Як отримати максимальний ROAS в рекламних кампаніях у IV кварталі: час виконати імплементацію 1P аудиторій
Для більшості бізнесів четвертий квартал року є найгарячішим сезоном. Багато…
Докладніше
Динамічний ремаркетинг: суть та принцип роботи рекламного інструменту
Більшість замовлень в інтернет-магазині оформляється при повторних відвідинах сайту.…
Докладніше
AI Max for Search — інструмент для підвищення ефективності РК
Google представив AI Max for Search — рішення на базі штучного інтелекту, що допомагає зробити…
Докладніше
Як залучити клієнтів до салону краси
Конкуренція у б'юті-індустрії зростає стрімко. Потенційний клієнт салону краси…
Докладніше
Як залучати клієнтів у СТО
Власники автосервісів, як правило, досить рідко приділяють увагу маркетинговим…
Докладніше
Зниження ціни конверсії на 26%: кейс контекстної реклами Stobox
Результатом реалізації проєкту ведення контекстної реклами для міжнародної…
Докладніше