Поділіться
Зміст

    Хочете, щоб гроші капали на рахунок навіть коли ви спите? Думаєте, що це неможливо? Завдання цілком реальне, і реалізувати його допоможе партнерський інтернет-маркетинг. Це технологія просування продуктів інших компаній у Глобальній мережі або залучення цільової аудиторії до своїх товарів за допомогою партнерів. З такого виду співробітництва можна отримати максимум користі та вигоди. Пропонуємо докладніше розібратися, що таке affiliate-маркетинг, як на ньому заробляти, з чого розпочати програму просування.

    Що таке партнерський маркетинг

    Що таке партнерський маркетинг

    Партнерський, або афіліат, маркетинг – це комплекс робіт, спрямованих на просування продуктів чи послуг в інтернеті, що належать іншим особам, за винагороду. Простіше кажучи, ви рекламуєте товар і отримуєте прибуток за цільову дію з боку потенційної аудиторії, під якою мається на увазі лід чи покупка. Вартість продукту чи послуги через партнера аналогічна ціні у власника чи виробника. Але другий сплачує відсоток від продажу. Незважаючи на додаткові витрати, партнерський маркетинг дає змогу заробляти більше, адже приходять нові покупці, збільшується потенційна аудиторія, популяризується продукт.

    Де використовується партнерський маркетинг

    Партнерський маркетинг в Україні вже досить розвинений і популярність такого інструменту просування продовжує зростати. Переважно він використовується у розкручуванні компанії чи бренду в Глобальній мережі з метою привернути увагу аудиторії, підвищити кількість продажів. Декілька прикладів таких програм:

    • відео на YouTube з розпакуванням товарів . Ви знімаєте ролик, детально розповідаєте про продукт, звертаєте увагу глядачів на переваги та особливості. Обов'язковий пункт – посилання на інтернет-магазин, де користувачі можуть придбати товар;
    • живі вебінари . Такі огляди виводять рекламу у форматі відео нового рівня. Глядачі та потенційні клієнти можуть взаємодіяти з вами як реального часу. Багатьом покупцям подобається такий досвід. Це формує лояльність та довіру до компанії або продукту;
    • банерна реклама . Простий, перевірений та ефективний спосіб. Все, що потрібно, знайти веб-ресурси, тематично пов'язані з товаром або послугою, і розмістити на них рекламу. Головне - вибирати сайт з високою відвідуваністю, так ви зможете охопити велику кількість потенційних покупців;
    • соціальні мережі . Це майданчики з великою кількістю користувачів, кожен із яких може стати клієнтом. Правильно оформлена реклама дозволить одержувати бажану реакцію аудиторії. Основне завдання – привернути увагу до продукту, викликати емоції. Тоді ви досягнете фінальної цільової дії - продажу;
    • реклама на форумах . На тематичних майданчиках ви можете зарекомендувати себе експертом, до якого прислухаються. Головне – бути корисним. Доповніть свої рекомендації посиланнями на продукти, і винагорода за партнерство в інтернет-бізнесі не забариться;
    • проміжні лендинги . Складні схеми з односторінками збільшують відсоток конверсії та дозволяють контролювати потоки трафіку. На створення такого веб-майданчика піде небагато часу під час використання готових шаблонів, які можна відредагувати під партнерський оффер.

    Багато компаній віддають перевагу лідерам думок, особливо коли йдеться про рекламу в соціальних мережах. Але стати партнером фірми може будь-хто. Такі програми ефективні для просування різних товарів та послуг. У кожній ніші можна знайти своїх покупців та клієнтів. Головне – грамотно розробити стратегію та реалізувати її.

    партнерський маркетинг

    Сторони маркетингу

    Партнерський маркетинг залучає 4 сторони. Розкажемо про кожну з них.

    Творець продукту

     

    Ключову роль відіграє компанія, що має пропозицію для просування на ринку. Вона ж — творець чи рекламодавець. Її основні завдання:

    • Надати товар, послугу чи інформаційний продукт, який виступатиме об'єктом просування.
    • Скласти рекламний бюджет та визначити умови винагороди для афіліатів.
    • Нести ризики, пов'язані з роботою партнерів-афіліатів, які займаються безпосереднім просуванням.

    Своєю чергою, автор продукту отримує приплив нових клієнтів, підвищення впізнаваності бренду шляхом розширення рекламного охоплення. І, звичайно, додатковий прибуток від продажів, частина якого йде на виплати афіліатам.

    Партнер

    Це той, хто безпосередньо залучає потенційних покупців до продуктів чи послуг рекламодавця. Його основне завдання — мотивувати цільову аудиторію зробити бажану конверсійну дію (купівлю, реєстрацію, підписку тощо).

    Для ефективної роботи партнер має виконати низку обов'язкових кроків:

    • Визначити відповідний продукт чи послугу для просування з урахуванням власних інтересів та компетенцій.
    • Вивчити цільову аудиторію продукту, її потреби, проблеми та мотивацію.
    • Проаналізувати сам продукт, виявити його переваги та вигоди для споживачів.
    • Дослідити конкурентів, оцінити їх сильні та слабкі сторони.
    • Розробити якісні маркетингові матеріали (рекламні оголошення, лендінги та ін.).
    • Запустити рекламну кампанію для залучення цільового трафіку.
    • Оптимізувати кампанії, підвищуючи їх ефективність та прибутковість.
    • Масштабувати успішні кампанії збільшення доходу.

    Як винагороду афіліат отримує грошові виплати за продажі, ліди або інші конверсії, здійснені завдяки його зусиллям. А також збільшення зацікавленої аудиторії внаслідок залученого трафіку.

    Замовник

    Залучення клієнтів здійснюється за допомогою платних рекламних оголошень та умовно безплатних методів. Основними джерелами безплатного трафіку є контент-маркетинг та пошукова оптимізація. Хоча ці методи не вимагають прямих фінансових вкладень, вони потребують істотних тимчасових і трудових витрат. Однак такі зусилля виправдовуються високим прибутком.

    Партнерська мережа

     

    Це майданчик, де розміщуються різні пропозиції. Вона відіграє роль сполучної ланки, полегшуючи взаємодію між усіма учасниками affiliate marketing, і надає такі переваги:

    • доступ до тисяч пропозицій за різними тематиками та напрямками для просування;
    • прискорений грошовий оборот з допомогою систем автоматизованих виплат;
    • зниження ризиків несплати з боку рекламодавців.

    Партнерська мережа отримує прибуток (різницю між грошима, отриманими від рекламодавців, та виплатами партнерам за успішно досягнуті цілі).

    Стратегії партнерського маркетингу, які дають результат

    Ділимося робочими порадами, як побудувати міцні та вигідні партнерські взаємини.

    Якісний контент

    Це те, без чого не обходиться аффілейт маркетинг. Якісний контент дозволяє:

    • завоювати лояльність цільової аудиторії завдяки цінній інформації;
    • збільшити надходження органічного трафіку;
    • підвищити конверсію та дохід шляхом більш переконливої ​​подачі матеріалу.

    Важливо, щоб контент, що публікується, був цікавим, мотивуючим і переконливим для читачів. Це підвищує залучення аудиторії та ймовірність здійснення нею цільової дії.

    Грамотна оптимізація сайту

    Без грамотної SEO-оптимізації ефективне просування неможливе. Завдяки їй сайт краще ранжується у пошуковій видачі за цільовими запитами. В результаті більше цільових користувачів знаходять ресурс та переходять на нього. І, звичайно, зростає кількість переходів за партнерськими посиланнями.

    Використання соціальних мереж

     

    Просування в соцмережах на сьогодні — один із найефективніших способів підвищити впізнаваність бренду та привернути увагу потенційних покупців. Для цього необхідно:

    • ділитися публікаціями з блогу у соцмережах з коментарями;
    • публікувати корисні та цінні пости для цільової аудиторії;
    • охоплювати якнайбільше зацікавлених користувачів.

    Чим ширша аудиторія, тим вище ймовірність залучення додаткового трафіку на ресурс, що просувається.

    Upselling

    Це стратегія продажу дорожчих товарів/послуг з метою збільшення середньої вартості замовлення та загального прибутку. Суть апселлінга в тому, щоб переконливо донести до потенційного покупця переваги та цінність рішення для досягнення його цілей. Чим більше вартість товару, то більше потенційний дохід аффіліата.

    Але також не варто списувати з рахунків бюджетні пропозиції. Хоча вони й не приносять великої вигоди самі по собі, їх грамотна презентація може стати «вхідним квитком» для переведення клієнта на більш дорогі продукти преміумкласу.

    Плюси та мінуси партнерського маркетингу для всіх сторін

    Affiliate маркетинг надає вигоди всім учасникам, але також несе певні ризики, які необхідно враховувати. Почнемо з переваг.

    Для рекламодавця (продавця):

    • Розширення охоплення цільової аудиторії з допомогою роботи партнерів.
    • Підвищення впізнаваності та поширення інформації про бренд.
    • Приплив нових клієнтів та збільшення продажів без прямих витрат на маркетинг.

    Для афіліата (партнера):

    • Можливість швидкого заробітку без необхідності створення власного продукту.
    • Низький поріг входу, не потрібні значні стартові інвестиції.
    • Гнучкий графік роботи та свобода вибору пропозицій для просування.

    Для клієнта (покупця):

    • Доступ до детальної інформації про продукт/послуги від різних джерел.
    • Можливість вибрати та придбати найбільш слушну пропозицію.
    • Економія часу на пошук потрібного товару завдяки таргетованій рекламі.

    А ось які мінуси має партнерський інтернет-маркетинг для рекламодавця:

    • Ризик зіткнутися з несумлінними партнерами, які використовують «сірі» методи просування.
    • Відсутність повного контролю за процесом рекламування продукту.

    І для афіліату:

    • Ризик бути ошуканим з боку рекламодавця і не отримати винагороду.
    • Залежність прибутку від ефективності рекламних кампаній.
    • Необхідність постійного аналізу та оптимізації стратегій просування.

    Для клієнта як таких мінусів немає, тому що він купує товар, який його зацікавив, за звичайною ціною.

    Яким буває партнерський маркетинг

     

    Виділяють два види, які схожі за своєю суттю, але мають важливі відмінності. Розглянемо їх докладніше.

    Реферальний

    Це стратегія, спрямована на залучення нових клієнтів через існуючих лояльних покупців. Поточних клієнтів заохочують рекомендувати продукти чи послуги компанії. І як винагороду за успішні рекомендації, пропонуються знижки, бонуси, бали або інше, які можна використовувати для покупок у цій же компанії. Таким чином, реферальні програми створюють ланцюжок лояльних клієнтів, кожен із яких приводить нових покупців.

    Афіліатний

    Афіліат маркетинг відрізняється тим, що компанія залучає партнерів, які необов'язково є її клієнтами, для просування товарів чи послуг за винагороду. Афіліати беруть на себе певні ризики та зобов'язання, інвестуючи власні ресурси, знання, час і часто гроші в рекламу та просування. Їхній дохід безпосередньо залежить від успішності цих зусиль. Наприклад, афіліати можуть самостійно закуповувати рекламу, яка перенаправляє потенційних клієнтів на цільові сторінки рекламодавця.

    Як працює партнерський маркетинг

    Перший етап – пошук продукту чи компанії, які стануть головним предметом реклами. Краще використовувати нішу, яка викликає інтерес. Якщо ви ведете блог, вибирайте товари, які цікаві для вашої аудиторії. Це підвищує кількість продажів, забезпечує успіх. Щоб розібратися у структурі роботи, слід ознайомитись із головними особами, які беруть участь у процесі.

    Афіліативний маркетинг має переважно тристоронню структуру: постачальник продукту чи послуги, партнер, клієнт чи потенційний покупець. У ролі перших виступають невеликі магазини, керовані однією людиною, чи всесвітньо відомі компанії. Головне - вибирати фірми, які пропонують якісні товари.

    Друга вершина трикутника – партнер. На нього покладається найбільша відповідальність. Від якості створюваної реклами залежить кількість продажів і прибуток бізнесу. Для привернення уваги потенційної аудиторії необхідні хороший контент, прозорість та інформативність, чесність та порядність. Партнер продаватиме лише той товар, у який він сам вірить. Хоча він робить платну рекламу, вона має бути чесною та якісною.

    Третя особа — покупець, і має найменшу кількість обов'язків. При якісних контенті та товарах він не тільки підвищить прибутковість проекту, але й підтримає, розповість про придбання своїм знайомим, залучаючи до продукту нових потенційних клієнтів.

    партнерський маркетинг

    Як почати займатися партнерським маркетингом

    Партнерський маркетинг полягає в тому, що ви привертаєте увагу цільової аудиторії до товарів (якщо партнер) або шукаєте осіб, які просуватимуть продукт чи послугу (якщо компанія). Це ефективний спосіб пасивного заробітку в Інтернеті. Але для досягнення результату доведеться попрацювати, потрібна стратегія. Як зробити проект успішним?

    партнерський маркетинг

    Якісний контент . Це головний ключ до успішного партнерства. Він дає змогу завоювати лояльність аудиторії, залучити трафік на сайт, заробляти більше. Тексти, рекламні публікації мають бути переконливими, інформативними та корисними.

    Правильне SEO . Оптимізація сайту – ефективний спосіб залучення потенційних клієнтів. Це багатоетапний і складний процес, але його результат того вартий. Необхідно розібратися в основних принципах пошукового просування, зосередитись на ключових словах, оптимізувати контент та відстежувати динаміку зростання трафіку.

    Використання соціальних мереж . Такі майданчики — відмінний та ефективний інструмент, що підвищує впізнаваність бренду та привертає увагу потенційних покупців. Це факт. Але якісного контенту ними недостатньо. Для ефективного просування у соціальних мережах необхідно розробити стратегію, контент-план із публікаціями, які будуть корисними та інформативними. Пости повинні мати велике охоплення: картинка привертає увагу, чіпляє, а тексти розкривають переваги та корисність продуктів.

    Апселлінг . Це техніка продажів, яка полягає у наділенні товару додатковими характеристиками, що формують його цінність для покупця. Вона схиляє потенційного клієнта придбання вдосконаленого продукту. Ви повинні переконати його у необхідності купити саме цей товар, позицію преміум-якості. А що вища його ціна, то більший відсоток отримує партнер.

    Секрети успіху

    Усі партнерські програми можуть бути успішними. Головне – правильно розробити стратегію, докласти максимум зусиль для просування товару чи послуги.

    Як стати партнером компанії та привести її до успіху:

    1. Проведіть аналіз . Вивчіть сам продукт, спробуйте визначити, як аудиторія відреагує на товар чи послугу.
    2. Досягніть взаєморозуміння з потенційними покупцями . Це зміцнить довіру до продукту чи компанії, підвищить шанси придбання товарів великою кількістю людей.
    3. Будьте чесні з покупцем . Якщо ви не вірите у продукт, будь-яка стратегія приречена на провал. Рекламуйте товари, якими ви впевнені.
    4. Використовуйте різні канали для реклами . Це розширює потенційну аудиторію та приваблює більше трафіку на сайт компанії.
    5. Аналізуйте дані з маркетингових кампаній . Важливо відстежувати, наскільки добре працюють рекламні стратегії та за необхідності вносити зміни. Це дозволить визначити, в якому напрямку краще рухатися, який інструмент дає найвищий результат.
    6. Слідкуйте за сучасними методами . У світі digital-маркетингу постійно змінюється, з'являються нові способи просування. Через жорстку конкуренцію потрібно використовувати максимально актуальні методи та канали реклами;
    7. Використовуйте інструменти . Спеціальні послуги та програми полегшать процес, дозволять автоматизувати ряд завдань. Не забувайте, що для всієї монотонної роботи, що повторюється, вже створені інструменти, що виконують її за вас.
    8. Будьте терплячі та наполегливі . Партнерський маркетинг як бізнес загалом передбачає виконання великого обсягу роботи. На перший погляд, там все здається простим та зрозумілим. Але в ході роботи доведеться навчатися, дізнаватися про нові методи, тестувати їх та аналізувати результати. Не варто розпорошуватися на велику кількість продуктів, краще зосередитися на кількох і на 100% реалізувати весь свій потенціал.

    Завжди шукайте способи підвищити шанси успіху. Знаходьте та усувайте недоліки стратегії, підбирайте канал для реклами та інструмент маркетингу з урахуванням особливостей продукту та цільової аудиторії, стежте за змінами та дотримуйтесь трендів.

    Бюджетне питання: скільки заробляють партнери

    Багато користувачів запитують не «як почати заробляти на партнерському маркетингу», а «скільки я отримуватиму». Усі формується індивідуально. Рекламодавець може платити за кліки за його оголошенням на сайті, за покази банерів або цільову дію (лід, покупка, встановлення). Останній — найприбутковіший і найвигідніший вид партнерської програми маркетингу для обох сторін.

    Відсоток партнера залежить від ніші та обсягу роботи, яку він виконує. За успішної стратегії ви можете заробляти 6-значні суми щомісяця. Але цьому сприяють великий обсяг роботи та залучення величезної кількості потенційних та реальних покупців.

    партнерський маркетинг

    Як стати партнером: докладний посібник

    Affiliate Marketing - це ефективний спосіб заробітку в інтернеті, який дозволить попрактикуватися, набратися досвіду для розвитку власного бізнесу в майбутньому. З його допомогою можна відпрацювати головну навичку будь-якого підприємця — навчитися продавати. Якщо ви досконало освоїте партнерський маркетинг, то з власним проектом не виникне труднощів. Ви вже знатимете, як діяти, рекламувати та збільшувати кількість продажів.

    Як стати партнером бренду? Потрібно зробити всього 4 кроки:

    1. Вибрати нішу та конкретний продукт для продажу . Ви пропускаєте крок створення ідеї та товару, а пов'язуєтесь з готовою розробкою. Вибирайте тему, яка вам цікава, сфокусована на окремій категорії. Приклад: «одяг» - це величезна група товарів. Обмежтеся окремою категорією: "купальники", "взуття", "головні убори" і т. д. Працюючи над вузькою темою, в якій знаєтеся, ви зможете зібрати свою цільову аудиторію. Вона цінуватиме вашу експертну думку.
    2. Зібрати передплату для продажу . Для цього можна використовувати окремі сторінки під лід-магніт, блоки захоплення контактів на сайті, pop-up вікно. Маючи підписну базу із зацікавлених клієнтів, вам легше продаватиме партнерські товари. Це один із найкращих і дієвих маркетингових каналів.
    3. Підвищити лояльність та сформувати довіру аудиторії . У цьому допоможе проведення вебінарів, майстер-класів та прямих ефірів. Вони необхідні не лише для досягнення фінальної мети продажу. Такі заходи потрібні, щоб дати аудиторії безкоштовний цінний контент, підвищити їхню довіру та лояльність до бренду та його товарів.
    4. Використовувати PPC . Для цього потрібно створити Landing page, написати хороший текст, що продає, і запустити рекламу. Це дозволить розширити потенційну аудиторію та направити товар на цільових покупців.

    Партнерський маркетинг дає можливість працювати з компанією, перебуваючи у будь-якій точці світу. Головне мати вихід в інтернет і пристрій (ПК, планшет, телефон). Заробіток може тривати цілодобово, не вимагаючи інвестицій на закупівлю товарів, оренду складу, оплату праці найманих працівників. З партнера — якісна реклама, яка справді наводить людей та підвищує продажі.

    Найкращі партнерські мережі

    Amazon Associates . Майданчик пропонує програму партнерського маркетингу, за якою ви заробляєте під час розміщення реклами на своєму сайті. Кожна покупка після переходу на посилання приносить реферальний дохід. Головні переваги платформи: довіра та лояльність користувачів, різноманітність товарів та висока ймовірність скоєних транзакцій. Рекламу можна налаштувати таким чином, щоб вона показувала товари з відповідної тематики сайту чи розділу категорії.

    Amazon Associates

    ShareASale . Міжнародна партнерська мережа із різними моделями співробітництва. Ви можете отримувати відсоток за клік, реєстрацію, продаж. Рівень винагороди за останні – до 50%. А за клік ви можете отримати 100 доларів. Виведення коштів здійснюється чеком або переказом на депозит. Графік виплат – 1 раз на місяць за умови досягнення мінімального ліміту, який встановлюється у налаштуваннях.

    ShareASale

    Commission Junction . Рекламна компанія, яка допомагає видавцям та продавцям з пошуком партнерів для просування їх товарів та послуг. Вона надає безкоштовне професійне керівництво, як рекламувати продукт та охопити найбільшу аудиторію. Зі зростанням партнера йому відкриваються нові можливості та опції співпраці з великими, всесвітньо відомими брендами.

    Commission Junction

    Як створити продукт та просувати його за допомогою партнерства

    Для творців продуктів та продавців партнери замінюють відділ маркетингу та продажів. Незважаючи на таке спрощення у веденні бізнесу, виготовлення товару та його просування складні процеси. Потрібно створити такий продукт, який цікавитиме не лише покупців, а й самих партнерів. Якщо їм цікаво, вони оцінять корисність розробки, то реклама з боку дасть відмінні результати. Як це зробити?

    Знайдіть ідею розробки затребуваного продукту . Уважно проаналізуйте ринок, визначте біль потенційної аудиторії та створіть товар, який допомагає їх вирішити. Ви повинні бути впевнені в його корисності та високій якості. Основне завдання – зацікавити. Але не лише кінцевого покупця. Потенційний партнер повинен сам виявити суть, яка закладена в продукт, та захотіти з ним працювати.

    Протестуйте ідею. Це важливий крок, який убереже вас від зайвих збитків часу, енергії, вкладень. Для перевірки своєї ідеї можна використовувати інструменти інтернет-маркетингу, запускати розіграші та опитування, запропонувати попереднє замовлення. Це все покаже, наскільки потенційна аудиторія зацікавлена у придбанні.

    Створіть продукт . Отже, ідея має сенс, товар справді буде затребуваним, можна розпочинати третій етап. Це саме створення. Репутація компанії, популярність продукту, заробіток та задоволення клієнтів залежить від якості виробів. Цією характеристикою не можна нехтувати. Тільки так створення одного продукту зможе перерости у велике виробництво.

    Знайдіть партнерів . Ви вже знаєте, що таке партнерський маркетинг і в чому він полягає. Залишилося скористатися цим способом просування популяризації товару. Продумайте модель партнерства та винагороду за продаж або інші цільові дії. Оптимальний розмір комісії для фізичних товарів – 10%, для інформаційних – 10–60%. Щоб відстежувати ефективність стратегії, контролювати продаж та виплати, використовуйте онлайн-сервіси (E-Autopay, Post Affiliate Pro, Ecommtools).

    Приклади партнерських проектів у Instagram

    Рекламні сторис: рекомендації, купони, промокоди, розпакування доставок та подарунків.

    Професійні рекламні пости: студійні або просто якісні постановочні сюжети з демонстрацією продукту та описом переваг.

    Професійні рекламні посади

    Студійні чи просто якісні постановочні сюжети

    Нативна реклама: як би ненароком згадка бренду в публікаціях, як особиста рекомендація, обмін враженнями, і просто поява імені або лого бренду на фото (начебто випадково).

    Нативна реклама

    Ще трохи порад: як збільшити середній заробіток від партнерської програми

    Ми розглянули всі особливості та нюанси роботи у цій галузі. Але залишилося ще кілька моментів, які допоможуть досягти успіху та прибутку в афілійованому маркетингу. Будьте уважні на етапі вибору компанії та продукту. Товари від відомих брендів з більшою ймовірністю краще продаватимуться, ніж розробки нових на ринку фірм. Але з іншими можна працювати. Головне — вигідно підкреслити переваги та корисність продукції, сформувати в аудиторії довіру та лояльне ставлення.

    Кожен продукт призначається різна комісія. Не потрібно займатися просуванням лише дорогих позицій. Думайте про аудиторію, яка обирає якість. Це веде до довгострокової співпраці. Товари будуть купуватись, до вас почнуть повертатися за новими партіями.

    По можливості домовтеся з продавцем про знижку. Це безпрограшна стратегія, яка дозволить продати великий обсяг товарів та вийти на той самий прибуток, що й без акції, або навіть більше. Для продавця кілька відсотків ролі не зіграють, а для покупців це привабливий бонус.

    Декілька слів про партнерський бізнес

    Партнерський бізнес – це не просто тренд чи нова технологія просування. Це бізнес, який працює, дозволяє продавати більше та збільшувати цільову аудиторію за допомогою партнерів. Досягнення мети використовуються різні види маркетингових інструментів. Щоб робота за короткий термін принесла плоди, їх можна комбінувати. Основні стратегії партнерського маркетингу: якісний контент, SEO, соціальні мережі та апселлінг.

    Щоб стати успішним партнером, потрібно докласти чималих зусиль, провести багатоетапну роботу. Але головні чинники успіху — правильний вибір ніші (яка цікава вам та аудиторії) та створення якісного, інформативного, корисного контенту. Заробіток на партнерських програмах може стати пасивним, додатковим джерелом доходу кожному за. А для компанії це ефективний спосіб популяризації свого продукту та збільшення кількості продажів за допомогою партнерів.

    Інтернет маркетинг

    Мы создаем систему взаимодействия различных инструментов продвижения, синергия которых приводит к отличным результатам. Мы разработаем механизм ведения Вашего бизнеса в интернете.

    Узнать больше
    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом