0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Рекламна стратегія в Інтернеті

23 листопада 2019
4323
0
Поділіться
Зміст

    Будь-який з маркетингових інструментів вимагає ретельно опрацьованого плану для використання. Важливо від початку визначити цілі (досяжні та вимірні), бюджет, а також перелік використовуваних інструментів. У випадку з рекламою також необхідне ретельне опрацювання плану кампанії, для цього і необхідна розробка рекламної стратегії.

    Якщо використовувати цей інструмент не систематично, результат можна отримати тільки випадково. Кожен рекламний інструмент в інтернеті: банер, сніпет у видачі, відеоролик тощо – не тільки способи досягти мети, але також:

    • джерела інформації для аналізу та коригування кампанії;
    • канали трафіку, що взаємовпливають на сайт, що також слід врахувати;
    • методи комунікації з ЦА;
    • інструменти для формування та позиціонування бренду.

    Для кожного завдання необхідно враховувати не тільки поставлені цілі, а й попередні рекламні (і не тільки) комунікації з ЦА, і методи просування, які також впливають на результат.

    чому слід замовляти рекламу в інтернеті

    Чому слід замовляти рекламу в Інтернеті?

    Чому інтернет є найсприятливішим середовищем для реклами? Все дуже просто:

    1. Зі всесвітньої мережі сучасний споживач отримує основну частку інформації за день.
    2. Інтернет-користувачі не обмежені місцем розташування, одне оголошення можуть побачити десятки тисяч людей всього за день.
    3. Ви можете націлювати покази, налаштовуючи їх тільки на цільових користувачів;
    4. Результативність реклами у всесвітній мережі легко вимірювати та коригувати.
    5. Рекламна кампанія стає докладним та безкоштовним першоджерелом інформації для маркетингових досліджень.

    Рекламна стратегія просування Вашого сайту в Інтернеті

    Адреса сайту

    Розробка стратегії рекламної кампанії в інтернеті – це планування не однієї короткочасної кампанії, обмеженої кількома місяцями та одним інструментом, а комплексне опрацювання всіх ефективних типів комунікації з ЦА на рік і більше.

    цілі рекламних кампаній

    Цілі рекламних кампаній

    Постановка цілей – основний етап у створенні стратегії. Важливо не просто абстрактно перерахувати бажані результати: більше трафіку, підвищити охоплення та ін. вплинути з допомогою реклами.

    1. Охоплення та впізнаваність бренду.
    2. Кількість відвідувачів на сайті;
    3. Кількість покупців певного продукту чи послуги.
    4. Репутація бренду;

    Скільки коштує розробка рекламної стратегії? У кожного агентства та маркетолога є власна система розцінок. У Elit-Web дана послуга є обов'язковою при просуванні ресурсу , а тому ви отримуєте її безкоштовно, замовляючи послуги з налаштування рекламної кампанії або комплексне просування сайту.

    етапи розробки рекламної кампанії

    Етапи розробки рекламної кампанії

    Розробка та реалізація рекламної стратегії включає наступні етапи:

    1. Дослідження. Об'ємний етап, який включає збір даних про сайт, підприємство, конкурентів та цільову аудиторію ресурсу. У цьому основний наголос робиться на аналіз ЦА, оскільки ефективність реклами залежить насамперед реакції користувачів неї.
    2. Постановка цілей та складання стратегії. Ґрунтуючись на отриманих даних, маркетологи складають стратегію просування, яка дозволить максимально ефективно використовувати
    3. Медіапланування. Формується детальніший план робіт на короткі відрізки часу, де опрацьовується повний список усіх рекламних комунікацій, підбираються майданчики для розміщення оголошень.
    4. Розробка. Відображення банерів, створення відео та написання тексту для оголошень, а також налаштування показів націлювання.
    5. Використання. Запуск кампаній, аналітика результатів та корекція показів, а також об'яв.
    Кейс з контекстної реклами: Агентство перекладів

    Важливо постійно покращувати показники, тестуючи різні формати реклами та відсіюючи не цільові майданчики. Таким чином ви зможете не тільки підвищити результативність кампанії, а й раціональніше витрачати бюджет.

    види рекламних кампаній

    Види рекламних кампаній

    Розробка рекламної маркетингової стратегії необхідна як для використання одного рекламного каналу, так і цілого комплексу, який може включати:

    • різні види контекстної реклами;
    • таргетовану рекламу у соцмережах;
    • рекламні інтеграції у відеоблогах та пости в пабликах;
    • тизери.

    Якщо вам необхідне дійсно якісне опрацювання стратегії, наші фахівці зможуть вам допомогти.

    Інтернет-маркетинг
    Ми створюємо систему взаємодії різних інструментів просування, синергія яких розробляються. Вашого бізнесу в Інтернеті.
    Получить консультацию
    Наш менеджер свяжется с Вами в ближайшее время

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом