Instagram давно перестав бути просто соцмережею для опублікування фото. Тепер це ще й повноцінна бізнес-платформа, де просувають свої товари та послуги все: від дрібних підприємців до корпорацій-гігантів. Статистика «Інстаграм» вражає:
- більше 1 мільярда активних користувачів на місяць;
- понад 500 мільйонів відвідувачів щодня;
- 4,2 млрд лайків на день.
Це просто цифри. Але вони відображають реальність: соціальна мережа відмінно підходить для просування бізнесу. З її зручними функціями, серед яких Instagram Direct, взаємодіяти з аудиторією дуже легко.
Якраз про цю можливість йтиметься у статті. Дізнаємось докладніше про те, що таке Instagram Direct, як ним користуватися і навіщо.
Директ в "Інстаграм": що це
Direct – внутрішній месенджер платформи, через який користувачі спілкуються один з одним. Розробники створили його не відразу, а через три роки після офіційного запуску соціальної мережі. Поява опції спростила комунікацію. Людям не доводиться вдаватися до сторонніх месенджерів для обміну повідомленнями.
Але Директ в «Інстаграм» є чимось більшим, ніж просто спосіб ведення листування. Він допомагає налагоджувати контакт із передплатниками, продавати та купувати товари, послуги. Тому варто розглянути його можливості більш детально і дізнатися, як правильно користуватися внутрішнім месенджером.
Як користуватися Instagram Директ
Перше питання, що виникає у не дуже активного користувача додатка, – це «Де знайти директ в Інстаграм?». Щоб зробити це, потрібно зайти в стрічку публікацій і натиснути на значок, що нагадує паперовий літачок. Він знаходиться у правому верхньому кутку. Використовувати месенджер можна в мобільній та вебверсії.
Якщо ви отримали повідомлення, щоб прочитати його, потрібно зайти в директ Інстаграм і натиснути на діалог. Всі непрочитані повідомлення можна побачити за допомогою фільтра. Для цього потрібно натиснути на значок у правому кутку та вибрати параметр «Непрочитані».
Також можна сортувати повідомлення за параметрами «Без відповіді» та «Позначені».
Якщо ви вже відкрили повідомлення, але у вас немає часу, щоб відповісти на нього, можете знову зробити його непрочитаним. Для цього потрібно свайпнути діалог вліво, після чого натиснути «Позначити як непрочитане». Так ви зможете не втратити важливу інформацію в загальному списку і пізніше написати в директ в Інстаграмі з телефону або комп'ютера.
У будь-який момент ви можете видалити надіслане повідомлення. Для цього потрібно натиснути на нього, вибрати «Більше», а далі – «Скасувати відправлення».
За таким же алгоритмом потрібно діяти, якщо ви бажаєте надіслати повідомлення, копіювати його або зберегти. Відновити видалену переписку у додатку неможливо.
Також Інстаграм надає можливість помічати важливі повідомлення. Вам потрібно свайпнути діалог вліво, вибрати «Більше» та «Позначити». Для зняття мітки дійте за тим самим алгоритмом. Позначити повідомлення ще можна в самому діалозі: заходьте в переписку і зверху вибираєте прапорець.
Якщо ви не хочете, щоб якийсь користувач вас турбував, можете просто вимкнути оповіщення про його повідомлення або дзвінки. Для цього знову свайпайте діалог вліво, вибираєте «Більше», а далі – «Вимкнути сповіщення». Також можна взагалі відключити можливість відправити повідомлення до директу Інстаграм від людей, на яких ви не підписані. Щоб це виконати, потрібно зайти до загальних параметрів профілю. У них вам знадобиться параметр «Конфіденційність», у ньому вибираєте «Повідомлення». Далі у розділі «Управління обміном повідомленнями» виберіть «Тільки люди, на яких ви підписані».
За необхідності можна заборонити надсилання повідомлень і вашим підписникам. Для цього потрібно увійти в чат із користувачем, натиснути на нього та знайти параметр «Обмежити». Після цього діалог з ним більше не відображатиметься у вас у списку чатів. Також користувач не бачитиме, чи прочитали ви його повідомлення.
Як зайти в Директ, якщо вам надіслали меседж
Перше питання користувачів: де розташований Директ в Інстаграмі? Щоб перейти до месенджера, потрібно виконати такі дії:
- авторизуватися у додатку;
- перейти у стрічку новин;
- натиснути кнопку в правому верхньому кутку.
Так ви опиняєтеся у вкладці з діалогами та кімнатами. Повідомлення будуть у першому розділі. Нове ви помітите одразу за значком біля діалогу з користувачем.
Як надіслати повідомлення
Є два варіанти розпочати спілкування з користувачем.
Через Директ
Увійдіть у Direct, як згадувалося в інструкції вище. Тут у верхньому правому кутку є кнопка «Нове повідомлення».
Клацніть по ній та у графі «Кому» введіть ім'я користувача.
Після вибору людини натисніть «Створити чат» та починайте листування.
Через профіль
Зайдіть до облікового запису користувача, якому хочете надіслати повідомлення.
Тут буде кнопка "Написати".
Натискайте, і вас перенаправить у листування чату.
Що можна надсилати в Direct
Функція Директ має широкий спектр можливостей. Тобто можна надсилати не лише звичні текстові повідомлення.
Ось повний список того, що вийде відправити через Direct:
- Традиційні текстові повідомлення. Вище є докладна інструкція щодо входу в чат користувача. Але будьте уважні: якщо аккаунт закритий, і ви на нього не підписані, доведеться чекати на підтвердження людини на дозвіл листування.
- Відеофайли та фотографії з галереї телефону, сторіс або постів у стрічці «Інстаграм». Можна також робити миттєві фотографії.
- Чужий профіль. Потрібно перейти в обліковий запис користувача і клацнути на налаштування у правому верхньому кутку. Тут з'явиться перелік дій, де необхідно вибрати «Поділитися цим профілем».
- Текстові повідомлення з ефектом.
- Посилання різні джерела.
- Ваше місцезнаходження.
- Голосові повідомлення.
- Гіфки, смайли, стікери і т.д.
У соцмережі можна також налаштувати повідомлення про повідомлення та обмежити відправку вам. Для цього перейдіть до «Параметри» — «Сповіщення» — «Повідомлення» та виберіть потрібну опцію.
Обмеження в «Інстаграм» Директ
Соціальна мережа має свої ліміти. Перед використанням Директа варто їх вивчити.
Обмеження на надсилання повідомлень
Не варто захоплюватися масовим розсиланням, тому що вас можуть заблокувати. Ліміти такі:
- до 100 повідомлень передплатникам;
- до 50 повідомлень людям, які на вас не підписані.
Розміри тексту також обмежені. Не вдасться вмістити більше 500 знаків у 1 повідомлення. Врахуйте це при складанні тексту. Для голосових обмеження становить 1 хвилину.
Порада. Не варто надсилати всі 50 повідомлень без перерви. Тож ви ризикуєте бути заблокованими. Надсилайте іншим користувачам 24 повідомлення за 24 години. Це гарантовано виключить бан.
Як використовувати Директ Instagram для просування бізнесу
Не варто сприймати месенджер соціальної мережі лише як розвагу. Його можливості стануть у нагоді і в бізнесі.
Ось кілька порад щодо використання Direct для розкручування товарів та послуг.
Вибудовування комунікації із клієнтами
Взаємодія з аудиторією «Інстаграм» має призводити до запланованих цілей: продати продукт, сформувати лояльність до бренду, покращити імідж компанії тощо. Щоб розв'язати ці завдання, потрібно будувати комунікацію грамотно.
Ми покажемо зворотний бік медалі: помилки у комунікації, які призводять до зливу користувачів. Чого робити не треба:
- Ігнорувати вхідні повідомлення. Їх потрібно обробляти протягом 2 годин. Якщо повідомлення, що не відповідають, висять цілодобово, це однозначна втрата потенційних клієнтів. Обов'язково налаштуйте сповіщення від соцмережі на телефоні, щоб вчасно реагувати на звернення.
- Ігнорувати питання та не відповідати на них. Не використовуйте універсальні шаблони. До кожного користувача потрібен індивідуальний підхід, хоч це й банально звучить. Якщо людині доводиться витягувати кожне слово, ставити одні й самі питання по сто разів, він з великою ймовірністю піде.
- Хамити та грубити. Тут коментарі зайві.
- Витрачати час на відповіді на ті самі питання. Це не суперечить пункту 2. Йдеться про питання, які часто ставляться, відповіді на які можна сформулювати у вигляді FAQ Зробіть такий розділ у сторіс. Зазвичай користувачі постійно запитують про ціну, доставку, оплату. Спростіть життя собі та передплатникам.
І ще. Не варто перекладати все на СММ-фахівців. Ніхто не знає про ваш товар або послугу краще за вас самих. Ви розумієте тонкощі бізнесу, тому всі рішення СММ-щика повинні бути побудовані з урахуванням цієї інформації. Обговорюйте нюанси просування товарів, ділитеся ідеями, щоб удалося успішно розвиватися.
Розсилки
Ця опція допомагає повідомляти передплатникам про останні новинки магазину, акції, знижки та інші оновлення. Створювати розсилку можна у спеціальних сервісах, як Zengram.
Групові чати
Діалоги стали трендом останніх років. Можна вступати до них навіть через рекламні оголошення у стрічці новин чи історіях. Групові чати створюються для збільшення охоплення та залучення шляхом взаємного лайкінгу, написання коментарів один одному.
Схема проста: створюєте чат, запрошуєте користувачів, призначаєте адміна та запускаєте механізм обміну повідомленнями. Далі все нарощується за принципом снігової грудки.
Читайте також
Реклама в Інстаграм: все про можливості популярного майданчика
Налаштування швидких відповідей
Зручна функція полягає в тому, що ви можете відразу надсилати готовий текст замість ручного набирання повідомлення. Шаблони та кодові фрази встановлюються в налаштуваннях. Тут же опрацьовуються інші параметри.
Висновок
Можливості Instagram Direct роблять його корисним інструментом для бізнесу. Користуйтеся ним правильно, дотримуючись усіх рекомендацій щодо взаємодії з аудиторією. Упевнені, вам вдасться оцінити переваги функції соціальної мережі та залучити з її допомогою більше клієнтів.
FAQ
Що таке Instagram Директ?
Це інструмент для надсилання повідомлень усередині соцмережі.
Як написати в Директ?
Надіслати повідомлення можна через кнопку «Написати» в обліковому записі користувача або через пошук у розділі з чатами.
Як прочитати запит в Директ?
Ці повідомлення надходять від користувачів, на яких ви не підписані. У Direct вони з'являються як слова «Запит». Вам потрібно увійти в діалог і відхилити або дозволити листування.
Як видалити листування в Direct?
Перейдіть до Директ і знайдіть чат, який хочете забрати. Якщо пристрій на базі Android, натисніть і утримуйте листування, доки не з'явиться слово «Видалити». Користувачам iOS потрібно пальнути ліворуч.
Як поскаржитися на повідомлення?
Зайдіть в листування з конкретним користувачем і натисніть верхню праву кнопку. Тут є пункт «Поскаржитися», клікнувши за яким, ви можете вибрати відповідний варіант.
Як відправити до Директа документ?
Звичайні документи пересилати через месенджер Інстаграм не можна.
Залишіть ваші контактні дані.
Будемо раді обговорити ваш проект!