Поділіться
Зміст

    Почнемо з запитання: чим особисто для вас є YouTube? Більшість відповість: «популярний відеохостинг». Але! Сьогодні YouTube — це також друга за кількістю користувачів пошукова система у світі. Аудиторія майданчика – понад 1,9 мільярда активних користувачів, і ця цифра з кожним роком зростає. А значить, YouTube — чудовий майданчик для відеомаркетингу, чим уже активно користуються багато компаній.

    етапи просування каналу youtube

    Зараз ви дізнаєтеся, чому розкрутка Ютуб каналу — дуже розумний крок для сучасного бізнесу, як просувати комерційний канал і як оптимізувати свої відео, щоб їх побачило якнайбільше потенційних клієнтів. І, до речі, все простіше, ніж багато хто думає.

    Отже, як розкрутити канал Ютуб з нуля і який алгоритм дій правильний? Почнемо!

    Для чого бізнесу розкрутка каналу в Ютубі

    Понад 40% українських користувачів дивляться відео в інтернеті щодня. Переважна більшість переглядає контент саме у YouTube. А де є велика та активна аудиторія, там є й можливості для просування.

    Цікавий факт! Сьогодні близько 70% людей купують товар тільки після перегляду відеоогляду товару на YouTube або після його презентації на сторінці бренду.

    Для чого бізнесу розкрутка каналу в Ютубі

    Повірте, найбільші корпорації, такі як Apple або Samsung, не заради красивої картинки проводять відеопрезентації своїх новинок. І платять чималі гроші за відеоогляди популярним блогерам – також. YouTube – найпотужніший інструмент просування. І наш власний досвід теж це підтверджує: кейс просування YouTube-каналу Mike Boreyko: понад 700 тисяч переглядів.

    Чи потрібно вам просування каналу YouTube?

    Адреса сайту

    Завдання ютуб каналу для бізнесу

    З точки зору бізнесу запуск та просування Ютуб каналу може закрити одразу кілька ключових завдань:

    • підвищити впізнаваність компанії в онлайні та офлайні;
    • збільшити кількість конверсій;
    • просувати товари та послуги компанії;
    • вирішити актуальні проблеми клієнтів та працювати з їх болями;
    • підвищити лояльність до цільової аудиторії.

    І найголовніше — збільшити прибутки компанії. Не дивно, що сьогодні послуга Відео-реклама YouTube не менш популярна, ніж SEO або SMM-просування. А в деяких сферах бізнесу навіть актуальніша.

    Як потрапити до трендів YouTube?

    Один із головних показників успіху відеоролика на YouTube – потрапляння до розділу «У тренді». Сюди, як правило, потрапляє найбільш якісний, вірусний, цікавий для широкої аудиторії контент.

    Як потрапити у тренди YouTube

    Не існує жодного «золотого правила» виходу у тренди. Але є кілька основних моментів, які цьому сприяють:

    • правильно підібрана семантика;
    • якість відео та його наповнення;
    • здатність відеоролика зацікавити глядача максимум за 10-15 секунд;
    • ємні та привабливі заголовки, підписи та прев'ю.

    Але все це теорія. Ми ж пропонуємо перейти до практики! Отже, як розкрутити канал на Ютуб та залучити клієнтів у ваш бізнес? Почнемо!

    Як підготувати YouTube канал до просування

    Зареєструвати обліковий запис у Google і завести канал на Ютуб — справа кількох хвилин. І навіть своє перше відео можна зняти та залити на відеохостинг досить швидко. Але чи це буде працювати? Скоріш за все — ні. Тому що розкрутка каналу YouTube — це процес більш складний, ніж просто генерація і заливка контенту. І попередня підготовка каналу є обов'язковою!

    Як підготувати канал YouTube до просування

    Щоб не повторюватися, рекомендуємо вам ознайомитися з нашою статтею «Як створити та налаштувати канал на YouTube». Тут уже є вся потрібна інформація. Ми сконцентруємося саме на просуванні.

    Визначте цілі та ідею Ютуб каналу

    Для початку дайте відповідь на головне запитання: «Навіщо мені і моєму бізнесу потрібен канал на YouTube?». Тільки маючи чіткі цілі та ідею, можна приступати до створення контенту та просування каналу.

    Що це можуть бути за цілі?

    1. Просування self-бренду. Якщо ви є експертом у певній сфері і хочете просувати свої послуги в мережі, канал на YouTube може стати гарним інструментом. Підійде для вебдевелоперів, дизайнерів, маркетологів та інших спеціалістів.
    2. Залучення трафіку на майданчик. Ця мета актуальна практично для будь-якого бізнесу, незалежно від сфери діяльності.
    3. Підвищення та зміцнення лояльності аудиторії. YouTube цілком здатний допомогти сформувати міцну спільноту навколо бренду та утримувати його увагу.
    4. Генерація нових продажів. Хороша мета для інтернет-магазинів, маркетплейсів, компаній, що пропонують свої послуги широкій аудиторії.

    Сформувавши точні цілі та ідеї, ви краще зрозумієте, який контент створювати, з якою конкретно аудиторією працювати і якими способами просувати свій канал.

    Щоб точніше сформулювати цінність своєї пропозиції та оцінити її актуальність, рекомендуємо використовувати сторонні інструменти:

    1. Google Trends — фірмовий інструмент Google, за допомогою якого можна відстежувати динаміку інтересів і цільових запитів аудиторії за певний період за певним регіоном.

      Визначте цілі та ідею Ютуб каналу

    2. Keyword Tool — сервіс, який показує популярні ключові слова для Google, Youtube, Amazon у заданій тематиці. Зручний для складання семантичного ядра. Безкоштовна версія Keyword Tool має обмеження. Платна підписка коштує $69 на місяць.

      Keyword Tool

    3. Serpstat – інструмент для збирання семантичного ядра, а також комплексного аналізу сайтів. Serpstat використовує статистику запитів Google, у тому числі по заданому регіону.

      Serpstat

    Визначте цільову аудиторію

    Одночасно з вибором тематики каналу та постановкою цілей необхідно визначити вашу цільову аудиторію – категорію людей, на яких розраховано ваш контент та ваш продукт.

    Багато компаній визначають ЦА надто поверхово: «чоловіки 25-45 років із середнім рівнем доходу» або «дівчата 18-25 років, які живуть у Києві». Це не зовсім вірно. У такому разі, якщо ви запускатимете рекламу, то при значних витратах бюджету охопите значну частину нецільової аудиторії.

    Ви повинні точно знати як мінімум дві речі:

    1. Демографія та географія ЦА: стать, вік (притому чим вужче дані, тим краще), місто проживання або навіть район.
    2. Інтереси ЦА: чим конкретно цікавляться потенційні фоловери вашого каналу? Притому не лише в тій самій тематиці, а й у суміжній.
    3. Проблеми та потреби ЦА: у чому вони виявляються і як ваш канал (і ваш продукт) здатний їх закрити.

    Також рекомендуємо сегментувати вашу цільову аудиторію на підгрупи за декількома критеріями:

    • демографічний: стать, вік, сімейний статус;
    • соціальний: грошовий прибуток, освіта, посада, кар'єра;
    • географія: розташування у місті, передмісті, сільській місцевості;
    • інтереси, хобі, специфіка характеру та інше.

    Чим краще ви проаналізуєте та визначите свою ЦА, тим простіше буде розкрутити канал на Ютуб та генерувати контент, який для цієї аудиторії виявиться привабливим та корисним.

    Складіть стратегію

    Для початку дайте відповідь на питання, чи буде канал на YouTube джерелом вашого доходу або ви не плануєте отримувати з нього пряму вигоду. Від вашої відповіді залежатиме вся подальша робота.

    Також при складанні стратегії необхідно відповісти на інші питання:

    1. Про що буде майбутній канал?
    2. Навіщо глядачі його дивитимуться?
    3. Для кого мій канал створено?
    4. Що я вважаю за досягнення мети?

    Відповіді на ці питання та продумана стратегія допоможуть вам вибрати правильний вектор розвитку каналу, не витрачати кошти і сили даремно та сконцентруватися на кроках, які реально допоможуть розкрутити канал на Ютуб.

    Продумайте контент-план

    Контент-план – це не просто список тем для відео з датами передбачуваних публікацій. Ні, це і список пошукових запитів для розкручування, і тематика, і опис цільової аудиторії, на яку орієнтований контент, та багато іншого.

    Щоб розробити ефективний контент-план та висвітлити актуальні тематики, дотримуйтесь деяких рекомендацій:

    1. Використовуйте Google Trends, щоб знаходити актуальні теми та популярність запитів у регіонах.

      Продумайте контент-план

    2. Користуйтеся підказками в YouTube.

      Користуйтеся підказками у YouTube

    3. Шукайте ідеї та інформацію на каналах конкурентів.

      Шукайте ідеї та інформацію на каналах конкурентів

    Ну і не забувайте аналізувати існуючий контент на вашому каналі. Використовуйте ідеї та формати, які «вистрілюють» більше за інших, удосконалюйте та розвивайте їх.

    Як просувати Ютуб канал

    У просуванні каналу на YouTube важлива кожна деталь. І чим комплексніше ви підійдете до цього питання, тим краще. Тому давайте пройдемося конкретними кроками, як розкрутити ютуб канал і на що звернути особливу увагу.

    Оформлення Ютуб каналу: значок, обкладинка

    Значок та обкладинка каналу – це, по суті, ваша візитка на YouTube. Для значка відмінно підійде логотип компанії/бренду, якщо у вас є. Або тематичне зображення, не перевантажене деталями. А ось обкладинка може бути більш інформативною. Використовуйте її простір, щоб детальніше розповісти відвідувачам про себе та канал.

    Оформлення Ютуб каналу: значок, обкладинка

    Розмір значка в YouTube – 800х800 px.

    Розмір обкладинки YouTube – 2560х1440 px.

    Зверніть увагу: у правому нижньому кутку обкладинки можна розмістити додаткові посилання на ваш сайт, соцмережі тощо. За замовчуванням вони не надто помітні, а на строкатому фоні можуть дуже зливатися із зображенням. Тому, розробляючи дизайн обкладинки, буде розумно додати акценти. Наприклад, виділити фон кольором, зробити вказівники тощо.

    Оптимізація відео до завантаження

    YouTube — досить «всеїдний» майданчик, що підтримує всі популярні формати відео: MOV, MPEG4, MP4, AVI, HEVC (H.265), WebM та інші. Докладніше про підтримувані формати ви можете прочитати у довідці YouTube .

    Що стосується роздільної здатності відео, ми не радимо заливати контент у роздільній здатності менше 720р (1280х720 пікселів). Зараз відеохостинг підтримує навіть відео у 8К (7680х4320 пікселів). Питання — чи потрібен вам такий контент і чи зможуть його відтворювати пристрої ваших глядачів. На даний момент оптимальний вибір — 2К або 4К (2560х1440 пікселів та 3840х2160 пікселів відповідно).

    Оптимізація відео до завантаження

    Налаштування та оптимізація відео в Ютубі

    Для завантаження відео на YouTube необхідно перейти до «Творчої студії» і натиснути «Додати відео», вибрати файл на пристрої та дочекатися завантаження. Але це, зрозуміло, не все. Тепер потрібно його налаштувати та оптимізувати.

    Налаштування та оптимізація відео в Ютубі

    Назва

    У назві потрібно якнайточніше відобразити суть вашого відео. При цьому потрібно бути лаконічним – у вашому розпорядженні лише 100 символів. Але краще вміститися в 60 знаків — у такому разі назва повністю відображатиметься в пошуковій системі.

    Назва

    У назві буде корисно використовувати ключове слово, релевантне ролику. А от від клікбейтних заголовків краще відмовитися — їх не любить ні YouTube, ні користувачі.

    Опис

    В описі до відео у вас набагато більше можливостей розповісти про ваш ролик, про вас, ваш бренд і так далі. Зважайте на те, що описи читають далеко не всі глядачі. Тому радимо обмежитися базовою інформацією:

    • короткий вступ до відео та деякі пояснення при необхідності;
    • посилання на попередні ролики на цю тему;
    • список спонсорів та авторів, які працювали над створенням відео;
    • посилання на соцмережі, сайт та інші ресурси, де підписники можуть стежити за вами;
    • заклики до дій: підписатися, поставити лайк, увімкнути повідомлення про публікацію нових відео.

    Невелика порада: не вставляйте в описі повні посилання — вони сильно захаращують простір. Рекомендуємо використовувати послуги для скорочення URL. Так описи будуть більш акуратними та лаконічними.

    Налаштування завантаження відео за замовчуванням

    Ви можете налаштувати відео та інформацію до роликів щоразу заново. Але якщо ви регулярно завантажуєте схожі відео, можна встановити стандартні налаштування. Наприклад, задати дефолтний опис, теги та інше. Перейдіть до «Налаштування» та «Завантаження відео» у «Творчій студії» та введіть дані за замовчуванням.

    Налаштування завантаження відео за замовчуванням

    Попередній перегляд відео

    Після завантаження відео YouTube сам запропонує варіанти прев'ю. По суті, це добірка скріншотів з ролика, які можна трохи відредагувати вбудованими інструментами. Але щоб виділитися і зробити свій ролик більш яскравим на тлі інших, ми радимо готувати прев'ю окремо. Креативна та ємна обкладинка допоможе у просуванні.

    попередній перегляд відео

    Параметри прев'ю для відео на YouTube:

    • Роздільна здатність — 1280х720 пікселів
    • Формат  JPG, GIF або PNG
    • Розмір  до 2МБ
    • Співвідношення сторін  16:9 (оптимально)

    Для створення креативних прев'ю раціонально найняти хорошого дизайнера.

    Субтитри

    Субтитри не тільки допомагають іноземцям дивитися ваш контент. У них є й інше, не менш важливе завдання. Субтитри допомагають алгоритмам відеохостингу краще розуміти, про що йдеться у відео.

    Субтитри

    У YouTube є автоматична генерація субтитрів, але вона працює далеко не ідеально. Тому якщо у вас є час та можливість, краще додавати субтитри вручну.

    Теги

    Теги — це, по суті, ключові слова, які сприяють просуванню відео і водночас допомагають самому Ютубу краще розуміти, про що ваш відеоролик. Шукати відповідні теги можна у Google Трендах, через підказки у пошуку, а також за допомогою спеціальних сервісів, таких як TubeBuddy Tags або його аналоги.

    Вимог до тегів не так багато:

    • релевантність тематиці вашого каналу та конкретному відео;
    • правильне сортування — головні теги на початку;
    • кількість до 20 штук, можна менше.

    Як було сказано вище, список тегів можна задати за замовчуванням, щоб не прописувати їх щоразу заново. Але це актуально лише в тих випадках, якщо ваші відео більш-менш однотипні.

    Плейлисти

    Плейлисти на YouTube – дуже зручний та корисний інструмент, за допомогою якого можна систематизувати та структурувати контент на вашому каналі, спростити навігацію та навіть покращити ранжування. Також завдяки плейлистам користувач може відразу перейти до роликів з тієї ж тематики або переглядати ваші відео в правильній хронологічній послідовності. Дуже зручно, якщо ви, наприклад, публікуєте навчальні матеріали.

    Плейлисти

    При перегляді відео, що входить у плейлист, користувач побачить праворуч від програвача список інших роликів з того ж плейлиста — зручно.

    список інших роликів з того ж плейлиста

    Категорії

    У розділі «Відомості про відео» можна вказати його категорію. Доступно більше десяти категорій: «Тварини», «Люди та блоги», «Музика», «Ігри» та інше.

    Категорії

    Категорію обирати необов'язково, але бажано. Так ви допоможете YouTube краще розуміти, який контент ви публікуєте, а користувачам буде легше його знаходити. Знову ж таки на категоріях багато в чому ґрунтується система рекомендацій відеохостингу. Якщо людина дивиться багато відео про подорожі, то й рекомендації для неї будуть із категорії «Подорожі».

    Коментарі

    Тут же в налаштуваннях ви можете вибрати, як аудиторія зможе взаємодіяти з вашим контентом: чи буде можливість залишати коментарі, з'являться вони відразу після публікації або тільки після схвалення, чи буде показано кількість лайків під відео.

    Коментарі

    Які параметри вибрати тут, вирішувати вам. Але ми все ж таки рекомендуємо надавати аудиторії можливість залишати фідбек. Він корисний насамперед для вас. Відгук глядачів допоможе краще зрозуміти, який контент подобається вашій аудиторії, а від якого краще геть відмовитися. У будь-якому випадку ви надалі зможете змінити налаштування для будь-якого окремого відео — наприклад, якщо зберете занадто багато дизлайків чи негативних коментарів. Така практика на YouTube зустрічається досить часто.

    Можливість вбудовувати відео

    Ви можете дозволити або заборонити вбудовування відео на сторонніх сайтах. Якщо ви приберете галочку, то на інших ресурсах можна буде поділитися лише посиланням на відеоролик, а відео на сайті програватися не буде.

