Масфолловінг у Instagram все ще працює, але не завжди. Автоматизована накрутка передплатників у 2021 році підходить лише у двох випадках:
- аккаунт-початківець з обмеженим бюджетом;
- вже розкручений бізнес із великою залученою аудиторією.
Використовувати масфолловінг все ще можна, але обережно. Розумні алгоритми Instagram навчилися відстежувати підозрілий трафік. Один незграбний рух - і ви в «тіньовому лазні» або із заблокованим акаунтом.
Що таке масфолловінг у Instagram
Масфолловінг – це масова підписка на користувачів з метою збільшення кількості передплатників. Ефективність залежить від правильної організації процесу. Можна надіслати запити 1000 користувачам і не отримати жодної підписки у відповідь, а можна – 200 профілям, з яких 100 приймуть запрошення і відправлять у відповідь.
Види масфолловінгу в Instagram
Підписуватись можна вручну або автоматично. Перший спосіб досить стомлюючий - бездумного натискання на відповідну кнопку мало, необхідно підібрати відповідні живі акаунти, пролайкати кілька фото, переглянути сториз, підписатися. Через боротьбу Instagram з накруткою відразу приступити до наступного облікового запису ви не зможете - між двома діями має пройти 5-8 хвилин.
Ручний масфол – це довгий та громіздкий процес. Із плюсів – нерелевантна аудиторія практично виключена.
Автоматичний mass following це швидше. У спеціальних сервісах та програмах можна задавати параметри щодо відбору акаунтів, вказувати інтервали та ліміти, встановлювати обмеження щодо геопозицій.
Вдалий приклад «Інстаграм» масфолловінгу
Зазвичай 1000+ підписок означає, що обліковий запис просувається масфолловінгом. При цьому, якщо передплатників ще більше, і серед них – максимально залучена, жива аудиторія, метод можна вважати успішним. Як, наприклад, у цьому обліковому записі.
Статистика свідчить, що конверсія масфолловінгу становить близько 5-7%. Підписка на 100 користувачів дасть у середньому 6 передплатників.
Чи працює масфолловінг у 2021 році?
Ще 5–10 років тому це був один із найефективніших способів швидко набрати передплатників. Але часи змінюються, алгоритми розумнішають, користувачі стають більш досвідченими. Якщо раніше вони охоче фолловили нові нечисленні блоги та облікові записи, то тепер вони щодня отримують запрошення від кількох бізнес-профілів – у тому числі й ваших конкурентів – які ретельно фільтрують.
Як Instagram бореться із накруткою?
Алгоритми, які формують стрічку Instagram, стали досконалішими і тепер показують передплатнику не всі новини поспіль, а лише ті, за якими він охочіше стежить. Тому навіть якщо користувач підпишеться на вас у відповідь, це не гарантує його залучення.
Інша складність полягає у обмеженнях. Якщо перевищити ліміти на кількість запитів або надсилати їх частіше, ніж потрібно, можна отримати тіньовий бан або блокування облікового запису. При цьому скасовані запрошення також вважаються. Якщо ви надіслали 7 запитів на передплату та 3 скасували, алгоритми їх підсумовують.
Крім того, використання схеми роботи масфолловінгу несе в собі такі ризики:
- великий обсяг «мертвої» та нецільової аудиторії;
- низьке ранжування постів;
- маленька залученість передплатників, які прийняли запит із ввічливості.
Все це призводить до зниження якості облікового запису та зменшення активності. Безліч ботів та комерційних облікових записів залишатимуть непотрібні коментарі, серед яких активність живих передплатників просто загубиться. Тому в 2021 році автоматичний масфолловінг працює, але приносить більше шкоди, ніж користі. У будь-якому випадку краще використати повноцінне SMM-просування. Воно дасть якісну та справді залучену аудиторію.
Докладніше про альтернативні способи залучення передплатників читайте у статті
Просування в Instagram з нуля. Усі тонкощі та покрокова інструкція
Плюси та мінуси масфолловінгу
Автоматична накрутка передплатників – це дешевий спосіб набрати аудиторію. Але натиснути на пару кнопок у сервісі і отримати 10 000 передплатників на тиждень не вийде – масфол надто ризиковий захід, а тому вимагає ретельної підготовки у вигляді готового та дійсного цікавого профілю, опрацювання цільової аудиторії, налаштування програми відповідно до лімітів. До того ж правила та обмеження в Instagram постійно змінюються, тому доведеться постійно стежити за оновленнями.
У 2021 році масфолловінг вже приївся передплатникам - багато хто закриває акаунти, а деякі взагалі кидають скарги. Як результат – блокування облікового запису та зведення всіх зусиль нанівець.
Які послуги використовувати
Усі послуги масфолловінгу платні, відмінність – у тарифах та функціоналі.
