0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Як зробити бізнес-акаунт в Інстаграмі

Поділіться
Зміст

    Заробляти в Інстаграмі? Легко! Багато блогерів, магазинів та компаній давно створили собі акаунти для продажу товарів чи послуг. Це трохи не такий профіль, який ви реєструєте для особистого використання. Можливості бізнес-акаунту значно ширші. Тому доведеться розбиратися в його специфіці докладно.

    У цій статті ми максимально детально розглянемо бізнес-акаунти в Instagram. Що це, навіщо його створювати, як усе зробити правильно — про це та багато іншого читайте далі.

    Бізнес-аккаунт в Інстаграмі

    Що таке бізнес-акаунт в Інстаграмі?

    Це професійний профіль. З його допомогою зручно просувати послуги чи товари. Від звичайного профілю відрізняється широким переліком інструментів для роботи з контентом, цікавими можливостями оформлення.

    Зараз є 2 типи професійних акаунтів в Інстаграмі:

    • автор — вибір для блогерів;
    • компанія — варіант для підприємців та фірм.

    Спочатку перший тип профілю був трохи обмежений за функціями та статистикою. Нині обидва варіанти майже ідентичні.

    При реєстрації бізнес-акаунту в Інстаграмі або переході на нього з особистого профілю пропонується також вибрати категорію. Їх величезна кількість: блогер, співтовариство, підприємець, письменник, товар/послуга та багато іншого. Вказівка ​​категорії дозволить відобразити напрям вашої діяльності. Але за бажанням можна змінити її будь-якої миті або взагалі відключити показ на сторінці.

    Що таке бізнес обліковий запис в Інстаграмі

    Практика показує, що тип облікового запису в Інстаграмі значної ролі не грає. Подібний розподіл необхідний для структуризації профілів та вибору відповідної аудиторії. Як це працює? Якщо акаунт в Instagram з категорії «Краса, косметика та догляд за собою», він траплятиметься в рекомендаціях зацікавленим жінкам та дівчатам.

    Навіщо потрібен бізнес-акаунт в Інстаграмі?

    Продавати товари, пропонувати послуги, розповсюджувати бренд, працювати з цільовою аудиторією — це зручно робити за допомогою професійного акаунту. Людям подобається розглядати чудові стрічки, вивчати цікаву інформацію, ділитися з друзями.

    Подивимося на декількох прикладах, як виглядає бізнес-акаунт в Інстаграмі.

    Як виглядає бізнес обліковий запис в Інстаграм

    Як налаштувати бізнес-акаунт в Інстаграмі?

    Тепер дізнаємося докладніше, як створити бізнес-акаунт в Instagram.

    Реєстрація бізнес-сторінки у Фейсбуці

    Спочатку розберемося з іншою соціальною мережею, яка пов’язана з Instagram. У Facebook вам потрібно завести бізнес-сторінку. Увійдіть на свою особисту сторінку (або зареєструйтеся, якщо це ще не зробили). У верхньому правому кутку клацніть на кнопку:

    Як налаштувати бізнес обліковий запис в Інстаграм

    Тепер натисніть на «Сторінка»:

    Реєстрація бізнес-сторінки у Фейсбук

    Тут вкажіть назву сторінки, виберіть категорію та клацніть на синю кнопку:

    Вкажіть назву сторінки

    Після цього стануть доступні такі налаштування, як опис та додавання фото. Вибирайте та натисніть «Зберегти»:

    Стануть доступними опис та додавання фото

    У вас є готова бізнес-сторінка:

    Готова бізнес-сторінка у Instagram

    Тепер потрібно перейти на бізнес-акаунт. Далі дізнаємось, як це зробити.

    Перехід на бізнес-акаунт

    Ви можете використовувати і смартфон, і ПК. Вибирайте, як вам зручніше.

    З телефону

    Тут усе простіше простого. Авторизуйтеся в Інстаграмі, увійдіть у налаштування (три смужки у верхньому правому куті):

    Перехід на бізнес-аккаунт

    Потім виберіть «Налаштування» — «Акаунт». У самому низу буде кнопка перемикання профілю на професійний:

    Кнопка перемикання профілю на професійний

    Тисніть та продовжуйте.

    Тепер потрібно прив’язати сторінку у Фейсбуці. Коли натискатимете далі, у процесі налаштування професійного акаунту у вас з’явиться опція з прив’язкою сторінки. У нашому випадку відобразилася готова, тому вибираємо її:

    Прив'язати сторінку Інстаграм у Фейсбуці

    Якщо у вас ще немає сторінки, натисніть на «Створити нову».

    З комп’ютера

    У режимі відкритої сторінки перейдіть у налаштування, які знаходяться в списку зліва:

    У режимі відкритої сторінки перейдіть до налаштувань

    Перейдіть трохи нижче, ви побачите розділ Instagram:

    Прогортайте трохи нижче

    Пройдіть авторизацію, клікнувши на кнопку:

    Пройдіть авторизацію

    Тепер натисніть «Далі», і перехід виконано:

    Тепер натисніть далі

    Якщо все зроблено правильно, у вас з’явиться таке повідомлення :

    У вас з'явиться таке повідомлення

    Далі просто заповнюйте всю потрібну інформацію.

    Функції та можливості бизнес-акаунту в Instagram

    Як зробити бізнес-акаунт в Інстаграмі, розібралися. Але що це дає?

    Можливості професійних профілів значно ширші, ніж особистих. Розглянемо основні відмінності:

    1. Опис. Ви можете вказати напрям діяльності, написати контакти, дати посилання на сайт та скласти опис. Доступне додавання «вічних» сторіс, де зазвичай розміщують прайс-лист, меню, список послуг, відгуки та іншу важливу інформацію. З перших секунд відвідувач акаунту в Інстаграмі розуміє, де він знаходиться, що дивитися, вивчати.
    2. Зручна взаємодія з ЦА. Власник профілю може розмістити кнопки «Зв’язатися», «Зателефонувати», «Як дістатися». Це спрощує відвідувачам зв’язок із компанією та підвищує ймовірність співпраці.
    3. Реклама та розкрутка. Доступний запуск таргетованих оголошень із розробкою креативів із нуля або використанням опублікованих постів. Важливо, що можна працювати з рекламними кампаніями безпосередньо з телефону. Доступне налаштування реклами також через кабінет Фейсбуку.
    4. Аналітика. Існують детальні дані зі статистики, щоб аналізувати акаунт в Інстаграмі. Що подобається вашим підписникам? Яких помилок припускаєтеся при веденні профілю? Що змінити в стратегії? На ці та інші питання допоможе відповісти грамотна аналітика.

    Усім цим функціональні можливості бізнес-профілю не обмежуються. Можна вибрати його категорію, додати кнопки зв’язку, фізичну адресу та багато іншого. Подробиці — далі!

    Категорія профілю

    Це зручна можливість, яка одразу вкаже відвідувачу тематику вашої сторінки («бренд», «особистий блог», «музикант» тощо). Ви можете вибрати з багатьох варіантів, і ми радимо цією можливістю скористатися. Це важливо для кращої взаємодії з цільовою аудиторією.

    Категорія профілю

    Кнопки зв’язку

    Бізнес в Інстаграмі без нормального інструменту зв’язку вести не зовсім комфортно — це факт. А стандартні можливості Direct дуже обмежують комунікацію. Щоб це виправити, рекомендуємо додати кнопки зворотного зв’язку через налаштування бізнес-акаунту: телефон, електронна пошта, адреса.

    Виглядає це так:

    Кнопки зв’язку

    Статистика профілю та публікацій

    На відміну від особистого акаунту бізнес-профіль дозволяє переглядати вичерпну статистику та відстежувати реакцію аудиторії на різні публікації та рекламні кампанії.

    Ви можете побачити кількість показів, охоплення аудиторії, проаналізувати зміни показників у різні дні, оцінити ефективність того чи іншого контенту, щоб оптимізувати стратегію подальшого розвитку акаунту.

    Статистика профілю та публікацій

    Також нагадаємо, що можна переглянути статистику кожної публікації окремо. Але зверніть увагу, що інформація буде неповною за тими постами, які опубліковані до переведення вашого акаунту до категорії «Бізнес». Зі Stories ситуація аналогічна.

    переглянути статистику кожної публікації окремо

    Shopping Tags

    Shopping Tags — це ярлики товарів, які ви можете інтегрувати безпосередньо в публікації Instagram. Для інтернет-магазинів це справжня знахідка, яка дозволяє демонструвати продукцію й легко перенаправляти потенційного покупця на сторінку сайту з товаром, котрий його цікавить. У результаті ви також збільшуєте перегляди сайту, що корисно з точки зору SEO-просування.

    Shopping Tags

    Лід-магніт та фізична адреса

    Для business-акаунту також можна вказати фізичну адресу, якщо у вас є офлайн-точка продажу. Клікнувши на неї, користувач перейде в додаток карт і зможе відразу ж побудувати маршрут до вас. Це дуже зручна функція. Головне — переконайтеся, що адреса введена коректно.

    Лід-магніт та фізична адреса

    Якщо ж ви не надаєте послуги та не продаєте товари в режимі офлайн, замість адреси можна використати додатковий лід-магніт. Це мотиватор для потенційних клієнтів здійснити цільову дію та допоміжне поле для корисної інформації або такої, що допомагає продавати, якщо опису профілю вам недостатньо.

    Бізнес-акаунт в Інстаграмі: плюси та мінуси

    Бізнес-акаунт в Інстаграмі: плюси та мінуси

    Коли ви знаєте все про створення професійного профілю, є сенс зрозуміти, у чому його переваги та недоліки. Почнемо з плюсів:

    • доступний вибір категорій облікових записів, що спрощує взаємодію з цільовою аудиторією;
    • бізнес-профіль в Instagram має безкоштовну та повну статистику, завдяки чому простіше орієнтуватися при складанні контент-плану;
    • зручно спілкуватися з користувачами (можна додати свої контакти, важливі дані тощо);
    • доступне ведення повноцінного онлайн-магазину з розміщенням відомостей про товар, відео, фото;
    • можна просувати пости й сам профіль прямо в соцмережі, не вдаючись до будь-яких сервісів.

    Не обійшлося й без деяких недоліків:

    • створити бізнес-акаунт в Інстаграмі можна тільки з прив’язкою до сторінки у ФБ;
    • під час прив’язки профілю до Facebook нерідко виникають помилки;
    • немає можливості зберегти конфіденційність облікових записів, вони завжди будуть відкриті;
    • необхідно грамотно планувати витрати на просування Інстаграму, оскільки охоплення швидко знижується.

    Так, Інстаграм-акаунт можна зробити за пару хвилин, але просувати його вже складно. Загалом тут усе залежить лише від ваших зусиль. Реально розібратися в тонкощах просування самому та успішно розкручувати профіль. Повірте, це дасть результати.

    Висновки

    Власний професійний акаунт в Інстаграмі є в багатьох — від світових гігантів до блогерів-аматорів. Бізнес-профіль справді відкриває великі можливості для просування товарів та послуг, але робити все необхідно грамотно. Важливо вміти працювати з цільовою аудиторією, використовувати статистику для покращення стратегії, правильно налаштовувати рекламу. Для цього потрібні знання та досвід, тому у випадку з серйозним бізнесом варто довірити такі завдання фахівцям.

    FAQ

    Що таке професійний акаунт в Інстаграмі?

    Це профіль із більшим набором можливостей, ніж у звичайного. У ньому можна налагоджувати комунікацію з підписниками, стежити за активністю людей, аналізувати ефективність постів.

    Чим відрізняється бізнес-акаунт від звичайного?

    У такому профілі є статистика щодо акаунту загалом і стосовно кожної публікації окремо. Власник може відстежувати охоплення, кількість показів, відвідування профілю тощо. Можна також додавати різні кнопки, розміщувати більше інформації, запускати оголошення з детальним таргетингом, спілкуватися з аудиторією через директ.

    Як підключити бізнес-акаунт Інстаграму до Фейсбуку?

    Це можна здійснити через телефон або комп’ютер. На смартфоні все робиться через налаштування, де доступний розділ «Переключитися на професійний акаунт». У Facebook спочатку потрібно створити бізнес-сторінку, а потім прив’язати її до профілю в Instagram.

    Як перейти з бізнес-акаунту на особистий в Інстаграмі?

    Найшвидше зробити це через мобільний додаток. Авторизуйтеся в особистому обліковому записі, увійдіть до «Налаштування» — «Акаунт» і натисніть «Переключитися на професійний акаунт».

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом