Поділіться
Зміст

    Як свідчать дослідження Instagram, 80% користувачів підписані мінімум на 1 бренд. При цьому 60% дізналися про нього завдяки соціальній мережі. Фахівці Yotpo.com теж провели опитування й виявили, що 30% хоча б раз купували на цій платформі. Стає очевидним те, що бізнесу вигідно мати інстаграм, причому як доповнення до основного сайту, так і у вигляді самостійного торговельного майданчика.

    Ознайомимося з детальною інструкцією, як створити інстаграм-магазин в соціальній мережі.

    Як відкрити магазин в Інстаграмі

    Почнемо з теорії

    Інстаграм-магазин — це торгова площадка всередині соціальної мережі, яка дозволяє компаніям і підприємцям продавати товари безпосередньо через свої профілі. Бізнес може оформляти картки товарів із описами, цінами та фотографіями, а також позначати ці товари в публікаціях, сториз і Reels, щоб користувачі могли відразу дізнатися більше або перейти до покупки. Покупці можуть переглядати вітрину, зберігати вподобані товари, ділитися ними з друзями та переходити на сайт продавця для оформлення замовлення.

    Користувач отримує доступ до певних функцій:

    • розміщення цін прямо на фото та відео;
    • створення колекції за категоріями та сезонами;
    • додавання в пости та сториз, а також багато іншого.

    Крім того, ви отримуєте можливість розповідати про продукт, показувати його в дії та спілкуватися з потенційними клієнтами в одному місці. Це значно заощаджує і час, і гроші.

     

    Які плюси отримує бізнес

    Відкрити магазин в Інстаграм варто з тієї причини, що це розумно з погляду можливостей і витрат. Адже цей інструмент дозволяє максимально ефективно продавати товари чи послуги. Нижче наведено лише деякі переваги Instagram Shopping.

    Скорочення витрат

    Запуск продажів в Інстаграмі коштуватиме дешевше, ніж якби ви створювали повноцінний інтернет-магазин. У цьому випадку вам не потрібно платити за розробку сайту, придбання гостингу та домену, а також вкладатися в дороге SEO-просування. На майданчику вже зібрано вашу потенційну аудиторію, і весь трафік йтиме у ваш інтернет-магазин саме з цієї соцмережі.

     

    Можливість ефективно просуватися

    Платформа пропонує кілька способів розкрутити Інстаграм-магазин:

    • Таргетована реклама. Ви налаштовуєте показ оголошень лише потрібній аудиторії, сегментувавши її за інтересами, місцезнаходженням, віком, статтю й іншими параметрами. Таким чином ви зможете швидко отримати бажаний результат і заощадити бюджет.

     

    • Співпраця з блогерами. Реклама у лідерів думок сприймається лояльніше та дає гарний результат. Головне — вибирати блогерів, на яких може бути підписана ваша ЦА. Найбільш ефективна нативна реклама — вона виглядає природніше та формує позитивне ставлення та довіру до бренду.

    Також можна залучати органічний трафік за допомогою якісного контенту. Чим цікавіше ваші публікації, тим частіше вони потрапляють до рекомендацій. Тому публікуючи якісний контент (рилз, сториз, пости), ви залучаєте безкоштовний трафік.

    Взаємодія з аудиторією

    В Інстаграмі ви можете працювати зі своєю репутацією та довірою клієнтів до вашої компанії. Для цього розповідайте про закулісся бізнесу, діліться корисними порадами та лайфхаками, а також, якщо доречно, публікуйте смішний розважальний контент. Так ви зможете стати ближчими до підписників і вибудувати довірчі відносини.

    Ще одна причина, через яку варто створити магазин в Інстаграм, — це простота комунікації. Підписники можуть ставити запитання у директі, коментувати пости, дзвонити. Все, що від вас вимагається, — це своєчасно відповідати на запитання. Крім того, завдяки постійній взаємодії зі своєю ЦА ви зможете краще зрозуміти, що її цікавить, та адаптувати контент.

     

    Простота управління

    Оформити Інстаграм-магазин можна буквально за кілька кліків. Не треба наймати програмістів — алгоритм налаштування досить простий та інтуїтивно зрозумілий.

    Як створити магазин в Інстаграмі

    Отже, як створити свій інтернет-магазин в інстаграмі? Перше, що знадобиться зробити, — зареєструватися. У соціальній мережі присутні особисті акаунти та бізнес-профілі. Другі відрізняються кращими можливостями для ведення бізнесу, оскільки тут є докладна аналітика, кнопка «Зв’язатися» та інші опції. За допомогою цих функцій можна оцінювати ефективність акаунту та дії підписників, на підставі отриманих результатів складати стратегію та вносити зміни. 

    Як створити магазин в Інстаграм

    Переходимо на бізнес-профіль

    Зареєструвати свій профіль для інтернет-магазину в Instagram можна за допомогою такої інструкції:

    1. Увійдіть у програму, виконайте реєстрацію через сторінку в мережі Фейсбук або введіть дані (e-mail чи номер телефону). Для захисту профілю варто підтвердити вказану інформацію.
    2. Перейдіть до зареєстрованого акаунту.
    3. Переходьте в налаштування, у розділі «Акаунт» знайдіть пункт «Переключитися на професійний акаунт».

    Бізнес-профіль готовий! Не забувайте, що вам потрібно буде зв’язати сторінку з Facebook, щоб користуватися можливостями реклами.

    У нас у блозі можна також прочитати, як зробити бізнес-акаунт в Інстаграмі.

    Дізнатися як магазин в Instagram допоможе просувати Ваш сайт

    Адреса сайту

    Які товари можна продавати в Instagram

    Налаштовуємо Instagram Shopping

    Підключення цього інструменту виведе продаж на новий рівень, особливо якщо у вас вже є сайт із каталогом товарів. Алгоритм дій наступний:

    1. Перейдіть до Facebook Commerce Manager.
    2. Натисніть кнопку «Створити магазин».
    3. Виберіть, як клієнти будуть оформляти замовлення (на сайті або у повідомленнях).
    4. Вкажіть адресу сайту інтернет-магазину.
    5. Додайте назви країн і регіонів доставки.
    6. Завантажте каталог товарів — вручну чи через файл.
    7. Надішліть акаунт на перевірку. Після схвалення з'явиться значок магазину.

    Після цього вам залишається просто активувати Instagram Shopping у налаштуваннях.

    Як оформити акаунт Інстаграм-магазину

    Одне з найцікавіших питань — як оформити сторінку в інстаграм-магазин. Профіль — обличчя вашого бізнесу. Він має бути цікавим, привабливим, зрозумілим та стильним. Збираючись відкрити Інстаграм магазин, приділіть максимум уваги оформленню акаунту, пропрацювавши кожен його розділ.

    Брендінг і айдентика

    Мільярди користувачів Instagram можуть використовувати різні канали комунікації з вашим брендом. Ви ризикуєте ввести своїх потенційних клієнтів в оману, якщо оформлення та тон профілю в Instagram відрізнятимуться від тональності сайту, сторінки в Facebook або інших соцмережах.

    Якісна айдентика бренду (логотип, оформлення профілю, корпоративні кольори, шрифти та багато іншого) допоможе користувачам побачити у вас авторитетну компанію, яка добре себе зарекомендувала. Будьте послідовними, намагайтеся сформувати свою ідентичність. Не дублюйте контент, але переконайтеся, що зміст ваших повідомлень зберігається. У такому разі просування Інстаграм магазину буде успішним.

    Нікнейм — ваша візитна картка

    Постарайтеся дати магазину таку назву, яка легко запам’ятовується та сприймається. Відмовтеся від довгих імен та заплутаних фраз. Експерти не радять використовувати тавтології й такі звуки, які важко вимовляються ([ж], [з], [ч], [ш] та інші).

    Ось кілька ключових критеріїв гарного ніку:

    • читабельність;
    • запам’ятовуваність;
    • стислість;
    • зручність написання та прочитання;
    • унікальність.

    Крім того, бажано, щоб назва асоціювалася з вашою пропозицією цільовій аудиторії.

    Фото профілю

    При оформленні цього елемента профілю також варто використовувати декілька рекомендацій:

    • контрастність;
    • яскравість та привабливість;
    • зрозумілість;
    • коректність відображення (враховуйте круглий формат аватара, коли оформлятимете дизайн картинки).

    Якщо на зображенні є написи, переконайтеся, що вони добре видні. Не примушуйте своїх підписників вдивлятися та вчитуватись у кожну букву.

    Фото профілю

    Оформляємо шапку профілю правильно

    Вам необхідно заповнити графу «Ім’я» і зробити опис, що зацікавлює.

    В «Імені» назвіть те, що ви пропонуєте користувачам. Бажано вказати ключові слова, за якими Інстаграм магазин легко знайдуть.

    Для опису виділено лише 180 символів, тому постарайтеся вмістити в них основні відомості. До того ж за допомогою цієї частини шапки необхідно вирішити конкретні завдання: відбудуватися від конкурентів, надати інформацію про послуги, підігріти цікавість користувачів. Можете вказати місце розташування вашого магазину, умови доставки. Обов’язково залиште заклик до дії.

    Зважайте на те, що опис в Instagram магазині зазвичай читає холодна ЦА. У вас є можливість мотивувати її та конвертувати в покупця.

    оформлення стрічки

    Стрічка в Instagram

    Соціальна мережа Instagram будується на візуальному сприйнятті, тому фотографії стають основним інструментом впливу на підписників. Якщо користувач увійшов у профіль, побачив фото в стрічці й одразу захотів клікнути по ньому, це означає, що оформлення вдале. Важливо мотивувати підписника до відкриття конкретної публікації, інакше він так і не ознайомиться зі змістом посту та навряд чи здійснить покупку.

    Якою має бути стрічка фото в інтернет-магазині? Оформлення необхідно створити унікальним і красивим, але ви можете відштовхуватися від таких критеріїв, як-от:

    • відповідність стилістики вашому бренду;
    • своя специфіка;
    • імітація вітрини;
    • професійні фото;
    • постобробка;
    • використання навігації.

    Для соціальної мережі потрібно багато фотоконтенту, причому часто різнопланового. До кожного посту додається своя картинка, і лише оригінальна.

    Грамотне оформлення стрічки має величезний вплив на продажі. Реалізуйте «інтер’єр» магазину уважно та ретельно.

    Сподіваємося, що наші поради будуть вам корисні. Також рекомендуємо прочитати статтю про те, що таке і як використовувати директ в Інстаграм.

    Наповнення бізнес-акаунту

    Що публікувати, щоб набувати максимальної залученості? Розповідаємо далі.

    Контент, який продає

    Звичайно ж, магазин неможливо уявити без публікацій, які безпосередньо пов'язані з продуктом. Це можуть бути:

    • фото товарів;
    • відеоогляди;
    • сториз із анонсами акцій;
    • добірки тощо.

     

    Важливо, щоб ваш контент був візуально привабливим — тоді підписник захоче затриматися та дізнатися більше. Також рекомендуємо додавати заклики до дії — так користувачам буде зрозуміло, що від них очікується, і вони з більшою ймовірністю зроблять це. Наприклад, напишуть у директ чи залишать заявку на сайті.

    Корисна інформація

    Підписники цінують акаунти, які не тільки продають, але й діляться корисностями. Торгуєте одягом? Покажіть, із чим краще поєднувати новинки. Якщо у вашому магазині представлена ​​косметика — розкажіть про особливості її використання. До того ж корисний формат краще просувається та частіше віруситься. Люди починають пересилати контент один одному, а ви таким чином отримуєте більше охоплення.

    Розважальний контент

    Важливо, щоб магазин не виглядав як суцільна вітрина. Адже одним контентом, що продає, досить складно утримувати увагу та залучати аудиторію. Меми, забавні ситуації з життя, опитування, вікторини та челенджі роблять акаунт більш живим і цікавим. До того ж такий контент зміцнює зв'язки між компанією та підписниками.

    Як розкрутити магазин в Instagram

    Для просування бізнес-акаунту важливо вивчити основні правила роботи в цій соцмережі та оформити профіль відповідно до вимог платформи. Зокрема, щоб розкрутити магазин в Instagram, потрібно приділити увагу кільком аспектам, які ми перерахуємо нижче.

    Створюйте інформативні публікації

    Щоб успішно продавати в мережі Інстаграм, необхідно докласти максимум зусиль для оформлення профілю. Незважаючи на те, що ця соцмережа створювалася лише для фотографій, у наш час велике значення має текстовий контент. Тому, щоб залучити покупця, важливо не просто зробити якісні фото, а й наповнити пости змістом. У публікаціях варто докладно розписати властивості та переваги продукту чи послуги, зацікавити публіку якоюсь вигодою.

    Крім того, потрібно також розбавляти контент інформаційними постами. У них рекомендується розповідати про особливості товарів чи послуг, їхнє застосування. Наприклад, якщо магазин займається продажем одягу, то можна зробити публікацію про властивості тканини, правила догляду за речами, про нюанси вибору моделі згідно з типом фігури та ін.

    Як розкрутити магазин Instagram

    Важливо: потрібно пам’ятати, що «тіло» тексту не повинно перевищувати 2 200 символів (обмеження соцмережі). Тому при створенні публікацій необхідно думати не лише про інформативність, а й про лаконічність, корисність змісту.

    Проводьте конкурси та розіграші з призами

    Активності — надійний спосіб залучити публіку. Але важливо проводити їх із вигодою для розкручування Інстаграм-магазину. Щоб домогтися потрібного ефекту, за умовою конкурсу чи розіграшу варто прописати важливі аспекти: брати участь можуть лише підписники чи покупці, при цьому потрібно розмістити посилання на публікацію в сторіс, відзначити друга чи кількох тощо.

    Запускайте таргетовану рекламу в Інстаграмі

    Цей інструмент дозволяє демонструвати публікації потенційній ЦА, що забезпечує високі показники конверсії.

    На цьому етапі також потрібно зрозуміти, скільки коштує таргетована реклама в Інстаграмі, щоб мати уявлення про майбутні витрати на просування.

    Запускайте таргетовану рекламу в Інстаграм

    Використовуйте хештеги та геотеги

    Вони допомагають відвідувачам орієнтуватися в публікаціях, швидше знаходити потрібний товар або акаунт. Самим магазинам теги полегшують пошук відгуків клієнтів. Використовувати їх можна одразу декілька під однією публікацією, причому не лише фірмові (їх бажано вказати в шапці профілю), а й загальні, а також із геолокацією. Відмітки, які містять адресу шоуруму, зручні тим, що допомагають демонструвати користувачам усі фото з товаром.

    Використовуйте хештеги та геотеги

    Порада: якщо в профілі передбачені окремі рубрики, то для кожної треба придумати та використовувати свій хештег.

    окремі рубрики

    Співпрацюйте з блогерами та лідерами думок

    Колаборації — це один із найвигідніших способів залучити нових клієнтів через Інстаграм. Але при виборі блогера важливо враховувати не лише кількість підписників, а й те, чи є публіка вашою цільовою аудиторією. Якщо ні, то реклама не принесе очікуваного результату, тобто продажі та кількість фоловерів не збільшаться.

    Власникам магазинів також корисно дізнатися, як знайти цільову аудиторію в Інстаграм.

    Знімайте актуальні відео

    Ролики дозволяють зробити огляд товару більш докладним та живим. На фото в статичній позиції річ чи предмет не завжди можна оглянути детально. Крім того, відеоролики допоможуть дати відповіді на поширені запитання підписників, у тому числі зі співробітниками магазину або представниками бренду.

    У нових оновленнях Інстаграму особливу увагу буде приділено коротким відео Reels. Знімаючи трендові Reels за тематикою вашого профілю, ви зможете легко потрапити в рекомендації та безкоштовно розширити аудиторію.

    Публікуйте фото клієнтів із товаром

    Такі публікації є готовим контентом для реклами. Фотографії клієнтів дають змогу краще продемонструвати товар у звичайній, не студійній обстановці (або на середньостатистичній фігурі, а не на моделі). Також вони відіграють роль відгуків, оскільки підписники бачать задоволених покупців. Іншими словами, фото від клієнтів допомагають продавати в Instagram, тому не варто упускати можливість їхнього використання.

    Публікуйте фото клієнтів із товаром

    Проставляйте геолокацію

    Теги з назвою місцевості (міста, області або країни) теж допомагають клієнтам, у тому числі іноземним, знайти потрібний магазин.

    Рекомендуємо почитати докладніше про те, на чому сьогодні будується SMM-просування.

    Приклади оригінальних інтернет-магазинів в Інстаграмі

    Ознайомимося з тим, як просувають свої товари в соціальній мережі.

    Приклади оригінальних інтернет-магазинів Інстаграм

    Профіль популярного бренду Zara оформлений лаконічно. Жодних зайвих деталей, аватар містить назву, а в шапці — посилання на офіційний сайт.

    Невеликий Інстаграм-магазин молодого українського бренду

    Невеликий інтернет магазин в Instagram молодого українського бренду, який випускає косметичні засоби для догляду за шкірою. У профілі додані хайлайтс з актуальною інформацією про доставку, оглядами та відгуками. Оформлення стрічки зроблено з урахуванням напряму роботи магазину, фотографії також опрацьовані в єдиному стилі. Поряд із публікаціями з товаром у профілі є також пости з інтерактивним контентом (акціями), які допомагають залучати користувачів та сприяють підвищенню активності.

    Невеликий інтернет-магазин ювелірного бренду

    Невеликий інтернет-магазин ювелірного бренду. Стиль оформлення публікацій — єдиний, короткий. У вічних сторіс можна ознайомитися з асортиментом і відгуками, а питання, що цікавлять, задати менеджерам у директі або зателефонувати (номери для зв’язку серед основної інформації вказані в шапці профілю).

    Успішні кейси просування інтернет-магазину в Інстаграмі

    При цьому наша практика показує, що досягти успіху можна не лише в традиційних нішах із продажу одягу, аксесуарів, екотоварів, а й при просуванні послуг.

    Так, за 3 місяці роботи з клієнтом, який пропонує косметологічні апарати та обладнання, кількість заявок зросла в 3,5 раза.

    Успішні кейси просування інтернет-магазину в Інстаграмі

    Вдалося досягти цілей із залучення підписників на сторінки мережі клінік «Економ Dental Clinic».

    Економ Dental Clinic

    Також ми спростували міф про те, що юридичні послуги важко просувати через Інстаграм. За час нашої роботи над розкруткою акаунтів у Facebook і Instagram компанії ADVA, що спеціалізується на наданні юридичної підтримки клієнтам, фахівцям Elit-Web вдалося досягти 13 639 переходів на сайт, майже 10 тисяч завантажень додатків, 20 635 переходів на профіль в Instagram.

    Facebook і Instagram компанії ADVA

    І насамкінець хочемо уточнити, що зараз, у воєнний час, теж не варто зупиняти просування свого бізнесу. Сьогодні істотно знизилася вартість реклами, але попит не дуже зменшився. Про це свідчить досвід розкручування нашого клієнта в ніші «Текстиль». За два весняні місяці компанії вдалося не тільки вийти на довоєнні показники з продажу, але й перевищити їх майже в 1,4 раза.

    Підіб’ємо підсумки

    Думка експерта

    Останнім часом головною особливістю Інстаграм-магазину стає ще більш тісна інтеграція з відеоформатами, особливо з Reels. Люди все частіше відкривають для себе товари не через фото, а за допомогою коротких динамічних роликів, де можна одразу побачити, який вигляд річ має в реальному житті. Instagram робить ставку на відеоконтент, даючи змогу позначати товари прямо в Reels і додавати кнопки «Купити». Крім того, платформа допомагає користувачам бачити саме ті товари, які їх реально зацікавлять, тому що рекомендації стають розумнішими. А для продавців з'явилися нові інструменти аналітики й автоматизації: можна слідкувати, що краще продається, як реагують клієнти та що дає можливість швидше адаптувати контент.

    Тарифи на послуги

    Старт

    Оптимум

    Максимум

    800$ на місяць

    1 200$ на місяць

    2 000$ на місяць

    Пакет включає розробку SMM-стратегії, створення та впровадження контент-плану. Команда займається модерацією та взаємодією з підписниками. Платформа обирається індивідуально — Facebook або Instagram.

    Пакет охоплює повноцінне ведення Facebook та Instagram із глибоким аналізом ринку, створенням SMM-стратегії, контент-плану, публікацією 15 постів і відео на місяць. Додатково включено управління репутацією, колаборацію з блогерами та щомісячну аналітику з рекомендаціями.

    Пакет передбачає повне ведення трьох соцмереж (Facebook, Instagram і TikTok або LinkedIn) з розробкою індивідуальної стратегії, створенням візуалів, відео, каруселей і рекламних текстів. Включено запуск рекламних кампаній із бюджетом до 1 000$.

    Підіб’ємо підсумки

    Отже, як просувати інстаграм-магазин, розібралися. Instagram при правильному використанні здатний стати ефективним майданчиком для продажу товарів. Ви не просто демонструєте свою продукцію, а одержуєте реальних клієнтів. Однак важливо ґрунтовно підійти до розробки інтернет-магазину та займатися ним на постійній основі: вивчати переваги цільової аудиторії, публікувати контент, налагоджувати комунікацію з підписниками. Широкі можливості соціальної мережі дозволять це робити з максимальною віддачею. Головне — відповідальний підхід до роботи.

    FAQ

    Що краще продавати в Instagram?

    Найпопулярнішими нішами стали «Здоров’я та фітнес», «Краса», «Мода». Тобто можна вибрати для інтернет-магазину такі товари, як органічна доглядова та декоративна косметика, спортивний інвентар, одяг та взуття. Загалом краще аналізувати в конкретному регіоні.

    Як оформити сторінку в Інстаграм?

    Потрібно придумати зручний, простий та оригінальний нікнейм, заповнити шапку профілю корисною інформацією про магазин або бренд, створити хайлайтс із відповідями на популярні питання, відомостями про доставку або умови оплати, відгуками, а також розробити єдиний стиль публікацій та обробки фото, продумати айдентинг.

    Як просунути магазин в Інстаграм?

    Публікуйте інформаційні пости, співпрацюйте з лідерами думок, запускайте рекламні кампанії за допомогою кабінету у Фейсбуці, додавайте геомітки та хештеги.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
    Ми використовуємо файли cookie
    Ми оптимізуємо роботу сайту, створюємо персоналізований маркетинговий досвід та збираємо дані щодо використання сайту та аналітику. Натиснувши «Прийняти», ви погоджуєтеся використовувати наші файли cookie.