Zengram має інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, тут розбереться і новачок. Список переваг:
- імітація дій живого користувача;
- парсер для фільтрації облікових записів;
- гарантія захисту від блокувань;
- опція приховування кількості передплат;
- відстеження активності певних користувачів;
- функція автодиректа, що надсилає новим передплатникам вітальні повідомлення.
Сервіс має пробну 7-денну версію.
Leongram – цікавий софт для масфолловінгу, розсилає запити на передплату конкурентним аудиторіям. Сервіс відрізняється продуманим та візуально приємним інтерфейсом. Переваги:
- аналітика підписок;
- чищення ботів;
- планувальник виконання завдань;
- необмежену кількість акаунтів на 1 тарифі.
Розробники сервісу гарантують його окупність у перший день.
Tooligram вважається одним із найкращих у сфері SMM. Переваги:
- переманювання передплатників у конкурентів;
- можливість пошуку цільової аудиторії за допомогою гео та хештегов;
- збір даних про користувачів, які виявили активність у профілі, але не підписалися;
- автодирект із повідомленням про знижку;
- імітація дій реального користувача: перегляд стрічки, перерви, лайки.
Сервіс може працювати через сайт чи без нього. На одному тарифі можна вести до 5 облікових записів.
Instaplus – один із найбільш бюджетних сервісів, включає базовий набір опцій, що реалізують завдання масфолловінгу. Переваги:
- можливість керування з будь-якого пристрою;
- відсутність необхідності проксі;
- простий інтерфейс;
- лайки під фото з відповідними гео та хештегами;
- автоматична відписка від користувачів, які не надіслали запит у відповідь;
- унікальні коментарі під постами передплатників для імітації живого спілкування;
- масовий перегляд сториз для підвищення охоплення.
Мінуси: немає статистики, сервіс не прив'язаний до лімітів Instagram, тому є ризик перевищити обмеження та отримати блокування.
Zeus – сервіс з підвищеною ефективністю масфоловінгу завдяки залученню маслукінгу – автоматичного перегляду сториз та відправок реакцій у відповідь. Переваги:
- 5 акаунтів на 1 тарифі, можливість працювати лише з 1 профілем за зниженою ціною;
- налаштування реакцій на сториз;
- можливість інтеграції власного списку користувачів;
- режим шпигуна;
- планувальник завдань.
Є безкоштовна пробна 5-денна версія.
Як правильно налаштувати масфолловінг в «Інстаграмі»
Давайте розглянемо, як автоматизувати накрутку передплатників за допомогою сервісу Zengram.
Створюємо стратегію та цілі
Насамперед відштовхуємося від «віку» облікового запису. Він вважається з початку активної безперервної діяльності, а чи не з дня реєстрації. При цьому якщо ви регулярно робили сториз та публікації, а потім з якоїсь причини перестали на 2 тижні і більше, весь минулий накопичений «вік» анулюється – доведеться починати спочатку.
Якщо обліковий запис менше 0-2 місяців, автоматичний масфолловінг заборонено. Необхідно вручну набрати базу зі 100 живих та залучених передплатників. Але перед цим у профілі має бути хоч би 20–30 публікацій.
Якщо обліковий запис 2-6 місяців, діємо наступним чином: плавно досягаємо 250 передплатників і підключаємо до ручного масфоловінгу автоматичний. Не забуваймо природним чином проявляти активність у профілях користувачів – ставити лайки, дивитися сториз, коментувати. Для покращення статистики відписуйтесь від ботів та тих, хто не відповів взаємністю. Не забувайте, що відписки також враховуються в загальному ліміті, а між діями має бути проміжок.
Якщо обліковий запис більше 6 місяців, можна повністю переходити на автоматичний масфолловінг в «Інстаграмі». Залишайте корисні та доброзичливі коментарі під тематичними постами.
Парсінг
Після затвердження стратегії виставляємо налаштування у сервісі, активуючи необхідні дії. Завантажте та увімкніть проксі-сервер – це допоможе уникнути бана.
Після цього сервіс запропонує налаштувати критерії пошуку користувачів. Тут ми можемо додати моніторинг щодо передплатників конкурентів, хештегів, геопозицій.
Щоб зробити масфолловінг якісним, видаліть зайві акаунти – це також можна зробити автоматично, вказавши бажану стать, кількість підписок та передплатників, небажані категорії.
Оскільки сучасна стрічка «Інстаграма» показує не всі новини, то чим більше користувача підписок, тим менші шанси, що він «побачить» наш профіль. Тому хоча б на початковому етапі важливо надсилати запити тим людям, які є фоловером менше 100 сторінок. Згодом планку можна підвищувати.
Пошук активної аудиторії
Зробити базу "чистіше" допомагає "Інстатрекер". Тут можна встановити умови для моніторингу передплатників конкурентів, відстеження потрібних хештегов і геолокацій.
Якщо ваша цільова аудиторія має широке охоплення за інтересами та геоположеннями, якщо потенційних передплатників більше 100 тисяч, раціонально створити кілька акаунтів, об'єднаних за допомогою оригінального хештегу або посилання в шапці профілю. Для інтернет-магазину з широким асортиментом можна зробити окремі профілі кожної категорії товарів.
Якщо аудиторія, навпаки, вузька - наприклад, жителі одного міста або споживачі специфічного продукту, доцільно віддати перевагу якості обробки передплатників. Необхідно заздалегідь продумати вирву дій, їх комбінації. Наприклад, можна додати коментарі свіжих постів та сториз у користувачів, розсилати акції та знижки в директ.
Ліміти та обмеження
«Інстаграм» банить сторінки, які виявляють надмірну активність, тому важливо дотримуватися лімітів. Причому краще підписуватиметься не впираючись у кінцеву точку обмежень, а трохи не доходячи до них. Якщо встановлено ліміт у 10 передплатників, зробіть 8 заявок.
Instagram не розкриває цифр, але завдяки практиці вдалося вивести такі дані. За кількістю підписок:
Для відписок є обмеження – не забудьте про них, коли почнете чистити базу.
Кількість лайків також потрібно підвищувати плавно, без різких стрибків. Їх проставлення також можна автоматизувати в сервісах маслайкінгу, важливо після об'ємного завдання задавати перерви на 24 години, щоб алгоритми нічого не запідозрили. Ліміти з лайки:
Важливо: не всім користувачам, яким ви надсилаєте запит на передплату, можна надіслати вітальні повідомлення, оскільки на директ з тими, хто не є вашими фоловерами, є ліміти:
Як не отримати бан за масфолловінг
Єдиний «законний» спосіб залучення передплатників до Instagram – це реклама, що таргетує. Масфолловінг нелегальний, тому важливо зробити його «непомітним», максимально наблизити автоматичні налаштування до алгоритму дій живих людей. А реальні користувачі не підписуються на 100 сторінок на годину і не гавкають усі фото поспіль.
Найлегше отримати бан на старті - коли обліковий запис тільки зареєструвався, майже порожній, але при цьому додає занадто багато користувачів. Тому в перші 3-4 тижні з моменту реєстрації краще взагалі не проявляти активності. Витратьте цей час на оформлення профілю та написання 30–40 оригінальних постів, які підвищать залученість та відповідні реакції передплатників.
Але найефективніший спосіб у 2021 році не отримати бан за розумний масфолловінг – це зовсім його не починати. Зараз є безліч інших ефективніших способів залучити якісну аудиторію – наприклад, скористатися повноцінним SMM-просуванням.
Висновки та ще пара порад
Якщо ви все ж таки вирішили використовувати масфолловінг в «Інстаграм», попередньо підготуйте обліковий запис:
- продумайте дизайн та естетичне оформлення;
- заповніть опис;
- складіть стратегію щодо контент-наповнення;
- підготуйте до 50 постів.
Окремо обговоримо таку категорію користувачів як бізнес-профілі. Багато сервісів пропонують відзначити їх як небажані. З іншого боку, під бізнес-аккаунтами ховаються живі люди, які можуть бути так само зацікавлені у вашому продукті.
І ще 5 порад, які стануть у нагоді у підготовці до масфолловінгу:
- не переживайте, якщо сервіс автоматично припинив накрутку. Це означає, що він отримав застереження через обмеження в Інстаграм. Це забезпечує безпеку облікового запису;
- стежте за оновленнями соцмережі. Instagram постійно змінює правила та ліміти;
- тестуйте. Якщо ці хештеги не дали результатів, спробуйте інші;
- не беріть за основу передплатників великих облікових записів - не факт, що всі з них зацікавлені в продукті;
- одразу розберіться з вартістю тарифів, які пропонують різні сервіси, та підберіть оптимальний.
SMM-фахівці відзначають: одним лише масфолом у 2021 році створити повноцінний розкручений профіль вже не вдасться. Необхідно, як мінімум, комбінувати його з альтернативними способами просування, як максимум – зовсім від нього відмовитися.
FAQ
Що таке масфолловінг?
Під цим терміном розуміють процес масової підписки у соціальних мережах на людей, які можуть бути потенційно зацікавлені у продукті.
Як працює масфолловінг?
Ви надсилаєте запити на підписку, користувачі переходять на ваш обліковий запис, і якщо він їх зацікавив, підписуються у відповідь.
Що таке масфоловінг в Інстаграм?
Це масова підписка на зацікавлених користувачів у Instagram з урахуванням лімітів та правил цієї соціальної мережі.
Як налаштувати масфолловінг в Інстаграм?
Скористайтеся спеціальними сервісами для автоматизації процесу, а краще замовте повноцінне SMM просування в Elit-Web . Це ефективніше та безпечніше, ніж масфолловінг.
Залишіть ваші контактні дані.
Будемо раді обговорити ваш проект!