0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Кейс просування у соціальних мережах стоматології «Економ Dental Clinic»

30 листопада 2021
770
3
Поділіться
Зміст

    Ми налаштували таргетовану рекламу для мережі стоматологічних клінік «Економ Dental Clinic» у популярних соціальних мережах. Результат за 2 місяці роботи – 146 нових клієнтів, які зробили заявки з Facebook та Instagram.

    Кейс SMM-просування Економ Dental Clinic

    Загальна інформація щодо проекту:

    Назва компанії : «Економ Dental Clinic», профілі у Facebook та Instagram

    Мета : залучення нових клієнтів

    Тематика : стоматологічна клініка

    Послуга : таргетована реклама в соціальних мережах

    Особливість ніші : висока конкуренція у тематиці у конкретних регіонах

    Результат роботи : отримали 146 нових заявок за 2 місяці

    Мережа клінік "Економ Dental Clinic" пропонує своїм пацієнтам якісні стоматологічні послуги за розумними цінами. Тут стежать, щоб у роботі використовувалися лише сертифіковані матеріали з Німеччини, Кореї, Японії. У цих клініках кваліфікований персонал працює на сучасному обладнанні європейських виробників.

    За 15 років з моменту створення в «Економі Dental Clinic» надають стоматологічну допомогу щорічно тисячам пацієнтів.

    Люди вибирають клініку обслуговування, орієнтуючись на якість сервісу, професіоналізм співробітників. Щодо цього «Економ Dental Clinic» теж на висоті. Пацієнти можуть записатися на прийом, заповнивши найпростішу форму на сайті або зателефонувавши. Тут дбають про людей, пропонують фіксовані антикризові ціни, регулярно проводяться акції та розіграші корисного приладдя для догляду за ротовою порожниною.

    Оскільки люди частіше стали обирати стоматологічні послуги за рекомендаціями інших користувачів у соцмережах, у компанії вирішили зайнятися просуванням сайту у Facebook та Instagram. Перед нашою командою було поставлене завдання налаштувати рекламу, що таргетує, спрямовану на розширення числа клієнтів у Києві, Вишгороді та Краматорську.

    Загальна інформація щодо проекту

    Основна проблема (біль) клієнта

    На момент звернення до компанії у клієнта вже існували публічні акаунти у Фейсбуці та Інстаграмі. Там регулярно публікувалися посади, але активність передплатників була невисока. Люди рідко залишали свої контакти чи записувалися приймання.

    Керівництвом мережі клінік «Економ Dental Clinic» було визначено такі стратегічні цілі:

    • залучити передплатників на сторінки та нових пацієнтів до медустанов;
    • підвищити впізнаваність бренду, виділитись серед конкурентів.

    Головне, чого хотіли досягти в стоматологічній клініці, отримати регулярний потік клієнтів із соціальних мереж.

    Основна проблема клієнта

    Наша стратегія

    Наша стратегія

    Для отримання заявок та пошуку нових клієнтів для мережі стоматологічних клінік «Економ Dental Clinic» наші фахівці під час налаштування рекламних кампаній вирішили використати мету «Генерація лідів». Тут користувачі могли залишити контактну інформацію, заповнюючи форму, а менеджери її обробляли.

    Таким чином, не лише приходили нові пацієнти до клініки, а й збиралася активна база потенційних клієнтів для подальшої взаємодії з ними.

    Наші дії

    Крок 1. Розробка стратегії, аналіз конкурентів, опрацювання цільової аудиторії та створення майндкарти

    Нашим спеціалістам доводилося враховувати, що пацієнти стоматологічних клінік — це різноманітна аудиторія, адже у кожного можуть виникнути проблеми із зубами, і тоді він шукатиме лікаря. Тому цільову аудиторію довелося сегментувати та формулювати звернення до кожної групи окремо. Щоб нічого не проґавити, ми скористалися методом створення майндкарти.

    Паралельно з цією роботою ми детально вивчили конкурентів, які працюють у ніші стоматологічних послуг у Києві, Вишгороді та Краматорську. Проаналізували, як вони позиціонують себе у соцмережах. Поєднавши отримані дані, наші фахівці розробили стратегію, спрямовану на відбудову від конкурентів та вплив на різні групи ЦА.

    Наші дії

    Крок 2. Підготовка рекламних банерів та закликів, збір аудиторії. Запуск рекламних кампаній

    На цьому етапі ми підготували кілька варіантів рекламних банерів з урахуванням очікувань різних груп ЦА, написали тексти та погодили з клієнтом.

    Далі робота продовжилася у рекламному кабінеті. Тут ми взялися до збору аудиторії для налаштування показів. У пріоритеті були такі фактори:

    • місце проживання;
    • стать та вік;
    • сімейний стан;
    • рівень доходів та деякі інші параметри.

    Не пропустити важливих критеріїв добору нам допомогли інтелект-картки, підготовлені раніше.

    Далі ми запустили рекламні кампанії, у яких визначили за мету генерацію лідів.

    Підготовка рекламних банерів та закликів

    Крок 3. Щоденний аналіз результатів та оптимізація

    У процесі роботи над проектом ми щодня перевіряли результати взаємодії рекламних оголошень із різними аудиторіями. Ми оцінювали, як люди реагують на креативи, текстові оффери, змінювали аудиторії. Головною метою на цьому етапі було зниження ціни на клік.

    Коментар нашого експерта

    Основна складність у роботі з проектом полягала у високій конкуренції у ніші. Нам потрібно було зацікавити користувачів, щоб вони залишили заявку саме у цій клініці.

    Для підготовки рекламних креативів ми наголошували на пріоритетних напрямках (протезування, гігієна), а також використовували в рекламі знижки та спеціальні пропозиції від клініки для залучення клієнтів. За період роботи із проектом отримали 146 заявок.

    Анастасія Базільова , таргетолог

    Результати проекту

    Результати, які ми отримали у рекламному кабінеті за два місяці роботи над проектом, підтвердили точність обраної стратегії. Ціна кліку в такій висококонкурентній ніші, як стоматологічні послуги, була 2,18 $ у Facebook і 4,97 $ в Instagram.

    Facebook

    Instagram

    Ціль рекламної кампанії

    Генерація лідів

    Регіон просування

    Україна (Київ, Краматорськ, Вишгород)

    Результат, ліди

    117

    29

    Ціна за результат

    2,18 $

    4,97 $

    Висновки та подальші плани щодо проекту

    За два місяці нашої роботи клієнт отримав цільові заявки та впізнаваність у соцмережах, а ми – додатковий досвід у ніші. Змогли виділити аспекти, на які потрібно наголошувати в просуванні клініки.

    Подібним компаніям рекомендуємо мати УТП, яке виграшно виглядатиме на тлі конкурентів. Якщо використовуються цілі, що вимагають зворотного зв'язку (генерація лідів, повідомлення), у таких випадках радимо виділити менеджера, який швидко відповідатиме на заявки, що надійшли, оскільки швидкість обробки ліда теж впливає на прийняття рішення.

    Наразі роботи з використання таргетованої реклами для просування мережі стоматологічних клінік «Економ Dental Clinic» призупинено.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом