Поділіться
Зміст

    Будь-який з маркетингових інструментів вимагає ретельно опрацьованого плану для використання. Важливо від початку визначити цілі (досяжні та вимірні), бюджет, а також перелік використовуваних інструментів. У випадку з рекламою також необхідне ретельне опрацювання плану кампанії, для цього і необхідна розробка рекламної стратегії.

    Якщо використовувати цей інструмент не систематично, результат можна отримати тільки випадково. Кожен рекламний інструмент в інтернеті: банер, сніпет у видачі, відеоролик тощо – не тільки способи досягти мети, але також:

    • джерела інформації для аналізу та коригування кампанії;
    • канали трафіку, що взаємовпливають на сайт, що також слід врахувати;
    • методи комунікації з ЦА;
    • інструменти для формування та позиціонування бренду.

    Для кожного завдання необхідно враховувати не тільки поставлені цілі, а й попередні рекламні (і не тільки) комунікації з ЦА, і методи просування, які також впливають на результат.

    чому слід замовляти рекламу в інтернеті

    Чому слід замовляти рекламу в Інтернеті?

    Чому інтернет є найсприятливішим середовищем для реклами? Все дуже просто:

    1. Зі всесвітньої мережі сучасний споживач отримує основну частку інформації за день.
    2. Інтернет-користувачі не обмежені місцем розташування, одне оголошення можуть побачити десятки тисяч людей всього за день.
    3. Ви можете націлювати покази, налаштовуючи їх тільки на цільових користувачів;
    4. Результативність реклами у всесвітній мережі легко вимірювати та коригувати.
    5. Рекламна кампанія стає докладним та безкоштовним першоджерелом інформації для маркетингових досліджень.

    Рекламна стратегія просування Вашого сайту в Інтернеті

    Адреса сайту

    Розробка стратегії рекламної кампанії в інтернеті – це планування не однієї короткочасної кампанії, обмеженої кількома місяцями та одним інструментом, а комплексне опрацювання всіх ефективних типів комунікації з ЦА на рік і більше.

    Кому та коли потрібна рекламна стратегія

    Рекламна стратегія – це основний спосіб досягнення бізнес-цілей. Разом зі збільшенням продажів компанія може прагнути: проінформувати, переконати та нагадати про себе. При цьому стратегія допомагає цілеспрямовано йти до досягнення результату. Наприклад, однією зі складових просування може бути запуск реклами в соцмережах, яка розповість потенційним клієнтам про продукт. Навіть якщо вони не куплять товар, вони познайомляться з брендом. Ще одним компонентом може бути ретаргетинг, що проводиться з метою нагадати споживачам про компанію. Такі злагоджені дії дозволяють генерувати постійних покупців і формують лояльність до бренду.

    Комплексна стратегія рекламної кампанії обов'язково знадобиться, якщо:

    • продукт тільки виходить на ринок і попит на нього ще не сформований;
    • продажі здійснюються «в кілька торкань»;
    • планується одноканальне просування;
    • компанія готується вийти на новий ринок в іншому регіоні або залучити клієнтів з нового сегмента ЦА;
    • поставлена мета збільшення охоплення аудиторії або підвищення лояльності до бренду.

    Особливо потрібно розробити рекламну стратегію та чітко її дотримуватися компаніям, які виходять на ринок «серйозно та надовго».

    цілі рекламних кампаній

    Цілі рекламних кампаній

    Постановка цілей – основний етап у створенні стратегії. Важливо не просто абстрактно перерахувати бажані результати: більше трафіку, підвищити охоплення та ін. вплинути з допомогою реклами.

    1. Охоплення та впізнаваність бренду.
    2. Кількість відвідувачів на сайті;
    3. Кількість покупців певного продукту чи послуги.
    4. Репутація бренду;

    Скільки коштує розробка рекламної стратегії? У кожного агентства та маркетолога є власна система розцінок. У Elit-Web дана послуга є обов'язковою при просуванні ресурсу , а тому ви отримуєте її безкоштовно, замовляючи послуги з налаштування рекламної кампанії або комплексне просування сайту.

    етапи розробки рекламної кампанії

    Етапи розробки рекламної кампанії

    Розробка та реалізація рекламної стратегії включає наступні етапи:

    1. Дослідження. Об'ємний етап, який включає збір даних про сайт, підприємство, конкурентів та цільову аудиторію ресурсу. У цьому основний наголос робиться на аналіз ЦА, оскільки ефективність реклами залежить насамперед реакції користувачів неї.
    2. Постановка цілей та складання стратегії. Ґрунтуючись на отриманих даних, маркетологи складають стратегію просування, яка дозволить максимально ефективно використовувати
    3. Медіапланування. Формується детальніший план робіт на короткі відрізки часу, де опрацьовується повний список усіх рекламних комунікацій, підбираються майданчики для розміщення оголошень.
    4. Розробка. Відображення банерів, створення відео та написання тексту для оголошень, а також налаштування показів націлювання.
    5. Використання. Запуск кампаній, аналітика результатів та корекція показів, а також об'яв.

    Важливо постійно покращувати показники, тестуючи різні формати реклами та відсіюючи не цільові майданчики. Таким чином ви зможете не тільки підвищити результативність кампанії, а й раціональніше витрачати бюджет.

    Як вибрати тип рекламної стратегії

    Серед головних типів рекламних стратегій виділяють:

    • за географією просування – локальні, регіональні, міжнародні;
    • за плейсментом – офлайн або онлайн;
    • за розміром ЦА – масові або нішеві;
    • за періодичністю – сезонні, постійні, флайтові або імпульсні.

    Зазвичай бренди прагнуть створити унікальну рекламну стратегію, яка найкраще відповідає їхнім потребам. До того ж немає двох однакових підприємств, як і не існує двох однакових етапів їхнього розвитку. Тому рекламна стратегія – приклад унікального підходу. Для розроблення дуже важливо відповісти для себе на такі запитання:

    • яка кінцева мета просування на поточному етапі розвитку бізнесу. Можливо, ви захочете збільшити продажі, підвищити конверсію, підштовхнути користувачів вниз за воронкою продажів або залучити трафік на сайт;
    • хто ваша цільова аудиторія. Те, на кого ви орієнтуєтеся, істотно вплине на вибір каналу комунікації. Вік, стать, демографічні показники, купівельні звички та географічний регіон – це лише кілька факторів, які складають образ покупця. А, як відомо, створення портрета ЦА є відправною точкою для рекламних кампаній;
    • які ваші бюджетні обмеження. Це важливо як для великих компаній із високими доходами, так і для малого бізнесу. Встановлення реалістичного бюджету є одним із важливих факторів на етапі планування;
    • яких вимірюваних результатів ви хочете досягти. Незалежно від того, яка рекламна стратегія бренду, ви завжди повинні стежити за її ефективністю. Реклама – це не одноразова річ, яку ви робите, а потім забуваєте. Це безперервний процес вдосконалення, поліпшення вашої комунікації з клієнтами або усунення тих способів, які просто не працюють.

    Сформулюйте чіткі цілі, встановіть показники для вимірювання, розробіть чіткий план, а потім уважно дотримуйтесь їх. Можливо, не все вийде з першого разу. Змінюйте різні типи рекламних стратегій так часто, як це необхідно для досягнення ваших цілей.

    Аналіз ефективності рекламних кампаній

    Вимірювання й аналіз ефективності реклами допоможуть зрозуміти, чи досягли ви своєї мети, чи збільшилося охоплення аудиторії. Також ви можете дізнатися, що працює, а що ні у вашому просуванні. Існує кілька способів вимірювання ефективності рекламної кампанії:

    • Встановіть конкретну мету та простежте, чи досягли ви її.

    Наприклад, таким завданням може бути збільшення кількості підписників в Instagram на 20%.

    • Детально аналізуйте трафік на сайт.

    Порівнюйте відвідуваність вебресурсу до та після рекламної кампанії. Використовуйте для цього різні аналітичні інструменти.

    • Перевірте якість потенційних клієнтів.

    Цей параметр означає, наскільки ймовірно, що ліди можна перетворити на клієнтів. Визначити якість ліда можна декількома способами. Наприклад, оцініть типи сторінок, які відвідують люди. Перегляньте, скільки часу вони проводять на кожній сторінці, визначте, як вони знайшли її – випадково натрапили в соцмережах або перейшли на неї з пошуку. Якщо сфокусуватися на якості потенційних клієнтів, можна збільшити свої шанси на їхню конвертацію у продажі.

    • Проаналізуйте ключові показники до та після рекламної кампанії.

    Щоб визначити ефективність реклами, дуже важливо мати контекст. Ось тому потрібно чітко знати, як ідуть справи до початку кампанії. Ці дані стануть стартовою точкою, яка допоможе визначити, наскільки ви просунулися вперед.

    • Проведіть дослідження фокус-групи.

    Ця інформація дасть розуміння про ефективність кампанії. У такий спосіб можна дізнатися, що думають люди про рекламу, визначити, чи запам'ятали ці потенційні ліди ваш бренд.

    види рекламних кампаній

    Види рекламних кампаній

    Розробка рекламної маркетингової стратегії необхідна як для використання одного рекламного каналу, так і цілого комплексу, який може включати:

    • різні види контекстної реклами;
    • таргетовану рекламу у соцмережах;
    • рекламні інтеграції у відеоблогах та пости в пабликах;
    • тизери.

    Якщо вам необхідне дійсно якісне опрацювання стратегії, наші фахівці зможуть вам допомогти.

    FAQ

    Які є рекламні стратегії?

    Основні рекламні стратегії поділяють на типи на підставі таких критеріїв – географія просування (локальні, регіональні, міжнародні), плейсмент (онлайн-, офлайн-просування або змішані стратегії), періодичність (сезонні, постійні, флайтові, імпульсні). Для досягнення поставленої мети важливо аналізувати ефективність і періодично змінювати тип стратегії.

    Як розробити рекламну стратегію?

    Процес створення ефективної рекламної стратегії складається з декількох важливих етапів – дослідження ніші, встановлення чітких вимірюваних цілей, розроблення покрокового плану роботи, впровадження й аналіз ефективності. При цьому важливо враховувати цілі рекламних кампаній, особливості аудиторії та бюджет.

    Навіщо потрібна стратегія в рекламі?

    Стратегія реклами необхідна, щоб досягти конкретної бізнес-мети – підвищення впізнаваності бренду, збільшення охоплення, зростання продажів. Чіткий план дій допоможе не витрачати бюджет наосліп, а вдало вибрати необхідні інструменти, розподілити кошти, реалізувати поставлені завдання, підвищити цінність бренду.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом