Налаштування ремаркетингу на покинутий кошик: інструкція
Розкрутка інтернет-магазину може спричинити перешкоди. Часто власників сайтів…
Докладніше
Що таке крос-мінусовка Google Ads і як її налаштувати
Фахівці в галузі digital-маркетингу постійно шукають способи оптимізації рекламних…
Докладніше
Що таке Cost Per Lead (CPL) у рекламі: плюси та мінуси моделі
Вартість за лід (CPL) — один із найважливіших показників, який може відслідковувати…
Докладніше
Кейс контекстної реклами для компанії з продажу автозапчастин
Просування сайтів компанії, що спеціалізується на продажах автозапчастин, аксесуарів…
Докладніше
Типи рекламних кампаній в Google Ads
Просування бізнесу неможливо уявити без реклами — це ключовий двигун маркетингової…
Докладніше
Вартість контекстної реклами
Якщо ви хоч раз запускали платну рекламу свого сайту в Google, то вас, напевно, цікавило, як…
Докладніше