Поділіться
Зміст

    Продажі через Інстаграм

    За прогнозами експертів, вже до 2023 року кількість зареєстрованих користувачів у Instagram досягне позначки 988 мільйонів. І це не тільки звичайні користувачі, а й підприємці, рекламодавці та бренди. Продажі в Інстаграмі — явище вже далеко не нове. Але лише в останні кілька років вони стають більш систематизованими та впорядкованими. У тому числі завдяки зусиллям розробників соцмережі.

    Сьогодні ми розповімо, що і як продавати в «Інстаграмі», як зробити продаж рентабельним і збільшити їх обсяги, яких помилок не можна допускати і як ефективно працювати в такому конкурентному середовищі. Якщо ви тільки плануєте запускати продажі в «Інстаграм» або вже зробили перші кроки в цьому напрямку, обов'язково прочитайте цю статтю!

    Як продавати в «Інстаграмі»

    Для початку сформуємо базис, який більш комплексно розглянемо далі за текстом. Отже, щоб продавати в Інстаграм, вам потрібно:

    1. Створити обліковий запис у Instagram, перевести його в бізнес-профіль та підв'язати до сторінки у Facebook.
    2. Проаналізувати конкурентів та цільову аудиторію.
    3. Розробити стратегію просування та скласти контент-план.
    4. Публікувати контент, залучати аудиторію, просувати свою пропозицію і, звичайно ж, рекламувати її.

    Як продавати в Інстаграмі

    Ми не детально описуватимемо тонкощі просування в «Інстаграм» — на сайті вже є велика стаття: Просування в Instagram — докладний посібник з розкручування «Інстаграм» облікового запису . Рекомендуємо ознайомитися з нею.

    Що можна продавати в «Інстаграмі»

    Що можна продавати в Інстаграмі

    Одна з головних переваг «Інстаграма» як торгового майданчика — можливість продавати практично будь-що. Один обліковий запис пропонує купити мило ручної роботи, другий — сучасні електрокари, третій — цуценят французьких бульдогів. «Інстаграма» не має прив'язки до певної групи товарів. Продавайте все, що бажаєте. Але!

    Є кілька категорій продукції та послуг, які мають ефективність продажу в «Інстаграм» за замовчуванням вище:

    • електроніка та техніка (у тому числі б/в);
    • одяг, взуття та аксесуари;
    • натуральна косметика;
    • різні handmade-товари;
    • дитячі іграшки та інше.

    Крім того, в «Інстаграмі» добре продаються послуги з інтернет-просування, різноманітні курси та навчальні матеріали, консультації, франшизи, послуги з доставки їжі та багато іншого.

    Категорії продукції, у яких ефективність продажу в Інстаграм вища

    Важливо пам'ятати, що можна продавати в Інстаграм, а що ні. Під забороною будь-які наркотичні речовини (як і пропаганда їх вживання), зброя, боєприпаси, вибухові речовини, послуги з підробки документів, шкідливе програмне забезпечення, особисті дані, товари та послуги 18+. Instagram ретельно стежить за тим, що ви публікуєте та що пропонуєте покупцям. А спроби продавати щось заборонене дуже швидко закінчуються блокуванням облікового запису.

    Кому будуть рентабельні «Інстаграм» продажу

    Отже, кому підійдуть продажі в Інстаграм? Можна з упевненістю говорити, що всім, незалежно від сфери бізнесу, пропонованої продукції чи послуг. «Інстаграм»-продаж досить універсальні. Навіть якщо ви не продаєте надпопулярні товари, це зовсім не означає, що продавати в Інстаграмі вам буде невигідно. Важливіше не що ви продаєте, а як ви це робите і кому.

    Одне з головних правил успішного продажу в Instagram — знати свою цільову аудиторію, її інтереси, потреби та болі. Якщо ви дійсно вивчили ЦА і вмієте з нею працювати, продаж буде активним, незалежно від того, що ви пропонуєте, — техніку Apple, яку купує весь світ, або рибальські снасті, потрібні лише невеликій категорії людей.

    Кому будуть рентабельні Інстаграм продажу

    Аудиторія «Інстаграма» — це переважно молоді та амбітні люди. Вони цінують креатив та ексклюзивність. Якщо ви навчитеся бути з потенційними клієнтами на одній хвилі, взаємодіяти з ними і знаходити точки дотику, правильно подавати свої товари та послуги саме для них, продажі не забаряться. Про пошук ЦА та роботу з нею читайте у нашій статті: Цільова аудиторія в «Інстаграм»: як знайти, визначити та залучити ЦА до Instagram — сервіси для підбору .

    Переваги та недоліки продажу товарів через «Інстаграм»

    Переваги та недоліки продажу товарів через Інстаграм

    Не лукавитимемо, продажі через «Інстаграм» мають не лише переваги, а й недоліки.

    Переваги:

    • величезна та надактивна аудиторія соцмережі;
    • можливість ефектно продемонструвати та піднести свій товар;
    • зручні інструменти для запуску реклами, що таргетується + її порівняно невисока ціна;
    • простота в освоєнні соцмережі як торгового майданчика;
    • комфортна для обох сторін взаємодія прямо всередині соцмережі.

    Недоліки:

    • довіра до «Інстаграм»-акаунтів не така висока, як до інтернет-магазинів;
    • відсутність корисних інструментів: купівля в кредит на один клік, порівняння товарів, вибір способу оплати, інше (все це доводиться обговорювати особисто);
    • ніяких фільтрів та пошуку за каталогом товарів/послуг;
    • незручна обробка замовлень, відсутність статистики покупок та іншого (про «Інстаграм»-статистику ми писали окремо ).

    Рекламний майданчик, інструмент для комунікації

    Ну і загалом варто сказати, що мало хто приходить до Instagram саме з метою щось купити. Продажі в Інстаграм нерідко спонтанні. А якщо компанія має і повноцінний інтернет-магазин, і профіль в «Інстаграмі», переважна більшість оформлятиме покупку на сайті. Поки що це звичніше та зручніше. Тому багато великих компаній розглядають «Інстаграм» не як торговельну платформу, а як рекламний майданчик та інструмент для комунікації з цільовою аудиторією.

    Як почати продавати в «Інстаграм»

    Багато новачків роблять одну й ту саму помилку — поспішають. Вони поспіхом створюють профіль, роблять відразу кілька публікацій, швидше запускають таргетовану рекламу (і то не завжди) і чекають, що покупці відразу підуть до них. Це так не працює. Діяти потрібно планомірно і виважено, а не навмання.

    Отже, як почати продавати в Інстаграмі? Для початку потрібно зробити три кроки!

    Виберіть продукт та оцініть його конкурентне середовище

    В першу чергу, ви повинні вирішити, що можете запропонувати аудиторії, щоб це було актуально. Подивіться, що можна продавати в Інстаграмі, а які товари та послуги під забороною. Якщо у вас є готовий бізнес та конкретні пропозиції, це питання вже вирішено. Але якщо ви тільки на початку шляху, краще заздалегідь зрозуміти, що зараз купують найкраще. Як ми й писали вище, це одяг, взуття, аксесуари, handmade-продукція, косметика та інше. Але й конкуренція у цих нішах висока.

    Виберіть продукт та оцініть його конкурентне середовище

    Потрібно дивитися не тільки на те, що зараз активно купують, а й подумати, чи зможете ви надавати клієнтам цю продукцію достатньо. А це вже залежить від того, де ви берете товари, - співпрацюєте з виробником по дропшиппінгу, купуєте оптом, виробляєте самі і т.д.

    Бувають ситуації, коли новий бренд виходить на ринок із невеликим запасом товару, купує рекламу у блогера або запускає націлення, і різко «вистрілює». Попит миттєво перевищує пропозицію — менеджери не встигають обробляти заявки, покупці довго чекають на свої замовлення, а часом просто не чекають їх. А бренд у результаті замість популярності отримує хвилю критики та негативних відгуків. Тому не поспішайте. Продумайте все.

    І не забудьте про конкурентів. Проаналізуйте 5—10 тих, хто працює у вашій ніші, подивіться їхні пости та Stories, зверніть увагу, як вони комунікують з аудиторією, які акції проводять тощо. Не потрібно намагатися скопіювати чужий успішний досвід, але використовувати деякі рішення, щоб підвищити ефективність продажів в «Інстаграм» можна і потрібно.

    Оформіть профіль та продумайте візуал

    У нас є вичерпна стаття-інструкція з цієї теми: Інтернет-магазин «Інстаграм»: детальна інструкція з оформлення та просування . Розглянемо базові рекомендації:

    1. Яскрава і контрастна аватарка . Це може бути фотографія, логотип або окремі атрибути. Пам'ятайте, що розмір аватарки маленький. Не варто намагатися вмістити в нього якнайбільше інформації.
    2. Основні контакти . Вкажіть номер телефону, E-mail, посилання на сайт чи іншу соцмережу, інше.
    3. Назва магазину . У ньому радимо використовувати ключове слово – завдяки йому вашу сторінку простіше знайти через пошук.
    4. Розкажіть про переваги . Коротко, ємно, можна з емодзі.
    5. Використовуйте хайлайти (вічні сторис) . У них можна розмістити все, що ви вважаєте за потрібне, — прайс, каталог товарів і послуг, відгуки клієнтів, процес виробництва та інше.

    До речі, для хайлайтів радимо підготувати обкладинки в єдиній стилістиці, щоб ваш профіль виглядав привабливіше.

    Оформіть профіль та продумайте візуал

    Складіть контент-план та підготуйте контент

    Важливе правило, як ефективно продавати в Інстаграм і підтримувати інтерес аудиторії, — регулярна публікація контенту. А для цього варто підготувати контент-план, у якому будуть структурована тематика постів, дата та час їхньої публікації, інше.

    Складіть контент-план та підготуйте контент

    У вашому контент-плані має бути кілька типів публікацій:

    • рекламні посади;
    • корисна інформація;
    • «залаштування» компанії;
    • конкурси, акції, знижки;
    • пости-мотиватори;
    • гумористичні та розважальні пости у вашій тематиці, інше.

    Контент-план допоможе вам грамотніше поєднувати різні типи публікацій, комбінувати їх та не забути, що і коли ви хотіли опублікувати.

    Як підвищити конверсійність продажів в «Інстаграмі»

    Враховуючи всі перелічені особливості продажу в «Інстаграм», ми хочемо дати ще кілька корисних порад, які допоможуть продавати активніше і ефективніше.

    Вказуйте максимум корисної інформації та актуальні ціни

    Чим менше запитань залишиться у ваших потенційних покупців, тим краще. Розкажіть про найважливіше: про товар або послугу, про вартість, про способи доставки та оплати, інше. Так ви вирішите відразу дві важливі задачі:

    1. Заощадите собі час і не витрачатимете його на постійні відповіді з одних і тих самих питань.
    2. Збільшіть кількість замовлень, оскільки, не отримавши достатньо інформації, людина може просто піти з вашої сторінки, а не писатиме в директ і чекатиме відповіді кілька годин або днів, як це буває.

    Так що, якщо думаєте, як збільшити продажі в «Інстаграм», спробуйте спочатку додати інформативності та наочності. Іноді це дає чудовий ефект.

    Як підвищити конверсійність продажів в Інстаграмі

    Відповідайте оперативно та більше спілкуйтеся з клієнтами

    Продовження попереднього пункту. Не примушуйте потенційного покупця чекати. Якщо ви не можете самостійно оперативно відповідати на повідомлення в директі та коментарі, приймати замовлення та обробляти заявки, найміть менеджера (або одразу кількох). Також радимо прочитати нашу статтю: Директ в Інстаграм: що це таке, і як використовувати Direct для просування .

    Пам'ятайте, що сучасна людина нетерпляча. А його покупки найчастіше імпульсивні. Якщо ви упустите момент цього «імпульсу», ризикуєте залишитися без замовлення. А якщо довго відповідатимете, швидше за все, клієнт піде до конкурента і купить той же товар у нього.

    До речі, наприклад, у Facebook, коли ви пишете в месенджері сторінці магазину, можна побачити інформацію «Зазвичай відповідає протягом…». В «Інстаграм» такого поки що немає, але, найімовірніше, рано чи пізно з'явиться. І коли людина побачить, що ви відповідаєте протягом 5, 10, 20 годин, вона, можливо, вирішить і зовсім не звертатися до вас.

    Відповідайте оперативно та більше спілкуйтеся з клієнтами

    Уточнюйте всі деталі перед відправкою

    Краще кілька разів перевірити ще раз склад замовлення, адресу доставки, спосіб оплати, ім'я та номер телефону одержувача, ніж потім намагатися розібратися, де, що і в який момент переплутали. Неуважність до деталей часто призводить до того, що продажі в «Інстаграм» падають. Відправили замовлення не на ту адресу – отримали негативний відгук. Передали кур'єру неправильний номер телефону — витратили свій час, час кур'єра та клієнта. Вислали не те замовлення — понесли витрати на пересилання та повернення. Будьте уважними та уточнюйте все.

    Збирайте зворотний зв'язок та публікуйте відгуки передплатників

    Реальні відгуки часом кращі за будь-яку рекламу, а їх публікація — одне з важливих правил успішного продажу в Instagram. Радимо також стимулювати своїх клієнтів ділитися відгуками. Наприклад, дарувати невелику знижку на наступне замовлення.

    Збирайте зворотний зв'язок та публікуйте відгуки передплатників

    Звичайно, можна піти іншим шляхом і просто «вигадати» відгуки, але ми — за чесний підхід. Та й давайте відверто, куплені відгуки зазвичай надто вже кидаються у вічі.

    Ну а для публікації відгуків в «Інстаграмі» найкраще підійдуть ті самі хайлайти (вічні Stories).

    Пропонуйте конкурси та акції

    Користувачі люблять всілякі спецпропозиції та можливість отримати щось безкоштовно. А ви, у свою чергу, можете використовувати це для просування та підвищення впізнаваності. Запустіть розіграш зі згадками друзів у коментарях, і про вас дізнається велика аудиторія. Якщо ваша пропозиція дійсно стоїть, а профіль, що продає, то багато з них як мінімум підпишуться. А як максимум стануть вашими постійними клієнтами.

    Дайте своїм клієнтам цінність

    Усі думають про те, як продавати в «Інстаграм», але мало хто запитує, що можна дати безкоштовно, показавши тим самим цінність свого продукту. А це дуже важливий момент. Допустимо, ви продаєте авторський курс з мобільної фотографії. Таких курсів сотні, і у багатьох чудова реклама. Як же залучити аудиторію? Можна подарувати передплатникам кілька безкоштовних уроків або періодично публікувати цікаві лайфхаки з тієї ж мобільної фотографії. Клієнт бачить реальну цінність та розуміє, що за гроші отримає набагато більше. Ваша пропозиція стає для нього набагато цікавішою.

    Дайте своїм клієнтам цінність

    Як ще збільшити продажі в «Інстаграм»

    Хочемо нагадати про хештеги. Їх потрібно використовувати, але не надто багато. Щоб не втрачати дорогоцінні знаки у пості (а їх може бути максимум 2200), хештеги краще публікувати у коментарі під постом. Радимо додатково придумати фірмовий хештег, який асоціюватиметься з вашим брендом. По ньому вас можуть знаходити клієнти, а ще його можна використовувати під час проведення конкурсів, робити репости публікацій клієнтів із вашою продукцією та інше.

    Не забувайте і про геолокацію у публікаціях — вона також сприяє просуванню. Можна використовувати масфолловінг і маслайкінг, але не перестарайтеся.

    І ще одне – не засипайте передплатників публікаціями. 2-3 постів на день більш ніж достатньо. Stories може бути більше, але вони мають бути оригінальними. Не повторюйте одні й самі історії день у день. Тож продажу в «Інстаграм» ви точно не збільшите.

    Просувайте товар таргетованою рекламою

    У «Інстаграма» досить зручний та зрозумілий рекламний кабінет — налаштувати та запустити таргетовану рекламу можна прямо у додатку. Але ми все ж рекомендуємо використовувати Facebook Ads Manager — він надає набагато більше можливостей і більш гнучкий у налаштуванні. У будь-якому випадку ефективний продаж товарів в Інстаграм без таргетованої реклами сьогодні практично неможливий.

    До речі, радимо ознайомитися з нашою статтею на цю тему: Реклама у Instagram: як налаштувати та запустити рекламу в «Інстаграм» . Там на вас чекає детальна інструкція з налаштування та запуску таргетованої реклами.

    Просувайте товар таргетованою рекламою

    Залучайте передплатників до сторіс

    Instagram впровадив Stories у серпні 2016 року, а вже через два місяці ними користувалося понад 100 мільйонів людей. Сьогодні ж Stories переглядає понад 500 мільйонів користувачів на день. Багато маркетологів і SMM-фахівців небезпідставно вважають, що залучення аудиторії в Stories вже зараз вище, ніж у класичних публікаціях.

    Як же залучати передплатників у Stories та як продавати в Instagram ефективніше? Дамо кілька рекомендацій:

    • покажіть креативну презентацію товару;
    • продемонструйте можливості його використання та інструкцію;
    • проведіть конкурс, розіграш чи акцію;
    • робіть опитування, голосування, пропонуйте читачам поставити вам запитання через спеціальну форму;
    • анонсуйте нові продукти, створюйте інтригу.

    До речі, щоб краще залучити аудиторію та підвищити продажі в «Інстаграм», багато власників бізнес-аккаунтів витримають свої ж публікації зі стрічки в Stories. Досить непоганий спосіб привернути більше уваги читачів, хоча є чутки, що «Інстаграм» незабаром заборонить подібні дії. Але поки що все працює – користуйтеся.

    Робота з блогерами

    Особиста рекомендація популярного блогера може виявитися набагато ефективнішою за звичайну рекламу. Не дивно, що сьогодні продаж товарів в Інстаграм так чи інакше асоціюється з інфлюєнсерами. До того ж це зовсім не обов'язково мають бути топові блогери з багатомільйонною аудиторією. Зараз все більше інтересу у рекламодавців викликають мікроблогери з аудиторією до 100 тисяч передплатників. І на те є кілька причин:

    1. Вартість реклами у мікроблогера незрівнянно нижча.
    2. Аудиторія, як правило, більш віддана та лояльна.
    3. З мікроблогерами часто можна працювати безпосередньо, а не через агентів та посередників.

    Якщо ви не готові витрачати реально великі гроші (тисячі та десятки тисяч доларів) на рекламу у зірок «Інстаграма», варто звернути увагу саме на мікроблогерів.

    Робота з блогерами

    Які помилки заважають продажам

    Помилок насправді багато. Ми ж хочемо назвати декілька таких, які зустрічаємо найчастіше і які можуть реально погіршити продажі через «Інстаграм»:

    1. Публікація контенту, що виключно продає. Це неправильна стратегія, яка дратуватиме навіть найвідданіших клієнтів.
    2. Відсутність активності у коментарях. Якщо читачі щось запитують у коментарях, треба відповідати. Не ігноруйте свою цільову аудиторію.
    3. Нестача інформації в «шапці» профілю – способів доставки та оплати, посилань на інтернет-магазин, адрес точок продажу тощо.
    4. Відсутність будь-якого додаткового просування. Пам'ятайте, що клієнти не прийдуть до вас самі собою.

    Останній пункт особливо важливий. Навіть товари, що найбільше продаються в «Інстаграм» не знайдуть своїх покупців, якщо ви не займаєтеся просуванням.

    Висновки

    Висновки - продажі в Інстаграм

    Instagram - чудова платформа для продажу, підвищення впізнаваності бренду та взаємодії з цільовою аудиторією. Але її ефективність безпосередньо залежить від того, чи вмієте ви продавати в Інстаграм, використовувати його рекламні можливості, залучати аудиторію і постійно рухатися вперед.

    Сподіваємося, наші поради та рекомендації допоможуть вам досягти відмінних результатів та збільшити продаж товарів/послуг. Ну а якщо ви не готові розумітися на всіх тонкощах і хочете отримати гарантований результат, команда SMM-фахівців Elit-Web до ваших послуг !

    FAQ

    Як продавати через "Інстаграм"?

    Технічно вам потрібно тільки створити профіль у соцмережі, і можна розпочинати бізнес-діяльність. Але насправді вам доведеться наповнити аккаунт, опрацювати візуал, скласти контент-план, перевести особистий профіль в бізнес-аккаунт, підв'язати Facebook-сторінку, запустити рекламу та багато іншого. Тому простої відповіді на питання, як продавати в Інстаграмі, не існує.

    Що продають в Інстаграмі?

    "Інстаграм", як торговий майданчик, надзвичайно універсальний. Тут продають практично все — від біжутерії та кондитерських виробів до побутової техніки, автомобілів та навіть нерухомості. Але є список товарів, продаж яких на майданчику заборонено.

    Які найпопулярніші товари в «Інстаграм»?

    В «Інстаграмі» чудово продаються косметика, одяг, взуття, аксесуари, різні товари ручної роботи, незвичайні аксесуари, послуги косметологів, стоматологів, майстрів манікюру та педикюру, послуги з доставки їжі та багато іншого.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом