TikTok – феноменальна соціальна мережа. Вона має понад 1,1 мільярда активних користувачів у більш ніж 150 країнах. Це мобільний додаток у світі, що найбільше завантажується, а користувачі «Тік Току» проводять у додатку в середньому близько 14 годин на місяць. Незважаючи на досить упереджене ставлення до цієї платформи, TikTok став справді ефективним інструментом просування брендів у всьому світі.
Соцмережа ще не заїжджена, як Instagram, має активну молоду аудиторію, а алгоритми TikTok нерідко сприяють блискавичному виходу контенту в тренди, забезпечуючи сотні тисяч переглядів без жодних витрат на рекламу.
Сьогодні ми докладно розповімо про можливості просування TikTok, відповімо на найбільш актуальні питання і доведемо, що «Тік Ток» — це не просто ще одна розважальна платформа, а й потужний маркетинговий інструмент.
Що таке «Тік Тік»
TikTok («Тік-Ток», «Тік Ток») – це сервіс коротких відео, перший запуск якого відбувся у 2016 році. Основний формат контенту – відеоролики з фоновою музикою та різними ефектами.
Головна особливість платформи - штучний інтелект, який аналізує інтереси кожного користувача і безперервним потоком підбирає для нього найбільш підходящий контент.
Чи можливе просування бізнесу в «Тік Току»
Безперечно! TikTok для бізнесу стає справжньою знахідкою та допомагає вирішити відразу кілька завдань:
- Підвищити впізнаваність бренду та привернути увагу цільової аудиторії до вашої пропозиції.
- Збільшити рівень довіри, використовуючи не набридлу рекламу в соцмережах, а більш креативний і запам'ятовується формат.
- Сформувати правильне уявлення про бренд, створити гарний імідж та налагодити комунікацію із цільовою аудиторією.
Якщо вашого бізнесу все ще немає в "Тік Току", саме час це виправити!
Кому вигідно просувати свої продукти в «Тік Току»
Найкраще просування в «Тік Току» підходить для B2C-сегменту (від бізнесу до клієнта). Це всілякі товари та послуги, мобільні додатки, індустрія краси, спорт, автомобільний бізнес і навіть певною мірою медицина.
А ось для B2B (від бізнесу до бізнесу) «Тік Ток» не підходить від слова зовсім. Якщо ви працюєте в цьому сегменті, особливого сенсу використовувати TikTok для просування немає.
Хто вже просуває свій бренд у «Тік Току»
Число активних користувачів постійно зростає. А з ним збільшується і кількість великих брендів, які заходять на трендовий інтернет-майданчик. Серед найбільш відомих компаній, офіційно представлених у TikTok, можемо назвати такі:
- Nike;
- Pringles;
- Dirol;
- AliExpress;
- Dolce & Gabbana;
- Gucci та ін.
Ситуація схожа на ту, що була із «Інстаграмом» на етапі його становлення. Спочатку його сприймали як дивну соцмережу для фото їжі, а потім Instagram став чи не головним рекламним майданчиком у світі. Дивлячись на тенденції, «Тік Току» має всі шанси обійти «Інстаграм» по всіх пунктах. Адже розкручування в TikTok нерідко виявляється простіше, швидше, дешевше та ефективніше.
Дізнайтеся, чи можна просувати в Tik Tok ваш сайт
Способи просування в «Тік Току»
Із базовими особливостями майданчика ми розібралися. Тепер розглянемо варіанти просування в «Тік Току» для бізнесу. У цьому плані соцмережа помітно відрізняється від Facebook, Instagram та інших популярних майданчиків. Отже, способи просування у «Тік Току».
Власний канал
Просувати бренд у TikTok потрібно починати зі створення свого каналу та додавання кількох відео. Формат та тематика можуть бути різні, але контент повинен перегукуватися з вашим брендом чи конкретною пропозицією. Наприклад:
- експрес-розпакування;
- креативна коротка презентація товару чи послуги;
- рекламний міні-кліп;
- знайомство з командою тощо.
Перевага контенту в «Тік Току» в тому, що він не йде «у стіл», як це зазвичай буває в Instagram, якщо не підключити рекламу, що таргетує. Соцмережа рекомендуватиме його, використовуючи внутрішні алгоритми. Чим якісніший і вірусніший контент, тим активніше він поширюватиметься. Особливо якщо вийти у тренди «Тік Току».
Брендовані маски та ефекти
Як у свій час Instagram впровадив маски для фото та відео, так і TikTok дозволив використовувати їх. Навіть більшою мірою. Створення креативних брендованих масок — чудова нагода запустити потужну рекламну кампанію силами самих користувачів. Але для цього доведеться постаратися, бо масок у соцмережі зараз дуже багато.
Таргетована реклама у «Тік Току»
Таргетована реклама в «Тік Току» з'явилася лише у 2020 році та спочатку працювала виключно у США. Наразі вона стала загальнодоступною, а сам TikTok пропонує кілька форматів просування. Докладніше про ці формати ми поговоримо трохи згодом. А поки що скажемо, що зараз темпи зростання аудиторії TikTok у 8–10 разів вищі, ніж у Instagram чи Facebook. Тобто для націлювання це сьогодні ідеальний майданчик.
Мінімальна вартість просування в «Тік Току» за допомогою реклами, що таргетує, — $20.
Брендований трек
Вірусний, модний і трек, що запам'ятовується, — це половина успіху контенту в «Тік Току». Грамотно підібраний звуковий супровід здатний побудувати міцний асоціативний ряд між треком та вашим брендом.
Порада! У Tik-Tok відмінно заходять треки з різними відомими та виразними звуками, які можна обігравати у відео. Це можуть бути клацання, бавовна, дзвін — що завгодно. Головне, щоб цей звук можна було цікаво обіграти у відео. Користувачі TikTok люблять це.
Хештег-челенджі
Хештеги для просування TikTok можна використовувати по-різному. Але найефективнішим варіантом залишаються брендовані хештег-челенджі. Що для цього потрібно? Запам'ятовується трек + цікавий челендж. Яскравий приклад – Guess-челендж #inmydenim. У ньому користувачі спочатку з'являлися у своєму звичайному одязі, а потім робили креативний перехід до стильної брендової цибулі. У ході челленджа було створено майже 6 000 роликів, а сумарне цільове охоплення перевищило 30 000 000 осіб.
Який контент підходить для Tik Tok
Ефективна розкрутка TikTok вимагає грамотного підходу до вибору відповідного контенту. Основа соцмережі – це короткі відеоролики. Сьогодні добре заходять такі формати реклами в TikTok:
- Огляди — демонстрація продукції з різних ракурсів під музику, що запам'ятовується, і з креативними ефектами.
- Відгуки - реальні враження ваших клієнтів, які ви можете пустити до себе в профіль.
- Анонси, акції тощо — чудова можливість зацікавити більше потенційних клієнтів своєю пропозицією та підігріти інтерес.
- Питання/відповідь – зручний спосіб взаємодії з цільовою аудиторією. Бажано робити це максимально креативно та ємно.
- Новини - новинки серед ваших пропозицій, оновлення асортименту, знижки та багато іншого.
- Портфоліо або каталог - найкраща альтернатива сторінкам на сайті.
- Знайомство зі співробітниками — гарна можливість показати людяність бренду та оригінально піднести свою команду.
TikTok має молоду аудиторію, яка любить яскраві, динамічні та живі відеоролики. Ваш контент повинен викликати відгук. Емоційність тут нерідко важливіша за наповнення.
Які відео не варто робити в «Тік Току»
Додаток «Тік Ток» — це досить демократична платформа, де кожен користувач має велику свободу для самовираження. Однак є великий список тем і форматів, які адміністрація відразу блокує, забанюючи користувачів:
- контент 18+;
- сцени насильства;
- будь-які заклики до суїциду, заподіяння шкоди собі чи іншим;
- інтернет-булінг;
- спам у будь-якому вигляді;
- погрози тощо.
Крім того, «Тік Токе» цілком можете забанити обліковий запис користувача за плагіат. Але тут важливо розуміти один момент. Плагіатом зазвичай називається повне копіювання та викладання контенту. Участь, наприклад, у челенджах з однаковими танцями під той самий трек їм не рахуватися не буде.
Зверніть увагу! TikTok все ще не ідеальна модерація. Іноді трапляються помилкові бани облікових записів. У такій ситуації краще одразу звертатися до адміністрації майданчика та з'ясовувати, що стало причиною блокування.
Як розкрутитися в «Тік Току», потрапити до рекомендацій
TikTok для бізнесу відкриває величезні можливості. І це навіть без нечуваних бюджетів, багатогодинних командних брейн-штормів, великих витрат часу та сил. У цьому суттєва різниця між «Тік Током» та Instagram, Facebook та іншими популярними соціальними майданчиками.
Створіть та заповніть профіль у TikTok, вивчіть свою цільову аудиторію та її інтереси, продумайте стратегію та дійте! Ми лише дамо кілька базових порад, як розкрутити обліковий запис у «Тік Току».
Слідкуйте за трендами
Не потрібно винаходити велосипед. Беріть популярні тренди та використовуйте їх. Це найпростіший шлях. Модний трек, популярний танець, схожий формат — використовуйте все те, що зараз актуальне, або підіть трохи далі і вивчіть тренди Заходу.
Робіть пости часто
Розкрутка в TikTok - процес, що вимагає вашої активності. Публікувати один ролик на тиждень явно замало. Щоб вас помітили, а ваш контент регулярно з'являвся у стрічці користувачів, потрібно завантажувати хоч би 3–5 роликів щодня з інтервалом за кілька годин. Тому розумно підготувати більше контенту заздалегідь. До того ж, знявши кілька десятків відео для «Тік Току», ви краще розберетеся в специфіці майданчика і далі генерувати актуальний контент стане набагато простіше. Відповідайте на коментарі користувачів. Це теж допомагає налагодити комунікацію з аудиторією та «олюднити» ваш бренд.
Використовуйте відповідні хештеги
Хештеги допомагають збільшувати охоплення, збирати більше передплатників, знаходити конкурентів та шукати способи, як їх обійти. Не варто насипати десятки хештегів. Особливо якщо вони не зовсім релевантні до вашого бренду або конкретної публікації. Використовувати програми-генератори хештегів - це теж не найкраща ідея. Рекомендуємо прописувати їх продумано та вручну.
Запустіть свій челендж
Челенджі здатні блискавично зробити ваш бренд впізнаваним та залучити величезну аудиторію. Причому як цільову, а й околоцелевую, яку ви спочатку могли навіть орієнтуватися. Звичайно, далеко не кожен челендж у додатку "Тік Ток" вистрілює. Але частка по-справжньому успішних тут значно більша, ніж, наприклад, у Instagram. Це пов'язано з алгоритмами рекомендацій контенту. Наприклад, напередодні «Євробачення-2020» (яке зрештою скасували) завірусився челендж гурту Little Big #unovisionchallenge. У сумі він зібрав понад 300 мільйонів переглядів. Пісня Uno стала відома на всю країну та навіть за її межами.
До речі, не обов'язково відразу намагатися запустити власний вірусний челендж. Для початку можна брати участь в інших, найбільш трендових.
Використовуйте маски та ефекти TikTok
Хороший спосіб урізноманітнити свої відео в «Тік Току» — використання різноманітних масок та ефектів. Їх тут просто величезна кількість на будь-який смак. Ми рекомендуємо в першу чергу використовувати ті, що знаходяться у вкладці Trending. Вони зараз найпопулярніші, допомагають відео збирати помітно більше переглядів.
Співпрацюйте з лідерами думок
Якщо ви хочете максимально швидко та без зусиль охопити велику аудиторію, використовуйте просування в «Тік Току» для бізнесу зусиллями інфлюєнсеров — популярних тіктокерів. У них вже зібрано велику базу лояльної цільової аудиторії, вони вміють генерувати актуальний контент і правильно подавати рекламні матеріали. Так, реклама у лідерів думок може коштувати недешево, але при правильному виборі інфлюєнсера вкладення з лишком окупаються.
Яка може бути реклама в TikTok
Реклама у «Тік Току» може бути досить різноманітною. Пропонуємо поглянути на найпопулярніші формати та розглянути приклади кожного з них.
Brand Takeover
Креативна реклама, що запам'ятовується, яку бачить користувач при запуску програми TikTok. Формати Brand Takeover можуть бути різні: зображення, відео чи GIF-анімація. Тривалість відео або демонстрації рекламного банера — не більше 5 секунд.
TopView
Схожий на Brand Takeover формат реклами під час запуску програми, але з можливістю використовувати рекламні ролики тривалістю до 60 секунд. Їх можна пропустити за кілька секунд перегляду. Відео запускається на весь екран зі звуком. Це дозволяє коротко, ємно і без відволікаючих факторів розповісти користувачеві «Тік Току» про вашу пропозицію або бренд.
In-feed Ads
Реклама, яку користувачі "Тік Току" бачать безпосередньо у своєму фіді (стрічці). Це короткі відеоролики тривалістю до 15 секунд, які нагадують сторіс у Instagram. In-feed Ads можуть містити посилання та хештеги для більш ефективного просування та взаємодії з контентом.
Hashtag Challenge
Різні хештег-челенджі, які, як правило, запускають бренди чи блогери. Спочатку вони були розвагою, а зараз стали сильним інструментом просування.
Branded Effects
Це всілякі маски, стікери та лінзи з фірмовим брендуванням. Хороший варіант креативно уявити свій бренд і дозволити цільовій аудиторії взаємодіяти з його елементами всередині соцмережі.
Реклама в інфлюєнсерів
Звичайно, просування в «Тік Току» можливе і зусиллями лідерів думок. Це особливо зручний варіант для тих, хто не готовий сам займатися розкруткою акаунту на цьому майданчику. Багатьом простіше запартнеритися з популярними тиктокерами та заощадити свій час. Головне, знайти блогера, чия аудиторія максимально перегукується із вашою ЦА. Інакше про вашу пропозицію дізнається величезна кількість людей, яким вона просто не цікава. Не варто орієнтуватися лише на популярність того чи іншого інфлюєнсера. Оцінюйте насамперед його аудиторію. Решту зроблять алгоритми TikTok.
До речі! Рекомендуємо ознайомитися з нашою статтею про партнерський маркетинг . Ви дізнаєтесь багато корисного про співпрацю з інфлюєнсерами.
Як запустити рекламу в «Тік Току»
Рекламна платформа TikTok Ads була вперше запущена влітку 2020 року. Нині вона активно розвивається. У цій статті ми не детально і покроково розписуватимемо алгоритм запуску рекламної кампанії, а розглянемо лише основи. У майбутньому ми обов'язково підготуємо для вас вичерпний матеріал з налаштування та запуску реклами TikTok.
Якщо говорити максимально коротко, процес створення та запуску РК у «Тік-Тоці» виглядає так:
Крок 1. Створення рекламного кабінету - "Бізнес" або "Індивідуальний";
Крок 2. Створення рекламної кампанії , де є три компоненти: безпосередньо рекламна компанія, групи оголошень та самі оголошення.
На цьому ж етапі потрібно вибрати мету РК - поінформованість, розгляд (трафік, встановлення програми, перегляд відео) або конверсії. Можна дати назву кампанії, подивитися результати А/Б тестування, якщо раніше ви вже запускали РК, та вказати свій бюджет на просування;
Крок 3. Створення групи оголошень - вибір місця розміщення, типу просування залежно від цілей рекламної кампанії, налаштування оголошення, аудиторії (націлювання) і так далі;
Крок 4. Безпосереднє створення оголошення – креативного відеоролика, який побачить ваша цільова аудиторія.
Зверніть увагу! У TikTok необхідно також заповнити інформацію про вашу компанію, вказавши основні юридичні відомості. Це потрібно насамперед на формування рахунки-фактури.
Поради експертів Elit-Web з просування в ТікТоку
Вже тисячі брендів зайшли до TikTok і активно просувають там свої послуги та товари. Навіщо і як вони це роблять, розбираємося.
Головна фішка TikTok – його формат. Весь контент соціальної мережі складається із коротких вірусних роликів, які з перших секунд захоплюють увагу. Є музичне тло, що теж підвищує частоту перегляду відео. Відеоролики часто знімаються у межах різних челенджей, флешмобів. Ще й тому вони дуже швидко підхоплюються та розлітаються по Мережі.
За статистикою, користувачі проводять у додатку близько 2 години на день. Вони відкривають його до 7 разів на добу. Соціальна мережа дуже активно розвивається. Бренди та лідери думок підхопили тренд і тепер поспішають підкорювати популярну платформу, щоб отримати безкоштовні та високі охоплення.
В принципі, щоб успішно просуватися в TikTok і потрапляти до рекомендацій, нічого складного робити не потрібно. Все просто і досить очевидно. Давайте розберемо за пунктами:
- Фон та якість зйомки . Не забувайте, що йдеться про візуальний контент, так що якість картинки знаходиться на першому місці. Створюйте красивий і привабливий контент, тобто пропрацюйте тло для зйомки, правильно виставте світло і т.д.
- Хештеги та опис . Завдяки опису до ролика ви підштовхуєте аудиторію до коментування, можна сказати, що провокуєте її. Хештеги завжди позитивно впливають на роботу алгоритмів. Тому проставляйте тематичні хештеги та пишіть короткий опис, коли викладаєте відео.
- Регулярність . Дуже важливий критерій для того, щоб залишатися видимим та підвищувати перегляди. Особливо про це не слід забувати на початковому етапі. Щоб система TikTok давала перегляди регулярно, публікуйте ролики хоча б по одному на день.
- Заборонений контент . Перед тим як записувати відео, вивчіть правила соціальної мережі та дотримуйтесь їх, щоб докладені зусилля не виявилися марними. Через порушення ролики можуть втрачати більшу частку охоплень.
- Зворотній зв'язок . Завжди відповідайте на коментарі користувачів. Наявність зворотного зв'язку добре впливає як на нових відвідувачів, так і аудиторію, яка давно з вами. До того ж відповідь змусить користувача повернутися до відео, що додасть переглядів та активності.
- Платна реклама в TikTok . Просувайте з її допомогою існуючі ролики на сторінці, а також підключайте сайт. З 2020 року привабливість TikTok у плані реклами стала набагато вищою. Соцмережа запустила рекламну платформу TikTok Ads Manager, яка відкриває великі можливості у просуванні для малого та середнього бізнесу.
Ви вже зацікавилися просуванням у цій унікальній соціальній мережі? Бажаємо удачі та креативних підходів до створення роликів! Не забувайте звертатися до фахівців у цій галузі, які зроблять просування у TikTok легким та швидким.
Чи варто вам просувати свій бренд у «Тік Току»?
Просування в «Тік-Тоці» для бізнесу буде ідеальним варіантом для тих компаній та брендів, чия аудиторія активно користується програмою. Якщо брати як головний орієнтир вік, то в Рунеті картина наступна:
- 26,1% - 25-34 роки;
- 18,6% - 12-17 років;
- 17,5% - 35-44 роки;
- 15,4% - 18-24 роки.
- 22,4% - від 45 років і старше.
Тобто говорити, що в TikTok сидять лише діти, неправильно. Більше того, аудиторія майданчика поступово зростає. Якщо ваші потенційні клієнти є у «Тік Току», обов'язково використовуйте цю платформу. Це актуальний тренд, який сучасний маркетинг задіє на повну. І далі тенденція лише розвиватиметься.
Якщо у вас вже є розкручений сайт, а ваш бренд представлений у всіх популярних соціальних мережах, просування в «Тік Току» теж не буде зайвим. Приділіть кілька хвилин створенню профілю, попрацюйте над креативним контентом, знайдіть інфлюєнсери для колаборації та будьте в тренді.

Мы создаем систему взаимодействия различных инструментов продвижения, синергия которых приводит к отличным результатам. Мы разработаем механизм ведения Вашего бизнеса в интернете.
Залишіть ваші контактні дані.
Будемо раді обговорити ваш проект!