0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Кейс по контекстній рекламі для сайту з доставки суші та піци

10 червня 2019
4247
15
Поділіться
Зміст

    Послуга: PPC-реклама в Google AdWords.

    Тематика: доставка суші та піци.

    Регіон: Київ.

    Мета: отримати нові замовлення, підвищити впізнаваність бренду у Києві.

    Перший запуск контекстної реклами для цього проекту був 7 місяців тому. За 7 місяці роботи за проектом нам вдалося досягти таких результатів:

    1. Налаштування рекламної кампанії

    Перед початком роботи з налаштування рекламної кампанії ми визначили пріоритетні категорії. У нашому випадку: доставка суші, ролів, доставка піци.

    За всіма категоріями були зібрані низько- та середньочастотні ключі, з окупною вартістю кліка.

    Далі були налаштовані:

    • Пошукова кампанія на Київ (надалі визначили на пріоритетні райони);
    • Було створено 40 нових груп оголошень;
    • Розподілено за групами 95 ключових слів;
    • У кожній групі – по 3 унікальні оголошення.

    налаштування рекламної кампанії

    Компанія КМС (Брендінг)

    Виставлено стратегію призначення ставок – ціна за 1000 показів. Таким чином ми отримаємо велике охоплення користувачів та підвищення впізнаваності бренду.

    Створили окремі групи:

    • сайти-конкуренти піци;
    • сайти-конкуренти суші;
    • за темами та інтересами аудиторії;
    • ремаркетинг.

    Ця кампанія націлена насамперед на Брендінг, не на конверсії.

    Кампанія КМС

    Результати за перший місяць роботи

    результати за перший місяць роботи

    Всього з 274 296 показів отримано 465 кліків. За такого рівня денного бюджету – це досить добрий показник. Конверсії (досягнення цілей) принесла пошукова кампанія - всього 67 цілей (з них 15 -оформлення остаточного замовлення на сайті).

    2. Якісна оптимізація рекламних кампаній для залучення цільової аудиторії

    1. Змінили текст об'яв. Зробили їх більш конкретними та привабливими. Вказали УТП, Акції, знижки.
    2. Ключові слова, які давали кращі фактори поведінки, виділили окремо і дали їм більший CPC.
    3. Опрацювали список мінус слів. Виключили нерелевантні запити.
    4. Змінили графік показу об'яв.
    5. Використовували коригування за ставками для мобільних пристроїв +25.

    Виходячи з даних Google Analytics щодо добової активності користувачів було видно, що з 10:00 по 18:00 активність користувачів найбільша.

    Ми виставили коригування ставок +30% у цей період, щоб вигравати аукціон при пошуковій видачі.

    якісна оптимізація рекламних кампаній для залучення цільової аудиторії

    Результат рекламних кампаній з урахуванням оптимізації

    результат рекламних кампаній з урахуванням оптимізації

    За другий робочий місяць вийшов наступний результат:

    за другий робочий місяць вийшов наступний результат:

    • у 2,3 рази зросла кількість конверсій на пошуку (було 67, стало – 155, остаточне замовлення – 37);
    • збільшився час перебування відвідувачів на сайті (було 00:01:45, стало – 2 хвилини);
    • збільшилася кількість переглянутих сторінок на сайті до 3,5 у середньому.

    3. Далі клієнту було запропоновано встановити сервіс Binotel

    Цей сервіс дозволив скоротити кількість кроків до замовлення. Завдяки цьому вдалося підвищити кількість конверсій. Вже першого місяця тестування сервісу Binotel було отримано додатково 16 заявок.

    4. Підсумок

    Підсумок

    за 7 місяців роботи було отримано такі результати:

    За 7 місяців роботи було отримано такі результати:

    1. Загальна кількість конверсій – 968 (182 остаточне замовлення).
    2. Середня позиція у рекламних блоках видачі – 2.
    3. Середня ціна кліку 14.10 грн.
    4. Середній час на сайті – 1,58 секунди.
    5. Число переглянутих сторінок на сайті – 4.
    6. Показник відмов знизився до 49,74.
    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом