Маркетингова стратегія на 3–4 квартал: як підвищити ROAS і прибутковість рекламних кампаній
У другій половині року традиційно зростає конкуренція за увагу аудиторії. До того ж…
Докладніше
Зростання ROAS у 4,6 рази: успішна стратегія масштабування контекстної реклами для медичної лабораторії ДІЛА
Стратегія системної оптимізації рекламних кампаній і масштабування, запроваджена у…
Докладніше
Розумні рекламні кампанії: як нові рішення збільшують ROAS у 2-3 рази
Впровадження алгоритмів машинного навчання й АІ-інструментів в Google Ads дозволяє…
Докладніше
Рекламна стратегія в Інтернеті
Будь-який з маркетингових інструментів вимагає ретельно опрацьованого плану для…
Докладніше
Як налаштувати рекламу в КММ
Що таке медійна мережа? У чому переваги рекламного інструменту? Як настроїти…
Докладніше
Приріст конверсій на 680%: кейс комплексного просування компанії Luxafor у США
Працюючи над проєктом комплексного просування компанії Luxafor на ринку США, наша команда…
Докладніше