Заробляти в Інстаграмі? Легко! Багато блогерів, магазинів та компаній давно створили собі акаунти для продажу товарів чи послуг. Це трохи не такий профіль, який ви реєструєте для особистого використання. Можливості бізнес-акаунту значно ширші. Тому доведеться розбиратися в його специфіці докладно.
У цій статті ми максимально детально розглянемо бізнес-акаунти в Instagram. Що це, навіщо його створювати, як усе зробити правильно — про це та багато іншого читайте далі.
Що таке бізнес-акаунт в Інстаграмі?
Професійний акаунт Інстаграм необхідний, якщо ви користуєтеся цією соціальною мережею з комерційною метою. Наприклад, ведете сторінку фотографа та шукаєте клієнтів через Instagram. Або ж продаєте якісь товари: одяг, меблі, техніку тощо. У професійного акаунту більше можливостей для роботи з контентом, ніж в особистого. І за його допомогою дуже зручно просувати свої послуги й товари.
Існують два типи бізнес-акаунтів:
- «Компанія» – його вибирають фірми та приватні підприємці;
- «Автор» – призначений для блогерів й інфлюенсерів.
Також при створенні професійного профілю (або ж при переході з особистого) можна вибрати найбільш влучну категорію. Їх дуже багато: «діяч мистецтв», «музикант/гурт», «одяг (бренд)», «блогер» тощо. Категорія вказує на напрямок діяльності. І за нею люди зможуть знаходити акаунти, схожі на ваш. У разі потреби можна змінити її, коли буде необхідно, або ж зовсім вимкнути показ у профілі.
Чи грає якусь значущу роль категорія бізнес-акаунту? Як показує практика, ні. Такий поділ профілів необхідний, щоб структурувати їх та підібрати підхожу аудиторію. Наприклад, якщо акаунт із категорією «музикант/група», він буде потрапляти в рекомендації людям, яких цікавить творчість.
Навіщо потрібен бізнес-акаунт в Інстаграмі?
Продавати товари, пропонувати послуги, розповсюджувати бренд, працювати з цільовою аудиторією — це зручно робити за допомогою професійного акаунту. Людям подобається розглядати чудові стрічки, вивчати цікаву інформацію, ділитися з друзями.
Подивимося на декількох прикладах, як виглядає бізнес-акаунт в Інстаграмі.
Як налаштувати бізнес-акаунт в Інстаграмі?
Тепер дізнаємося докладніше, як створити бізнес-акаунт в Instagram.
Реєстрація бізнес-сторінки у Фейсбуці
Спочатку розберемося з іншою соціальною мережею, яка пов’язана з Instagram. У Facebook вам потрібно завести бізнес-сторінку. Увійдіть на свою особисту сторінку (або зареєструйтеся, якщо це ще не зробили). У верхньому правому кутку клацніть на кнопку:
Тепер натисніть на «Сторінка»:
Тут вкажіть назву сторінки, виберіть категорію та клацніть на синю кнопку:
Після цього стануть доступні такі налаштування, як опис та додавання фото. Вибирайте та натисніть «Зберегти»:
У вас є готова бізнес-сторінка:
Тепер потрібно перейти на бізнес-акаунт. Далі дізнаємось, як це зробити.
Перехід на бізнес-акаунт
Ви можете використовувати і смартфон, і ПК. Вибирайте, як вам зручніше.
З телефону
Тут усе простіше простого. Авторизуйтеся в Інстаграмі, увійдіть у налаштування (три смужки у верхньому правому куті):
Потім виберіть «Налаштування» — «Акаунт». У самому низу буде кнопка перемикання профілю на професійний:
Тисніть та продовжуйте.
Тепер потрібно прив’язати сторінку у Фейсбуці. Коли натискатимете далі, у процесі налаштування професійного акаунту у вас з’явиться опція з прив’язкою сторінки. У нашому випадку відобразилася готова, тому вибираємо її:
Якщо у вас ще немає сторінки, натисніть на «Створити нову».
З комп’ютера
У режимі відкритої сторінки перейдіть у налаштування, які знаходяться в списку зліва:
Перейдіть трохи нижче, ви побачите розділ Instagram:
Пройдіть авторизацію, клікнувши на кнопку:
Тепер натисніть «Далі», і перехід виконано:
Якщо все зроблено правильно, у вас з’явиться таке повідомлення :
Далі просто заповнюйте всю потрібну інформацію.
Функції та можливості бизнес-акаунту в Instagram
Які фішки отримують користувачі з професійним акаунтом? Розберімося:
- власники бізнес-акаунтів можуть зручніше взаємодіяти зі своєю цільовою аудиторією. Щоб підвищити ймовірність співпраці, достатньо налаштувати кнопки «Як дістатися», «Зателефонувати», «Зв'язатися». Це істотно спрощує зв'язок ЦА з компанією;
- на сторінці можна розмістити всю важливу інформацію про підприємство. Наприклад, вказати рід діяльності, дати посилання на сайт, у «вічних» сторіс закріпити список послуг, актуальний прайс, відгуки тощо. Так користувачу буде набагато простіше зорієнтуватися в тому, що йому пропонують;
- у професійному акаунті доступний запуск таргетованої реклами. Працювати з рекламними кампаніями можна прямо з телефону, використовуючи вже опубліковані пости або розробляючи креативи з нуля. Також можна налаштовувати рекламні оголошення через кабінет Facebook;
- є грамотна статистика, за допомогою якої неважко дізнатися, що подобається підписникам, а що потрібно змінити, які є помилки у веденні профілю тощо. Детальні дані дозволяють без сторонньої допомоги аналізувати бізнес-акаунт.
Також є й багато інших функціональних можливостей професійних профілів, про які ми докладніше розповімо далі.
Категорія профілю
Це зручна можливість, яка одразу вкаже відвідувачу тематику вашої сторінки («бренд», «особистий блог», «музикант» тощо). Ви можете вибрати з багатьох варіантів, і ми радимо цією можливістю скористатися. Це важливо для кращої взаємодії з цільовою аудиторією.
Кнопки зв’язку
Бізнес в Інстаграмі без нормального інструменту зв’язку вести не зовсім комфортно — це факт. А стандартні можливості Direct дуже обмежують комунікацію. Щоб це виправити, рекомендуємо додати кнопки зворотного зв’язку через налаштування бізнес-акаунту: телефон, електронна пошта, адреса.
Виглядає це так:
Статистика профілю та публікацій
На відміну від особистого акаунту бізнес-профіль дозволяє переглядати вичерпну статистику та відстежувати реакцію аудиторії на різні публікації та рекламні кампанії.
Ви можете побачити кількість показів, охоплення аудиторії, проаналізувати зміни показників у різні дні, оцінити ефективність того чи іншого контенту, щоб оптимізувати стратегію подальшого розвитку акаунту.
Також нагадаємо, що можна переглянути статистику кожної публікації окремо. Але зверніть увагу, що інформація буде неповною за тими постами, які опубліковані до переведення вашого акаунту до категорії «Бізнес». Зі Stories ситуація аналогічна.
Shopping Tags
Shopping Tags — це ярлики товарів, які ви можете інтегрувати безпосередньо в публікації Instagram. Для інтернет-магазинів це справжня знахідка, яка дозволяє демонструвати продукцію й легко перенаправляти потенційного покупця на сторінку сайту з товаром, котрий його цікавить. У результаті ви також збільшуєте перегляди сайту, що корисно з точки зору SEO-просування.
Лід-магніт та фізична адреса
Для business-акаунту також можна вказати фізичну адресу, якщо у вас є офлайн-точка продажу. Клікнувши на неї, користувач перейде в додаток карт і зможе відразу ж побудувати маршрут до вас. Це дуже зручна функція. Головне — переконайтеся, що адреса введена коректно.
Якщо ж ви не надаєте послуги та не продаєте товари в режимі офлайн, замість адреси можна використати додатковий лід-магніт. Це мотиватор для потенційних клієнтів здійснити цільову дію та допоміжне поле для корисної інформації або такої, що допомагає продавати, якщо опису профілю вам недостатньо.
Бізнес-акаунт в Інстаграмі: плюси та мінуси
Коли ви знаєте все про створення професійного профілю, є сенс зрозуміти, у чому його переваги та недоліки. Почнемо з плюсів:
- доступний вибір категорій облікових записів, що спрощує взаємодію з цільовою аудиторією;
- бізнес-профіль в Instagram має безкоштовну та повну статистику, завдяки чому простіше орієнтуватися при складанні контент-плану;
- зручно спілкуватися з користувачами (можна додати свої контакти, важливі дані тощо);
- доступне ведення повноцінного онлайн-магазину з розміщенням відомостей про товар, відео, фото;
- можна просувати пости й сам профіль прямо в соцмережі, не вдаючись до будь-яких сервісів.
Не обійшлося й без деяких недоліків:
- створити бізнес-акаунт в Інстаграмі можна тільки з прив’язкою до сторінки у ФБ;
- під час прив’язки профілю до Facebook нерідко виникають помилки;
- немає можливості зберегти конфіденційність облікових записів, вони завжди будуть відкриті;
- необхідно грамотно планувати витрати на просування Інстаграму, оскільки охоплення швидко знижується.
Так, Інстаграм-акаунт можна зробити за пару хвилин, але просувати його вже складно. Загалом тут усе залежить лише від ваших зусиль. Реально розібратися в тонкощах просування самому та успішно розкручувати профіль. Повірте, це дасть результати.
Висновки
Власний професійний акаунт в Інстаграмі є в багатьох — від світових гігантів до блогерів-аматорів. Бізнес-профіль справді відкриває великі можливості для просування товарів та послуг, але робити все необхідно грамотно. Важливо вміти працювати з цільовою аудиторією, використовувати статистику для покращення стратегії, правильно налаштовувати рекламу. Для цього потрібні знання та досвід, тому у випадку з серйозним бізнесом варто довірити такі завдання фахівцям.
FAQ
Що таке професійний акаунт в Інстаграмі?
Це профіль із більшим набором можливостей, ніж у звичайного. У ньому можна налагоджувати комунікацію з підписниками, стежити за активністю людей, аналізувати ефективність постів.
Чим відрізняється бізнес-акаунт від звичайного?
У такому профілі є статистика щодо акаунту загалом і стосовно кожної публікації окремо. Власник може відстежувати охоплення, кількість показів, відвідування профілю тощо. Можна також додавати різні кнопки, розміщувати більше інформації, запускати оголошення з детальним таргетингом, спілкуватися з аудиторією через директ.
Як підключити бізнес-акаунт Інстаграму до Фейсбуку?
Це можна здійснити через телефон або комп’ютер. На смартфоні все робиться через налаштування, де доступний розділ «Переключитися на професійний акаунт». У Facebook спочатку потрібно створити бізнес-сторінку, а потім прив’язати її до профілю в Instagram.
Як перейти з бізнес-акаунту на особистий в Інстаграмі?
Найшвидше зробити це через мобільний додаток. Авторизуйтеся в особистому обліковому записі, увійдіть до «Налаштування» — «Акаунт» і натисніть «Переключитися на професійний акаунт».
Залишіть ваші контактні дані.
Будемо раді обговорити ваш проект!