    Можливість вбудовувати відео

    Ми радимо залишити можливість вбудовувати відео. Це корисно для просування та збільшення переглядів. Наприклад, відвідувач сайту охочіше перегляне відео прямо на сторінці, ніж переходитиме з сайту на YouTube для перегляду. Менше зайвих дій. З іншого боку, перехід на ваш канал може стимулювати користувача підписатися на ваш канал і переглянути інші ролики в плейлисті.

    Як розкрутити канал YouTube

    Отже, ви записали та змонтували відео, завантажили його на YouTube, коректно оформили та налаштували. Що далі? Чи достатньо цього для розкручування? Ні. Ви можете значно покращити залучення аудиторії, якщо підійдете до питання більш комплексно та використаєте додаткові варіанти просування.

    Анонси в соцмережах

    Анонс майбутнього ролика в соцмережах, що вже вийшов, — хороший спосіб залучити аудиторію. А якщо йдеться про вашу власну сторінку, то цей спосіб ще й безкоштовний. У сторонніх пабліках публікація анонсу буде платною. Або ви можете домовитись про взаємне розміщення. Головне — вибрати пабліки та сторінки, де багато вашої потенційної аудиторії.

    Якщо ролик особливо важливий, можете запустити таргетовану рекламу. Тільки подбайте про правильне її налаштування. Найчастіше найрозумніше — залучити фахівців із просування у соцмережах.

    Розсилки

    Багато власників YouTube-каналів недооцінюють такий інструмент просування, як Email-розсилки. А тим часом за наявності бази електронних адрес розсилка може стати сильним бустером каналу. Ви можете розсилати як готові ролики, так і анонси або рекомендації підписатися на канал. Привабливе оформлення, інформативне наповнення, текст, що залучає, — і зростання підписників вам забезпечене.

    Залучення аудиторії

    Ваше додаткове завдання – взаємодіяти з аудиторією та залучати її. Активність під відео – стимул для YouTube просувати ваші ролики. Для роботи з глядачами рекомендуємо:

    • реагувати на коментарі підписників та відповідати на них;
    • постійно моніторити інтереси вашої ЦА;
    • залишати експертні коментарі під роликами інших користувачів, а також на тематичних форумах;
    • збирати фідбек: цікавитись у глядачів, який контент їм цікавий, що вони хотіли б дізнатися ще за вашою тематикою;
    • активно публікувати анонси, фото та короткі ролики у розділі «Спільнота».

    Залучення аудиторії

    Медійна реклама YouTube

    Використовуючи внутрішні інструменти відеохостингу, можна розміщувати медійну рекламу двома способами: через резервування, купуючи місця розміщення або через аукціон за допомогою Google Реклами. Резервування при грамотному підході дає найкращі результати та дозволяє більш прицільно працювати з вашою аудиторією. Але й вартість такої реклами буде вищою.

    Колаборації

    Співпраця з іншими каналами подібної тематики та створення спільного контенту можуть дати позитивний ефект для вас обох. Наприклад, ви виробник кухонної техніки — можна поєднатися з кулінарним каналом і зробити хорошу колаборацію. Головне — не поєднуватися з каналами ідентичної тематики. Інакше ви лише посилите конкуренцію. А в гіршому випадку конкурент просто переманить до себе вашу аудиторію.

    Реклама на інших ютуб-каналах

    Варіантів кілька:

    • Запустити прерол — рекламу на платформі YouTube, яка з'являється на початку, в середині або в кінці ролика.
    • Замовити спецвипуск — відео про вас або ваш продукт, яке знімає інший автор і висловлює свою думку.
    • Купити рекламну інтеграцію у популярного блогера — невелику вставку у відео інфлюєнсера, де він рекламує ваш продукт.

    Звичайно, ці формати можна (і потрібно) поєднувати для більшого ефекту. Але враховуйте, що співпраця з авторами популярних каналів може коштувати недешево.

    Розміщення роликів на сайті

    Ви можете залучати ще більше аудиторії, якщо публікуватимете ролики з YouTube на своєму сайті:

    • огляди товарів та послуг;
    • технологічні процеси;
    • огляди товарів;
    • мануали та добірки порад, інше.

    Таким чином ви залучите аудиторію, яка фактично і так ваша. Але нові підписники каналу – це у будь-якому разі плюс.

    Кейс із залучення 4к передплатників на YouTube канал ЯШКІНА

    Як аналізувати ефективність просування YouTube каналу

    Ви можете генерувати безліч контенту, вважаючи його якісним і актуальним для цільової аудиторії. І вкладати масу часу та сил у просування. Але якщо ви помиляєтеся? Якщо насправді цей контент не є актуальним? У такому разі ви просто працюєте дарма.

    Щоб об'єктивно оцінювати результати своєї роботи та за необхідності коригувати стратегію, необхідно проводити ретельний аналіз ефективності просування YouTube-каналу. Саме про аналітику і йтиметься далі.

    Дані внутрішньої аналітики YouTube

    Для початку рекомендуємо ознайомитися з нашою статтею «Як збирати та аналізувати статистику у YouTube Analytics». Цього достатньо для базового аналізу.

    Також не забувайте, що у «Творчій студії» відеохостингу можна отримати досить вичерпну аналітику вашого каналу.

    Зайдіть на сайт YouTube і натисніть аватар каналу в правому верхньому кутку, виберіть «Творча студія».

    Дані внутрішньої аналітики YouTube

    На сторінці, що відкрилася, в меню зліва виберіть «Аналітика» — ви побачите дані про перегляди, взаємодії з контентом, підписниками і так далі. Тут же можна переглянути статистику кожного відео на каналі.

    Аналітика

    Радимо детально вивчити всі доступні інструменти аналітики. Вони допоможуть сформувати об'єктивну оцінку залученості та активності аудиторії за ключовими параметрами.

    Час та кількість переглядів

    Ці параметри – одні з головних показників для ранжування на YouTube. Тут все просто – чим вони вищі, тим краще. Якщо ви плануєте отримувати з переглядів дохід, то монетизація доступна лише каналам, де загалом накопичилося понад 4 000 годин переглядів. До досягнення цієї цифри монетизацію підключити неможливо.

    Лайки, дизлайки, репости, коментарі

    Активність аудиторії – ще один важливий параметр. Чим вона вища, тим краще ранжуються ваші відео та канал. До речі, не варто боятися дизлайків. Це також активність. До того ж зараз лише автор каналу може бачити кількість дизлайків під відео. Глядачі не бачать.

    Кількість підписників та плейлисти

    Ще одним плюсом буде додавання відеороликів у плейлисти. Це сигналізує системі, що ваш контент якісний, корисний та цікавий аудиторії. Отже, його можна рекомендувати користувачам. Показник абсолютного утримання глядачів на YouTube.

    Додаткові сервіси аналітики для прокручування каналу на Ютубі

    Сервіс та розширення VidIQ

    Додаткові сервіси аналітики для прокручування каналу на Ютубі

    Популярне розширення для браузера Chrome, за допомогою якого можна:

    • прогнозувати ймовірність появи відео в результатах пошуку, рекомендованих та пов'язаних відео;
    • знаходити теги, які допоможуть вивести канал у топ;
    • оптимізувати відео для максимального охоплення аудиторії та багато іншого.

    У VidIQ більше двох мільйонів завантажень та оцінка 4,5 бала з 5 можливих у магазині розширень Chrome.

    Розширення TubeBuddy

    Розширення TubeBuddy

    Ще одне популярне розширення та додаток для просування каналів YouTube. Пропонує інструменти для оптимізації відео, проведення A/B тестування мініатюр, покращення пошукового рейтингу та інше. Частина функціоналу доступна безкоштовно, а за доступ до всіх функцій доведеться заплатити від $2.40 на місяць.

    Сервіс SocialBlade

    Сервіс SocialBlade

    Це один із найбільш популярних інструментів аналітики не тільки для YouTube, але й для Twitch, Instagram та Twitter. Однією з головних переваг є можливість аналізувати чужі канали та відео, просто ввівши ім'я користувача в поле пошуку. Вартість преміум-доступу до інструментів платформи – від $3.99 на місяць.

    Підведемо підсумки

    Що ж, тепер ви знаєте, як розкрутити канал ютуб, які інструменти для цього використовувати і як не допустити грубих помилок на початку шляху. Чи достатньо цього, щоб зробити свій канал затребуваним та популярним? Частково так. Але пам'ятайте, що просування каналу YouTube — це, по суті, безперервний процес, що вимагає часу і зусиль. Тому в деяких випадках розумніше сконцентруватися на бізнесі, а просування довірити професіоналам.

    До речі, якщо вас цікавить просування товарів та послуг на YouTube, але часу на створення та розкрутку власного каналу у вас немає, можна просто запустити рекламу на платформі. У нас якраз є чудовий гайд на цю тему: «Як налаштувати рекламу в YouTube». Користуйтесь!

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом