0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Кейс з просування YouTube каналу ЯШКІНА - залучення 4к+ передплатників

22 червня 2021
1539
1
Поділіться
Зміст

    Залучення передплатників у YouTube вимагає побудови індивідуальної стратегії. Тим більше, якщо йдеться про специфічні тематики з вузькою аудиторією. Нашим черговим проектом став канал власника мережі магазинів "Полювання". Клієнт звернувся до нас з метою збільшення кількості передплатників. Розкажемо, як вдалося досягти поставленого завдання та привернути до каналу увагу потенційних клієнтів.

    Загальна інформація щодо проекту:

    Клієнт : власник мережі магазинів «Полювання»

    Мета : набрати цільових передплатників каналу

    Канал : ЯШКІНА

    Послуга : просування каналу на YouTube

    Тематика : продаж зброї

    Результати : 4 162 нових передплатників

    Загальна інформація щодо проекту

    З якою проблемою прийшов клієнт

    Власник магазину зброї планував запустити відеорекламу для розкрутки каналу в YouTube. Оскільки тематика заборонена, основними проблемами було проходження модерації та отримання перших платних переглядів від ЦА.

    З якою проблемою прийшов клієнт

    Як ми вирішили проблеми клієнта

    Нам потрібно було реалізувати понад 10 послідовних кроків. Команда виконала такі роботи з проекту:

    1) Аналіз конкурентного середовища

    Ми знайшли на відеохостингу подібні канали та ознайомилися з принципами розкручування конкурентів. Це дозволило сформувати націлення аудиторії та зрозуміти, яким параметрам відповідає наша ЦА.

    2) Формування портрета цільової аудиторії

    Завдяки аналізу конкурентів ми отримали відомості щодо ЦА та створили вручну портрети.

    Формування портрета цільової аудиторії

    3) Налаштування рекламних кампаній

    У ході роботи зібрали інформацію щодо аудиторій, розбили по групах, налаштували ключові види націлювання. Виконали також параметри ставок за перегляди, коригуючи їх з урахуванням бюджету. Для отримання максимальної віддачі рекламної кампанії скоригували і соціально-демографічні параметри аудиторії. Тобто вік, стать та ін. Це дозволило націлити рекламу тільки на зацікавлених користувачів.

    Налаштування рекламних кампаній

    4) Контроль ефективності кампанії та коригування

    Ми відслідковували результати РК з аналітики, знаходили слабкі місця та вносили зміни, які дозволяли збільшити віддачу від відеореклами. Змінювали ставки за перегляди, тестували різні цифри денного бюджету, створювали нові кампанії чи оголошення, якщо їх відхиляли. Вносили зміни до настроювання націлювання, геопозиції аудиторії.

    Контроль ефективності кампанії та коригування

    5) А/Б-тестування оголошень

    Перевіряли ефективність різних заголовків, щоб знайти ті рішення, які дозволять пройти модерацію та принесуть найбільший позитивний відгук аудиторії.

    6) Аудит каналу

    Проаналізували поточний стан каналу клієнта та склали рекомендації щодо його оптимізації.

    Аудит каналу

    Було

    Як ми вирішили проблеми клієнта

    Стало

    7) Подання апеляцій при відхиленні оголошень

    Якщо не вдалося пройти модерацію, ми регулярно відправляли апеляції з метою скасування блокування.

    8) Обхід обмежень рекламної системи

    У разі деяких відеороликів було проблематично рекламуватися. У зв'язку з цим ми змінювали налаштування РК, перестворювали кампанії, щоб уникнути обмеження системи та пройти модерацію.

    9) Спілкування з техпідтримкою Google Ads для відновлення роботи рекламних роликів

    Ми зв'язувалися з представниками Google і знаходили методи відновлення реклами, яку було вилучено.

    10) Робота з аудиторією

    Проводили детальний аналіз роботи, редагували та відслідковували результати.

    11) Розробка нових відеороликів

    Створили 12 відео для кампаній у форматі Discovery.

    12) Тестування нових аудиторій та відеоремаркетингу

    З метою повернення користувачів, які дивилися наші відео та при цьому не підписалися, ми створили аудиторії ремаркетингу, а також за темами.

    Коментар від нашого експерта

    Головна складність проекту в тому, що з боку системи були постійні блокування. Тема зброї заборонена для рекламування у Google Ads. Ми змогли подолати обмеження шляхом налагодженого зворотного зв'язку з підтримкою Google, тестування заголовків і навіть прев'ю. Усі вжиті заходи ґрунтувалися на минулому досвіді роботи у складних тематиках. В результаті нам удалося запустити відеорекламу зі зброєю на всі пріоритетні ролики.

    Дмитро Колібабчук , відеомаркетолог

    Результати роботи над проектом

    За весь час роботи з каналом нам вдавалося досягати запланованої мети, головна з яких — збільшення аудиторії. Багато рекламних роликів набрали більше 40 тисяч переглядів:

    Результати роботи над проектом

    За відносно невеликий термін рекламної кампанії ми отримали 394 тисячі переглядів та 4 162 нових передплатників за досить невисоку середню ціну:

    Збільшення аудиторії каналу

    Висновки та подальші плани

    На даний момент клієнт призупинив проект, щоб змінити концепцію каналу з оглядів зброї на інтерв'ю та власний блог. Цілком імовірно, що незабаром ми знову візьмемося до роботи вже з новою стратегією та ідеями.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом