0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Статистика в Інстаграм - докладно про корисний інструмент

Поділіться
Зміст

    Просування в Інстаграм - складна послідовна робота. Причому необхідно постійно аналізувати результати, оцінювати ефективність стратегії, вносити корективи. У цій справі нам допомагає статистика Instagram. Для бізнес-акаунтів є вбудована аналітика, за допомогою якої відстежуються важливі показники. Які саме?

    Докладніше ознайомимося з можливостями аналітики в Instagram, цілями її використання, факторами впливу на показники та іншою корисною інформацією.

    що дає статистика в інстаграм

    Що дає статистика в «Інстаграм»

    Інформація із цього розділу потрібна для складання аналітики. Ви оцінюєте:

    • реакцію аудиторії. При аналізі статистики можна краще дізнатися передплатників та їх переваги;
    • ефективність роботи інструментів просування. Якщо під час аналізу виявлено недоліки, можна скоригувати їх і підвищити показники;
    • канали трафіку. За статистикою можна визначити, як саме контент потрапляє до передплатників, і вони дізнаються про ваш профіль.

    Найпростіший спосіб зібрати дані по обліковому запису - проаналізувати показники його статистики. Інформація дасть вам уявлення про якість аудиторії, залучення, активність, відсоток ботів і сміття. Це необхідно для успішного ведення бізнес-профілів.

    Як підключити статистику до Instagram?

    Перегляд аналітики доступний у соціальній мережі виключно для бізнес-акаунтів. Ось коротка інструкція щодо підключення такого типу профілів:

    1. Авторизуйтесь у своєму обліковому записі через офіційний додаток Instagram або на сайті.
    2. Увійдіть у додаткове меню (правий верхній кут).
    3. Перейдіть на вкладку «Налаштування».
    4. Натисніть розділ «Акаунт».
    5. Внизу знайдіть пункт «Переключитися на професійний обліковий запис».
    6. Натисніть «Продовжити».

    Такий алгоритм дій підійде для роботи на пристроях iOS, "Андроїд". Можна також перейти на бізнес-профіль за допомогою комп'ютера.

    Коли ви виконаєте всі дії, перегляди почнуть автоматично збиратися та додаватися до статистики облікового запису.

    Пам'ятайте, що перехід на бізнес-профіль є обов'язковим. Більше немає інших варіантів, як встановити статистику в Instagram .

    Як переглянути показники?

    Статистика облікового запису

    Для початку натисніть кнопку в правому верхньому кутку. У цій вкладці є розділ Статистика.

    як подивитися статистику облікового запису в інстаграм

    Тут доступна інформація щодо таких підрозділів:

    • "Огляд" - можна ознайомитися з охопленими акаунтами, вивчити взаємодії користувачів з контентом;
    • "Ваша аудиторія" - відображає дані про людей, які підписані на профіль. Детальна статистика доступна лише для профілів від 100 фоловерів;
    • «Контент, який ви опублікували» — доступна для вивчення інформація щодо публікацій, історій, відео IGTV. Тут же можна створити акцію.

    Статистику можна переглядати за 7 днів або 30. Період вибирайте зліва угорі у відповідному полі.

    Статистика фото та відео

    Ця корисна функція дозволить відстежувати контент, який найбільше подобається передплатникам та іншим користувачам.

    Щоб переглянути інформацію, перейдіть до конкретної публікації у своїй стрічці. Під фото чи відео – кнопка «Подивитися статистику».

    статистика фото та відео в instagram

    Натисніть її, свайпніть, і відкриються всі показники. Для аналізу є кількість лайків, коментарів, репостів, збережень публікацій. Нижче ви побачите повне охоплення профілю та відвідування. Можна також проаналізувати джерела взаємодії (статистика бізнес-акаунту «Інстаграм» показує, скільки користувачів бачать ваш контент і де вони його знаходять).

    статистика переглядів stories

    Статистика переглядів stories

    Можливості Instagram дозволяють переглядати дані не тільки за профілем та публікаціями, а й по сторіс. Історії зберігаються добу, а відомості про неї доступні за останні 2 тижні. Є сортування за датою, охопленням аудиторії, числом показів і відповідей.

    Зібрана інформація є особливо корисною при замовленні реклами. Дані допоможуть сформувати контент-план та дізнатися, який формат сторіс та в який час збирає більше людей.

    Інформація про прямі трансляції

    Це вже не новинка "Інстаграм", але вона залишається у тренді. Для оцінки ефективності прямих трансляцій зверніть увагу на кілька значущих показників ще під час ефіру:

    • кількість користувачів, які дивляться ефір;
    • загальна кількість людей, що приєдналися;
    • захопленість людей.

    Вбудовані функції аналітики не допоможуть зібрати статистику за такими ефірами. З цієї причини слід спостерігати за «живою» аудиторією.

    Читайте також

    Просування в Instagram: тонкощі розкручування «від» та «до»

    Активність та демографія передплатників

    Як уже згадувалося, відомості по фоловерах збираються лише за умови, що їх понад 100. За допомогою зручних графіків можна простежити ту групу людей, яка найактивніша у вашому профілі. Відомості допоможуть відредагувати графік публікації та сам контент з урахуванням переваг людей. Це позитивно позначиться на ефективності розкручування облікового запису.

    додаткові сервіси для збору статистики в instagram

    Додаткові сервіси для збору статистики у Instagram

    Коли вбудованої аналітики не було, збирали дані через сторонні інструменти. Сьогодні навіть з урахуванням наявності статистики послуги залишаються актуальними. Розглянемо найкращі з них.

    Picalytics

    Дозволяє глибоко аналізувати відомості про бізнес-аккаунт. У сервісі можна простежувати конкурентів, щоби складати максимально ефективні стратегії просування. Користувачам доступно 35 метриків. Їх можна групувати на 3 категорії: аудиторія, залучення, оптимізація.

    Minter.io

    Ще один сервіс для детального аналізу профілю. У ньому передбачено безліч корисних функцій: статистика тегів та залучення до них, поділ передплатників країнами, містами, графік активності користувачів.

    Для малого бізнесу інструмент навряд чи підійде, оскільки він дорогий (від 20 доларів за 5000 передплатників на місяць). Але можна випробувати можливості інструменту у тестовому періоді.

    InstaHero

    Сервіс розрахований на повний аналіз передплатників профілю. Можна дізнатися стать, вік, активність та іншу інформацію. Інструмент також допомагає очистити обліковий запис від ботів та сміття, захистити його від спаму.

    Iconosquare

    Це сайт із великим переліком функцій для формування статистики у Instagram. З його допомогою відстежують людей, що відписалися і підписалися, число лайків і коментарів до постів, кращі публікації профілю, коефіцієнт залученості та інше. Інструмент відмінно допомагає в зборі даних, які стануть у нагоді для вибору оптимального часу публікації та створення контент-плану.

    Picaton

    Сервіс поділяє статистику на три групи: аудиторія, активність та медіа. Метрик досить багато для ефективної аналітики: активність передплатників, залучення тегів, вплив різних форматів фото на дії користувачів та інше.

    Appaction

    За допомогою сервісу можна зручно відстежувати активність та популярність профілю в «Інстаграм». Однак багато користувачів скаржаться на його мінуси. Наприклад, доводиться чекати на інформацію електронною поштою замість того, щоб спокійно переглянути її онлайн.

    Таким чином, на імейл приходять такі дані: потенційне охоплення аудиторії, залучення, загальна кількість розміщених фотографій та відео у профілі.

    FlyStat

    Інструмент функціонує цілодобово, тому є доступ до даних за будь-який часовий проміжок. На сервісі відображаються підписки та відписки, кількість лайків та переглядів, ступінь залучення користувачів.

    Ink361

    Сервіс зручний для перегляду облікового запису з ПК. У плані аналітики він також представляє безліч можливостей. За допомогою сервісу маркетологи вивчають історію зростання публікацій, статистику лайків та коментарів, графік розміщення контенту та інше.

    Livedune

    Відмінний помічник для збору статистики рейтингу та якості профілів блогерів. Сервіс надає відомості щодо зростання аудиторії облікового запису, активності його передплатників та інших важливих моментів.

    Що впливає на статистику Instagram?

    Показниками можна керувати. Статистика змінюється в залежності від того, як ви проробляєте профіль. Дійте обдумано, грамотно, і позитивні метрики тільки зростатимуть.

    Якісний контент

    Уважно аналізуйте переваги людей та публікуйте те, що їм подобається. Чим цікавіші та захоплюючі пости, тим більше користувачів залишатиме лайки, коментуватиме, робити репости чи зберігатиме.

    Не забувайте експериментувати із відео. За статистикою, фото набирають більше лайків і здаються ефективнішими. Але на практиці відео коментують вдвічі частіше (дані News Whip).

    Робота з аудиторією

    Спілкуйтеся з передплатниками. Вигадуйте цікаві опитування, влаштовуйте конкурси, відповідайте на коментарі. Це елементарні правила, але вони допомагають збільшити кількість лайків та коментарів.

    Читайте також

    Як знайти цільову аудиторію у Instagram?

    Висновок

    Статистика в «Інстаграмі» дає зрозуміти не лише те, хто ваша ЦА, а й чим вона цікавиться. Ці відомості допомагають створювати ефективний контент, який зіграє на руку просуванню бізнесу. Користуйтеся даними для формування стратегії розкручування, вибору тематики публікацій, часу їх розміщення. Тільки так ви успішно досягнете поставлених цілей.

    FAQ instagram статистика

    FAQ

    Навіщо дивитись статистику в «Інстаграмі»?

    Показники допомагають аналізувати охоплення, залучення аудиторії, інтерес до певних постів та сторіс. Можна також вивчати успішних конкурентів і робити висновки про їхню тактику. Ці дані стануть у нагоді для коригування стратегії розкручування та підвищення ефективності роботи профілю.

    Як подивитися статистику бізнес-акаунту в Instagram?

    У додатковому меню є окремий розділ із усіма статистичними даними. Також можна вивчати інформацію щодо окремих публікацій.

    Які сервіси для збору статистики в «Інстаграм»?

    Найпопулярніші: Ink361, Ricaton, InstaHero та інші.

    Інтернет-маркетинг
    Ми створюємо систему взаємодії різних інструментів просування, синергія яких розробляються. Вашого бізнесу в Інтернеті.
    Получить консультацию
    Наш менеджер свяжется с Вами в ближайшее время

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом