0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Як залучити клієнтів для туристичної агенції

05 серпня 2020
1837
0
Поділіться
Зміст

    Послуги туристичних фірм та агентств завжди мають попит, але й конкуренція в цій ніші збільшується постійно. Щоб регулярно підвищувати кількість заявок, необхідно комплексно зайнятися маркетингом компанії. Цю статтю ми хочемо присвятити основним інструментам просування туристичних фірм.

    інформуйте і підвищуйте цінність ваших послуг

    Інформуйте ЦА та підвищуйте цінність ваших послуг

    Варто пам'ятати про те, що ви конкуруєте не лише з іншими агентствами та фірмами, але й із самостійною організацією відпочинку та подорожей. Тому важлива мета маркетингу туристичної агенції – донести цільовій аудиторії цінність ваших послуг:

    • величезна економія часу та сил;
    • клієнт відпочинку може повністю розслабитися, а чи не вирішувати організаційні питання щодня;
    • можливість відвідати місця, про які клієнт навіть не чув.

    Це лише основні переваги, ми впевнені, що ви зможете назвати ще чимало. Але важливо зробити так, щоб цільова аудиторія про них також дізналася. Однієї реклами цього недостатньо. Частина вашої маркетингової активності має бути націлена на інформування всіх, хто цікавиться подорожами. А для цього слід задіяти:

    • соц мережі;
    • блог;
    • канал на YouTube.

    Це дозволить поступово залучати клієнтів серед тих сегментів ЦА, які планують вирушити у подорож, але ще не обрали, як саме це зроблять.

    Провести аналіз сайту туристичної агенції

    Адреса сайту

    Рекламуйте свою ексклюзивність

    Ваш потенційний замовник – це людина, яка знає не лише про переваги послуг туристичних агенцій, а й безпосередньо про переваги вашої компанії. Щоб клієнт не втратив вас серед десятків аналогічних пропозицій, важливо вміти наголосити на конкурентних перевагах.

    Почати слід з детального SWOT-аналізу. З його допомогою виділяють головні переваги, недоліки, ризики та можливості для бізнесу. Для більшої точності можна додатково залучити стороннього фахівця, який буде об'єктивнішим у судженнях.

    Далі визначте, які з переваг найкраще резонують із болями та потребами вашої ЦА . Саме з них варто розпочинати знайомство нового потенційного клієнта з компанією. Але пам'ятайте, що переваги мають бути справжніми. Якщо ваші обіцянки не будуть відповідати дійсності, можна забути про повторне залучення клієнтів.

    онлайн-методи розкрутити туристичні агенції

    Онлайн-методи розкрутити турагентства

    Інтернет – найпопулярніший інструмент для пошуку нової інформації та послуг серед потенційних клієнтів практично будь-якої ніші. Якщо ви завоюєте лідируючі позиції щодо охоплення та впізнаваності в Інтернеті, ваші конкуренти не зможуть нічого протиставити.

    У Мережі вам доступний величезний арсенал маркетингових інструментів, кожен з яких має такі переваги:

    Вимірюваність . Ефективність будь-якого інструменту можна відстежувати, використовуючи системи аналітики. Наприклад, ви з точністю до одного користувача знаєте скільки переходів отримали з кожного рекламного оголошення, скільки з них залишили заявки і який загальний дохід принесла вам рекламна кампанія.

    Взаємодія лише з цільовими користувачами . При цьому ви не просто розміщуєте рекламу на відвідуваних майданчиках. В Інтернеті ви маєте можливість налаштовувати покази оголошень та залучати на сайт лише зацікавлених інтернет-користувачів. Наприклад, при пошуковому просуванні на сайт переходять лише люди, які запровадили запит, пов'язаний із туристичними послугами чи вашою компанією; при налаштуванні контекстних рекламних кампаній ви таргетуєте покази з інтересів чи тематики майданчиків; запускаючи розсилку ви надсилаєте листи лише користувачам, які залишили власні контакти тощо.

    Більш залучена аудиторія . Інструменти офлайн-маркетингу дуже рідко спонукають аудиторію до негайної відповідної взаємодії. Наприклад, побачивши міський банер, людина може тільки запам'ятати її, а в дуже рідкісних випадках сфотографувати, записати вашу адресу або контактні дані. В Інтернеті контакт з ЦА відразу закріплюється взаємодією: клік по банеру, перехід за посиланням у сніпеті, підписка на блог чи соцмережі і т.д.

    Розглянемо основні інструменти та методи для розкручування туристичних фірм, доступні в Інтернеті.

    якісний офіційний сайт

    Якісний офіційний сайт

    На сайті може відбуватися як перший контакт із потенційним клієнтом – знайомство з послугою, так і останній – конверсія у клієнта. Тут потенційний замовник дізнається основну інформацію про вашу турфірму та тарифи, вибирає тур та зв'язуються з представниками компанії. Саме на сайт веде більшість ваших рекламних каналів.

    Тому якісний інтернет-ресурс є дуже важливим інструментом вашого інтернет-маркетингу. Це основа, з якої починається маркетингова активність. Починаючи розробку сайту, краще заздалегідь врахувати такі вимоги:

    Багатофункціональність . Сайт – це не просто брошура з інформацією у Мережі. Він повинен насамперед перетворювати відвідувачів на клієнтів, тут потрібно надати весь необхідний для цього функціонал: форми відправки зворотного зв'язку, онлайн-інструменти з калькулятором для індивідуального підбору турів, актуальна інформація про акції тощо. Найкраще для цього завдання підходить корпоративний ресурс, де потенційний клієнт може докладно дізнатися про кожен тур, про агенцію, а також зробити замовлення, використовуючи інструменти, доступні на сайті.

    Зручність . Якщо не забезпечити зручний інтерфейс та навігацію на сайті, то його багатофункціональність буде марною. Важливо, щоб користувач легко міг знайти потрібний йому розділ і сторінку, а також на інтуїтивному рівні розумів, як зробити певну дію: замовлення, реєстрацію, запросити зворотний зв'язок і т. д. Окремо варто згадати адаптивність під різні типи пристроїв - це обов'язковий критерій для сучасного інтернет-ресурсу

    Корисність . Корисність насамперед залежить від заповнення. Важливо, щоб весь ваш контент створювався для користувача: відповідав на запитання, надавав лише потрібну та актуальну інформацію. Наприклад, інформація про компанію є доречною у розділі «Про компанію», але не потрібно детально розписувати історію фірми на сторінці кожного розділу сайту.

    Сучасний дизайн . Ще один важливий критерій – унікальний сучасний дизайн. Саме візуальне оформлення перше, чому користувач оцінює сайт. Якщо воно буде шаблонним чи застарілим, враження буде зіпсоване, а відвідувач буде упереджено ставитися до всього, що побачить далі. Для оформлення краще використовувати власний фірмовий стиль, а також регулярно покращувати його, перевіряючи гіпотези за допомогою A/B-тестів .

    Відсутність технічних помилок та недоробок . Насамперед від цього залежить досвід користувача. Наприклад, нам неодноразово вдавалося підвищити місячну кількість замовлень з клієнтського сайту на 10-20%, просто збільшивши швидкість завантаження сторінок. Але далеко не всі баги та недоробки можна помітити у процесі експлуатації інтернет-ресурсу. Деякі їх непомітні користувачеві, але негативно впливають на SEO. Їх також слід усунути.

    просування у соцмережах

    Просування у соцмережах

    Ваша сторінка у соціальних мережах – місце, де потенційні замовники можуть дізнатися більше про вас. Тому важливо постійно підтримувати активність і ділитися корисними новинами з аудиторією. Чим більше у вас передплатників – тим більше потенційних клієнтів цікавляться вашими послугами та чекають на зручний момент, щоб зробити замовлення.

    Тут ви можете детальніше розповідати про різні тури: умови, розваги, пам'ятки. Хороша ідея – публікація фото з подорожей ваших клієнтів (зрозуміло, за їхньою згодою), для цього ви можете дублювати найяскравіші їхні пости на власній сторінці. Також буде корисно впровадити власні хештеги, за якими ваші передплатники зможуть знаходити більше таких публікацій.

    Ще один важливий інструмент для розкручування в соціальних мережах – реклама, що таргетує. Вона допомагає розширювати охоплення власного облікового запису або залучати зацікавлених користувачів на сайт турфірми. З її допомогою ви можете взаємодіяти з користувачами соцмереж, які цікавляться подорожами та туризмом, але ще не є вашими передплатниками.

    контекстна реклама

    Це ефективний інструмент швидкого підвищення охоплення. Контекстна реклама включає два основні види: медійна та пошукова.

    Медійна реклама – це яскраві текстово-графічні банери та відеоролики, які бачать користувачі на інших інтернет-ресурсах. Запустивши медійну кампанію, ви можете привернути увагу інтернет-користувачів до акційних пропозицій або стимулювати зростання кількості заявок у розпал сезону. Це відмінний іміджевий інструмент, який також допомагає просувати послуги та заходи за умов, коли ви обмежені в часі.

    Пошукова реклама дозволяє розміщувати власні текстові оголошення серед результатів пошуку. З її допомогою можна підвищувати кількість зацікавлених відвідувачів на вибрані сторінки сайту.

    Відеоконтент – фокус на оглядах

    Краще один раз побачити, аніж 100 разів почути (або прочитати). Тому відеоконтент – один із найкращих інструментів для підвищення зацікавленості у ваших послугах та покращення іміджу турагентства. Відео про подорожі завжди користуються величезною популярністю, тому за їх допомогою ви завжди можете збільшити власну аудиторію та донести потрібну вам інформацію.

    Відмінний формат - огляди, які ви можете робити самостійно (запустивши канал на YouTube ) або залучаючи для цього лідерів думок (блогерів). У першому випадку вам знадобиться окрема команда для створення контенту та час на просування, але ви зможете постійно підтримувати контакт із ЦА.

    У другому – ви одразу отримуєте велике охоплення за рахунок аудиторії лідера думок. Але щоб регулярно ділитися новими оглядами, необхідно постійно спонсорувати створення нових роликів на чужих каналах, а це зазвичай обходиться дорожче.

    просування сайту у пошуку

    Просування сайту у пошуку

    Найбільш масштабне джерело залученого трафіку на сайт – пошукові системи. Крім того, отриманий результат зберігається постійно, а не зникає, як тільки ви перестали проводити оптимізацію. Але щоб позиції сайту серед результатів пошуку почали зростати, потрібен час і ціла команда фахівців.

    З пошуку ви отримуєте переходи інтернет-користувачів, які шукають туристичну фірму, інформацію про подорожі, цікавляться тарифами або будь-яким іншим способом виявляють зацікавленість у ваших послугах. Тому такі відвідувачі добре конвертуються в клієнтів.

    Важливий фактор під час пошукового просування – контент. Від його якості залежить не лише зацікавленість ваших відвідувачів, а й позиції сайту. Щоб збільшити видимість сторінок, важливо оптимізувати текстове наповнення кожної під пошукові запити, куди вони відповідають.

    За допомогою контенту ви також можете нарощувати зовнішній профіль сайту - ще один важливий фактор для SEO просування . Розміщуючи власний контент на інших сайтах, ви отримуєте посилання, підвищуєте охоплення власних матеріалів та залучаєте додаткових зацікавлених відвідувачів на сайт.

    Кейс з просування сайту турагентства MAKiNTOUR

    Офлайн-способи залучити клієнтів до турфірми

    Не варто забувати і про класичні види реклами. Насамперед, вона працює на вашу впізнаваність. Найбільш поширені формати:

    • вивіска;
    • міські банери;
    • листівки.

    Використовуючи офлайн-канали для комунікації, ви отримуєте додаткові контакти з ЦА. Завдяки цьому у багатьох потенційних клієнтів формується більш довірливе ставлення до вашого туристичного агентства, а значить, зростає ймовірність, що вони звернуться саме до вас.

    програми лояльності

    Програми лояльності

    Пам'ятайте, що маркетингові витрати на кожну нову заявку перевищують вартість повторного залучення клієнта. Як же збільшити кількість повторних звернень та постійних клієнтів?

    Насамперед важлива чесність. Будь-які ваші обіцянки мають відповідати дійсності. Навіть дрібні неприємні несподіванки можуть сильно зіпсувати враження про сервіс.

    Ефективний інструмент для утримання клієнтів та стимулювання повторних звернень – програма лояльності. Завдяки їй кожне повторне замовлення стає вигіднішим, а тому малоймовірно, що постійний клієнт піде до конкурентів. Програма лояльності це:

    1. Регулярні акції Вони стимулюють стежити за вашими новинами, тим самим зберігаючи інтерес до бренду та залучення ЦА.
    2. Знижки та пропозиції для постійних клієнтів – це чудовий спосіб стимулювати клієнтів здійснювати повторні замовлення.
    3. Ексклюзивні туристичні пакети демонструють постійним клієнтам ваше особливе ставлення, а це значно підвищує їхню лояльність до агентства.

    Крім того, люди, які вже скористалися вашими послугами та залишилися задоволеними, лояльні до вашої агенції. Тому вони не тільки самі з більшою ймовірністю звернуться до вас, але й зможуть поширювати позитивну інформацію про послуги серед знайомих, залучаючи нових клієнтів.

    Просування турфірм
    Ми створюємо систему взаємодії різних інструментів просування до сайтів. ведення Вашого бізнесу в інтернеті.
    Получить консультацию
    Наш менеджер свяжется с Вами в ближайшее время

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом