року в Instagram з'явилися три можливі види акаунтів:

    • особистий;
    • авторський;
    • бізнес.

    Якщо ваш аккаунт створений під продуктовий або особистий бренд, то ви захочете його монетизувати, здійснювати через нього продажі, аналізувати статистику тощо. Всі ці інструменти для роботи зі статистикою та аналітикою, организації швидкого зв'язку з клієнтами і для рекламних можливостей стали доступними з появою бізнес-профілів у Instagram.

    Читайте також

    Реклама Інстаграм: все про можливості популярного майданчика

    Назвемо переваги та недоліки кожного з перерахованих видів:

    1. Особистий профіль характеризується високою лояльністю аудиторії та можливістю створювати різноплановий контент. З особистого облікового запису теж можна продавати. Більше того, психологічно людям простіше купувати щось у того, кого вони знають. В особистому обліковому записі ви можете показувати події зі свого життя, публікувати лайфстайл-фото. Якщо продажі у вас йдуть добре з особистої сторінки, не завжди є сенс створювати ще й бізнес-аккаунт, вкладатись у розкручування вже двох сторінок. Мінуси: відсутність докладної аналітики та статистики, треба навчитися розумно поєднувати два види контенту – особистий та продаючий.
    2. Авторський профіль, по суті, створений спеціально для блогерів та публічних осіб. Він відкриває доступ до детальної статистики, запуску промоутування посту та сторіс, зручного зв'язку з підписниками, рекламодавцями та партнерами. Маючи авторський обліковий запис, ви отримуєте можливість запускати масові кампанії та стратегічно підходити до просування профілю з розрахунком на великі охоплення. Мінус: з авторських облікових записів немає автопостингу в LiveDune.
    3. Бізнес-профіль — це обліковий запис для здійснення масштабних продажів та оповіщення аудиторії про свій продукт. Він має аналогічні можливості з авторським та кілька додаткових інструментів (наприклад, вже згаданий автопостинг у LiveDune, який допомагає планувати та публікувати пости).

    Мінуси: доводиться постійно компенсувати чимось знеособленість облікового запису, треба вкладатися в просування.

    Визначатися з видом облікового запису в Instagram слід з урахуванням того, яка у вас мета ведення своєї сторінки.

    Читайте також

    Статистика в Інстаграм - докладно про корисний інструмент

    Перейдіть на бізнес-аккаунт

    Отже, якщо ваш паблік в Instagram переслідує великі бізнес-цілі і потребує додаткових інструментів соцмережі для просування, перейдіть на бізнес-аккаунт.

    Як це зробити? Знайдіть «Налаштування», відкрийте розділ «Обліковий запис» і прокрутіть вниз до пункту «Переключитись на бізнес-акаунт». Потім оберіть категорію, яка відповідає роду діяльності вашого бізнесу, після чого натисніть «Бізнес».

    Перейдіть на бізнес-аккаунт

    Якщо ваш бізнес має паблік ще й на Фейсбуці, то розумним рішенням буде прив'язати бізнес-аккаунт Instagram до Facebook. Це корисно з багатьох причин. Ви зможете запускати рекламну кампанію в Інстаграмі через Facebook Ads, отримувати повідомлення з Direct Messenger.

    Як оформити сторінку в Інстаграмі, щоб сподобатися вашій аудиторії

    Подбати про правильне і вигідне візуальне сприйняття вашої сторінки в Instagram слід вже з самого початку, як тільки ви визначилися з типом облікового запису.

    Зверніть увагу на три елементи:

    Як оформити сторінку в Інстаграмі, щоб сподобатися вашій аудиторії

    Маркетинг сьогодні любить позиціонувати продукт через певну культуру, спосіб життя, звички поведінки. Ви розповісте про ваш продукт набагато більше та викличете цінні асоціативні зв'язки з ним у аудиторії. Це слід пам'ятати, починаючи підбір назви для паблика.

    Назва облікового запису

    Вибираючи назву для своєї сторінки, думайте про те, що вона має бути «розмовляючою». Підберіть ключові фрази і складіть кілька варіантів назви.

    Користувач, побачивши ім'я акаунта, повинен легко прочитати його і, якщо потрібно, згодом згадати. Ідеально, якщо він зрозуміє, з яким продуктом має справу, що саме йому пропонують.

    Друге, що важливо: ім'я має бути простим, таким, що запам'ятовується. Наприклад, назва пабліка basque.cheesecake говорить про те, що тут пропонують баскські чізкейки. За назвою polyglot_online_school теж зрозуміло, що ми маємо справу з онлайн-школою іноземних мов.

    Головне фото

    Ваш аватар повинен «розповідати» користувачеві про вас. Якщо ви просуваєте власний бренд, то найкраще для головного фото взяти свій портрет (бажано крупним планом і в високій якості).

    Коли ви щось продаєте через Instagram, і ваш товар/послуги має логотип, зупиніться на ньому. Постарайтеся, щоб фото вашого профілю збігалося у всіх соціальних мережах. Це добре впливає на впізнаваність бренду та популяризацію послуги. Ваші підписники з Інстаграма легко впізнають вас у будь-якій іншій соцмережі.

    Головне фото

    Що ще слід враховувати при виборі головної картинки профілю в Instagram:

    1. Оскільки фінальна версія зображення профілю представлена у формі кола, ваш вихідник буде трохи обрізаний по краях.
    2. Фото профілю – це ваша візитна картка. Воно має викликати асоціативний ряд, пов'язаний із послугами, що ви пропонуєте, або з вашим брендом.

    Допомогти вам зробити потрібну картинку може шаблон Canva. Вихідне зображення замініть на свій варіант, додайте текст і логотип, підберіть кольори. Пам'ятайте, що будь-який текст на аватарі має бути читабельним, легко сприйматися.

    Шапка профілю

    Шапка профілю

    Опис вашого профілю може вмістити максимум 150 символів. Вони вам слід вичерпно відповісти на запит потенційного клієнта, зуміти подати і продати себе. Поясніть, про що ваш бізнес, надайте всі важливі дані, яких потребує користувач на даному етапі ознайомлення з вашим продуктом.

    Шапка також може включати ту інформацію, яку ви хочете виділити для своєї ЦА, або те, що користувачі очікують побачити у вашому профілі в Instagram. Наприклад, ви створили фірмовий хештег. Шапка профілю – найкраще місце, щоб попросити своїх підписників використати його.

    Ще приклад: ваш інтернет-магазин проводить якусь акцію. Дайте у шапці свого облікового запису посилання на сторінку з відповідним товаром або спеціальним лендінгом.

    Посилання на сайт

    Розмістити в Instagram-профілі активне посилання на свій сайт зможе будь-який зареєстрований користувач. Це може бути лише одне посилання, але його вдасться міняти.

    Як її додати? Клацаємо на «Редагувати профіль», знаходимо поле «Сайт» і вставляємо туди адресу потрібної вебсторінки. Готово!

    Якщо потрібно, використовуйте сторонні послуги для скорочення посилань.

    Посилання на сайт

    Як вибрати фірмовий стиль

    У даному контексті важливо згадати, що в Instagram ви просуваєте не тільки сам продукт, а й пов'язану з ним ідею, стиль життя. Тому потрібно враховувати, які асоціації виникають у людей через ваш бренд. Це так само важливо, як і продукт.

    Ідеально, коли ви дотримуєтеся єдиного стилю, публікуючи не лише ілюстрації у своєму паблику, а й текст.

    Що потрібно розуміти під фірмовим стилем? Назвемо це набором індивідуальних візуальних елементів, що забезпечують бренду популярність, що роблять його пізнаваним. Це графічні, колірні та іміджеві складові.

    У додатку для редагування Instagram пропонує безліч різних фільтрів, наприклад, коригування яскравості та кольору, формату фотографії. Але будьте послідовними, дотримуйтесь єдиного стилю свого бренду.

    Ви можете зосередитись виключно на студійних фотографіях та вибрати досить стриманий стиль. Але зважте на нюанс: яскраві зображення, що закликають до дії, завжди привертають більше уваги.

    Як вибрати фірмовий стиль

    Щоб визначитися зі стилем, дивіться на особливості вашого продукту, на цілі просування, на очікування аудиторії та власні сили щодо креативності.

    Добре, якщо є можливість все це прописати для себе.

    Правила ведення профілю

    Кожен обліковий запис має свій стиль подачі інформації та спілкування з підписниками. Відповідно, встановлює свої правила ведення сторінки. Але якщо є спільні для всіх принципи, напрацьовані з досвідом, то чому б не скористатися цінними рекомендаціями? Ось вони:

    1. Створіть продаючу та максимально репрезентативну шапку профілю. Вона має зачепити відвідувача, змусити його підписатися на ваш профіль.
    2. Робіть якісний контент. Фото публікуйте найвищої якості. Текст має бути без помилок, правдивий та лаконічний.
    3. Зупиніться на одному стилі та дотримуйтесь його. Стиль дуже важливий для інстаграм-сторінки, тому що ми маємо справу з візуальною соцмережею. Користувачі сприймають інформацію тут насамперед очима.
    4. Створюйте різний контент. Крім продаючих, пишіть інформаційні та розважальні пости, показуйте відгуки клієнтів, візуалізуйте роботу на виробництві, сфотографуйте офіс і розкажіть про співробітників. Все це цікаво підписникам.
    5. Публікуйте пости регулярно, раціонально вибирайте час постінгу. Орієнтуйтесь на свою статистику та поведінку аудиторії.
    6. Не забувайте про зворотний зв'язок. Пам'ятайте, що клієнт завжди має рацію. Чемно спілкуйтеся з аудиторією, не ігноруйте її, намагайтеся отримати максимум для свого бізнесу з комунікацій з клієнтами.

    Користувачі, як і маркетологи, також еволюціонують. Вони стають більш вимогливими. Їх важче втримати. Так що ніколи не нехтуйте якістю.

    Правила ведення профілю

    Як розкрутити інстаграм, використовуючи правильний контент

    Наявність цілей ведення соціальних мереж диктує різні підходи до подання контенту. У будь-якому випадку він повинен бути цікавим для ваших підписників. Теми, які ви оберете, та їх оформлення будуть специфічними для вашого бізнесу, але ви завжди можете інтегрувати у свої публікації конкурси, розважальні пости, відгуки клієнтів, історії з життя.

    Контент можна довго ділити на види та підвиди. Назвемо основні:

    • інформаційний: технічні характеристики товару, інформація практичного характеру, тренди та новини сфери, історії про співробітників та про створення бренду, цікаві факти;
    • продаючий: пости про послугу або товар, заклики до купівлі, акції, відгуки;
    • розважальний: гумор, надихаючі цитати, запитання читачам, марафони, розіграші призів.

    Відсоткове співвідношення різних видів контенту залежить від діяльності вашого бізнесу. Щоб дізнатися, що працюватиме в Instagram саме у вашому випадку, протестуйте свої пости. Публікуйте їх з різними інтервалами та у різний час, а потім проаналізуйте результати.

    Коли з'ясуєте, що найкраще підходить для вас, створіть календар контенту, тобто визначте, що і коли публікуватимете. Організуйте графік публікацій з таким розрахунком, щоб не перевантажувати свою аудиторію надмірною кількістю повідомлень. Публікуйте матеріали регулярно і достатньо, щоб підтримувати присутність в соцмережі.

    Публікації

    Одним постом в Instagram можна опублікувати до 10 фотографій. Альбоми – чудова можливість для вашого бізнесу в Instagram, тому що ви можете комбінувати свої фотографії та відео, розповідаючи історії та передаючи інформацію у захоплюючій формі.

    Не перевантажуйте публікації великими текстами. Якщо хочете донести багато текстової інформації, краще оформити її за допомогою ілюстрацій у тій самій каруселі. Тоді відвідувачі з більшою ймовірністю прочитають текст.

    Не забувайте про хештеги та власний стиль.

    Відео IGTV

    IGTV – це довгі відео вертикального формату в Instagram та додатковий інструмент просування й отримання охоплень для власників пабліків.

    Завантажити відео IGTV у соцмережу ви можете одразу з телефону чи комп'ютера у самій програмі, у вебверсії instagram.com.

    Відео IGTV

    Ці відео потрібно заздалегідь відзняти і вже готовими завантажувати в IGTV. Під час перегляду ролики можна прокручувати вперед-назад, коментувати, розповсюджувати.

    Якщо завантажуєте з телефону, мінімальна тривалість відео становить 60 секунд, а максимальна — 15 хв. Якщо робити це з комп'ютера, максимальна довжина збільшується до години.

    Посилання на відео IGTV можете додати до сторіс для більшого охоплення. Власники авторських та бізнес-акаунтів мають доступ до статистики за цими роликами.

    Reels

    Reels — це короткі ролики в Instagram. Їхня довжина може сягати 60 секунд максимум.

    Під кожну стрічку ролики підтягуються за інтересами користувача. Їх, як і TikTok, можна свайпати.

    Reels

    При створенні Reels є широкі можливості. Можна встановлювати швидкість зйомки, використовувати маски та AR-ефекти, вибрати аудіосупровід ролика, завантажити свою аудіодоріжку. Є можливість створити відео Reels із двох роликів різних користувачів. Скористайтеся функцією «Ремікс».

    Щоб опублікувати відео Reels в Інстаграмі, потрібно завантажити вже готовий ролик або зняти відео в додатку. Найпростіший спосіб розмістити ролик Reels у себе на сторінці – скористатися кнопкою на головному екрані.

    відео Reels в Інстаграмі

    З таким розмаїттям відеоформатів пріоритетність контенту Instagram явно переміщається з фото на відео.

    Сторіс

    Функція Instagram Stories – це окрема стрічка з фотографіями або короткими 15-секундними відеороликами. Такий контент зникає з соцмережі через 24 години з моменту публікації, що, звичайно, впливає на інтерес користувачів та охоплення.

    Instagram Stories за день переглядає понад 250 млн людей. Таке число не можна ігнорувати в SMM.

    Сторіс

    Сторіс теж можна відразу знімати та завантажувати. Поки що цей формат залишається популярним в Інстаграмі способом залучення аудиторії. Чим інтерактивніший і креативніший контент, тим він цікавіший і цінніший для користувачів.

    Геолокація

    Географічна позначка знаходиться над фотографією і показує розташування: країна, місто, вулиця. Геотеги повідомляють потенційним клієнтам, де знайти та придбати ваші продукти.

    Щоб активувати функцію проставлення географічних позначок, натисніть кнопку «Додати місце» в блоці, призначеному для підпису, а потім вкажіть геолокаційні дані.

    Геолокація

    Інформація про геолокацію особливо важлива, коли ви вирішили провести якийсь івент або ваш бізнес пов'язаний з організацією заходів. Тоді вам вдасться охопити користувачів, які знаходяться поруч, а решті вдасться розповісти, що, де і коли відбуватиметься.

    До того ж в Інстаграмі є пошук геолокації. Сервіс дозволяє вибрати місце, подивитися останні та найбільш популярні фото, пов'язані з цією точкою.

    Навігація та хештеги

    Пости з хештегами, як і із зазначенням геолокації, пов'язані за допомогою ключових слів. Ви не тільки впорядковуєте інформацію на власній сторінці, але й продовжуєте життя самим публікаціям. Наявність хештегів безпосередньо впливає активність користувачів.

    Оптимальна кількість для одного повідомлення – 5 штук. Якщо ви поставите більше хештегів, є ризик перевантажити повідомлення.

    Навігація та хештеги

    Стратегія ведення облікового запису

    Ведення сторінки в Instagram має співпадати з діджітал-стратегією вашого бренду. Враховуючи це, створіть свою стратегію просування, дотримуючись наступних етапів:

    1. Сформулюйте цілі.
    2. Проаналізуйте конкурентів.
    3. Складіть портрет ЦА.
    4. Продумайте візуальну концепцію.
    5. Розробіть контент-план.
    6. Продумайте рекламну стратегію.
    7. Аналізуйте показники.

    Найбільш ефективно поєднувати безкоштовні методи просування та платні: таргетовану рекламу, проведення конкурсів та гівевеїв, купівлю реклами у блогерів, взаємопіар та ін.

    Безкоштовні методи просування в Інстаграмі

    Для розкручування облікового запису без вкладень користуйтеся безкоштовними інструментами платформи. Таких у її арсеналі чимало:

    1. Маски. Створюйте брендовані та продуктові маски зі своїм логотипом, колірним рішенням, щоб підвищити впізнаваність. Серед користувачів буде більше асоціацій з вашим брендом. Подбайте, щоб маски були унікальними, такими, щоб їх справді хотілося використати.
    2. Залучення аудиторії з ТікТоку. Зв'яжіть дві соціальні мережі, додавши відповідну кнопку в профіль. Користувачі легко переходитимуть багато в чому подібними мж собою платформами.
    3. Використання лід-магніту. Виберіть ЦА, визначтеся з форматом лід-магніту, придумайте текст, що закликає до дії, і креативно зверстайте пропозицію.
    4. Взаємопіар у сторіс. Співпрацюйте з іншими брендами, компаніями, блогерами для просування власного паблика.
    5. Прямі ефіри. Підвищуйте лояльність та залученість своїх підписників. Проводячи прямі трансляції, ви даєте відмінний зворотний зв'язок клієнтам.
    6. Інтерактивний контент. Використовуйте інструменти Reels, IGTV та Instagram Stories, знімайте більше відео. Аудиторія Інстаграм дуже любить інтерактив.
    7. Розсилки в директ. Зробіть текст максимально ненав'язливим, дружнім, але водночас продаючим. Це ідеально підходить для залучення постійних та підігрітих клієнтів.

    Швидко розкрутити Instagram навряд чи вийде, але все перераховане задасть потрібну динаміку. Поступово ви наберете обертів.

    Платне просування в Інстаграм

    Якщо вам потрібен швидкий результат з мінімальною участю, тоді просувайтеся платно.

    Зареєструйтесь у Facebook Business Manager та прив'яжіть його до своєї сторінки в Інстаграмі. За допомогою цього сервісу вам буде зручніше управляти маркетинговими процесами.

    Таргетована реклама

    Таргетована реклама допоможе отримати доступ до великої кількості зацікавленої аудиторії. Це особливо корисно, якщо у вас стоять такі цілі, як:

    • підвищити впізнаваність бренду;
    • зібрати аудиторію на певній сторінці/лендінгу;
    • підвищити відвідуваність сайту;
    • збільшити кількість завантажень вашої мобільної програми.

    Налаштувати таргетовану рекламу можна через інструмент «Просування» в програмі або у Facebook Business Suite.

    Реклама у блогерів

    У Instagram завжди є люди, дотичні до вашої галузі. Почніть з ними будувати робочі діалоги. Лідери думок – це вагомий канал реклами, який не можна ігнорувати.

    Блогери в Інстаграмі допомагають брендам набирати підписників, продавати, збільшувати охоплення та створювати лояльні ком'юніті.

    Робота з інфлюєнсерами відкриє вам доступ до їх аудиторій в Instagram, що найчастіше окупається. Однак успішність такої інтеграції залежить і від вас, тобто від правильно підібраного блогу з відповідною аудиторією та тематикою, від грамотно поставленого ТЗ.

    Гівевеї та спонсорство

    Giveaway перекладається як «віддавай». Гівевеї в Інстаграмі — це проведення розіграшів, конкурсів, лотерей, щоб розважити аудиторію та підвищити охоплення. Бренди дарують свої товари чи послуги підписникам на подяку за певні дії з їхнього боку.

    В Instagram дуже поширені гіви, в яких відомі особи пропонують аудиторії призи за підписку на облікові записи спонсорів гівевея. Спонсором може стати будь-яка компанія чи людина.

    Гіви найбільше підходять акаунтам, які вже мають понад 300 тис. активної аудиторії та генерують контент на широкі теми. Головне завдання після проведення гіва — втримати нову аудиторію.

    Захист профілю Інстаграм від злому

    Чим довше існує ваша сторінка в Instagram, чим краще вона розкручена, тим болючіше буде дізнатися, що з нею щось трапилося.

    Щоб убезпечити свій паблік, вам слід виконати кілька превентивних кроків у цьому напрямку:

    1. Переконайтеся в безпеці сервісів, пов'язаних з пабліком в Інстаграмі.
    2. Придумайте надійний пароль, регулярно змінюйте його. Використовуйте складні буквено-цифрові комбінації та різні регістри.
    3. Підключіть двофакторну автентифікацію.
    4. Намагайтеся не авторизуватися з публічного Wi-Fi.

    Крім того, шапка вашого профілю не повинна містити пошту або номер телефону, за яким він зареєстрований. Як тільки ви щось запідозрили, змініть пароль облікового запису та інших сервісів, що до нього прив'язані.

    Намагайтеся серйозно ставитися до своїх дій та рішень у процесі розкручування сторінки, щоб не потрапити до тіньового бану. Не займайтеся накруткою лайків та підписників, обережно використовуйте сервіси автопостингу, ставте різні хештеги під своїми публікаціями, уникайте масових відписок та скарг на обліковий запис.

    Аналітика Інстаграм-акаунта

    Збір статистики та аналіз показників допоможуть вам зрозуміти, чого хоче ваша аудиторія, і коригувати SMM-стратегію у бік більшої ефективності.

    Робити це ви можете безпосередньо у своєму авторському або бізнес-акаунті, у Facebook Business Manager, якщо звідти запускаєте рекламу. Займатися аналітикою можна самостійно або вдатися до додаткових сервісів. Вони є платні та безкоштовні.

    Що важливо зробити з самого початку? Оптимізуйте план виходу публікацій та встановіть реалістичну мету зростання вашого бізнесу.

    Боти Telegram для зручності керування обліковим записом

    Щоб встигати обробляти велику кількість даних, вигідно купувати рекламу, оперативно реагувати на активність в акаунті, проводити розіграші та робити ще багато набагато швидше та якісніше, вам не обійтися без допомоги чат-ботів для Instagram у Telegram.

    Нині їхня кількість величезна. Це такі чат-боти, як @voicybot, @instasavegrambot, @SaveAsBot, @LandingPageInstagramBot, @izibot та ін.

    Вибирайте для роботи тих, які допоможуть вам вирішити поточні завдання. Тоді ваша розкрутка Instagram дасть потрібні результати. Чат-боти:

    • автоматизують спілкування з клієнтами;
    • допоможуть обробити фото;
    • зберуть статистику та аналітику;
    • допоможуть з просуванням облікового запису в Instagram;
    • спростять роботу з текстовим контентом;
    • допоможуть відстежувати коментарі;
    • дозволять додатково убезпечити ваш обліковий запис.

    Намагайтеся завжди оптимізувати процеси, де це можливо, та підвищувати ефективність SMM-просування. Не ігноруйте інструменти, які полегшують життя.

    Три види платних підписок в Instagram

    Наприкінці січня 2022 року голова платформи Адам Моссері оголосив про старт тестування функції платних підписок до Instagram. Поки що нею можуть скористатися лише американські блогери.

    Три види платних підписок у Instagram

    Всього в соцмережі буде доступно три види підписок:

    1. Stories. Надасть підписникам доступ до ексклюзивного контенту в однойменному розділі.
    2. Lives. Дозволить блогерам обмежувати аудиторію прямих трансляцій.
    3. Badges. Це віртуальні значки, які підписники зможуть купувати під час прямих трансляцій блогерів.

    Значки будуть висвічуватись у коментарях під публікаціями, виділяючи тих людей, які купили створений креатором контент.

    Підведемо підсумки

    Важливо відзначити, що Інстаграм займає четверте місце серед мобільних додатків, що найчастіше використовуються, хоча у YouTube більше активних користувачів на місяць. Той факт, що люди використовують мобільний додаток Instagram частіше, ніж YouTube, має велике значення для компаній та брендів, які задаються питанням про те, де можна найкраще охопити цільову аудиторію.

    Конкуренція в Інстаграмі стає дедалі жорсткішою. Це змушує бренди шукати нові способи, щоб утримувати аудиторію та підвищувати конверсію. Instagram вже тестує платні підписки, працює над технологією, яка заборонить робити скріншоти ексклюзивних матеріалів.

    FAQ

    Що таке розкручування в Інстаграм?

    Нині це невід'ємна частина digital-стратегії. Важливо не тільки бути присутнім в Instagram, а й постійно працювати над розширенням та завоюванням лояльності аудиторії, пошуком партнерів та, звичайно, підвищенням продажів.

    Просування в Instagram в 2022 вимагає серйозного і грамотного підходу не тільки через велику конкуренцію, але й через безліч інструментів, які пропонує сервіс. Існує багато безкоштовних і платних методів ефективного просування, серед яких вам належить обрати потрібні.

    Від вас вимагається послідовність, наявність стратегії та постійне відстеження аналітики.

    Що дає просування в Інстаграм?

    Instagram скорочує відстань між ЦА та брендами. Більшість клієнтів очікує відповіді від компанії протягом 60 хв., тому життєво важливо створити інформативний профіль в Instagram.

    Соцмережа пропонує безліч інструментів і рекламних можливостей, щоб розкрутка Інстаграм була ефективною. Ви вже на старті бізнесу можете взагалі замінити інстаграм-акаунтом сайт компанії.

    Що просувати в Інстаграмі?

    Через Instagram можна досягати різних цілей. Платформа ідеально підходить для просування бізнесу та розкручування особистого бренду.

    Просування в Instagram підійде для:

    • інтернет-магазинів;
    • представників б'юті-індустрії;
    • туристичних компаній;
    • ресторанів, кафе та інших закладів громадського харчування, особливо тих, хто працює на доставку;
    • агенцій нерухомості;
    • будівельних організацій;
    • юридичних фірм;
    • організаторів заходів;
    • коучів;
    • творчих особистостей (письменники, артисти та ін.).

    Що стосується продажів, то і тут соцмережа показує добрі результати. Є приклади, коли компанія, не маючи сайту, створювала паблік в Instagram та успішно заробляла завдяки тому, що їй вдалося розкрутити його. Наростивши аудиторію та налагодивши продаж, можна зайнятися додатковими каналами залучення трафіку.

    Як просувати бізнес-сторінку в Інстаграмі?

    Перед тим як розкручувати свій інстаграм, визначте цілі просування. У кожного бізнесу вони свої, але це те, з чого починається будь-яке просування в маркетингу, і просування облікового запису в Instagram не виняток.

    Визначте цільову аудиторію, створіть її портрет. Важливо розуміти, хто ваші підписники, та визначити демографічні, соціальні критерії. Знаючи свою ЦА, ви зможете приступити до формування бізнес-профілю, створення стратегії просування і контент-плану.

    Регулярно публікуйте свіжий контент, будьте креативними, активно використовуйте нові інструменти та можливості соцмережі. Не забувайте займатися аналітикою та постійно аналізувати результати. Це також сильно впливає на просування сторінки в Інстаграм.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом