0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Вартість прокручування сайту - ціна просування

02 вересня 2021
43049
1549
Поділіться
Зміст

    Ціна просування сайту – один із основних факторів, що впливають на вибір діджитал-агентства або СЕО-студії, з якою планує працювати бізнес. Ніхто не хоче переплачувати, але всі розуміють, що ціни на SEO досить високі.

    Розглянемо такі важливі аспекти:

    • скільки коштує розкручування сайту у сучасній Україні;
    • від чого залежить вартість робіт;
    • які є формати оплати.

    Ми детально розберемо за пунктами, від чого залежить вартість SEO, як можна заощадити на просуванні, а де спроби скоротити бюджет лише зашкодити вашому проекту.

    Також ми в деталях розповімо, наскільки сильно може відрізнятися ціна розкрутки сайту в залежності від його типу, пояснимо, чому ми в Elit-Web пропонуємо клієнтам декілька різних тарифних планів, і відповімо на поширені запитання наших клієнтів.

    Ціни просування сайту у 2021 році

    Базовий

    Оптимальний

    Комплексний

    від 1000 у. о.

    від 1400 у. о.

    від 1800 у. о.

    найкраще підходить для молодих сайтів та невеликих компаній з обмеженою кількістю напрямків. для невеликих інтернет-магазинів та сайтів-каталогів з широким асортиментом. підходить для інтернет-магазинів з широким асортиментом товарів, порталів, для висококонкурентних ніш у висококонкурентних регіонах

    Яка мінімальна ціна SEO-просування сайту?

    Просування сайту в Україні хоч і коштує дешевше, ніж у європейських країнах, але все ще залишається далеко не найдешевшою послугою. Провівши аналіз ринку у 2022 році та вивчивши пропозиції конкурентів, ми можемо з упевненістю сказати, що мінімальна вартість SEO-просування — від $400 для молодих ресурсів і від $550 за комплексне просування.

    Невелике зауваження! Ви можете знайти й нижчі ціни. Але ми постаралися співвіднести кількість і якість послуг українських SEO-студій із їхньою вартістю. Тому, якщо вам пропонують SEO-просування дешевше за $400, радимо не поспішати з прийняттям рішення, а детальніше вивчити, що конкретно вам нададуть за ці гроші та чи є взагалі сенс у такій співпраці.

    Мінімальний список робіт, які обов'язково повинні бути проведені:

    • розширення семантичного ядра;
    • підвищення позицій у пошуковій видачі;
    • поліпшення зручності сайту для користувача;
    • зростання органічного трафіку з пошуку;
    • підвищення конверсії;
    • поліпшення поведінкових факторів.

    Також ми маємо звернути вашу увагу, що пошукова оптимізація сайту вимагає найбільше вкладень саме на початковому етапі. Пізніше, коли сайт оптимізований, проведені всі технічні й інші доопрацювання, обсяги вкладень можна істотно скоротити.

    Вартість просування

    У харчуванні грошей важливо розуміти наступне – це сума всіх завдань. Можемо назвати середню ціну просування під ключ:

    1. Аудит – від $500.
    2. Оптимізація – від $700.
    3. Просування – від $500 на місяць.
    4. Збір семантичного ядра – від $4.5 за сторінку.
    5. Написання оптимізованих текстів – від $4.5 за 1000 символів.
    6. Консультації – від $99 за годину.

    Найчастіше вигідніше замовити все у комплексі. Сума зазвичай варіюється в межах $1100-1200. Але враховуйте, що просування оплачується щомісяця. Можна додатково заощадити, замовляючи роботи під ключ. Багато студій у такому разі виконують аудит безкоштовно. Оптимізація, аудит, збирання семантичного ядра та написання текстів оплачуються одноразово.

    Цінник може відрізнятися залежно від віку веб-ресурсу. Молоді майданчики, яким кілька тижнів чи місяців, ще перебувають у так званій пісочниці. У поточному положенні неможливо швидко вивести сайт у ТОП-10 пошукової видачі Google. Необхідно провести комплекс робіт з прискорення виходу з пісочниці, забезпечити стабільний потік трафіку з пошукових систем у найкоротші терміни. Ціна просування молодих ресурсів зазвичай стартує від $500.

    Найменше за комплексне просування вже давно працюючого веб-ресурсу – $1000. Але тут є правило: що більше ви готові вкласти, то краще будуть результати. Ми рекомендуємо спочатку закладати на роботу від $1400 на початковому етапі та $600–800 на місяць на подальше просування. Для невеликих майданчиків сума буде меншою.

    Зверніть увагу! У процесі робіт можливі додаткові статті витрат, якщо планується розширення семантичного ядра, підключення та ведення рекламних та контентних кампаній. Ці питання попередньо обговорюються із клієнтом.

    Є компанії, які пропонують альтернативні варіанти розрахунку вартості просування:

    1. Оплата за трафік – від $0,2 за кожного відвідувача.
    2. Оплата зростання позицій – від $2 за запит.

    Такий підхід має як очевидні плюси, так і очевидні недоліки. Перевага – клієнт бачити, що він платитиме (конкретний результат). Недоліки – складності планування бюджету та можливості для різних маніпуляцій з боку недобросовісних виконавців. Тому ми все ж таки не рекомендуємо такий підхід.

    Що входити у вартість?

    Пропонуємо детальніше розглянути специфіку ціноутворення.

    Важливе уточнення! Усі наведені далі суми – це лише базовий орієнтир, а чи не точна цінова політика у виконанні тієї чи іншої роботи. Суми можуть змінюватися в залежності від специфіки проекту, складності та обсягів, клієнтського бюджету та ін. Компанія Elit-Web розкрутка сайтів стартує від 15 000 гривень на місяць.

    Якщо ви не впевнені, що маєте в своєму розпорядженні достатній бюджет, не готові виділити всю запитувану фахівцями суму, обов'язково проконсультуйтеся з експертом. Краще спочатку обговорити існуючий бюджет і розробити план, виходячи з нього, ніж розпочати комплексну роботу зі всіх напрямків, а потім несподівано перервати її через те, що компанія вийшла за межі.

    Розрахунок оптимального бюджету для просування вашого сайту

    Адреса сайту

    Також додамо, що у просуванні є категорії витрат, які не залежать від діджітал-студії. Наприклад, розміщення посилань, контекстна реклама. Такі витрати не вдасться відстрочити, поставити на паузу, бо процес просування просто зупинитись.

    Внутрішня оптимізація

    Внутрішня оптимізація – це комплекс робіт, спрямованих на технічні доопрацювання, зміну коду, а також зміст сторінок з урахуванням актуальних вимог пошукових систем. На етапі внутрішньої оптимізації SEO-фахівець виконує такі завдання:

    1. Проведення реорганізації структури, щоб вона не просто була зручною для користувача, а й відповідала вимогам пошукових систем. Наприклад, якщо на вашому ресурсі є сторінки глибші за третій рівень вкладеності, пошукові алгоритми можуть їх просто не проіндексувати.
    2. Пошук та виправлення будь-яких технічних помилок та битих посилань, коректна обробка помилки 404, використання rel="canonical" (канонічних адрес), налаштування редиректів та ЧПУ, прискорення завантаження сторінок, адаптація для мобільних пристроїв та ін.
    3. Складання техзавдання для програмістів з виправлення виявлених технічних недоробок, передача їх у роботу та подальший контроль процесу.

    І це далеко не весь перелік робіт, що включені до вартості оптимізації. Багато фахівців небезпідставно говорять, що внутрішня оптимізація – 99% всього SEO. Сперечатися з цим складно. І надмірно економити на цьому етапі робіт не слід. До речі, у нас є тематична стаття « Скільки коштує розкрутка інтернет-магазину », рекомендуємо ознайомитись.

    Внутрішня оптимізація сайту ціна

    Один із основних факторів, що впливають на вартість внутрішньої оптимізації – це кількість сторінок категорій веб-ресурсу. Чим їх більше, тим вища вартість робіт:

    До 30-40 стор.

    Близько $700

    До 50-60 стор.

    Близько $800

    До 70-80 стор.

    Близько $900

    До 120-140 стор.

    Близько $1000

    На практиці цифри можуть відрізнятися, тому що враховуються стан сторінок і обсяги робіт з їх поліпшення. Залишкова сума озвучується не раніше ніж буде проведено комплексний аудит.

    SEO-аудит

    Аудит – це аналіз веб-ресурсу на відповідність вимогам пошукових систем. Саме проведення SEO-аудит дозволяє визначити сильні та слабкі сторони майданчика на даний момент, щоб сформувати подальший план робіт.

    На цьому етапі фахівці аналізують такі показники:

    • обсяги та джерела трафіку;
    • позиції щодо ключових запитів у різних пошукових системах;
    • динаміка видимості веб-ресурсу;
    • сума видатків за одного відвідувача;
    • інші KPI (ключові показники ефективності) за згодою з клієнтом.

    Вичерпний звіт з результатами аудиту не тільки визначає подальший вектор робіт, а й допомагає скоротити витрати, спрямовуючи кошти на потрібне русло.

    Зверніть увагу! Аудит необхідно проводити не лише на початковому етапі просування, а й надалі. Оптимально – раз на місяць. Своєчасний та регулярний аудит – невід'ємна частина робіт для грамотного розподілу бюджету.

    SEO-аудит сайту ціна

    На вартість та терміни SEO-аудиту найсильніше впливає тип ресурсу. Чим він більший і складніший, тим дорожче обійдеться аудит. Середній прайс на сучасному діджитал-ринку:

    Односторінок

    Близько $600

    Веб-портал або корпоративний ресурс

    Близько $700

    Інтернет магазин

    Близько $800

    Новинний чи інший великий інтернет-портал

    Близько $1000

    Комплексний аудит для пошуку точок зростання трафіку та позицій

    Пошук ключових точок зростання сайту допоможе зрозуміти, які кроки потрібно зробити насамперед для досягнення максимального результату.

    image

    Зверніть увагу, що від типу майданчика залежить термін аудиту. Для лендингів та невеликих корпоративних ресурсів вони зазвичай становлять 10-20 днів. На аудит великого інтернет-порталу чи онлайн-магазину може знадобитися більше місяця. Поспіх на даному етапі не буде доречним, оскільки від якості та комплексності аудиту безпосередньо залежать подальші дії з просування.

    Формування семантичного ядра

    Формування, розширення семантичного ядра сайту, а також робота над структурою сайту – важлива частина просування. Робота складається з двох етапів:

    1. Збір ключових запитів, за якими просуватиметься веб-ресурс.
    2. Групування ключових слів до релевантних груп для збільшення кількості пошукових запитів, за якими сторінки будуть відображатись у результатах пошуку.

    Недостатньо просто зібрати список ключових слів та фраз, розмістити їх у текстах на сторінках і чекати, що вони почнуть відразу підніматися біля топ пошукової видачі. По-перше, що ширше семантичне ядро, краще для просування. По-друге, від нього залежить структура веб-ресурсу. Нерідко для охоплення певного пулу ключових запитів потрібно створювати нові сторінки.

    Чим більше використано релевантних ключових запитів, чим коректніше вони розподілені на сторінках, тим більш комплексна робота проведена фахівцем, і тим вона дорожча.

    Вартість створення семантичного ядра

    Збір семантичного ядра – невід'ємний етап розкручування. Терміни та сума за роботу безпосередньо залежать від числа цільових сторінок, на яких формується СЯ. Чим більше категорій, тим нижче буде цінник за 1 URL:

    До 40–50 категорій

    Близько $10 за URL

    До 80–100 категорій

    Близько $9 за URL

    Понад 100 категорій

    Близько $8 за URL

    Терміни створення та структуризації семантичного ядра теж сильно залежать від кількості цільових сторінок. Якщо для невеликого веб-ресурсу з кількістю категорій менше 50 на збір СЯ потрібно близько двох тижнів, то для великих інтернет-магазинів та порталів може знадобитися до місяця. У деяких випадках навіть більше. Це залежить від специфіки майданчика та сфери діяльності компанії.

    SEO-копірайтинг

    СЕО-копірайтинг – це написання текстів, які містять релевантні пошукові запити. Саме за ними користувачі будуть знаходити ваш ресурс у пошуковій системі. Тексти мають бути унікальними, без переспаму та «води», актуальними для користувача та релевантними пошуковим запитам, які наводять користувачів на сторінки.

    У широкому сенсі SEO-копірайтинг – це цілий комплекс робіт, у якому беруть участь різні фахівці:

    • сеошники та оптимізатори. Вони збирають семантичне ядро та готують ТЗ для копірайтерів.
    • копірайтери. Пишуть тексти з ТЗ та з урахуванням актуальних вимог до контенту.
    • контент-менеджери. Розміщують готові тексти на майданчику.

    Наразі пошукові системи набагато вимогливіші до якості контенту на сторінках. Якщо на початку двохтисячних достатньо було розмістити текст-заглушку, вписавши в нього якнайбільше ключових запитів, то зараз ситуація інша. Пошукові системи оцінюють якість контенту, аналізують поведінку користувачів на сторінці тощо. Якщо текст не читають, швидко залишають сторінку, отже, контент чи нерелевантний чи неякісний. Відповідно позиції сторінки у пошуковій видачі падають. Неунікальні тексти – пряма дорога під фільтри пошукових систем. У жодному разі не використовуйте чужі статті!

    Ціна на SEO-копірайтинг

    Якісні тексти коштують дорого. Для ефективного просування копірайтинг – це не той напрямок витрат, де потрібно намагатися скоротити вкладення та знайти недорогого фахівця. Тексти з релевантними пошуковими запитами – це саме те, що наводитиме потенційних клієнтів із пошуку.

    Вироблення ціноутворення у копірайтингу досить широке. Якщо ми говоримо про догідну якість, то вартість копірайтингу така:

    Близько 30-50 тисяч знаків

    $12 за тисячу знаків

    Близько 70-100 тисяч знаків

    $10 за тисячу знаків

    Понад 100 тисяч знаків

    $8 за тисячу знаків

    Багато діджітал-студії (та й самі копірайтери) дають знижки на свою роботу за великий обсяг. Тому найчастіше вигідніше відразу замовити весь потрібний пул текстів, а не дробити їх на кілька замовлень.

    SEO-консультація

    Більшість клієнтів діджитал-студій не намагаються детально вникнути у всі тонкощі процесу просування. Їх цікавлять вартість SEO та терміни, коли вони побачать позитивний результат. Але є й інша категорія клієнтів. Це ті люди, які хочуть дізнатися всі деталі, зрозуміти принципи просування та ін.

    Зважаючи на те, що така консультація потребує часу, вона платна. Тарифікується погодинно. Вартість SEO-консультації може сильно відрізнятися в різних агенціях. Є й такі, які надають безкоштовно для клієнтів, якщо вже уклали договори про співпрацю.

    Персональна консультація з фахівцем з досвідом у вашій ніші

    Обговоріть зі спеціалістом свій проект і разом розробте стратегію вибухового зростання продажів з органічної видачі.

    image

    Ціна на SEO-консультації

    Вартість консультації часто залежить від того, хто працює з клієнтом:

    Молодший SEO-фахівець

    Близько $45 за годину

    Керівник SEO

    Близько $95 за годину

    Повторимося, що базову консультацію клієнтам діджітал-студії надають безкоштовно. Плату беруть лише в тому випадку, якщо йдеться про комплексну та детальну консультацію, на яку фахівець витрачає свій робочий час.

    Також на цінник може вплинути формат консультації: безпосередньо в офісі, відеозв'язку, телефоном, листуванням тощо. Віддалений формат консалтингу найчастіше дешевше та зручніше для обох сторін.

    Лінкбілдінг

    Лінкбілдинг – це формування посилання, нарощування якісних посилань, що ведуть на ваш ресурс з авторитетних майданчиків. Якісна маса посилань - один із ключових факторів ранжирування.

    Нарощування посилальної маси особливо важливе для молодих веб-ресурсів, компаній, що працюють у висококонкурентних нішах, а також брендів, які бажають підвищити впізнаваність та шукають оптимальні шляхи нарощування трафіку.

    Важливо розуміти, що ефективність лінкбілдингу безпосередньо залежить від багатьох факторів: рейтинг сайту, де розміщено посилання, його відвідуваність, тематика, якість контенту, зона розміщення та багато іншого. Можна купити 100 вічних посилань та розмістити їх на рандомних майданчиках або за ті ж гроші придбати один лінк на хорошому трастовому ресурсі. Наприклад, якщо ви продаєте чохлі для iPhone, і на ваш сайт буде посилатись офіційний портал Apple (мрія, але допустимо), то це буде набагато ефективніше, ніж розмістити сотню посилань на сторінках дрібних онлайн-магазинів електроніки.

    Ціна лінкбілдингу

    Стратегія лінкбілдингу передбачає регулярне розміщення посилань та нарощування маси посилань веб-ресурсу. Середньостатистичний порядок ціноутворення наступний:

    До 40–50 розміщених посилань

    $10 за посилання

    До 80–100 розміщених посилань

    $7 за посилання

    Понад 100 розміщених посилань

    $5 за посилання

    Але спиратися виключно на цю таблицю не варто. Крауд-маркетинг – це особливий напрям просування, в якому цінник безпосередньо залежить від майданчиків, де ви розміщуватимете посилання. Є ресурси, де розміщення лише однієї цілком може коштувати кілька сотень доларів. Але й ефект буде незрівнянно вищим, ніж від десятків і сотень посилань по $1–2 за штуку.

    Економія у крауд-маркетингу не завжди є доречною. Розміщення дешевих посилань на поганих майданчиках не дасть позитивного ефекту. Навпаки може загнати ваш ресурс під фільтри пошукових систем. Це той випадок, коли краще не робити нічого, ніж робити погано.

    Кому ви платите?

    Звичайно, якщо ви звернулися до фрілансера, безпосередньо платіть йому. Якщо ви знайшли виконавця в особі веб-студії, тут вже сума розподіляється на команду оптимізаторів:

    • SEO-фахівець;
    • помічник сеошника;
    • лінкбілдер;
    • аккаунт-менеджер.

    Оплата роботи всієї команди становить лише 30% бюджету. Все інше – це робота:

    • аналітиків;
    • програмістів;
    • UI-дизайнерів та frontend-фахівців;
    • авторів та коректорів;
    • майданчиків для розміщення зворотних посилань.

    Перед початком робіт менеджер чи сеошник оцінює обсяг роботи та прогнозує приблизні витрати за годиною. Саме від кількості витрачених годин слід відштовхуватися при формуванні прайсу на просування.

    Спершу роботи над проектом, якщо у вас немає програміста, до суми можуть додаватися роботи штатного web-developer. Його завдання полягає в оптимізації коду (усунення помилок або причин, що ускладнюють подальшу роботу).

    Крім цього, деякі веб-студії пропонують допомогу (або вони вже входять до суми) інтернет-маркетолога, фахівця з контекстної реклами, копірайтера. Всі ці професії потрібні та важливі.

    Ціна просування сайту в Google

    Ціни на просування сайту у пошуковій системі Google варіативні. Вироблення цін може бути в межах 800-2000 доларів. Сума складається з багатьох факторів:

    1. Тип веб-ресурсу.
    2. Тематика бізнесу. Чим у конкурентної ніші ви працюєте, тим складніше і дорожче вивести сторінки у топ пошукової видачі.
    3. Цілі SEO в Google. Зазвичай це збільшення обсягу органічного трафіку, зростання кількості дзвінків та замовлень, підвищення середнього чека.
    4. Якість та стан сайту на момент початку робіт. Враховуються дизайн, функціонал, наявність внутрішніх помилок та недоробок, швидкість завантаження сторінок та ін.
    5. Регіон. У великих містах у популярних нішах робота обійдеться найдорожче.
    6. Вибраний тариф. Вам як клієнту обов'язково запропонують декілька тарифів на вибір. Важливо вибрати той, який у співвідношенні суми вкладень та якості буде оптимальним.

    Зазвичай значні витрати потрібні на початку. Коли веб-ресурс займає високі позиції у видачі, необхідно лише утримувати їх, поступово нарощуючи масу посилань, оновлюючи контент, покращуючи юзабіліті та показники поведінкових факторів.

    Вартість прокручування сайту

    На вартість розкручування сайту часто впливають фактори, які не пов'язані безпосередньо з просуванням. Наприклад, місто, в якому розташована діджітал-студія. Причин багато, починаючи із середнього рівня зарплат та закінчуючи цінником оренди нерухомості для веб-студії.

    Відповідно, найвища вартість розкручування сайту буде у великих містах-мільйонниках. У регіонах ціна на розкручування сайту в Google може бути на 10–30% нижчою. Плануючи бюджет на просування, враховуйте, чи важливо, щоби виконавець знаходився у вашому місті. Якщо потреби в цьому немає, переплачувати не варто. Різницю вартості просування можна буде використовувати для запуску контекстної реклами, направити до SMM, крауд-маркетингу тощо.

    Важливий момент! Вартість прокручування сайтів не пов'язана безпосередньо з кількістю годин, які фахівці надають роботі над вашим проектом, і не означає, що йдеться про стандартні 40 годин на тиждень. Наприклад, над просуванням середнього за розмірами та складністю ресурсу фахівці працюють 15–30 годин на місяць. Якщо розраховувати оплату погодинно, то зараз ціна 1 години роботи сеошника – близько 25-30 $.

    Логічне питання, яке ви повинні поставити: «Наскільки нижчою буде вартість розкручування, якщо звернутися не до студії, а до фахівця на фрілансі?». Вигода дуже спірна. Топові фахівці, які працюють на фрілансі, вимагають щонайменше 8–12 тисяч гривень на місяць. Здається, що це вигідніше, ніж співпрацювати із студією. Але!

    Ціноутворення на фрілансі не завжди є прозорим. Крім того, враховуйте, що займатися просуванням буде одна людина, яка певно має інші проекти, а досвіду в деяких напрямках може бути мало. Проконтролювати, що і як він робить, чи залучень, чи справді виконує свою роботу справно, практично неможливо. До того ж багато хто працює без офіційного договору, тобто вони не можуть дати жодних гарантій. А у SEO ціна та гарантії – це дуже важливо.

    Можна заперечити, що студії та агенції теж нерідко залучають сторонніх фахівців, у тому числі і фрілансерів. Так, така практика є. Але в цьому випадку компанія бере на себе відповідальність за роботу стороннього сеошника. У разі проблем вона самостійно їх вирішуватиме.

    Персональний розрахунок вартості просування для найкращого результату

    Отримайте детальну та прозору калькуляцію бюджету на просування сайту. Із зазначенням основних статей витрати та обсягом виконаних робіт.

    image

    Ціни на оптимізацію сайтів в залежності від їх типів

    Вартість оптимізації сайтів формується індивідуально для клієнта, залежно від комплексу робіт та типу веб-ресурсу, який потрібно просувати. Найдорожчі у плані просування – інтернет-магазини. Чим більший майданчик, тим більше години і коштів доведеться витратити, щоб вивести його до топ-10 та топ-3 пошукової видачі.

    Вартість просування інтернет-магазину

    Вартість просування онлайн магазину стартує від 700-800 доларів. Йдеться саме про вартість внутрішньої оптимізації сайту. Подальша розкрутка вимагатиме додаткових вкладень.

    Залишкова вартість просування інтернет-магазину складається з безлічі факторів і робіт, що проводяться: технічний аудит, аналіз контенту та структури, внутрішня та зовнішня оптимізації, робота з семантичним ядром та контентом.

    Вартість розкручування лендінг пейдж

    Сайти-односторінники недорогі у плані просування. Прайс на оптимізацію зазвичай починається з $300.

    Просувати лендинги класичними методами малоефективно та складно. Тому в переважній більшості випадків просування посадкових сторінок здійснюється за допомогою контекстної реклами. Метод порівняно недорогий та ефективний. Він здатний залучити перших відвідувачів практично одразу після запуску рекламної кампанії. На даному етапі важливо грамотно настроїти контекстну рекламу на цільову аудиторію, а також переконатись у релевантності вашого пропозиції.

    Вартість просування сайту-візитки

    Розкрутка сайту-візитки коштуватиме 400 доларів (внутрішня оптимізація) + витрати на наступні етапи просування.

    Хоча сайти-візитки – це порівняно прості веб-ресурси, вони теж мають специфіку просування. До списку входять аудит, робота з контентом, зовнішня оптимізація.

    Нерідко односторінники-візитки створюються невеликими вузькоспеціалізованими компаніями з унікальними товарами та низькоконкурентними ключовими запитами. У таких випадках ресурс можна вивести у топ пошукової видачі за 2-3 місяці. Але ефективність, вартість та терміни просування сайту безпосередньо залежать від ніші, в якій ви працюєте, та кількості конкурентів.

    Вартість просування корпоративного сайту

    На розкручування корпоративного сайту потрібно 500 доларів на початковому етапі. Далі прайс буде залежати від робіт, що проводяться.

    Корпоративні сайти потребують комплексного підходу до просування. Список робіт включає збір та впровадження релевантної семантики, технічну оптимізацію, аналіз конкурентів, підвищення конверсії, покращення юзабіліті та ін. та конкурентоспроможне УТП.

    Основні формати оплати

    Політика ціноутворення у кожній студії своя, заснована на досвіді, успішності роботи і т. д. Способи оплати теж можуть відрізнятися. В основному вам пропонують платити за:

    • комплексну роботу;
    • трафік;
    • позиції;
    • конверсію.

    У вас є можливість вибрати саме ту характеристику, яка, на вашу думку, має пріоритетне значення для ресурсу. Для інтернет-магазину, наприклад, це конверсія та трафік, а для інформаційного порталу – трафік. Це все умовно, залежить від специфіки та спрямованості бізнесу.

    Комплексна робота над сайтом

    Найчастіше пропонується місячна чи квартальна оплата. Прозорий бюджет. Замовник сплачуватиме за робочі години та додаткові витрати (копірайтинг, купівля посилань та ін.).

    У студії – статичний дохід та розпланування на багато місяців вперед графік робіт, що проводяться.

    Плата за трафік

    Ви сплачуєте лише за шкірного унікального відвідувача, тобто обумовлену суму за одиницю трафіку.

    Плюс у тому, що оплата вже за фактом за результат, тобто є гарантія, що він буде. Якщо не буде, платити не доведеться.

    Плата за позиції

    Тут усе просто. Ви розраховуєтеся тоді, коли веб-сайт займе потрібні позиції у видачі. Один із найдорожчих варіантів просування. Але в цьому випадку ви застраховані від невдачі. Якщо ресурс не займе потрібної позиції, платити не доведеться.

    Плата за конверсію

    Сума розраховується вже за фактом за шкірну цільову дію.

    Пошукові системи дуже непередбачувані. Згадати лише "Пінгвіна" від Google. Без попередження за день з видачі повилітали топові проекти і ті, хто вкладав величезні гроші на закупівлю посилань. Буквально за кілька годин повністю змінились правила гри. Непередбачуваність пошукових систем – одна з основних причин, чому фахівці не гарантують 100% результату. Хто знає, раптом уже завтра Google приготував черговий фільтр, який занапастив репутацію десятків майданчиків. Досвідчені гравці на ринку можуть давати гарантії, якщо тримають руку на пульсі.

    Чому ми?

    Ми прекрасно розуміємо та бачимо, що конкуренція у сфері SEO-просування в Україні, попри непросту ситуацію, залишається високою. Тому ще активніше працюємо над тим, щоб пропонувати своїм клієнтам дійсно якісні послуги за доступну вартість.

    В Elit-Web вам пропонують три тарифні плани: «Базовий», «Оптимальний» і «Комплексний». Перелік пропонованих послуг у кожному тарифі ідентичний, відрізняються тільки трудовитрати команди фахівців і прогнозовані терміни отримання результатів.

    Ми завжди підходимо до просування комплексно:

    • повністю опрацьовуємо структуру сайту;
    • проводимо первинну оптимізацію й аналізуємо конкурентів;
    • виконуємо технічний аудит і складаємо техзавдання на доопрацювання;
    • здійснюємо аудит посилальної маси та розробляємо стратегію її розширення;
    • формуємо щомісячну звітність, яка доступна в особистому кабінеті клієнта;
    • аналізуємо юзабіліті сайту та складаємо техзавдання на доопрацювання;
    • створюємо нові посадкові сторінки;
    • вносимо контент на нові сторінки.

    Мінімальна ціна розкрутки сайту в Києві (і в будь-якому іншому місті, оскільки ми не прив'язані до геолокації) становить 15 000 гривень в тарифі «Базовий». Якщо ви хочете, щоб над вашим сайтом працювали ще більш комплексно, а результати були досягнуті швидше, пропонуємо вибрати тарифи «Оптимальний» і «Комплексний» — 25 000 і 35 000 гривень відповідно.

    Безплатна консультація з розкрутки сайту

    SEO-просування — процес складний, трудомісткий і не до кінця зрозумілий людині без відповідного досвіду. Саме тому ми завжди ставимо перед собою завдання максимально детально ввести клієнта в курс справи, пояснити всі принципи нашої роботи, наочно продемонструвати, як ті чи інші дії приносять конкретні результати.

    Якщо вас цікавить послуга просування сайту, пропонуємо отримати абсолютно безплатну консультацію нашого фахівця. Він детально розповість, як буде здійснюватися розкрутка, яких результатів ми можемо досягти та скільки це буде коштувати. Просто скористайтеся кнопкою зворотного зв'язку на сайті або пишіть нам у Telegram. З радістю відповімо на всі ваші запитання й запропонуємо оптимальний формат співпраці з урахуванням специфіки вашого бізнесу, вибраної ніші, цільової аудиторії та конкурентів. Результати не змусять себе довго чекати!

    Що важливо знати

    Вартість сео просування

    Просування – це найчастіше стандартний набір дій. Однак до проведення аудиту неможливо сформулювати прайс і точно сказати, скільки коштує SEO просування у конкретному випадку. До того ж є низка об'єктивних факторів, що впливають на ціноутворення: вік веб-ресурсу, його тематика, поточний стан, конкретні поставлені клієнтом завдання, технічні можливості оптимізації та ін.

    Читайте також

    Як вибрати SEO-підрядника

    Часті питання

    Що впливає на вартість просування сайту?

    Цінник обумовлений стратегічними завданнями, поставленими клієнтом, регіоном просування та рівнем конкуренції у тематиці. Витрати безпосередньо залежить від віку ресурсу, його технічного стану та наповненості контентом.

    Як розрахувати вартість просування сайту?

    Сума розраховується індивідуально з урахуванням того, чи виконується робота разово чи циклічно. Сюди входять оплата праці команди фахівців із просування та програмістів, використання платних сервісів аналітики.

    Який спосіб просування найефективніший?

    Перші позиції заслужено посідає SEO-оптимізація. Якщо ресурс перебуває у топі видачі, він буде стабільно приносити дохід. Популярні також контекстна реклама, контекстно-медійні мережі та SMM-просування. Найбільшу ефективність демонструє комплексний підхід, який поєднує різні способи.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
    категорії блогу
    Останні статті
    Отримайте детальний прорахунок бюджету для ефективного просування вашого сайту