0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Як залучити клієнтів до готелю

16 червня 2020
2094
0
Поділіться
Зміст

    Що може бути простіше і зручніше для пошуку готелю у незнайомому місті, ніж Інтернет? Саме Всесвітня мережа стала основним джерелом клієнтів у готельному бізнесі. Але щоб потенційні постояльці знайшли і вибрали саме вас серед багатьох пропозицій конкурентів, необхідно побудувати ефективний інтернет-маркетинг.

    У цій статті ми хочемо розповісти про основні способи залучення клієнтів online для готелів та готелів.

    офіційний сайт готелю, що продає

    Офіційний сайт готелю, що продає

    Сайт – головний та обов'язковий атрибут вашого готелю. Саме він є ключовою точкою контакту в мережі з вашими майбутніми постояльцями. Від якості сайту залежить, чи виберуть вони вас, чи продовжать шукати альтернативи. Тому просування в Інтернеті варто розпочати з доопрацювань сайту.

    Основні вимоги до інтернет-ресурсу готелю

    Ваш сайт – це ваше представництво в Інтернеті, свого роду віртуальний ресепшн. Тому він має бути ідеальним і з перших секунд знайомства викликати довіру відвідувачів, демонструвати вашу статусність.

    Крім того, він повинен бути зручним, а головне, корисним для клієнтів:

    • володіти простою навігацією;
    • надавати лише актуальну інформацію у зручній формі;
    • бути швидким та працювати без помилок;
    • коректно відображатись на всіх типах пристроїв.

    Провести аналіз сайту готелю

    Адреса сайту

    Як це забезпечити. Необхідно врахувати такі критерії розробки:

    Унікальний дизайн . Дизайн сайту також важливий, як і дизайн самого готелю. Від нього залежить перше враження користувачів, які лише відвідали інтернет-ресурс. Якщо дизайн шаблонний або застарілий, це викликає недовіру потенційного гостя. Часто погане враження від дизайну не здатні виправити навіть найвигідніші умови проживання, найкращий сервіс та ідеальні номери – оскільки про них клієнт навряд чи дізнається.

    Дизайн має бути візуально приємним, не викликати роздратування надто яскравими та насиченими кольорами. Найкраще вибирати світлі тони для оформлення. Важлива перевага для вашого сайту – власний фірмовий стиль, який можна використовувати для брендингу в рекламних кампаніях.

    Мультиязичность – це обов'язковий критерій для сайту, якщо готель розташований у туристичному місті, або у населеному пункті, де знаходяться важливі транспортні вузли. Контент обов'язково має бути доступний англійською, російською та українською, також бажано зробити версію рідною мовою найчастіших іноземних постояльців – німецьку, шведську, польську чи ін.

    Навіть якщо ви не орієнтовані на іноземну аудиторію, англомовна мовна версія все одно буде корисною. По-перше, завжди є ймовірність, що іноземні постояльці все ж таки шукатимуть готель у вашому місті. У такому разі мультимовність дасть вам величезну перевагу. По-друге, наявність англомовної версії підвищує ваш імідж в очах відвідувачів сайту. По-третє, кілька мовних версія дозволяють охопити велику семантику, що позитивно позначається на видимості в пошукових системах.

    Якісний контент . Звичайно, немає сенсу перекладати контент іншими мовами, якщо він і російською марний. Важливо забезпечити сайт якісним інформативним наповненням для користувачів, а саме:

    • актуальна інформація про вартість бронювання та кількість вільних номерів;
    • докладний опис умов проживання та переваг вашого готелю;
    • докладні фотографії основних видів номерів;
    • унікальний текст розділу "Про нас", актуальні контакти.

    Ще одна додаткова перевага – блог на сайті, в якому ви зможете ділитися новинами та корисними порадами з інтернет-аудиторією. Блог дозволяє залучити потенційних клієнтів із пошуку за інформаційними запитами. Також він підвищує лояльність ваших частих гостей.

    Контактні дані та форми зворотного зв'язку . Важливо передбачити всі зручні для клієнта канали комунікації:

    • телефони найпопулярніших операторів;
    • електронна пошта;
    • месенджери.

    Також слід розмістити форми зворотного зв'язку, з допомогою яких клієнт може замовити зворотний дзвінок. Їх слід розмістити на чільному місці сторінки з послугами. Не робіть їх надмірно складними, двох полів для заповнення (номер та ім'я) буде цілком достатньо.

    Можливість бронювання online . Можливість бронювання номерів на сайті дозволяє відвідувачам зробити замовлення швидко та без зайвих дій. Такий функціонал на сайті спростить життя вашим майбутнім гостям, а також збільшить кількість клієнтів біля готелю.

    Call tracking та наскрізна аналітика . Для подальшого розвитку інтернет-ресурсу та ефективної роботи маркетингових інструментів важливо налаштувати повноцінний збір аналітики. Call tracking дозволяє відстежувати інтернет-канали, якими прийшов клієнт, перш ніж зробити замовлення по телефону. Наскрізна аналітика – це інструмент для збирання та структурування повної інформації про клієнтську активність. З їх допомогою ви зможете точно визначати результативність та рентабельність кожного online-інструменту.

    партнерство сайтами-агрегаторами

    Партнерство сайтами-агрегаторами

    У готельному бізнесі дуже популярні різні сайти-агрегатори та сервіси для бронювання квитків, де користувач може знайти перелік найпопулярніших готелів в місті, що його цікавить. В агрегаторах присутня власна система оцінок користувача, що дозволяє об'єктивно оцінювати якість сервісу та умови різних майданчиків.

    Найпопулярніші міжнародні агрегатори та сервіси бронювання:

    • Booking.com;
    • Roomguru;
    • Hotellock;
    • Expedia;
    • Hotels.com.

    Такі майданчики вкладають величезні бюджети в інтернет-маркетинг та оптимізацію. За рахунок цього у них завжди висока відвідуваність та активна зацікавлена аудиторія. Розмістивши інформацію про власний готель, ви можете значно підвищити приплив клієнтів та власну впізнаваність.

    Крім того, сайти-агрегатори часто монополізують перші місця у пошуковій видачі за високочастотними запитами виду: «готель (назва міста)». Конкурувати з ними досить складно, ставши партнером, ви отримуєте частину пошукового трафіку, залученого агрегатором.

    класична зовнішня реклама

    Класична зовнішня реклама

    Не варто також забувати про вже класичні види реклами offline:

    • вивіска;
    • банери;
    • лайтбокси;
    • білборди;
    • брендування транспорту;
    • дахові установки.

    Це ефективні засоби брендингу та підвищення впізнаваності. Крім того, вивіски та банери поблизу самого готелю полегшують потенційним клієнтам ваш пошук.

    Єдиний недолік зовнішньої реклами готелю чи готелю – вона працює лише в межах міста, а це не надто ефективно для закладу, орієнтованого на клієнтів з інших міст та країн. Тому розміщувати рекламу найкраще поблизу аеропортів, вокзалів, метро та інших транспортних вузлів, а також на автомагістралях та біля самого готелю.

    SEO-просування сайту готелю/готелю

    Основний спосіб залучити зацікавлених відвідувачів на сайт – пошукове просування сайту або SEO . З його допомогою ви підвищуєте видимість власного ресурсу в пошукових системах, залучаючи тим самим користувачів, які шукають пошуку готелю або іншу інформацію, пов'язану з вашими послугами.

    Бачність сайту підвищується не тільки за рахунок зростання позицій, як іноді вважають. Насамперед необхідно розширити семантичне ядро – список пошукових запитів, на які відповідає ваш сайт. Після розширення СЯ сайт частіше з'являється серед результатів пошуку, після чого вже розпочинають підвищення позицій.

    SEO наводить на сайт найбільшу кількість унікальних відвідувачів. Єдине джерело трафіку для дуже відомих готелів, яке може перевищувати масштабність SEO – прямі переходи через закладки в браузері або шляхом введення адреси сайту в пошуковий рядок.

    Прямі переходи, найчастіше, здійснюють постійні клієнти, які вже проживали раніше. SEO дозволяє залучити нових інтернет-користувачів, які зацікавлені у ваших послугах.

    З основних переваг даного каналу варто зазначити:

    • довгостроковість;
    • безкоштовний трафік;
    • масштабність;
    • цільових відвідувачів.

    Але є й важливі недоліки цього способу просування. Зокрема низька швидкість віддачі. У висококонкурентній ніші підвищення трафіку можуть піти місяці і навіть роки оптимізації. Тому пошукове просування слід комбінувати з іншими інструментами залучення аудиторії.

    Реклама в інтернеті

    Реклама в інтернеті

    Інтернет-реклама дозволяє отримати результат набагато швидше. Найпопулярніші інструменти доступні для сайту готелю:

    1. Пошукова реклама – платні текстові оголошення у пошуковій видачі за вибраними запитами;
    2. Оголошення в КМС та РСЯ – текстові, графічні, відео та медійні оголошення, які розміщуються на сайтах, що входять до рекламних мереж пошукових систем, а покази відбуваються за інтересами користувачів чи критеріями ЦА;
    3. Таргетована реклама – рекламні кампанії у соціальних мережах, де покази орієнтовані обрану вами ЦА;
    4. Прямі розміщення на популярних майданчиках – рекламні оголошення у блогах та каналах лідерів думок, у популярних спільнотах та інформаційних тематичних ресурсах за домовленістю з власником.

    Перші три види реклами передбачають оплату за результат: кліки користувачів за оголошенням або певні дії на сайті. При прямому розміщенні ви сплачуєте або фіксовану вартість публікації оголошення, або оплачуєте кількість переглядів.

    Запуск рекламних кампаній вимагає значно менше часу, ніж пошукове просування. Але не слід забувати, що залучений трафік платний. Тому слід регулярно стежити за окупністю даного інструменту – відстежувати ефективність та оптимізувати налаштування показів об'яв.

    Соціальні мережі

    Не забувайте підтримувати активність у соцмережах . Це чудовий спосіб налагодити постійне спілкування з клієнтами та зацікавленими інтернет-користувачами. Ваша сторінка може стати джерелом цінної інформації для потенційних клієнтів, що суттєво підвищить увагу до бренду та клієнтську лояльність.

    Який контент варто публікувати на сторінці готелю у соцмережах:

    1. Фото, фото та ще раз фото. Яскраві професійні фотографії готелю та персоналу демонструють потенційним постояльцям умови, де вони зможуть проживати. Це значно підвищує зацікавленість ЦА вашими послугами.
    2. Інформаційні пости Це насамперед новини про готель, різні корисні поради для тих, хто планує відвідати ваше місто, анонси матеріалів з блогу тощо.
    3. Розважальний контент. Жарти, мем, опитування та інші типи постів, що підвищують залучення аудиторії.
    4. Пости, що продають. Цей вид контенту збільшує привабливість ваших послуг в очах майбутніх гостей. До постів, що продають, відноситься інформація про знижки та описи різних додаткових переваг.

    Публікації мають виходити регулярно, не менше 2-3 разів на тиждень. Оптимальну частоту та час розміщення ви можете визначити, ґрунтуючись на активності аудиторії. Слід постійно комбінувати різні типи постів, щоб не набридати передплатникам однотипним контентом.

    Щоб розширити аудиторію в соцмережах, використовуйте рекламу, що таргетує, а також рекламні розміщення в популярних спільнотах і на сторінках лідерів думок. Для цього чудово підійдуть спільноти та особисті блоги, присвячені подорожам або закладам та визначним пам'яткам вашого міста.

    Розміщення у online-довідниках та сервісах-путівниках

    Це додатковий канал клієнтів, який не потребує витрат, але підвищує вашу видимість в Інтернеті. Зареєструвавшись на таких майданчиках, ви отримуєте додаткові точки контакту з потенційними клієнтами, тим самим підвищуючи довіру до бренду.

    Найкориснішою буде реєстрація у сервісі Google Мій Бізнес. З його допомогою ви можете розмістити додаткову інформацію про себе, яка буде доступна інтернет-користувачам за брендовими запитами (із зазначенням вашої назви).

    Крім того, ви зможете розмістити більше інформації про готель в Google Maps. Вона буде видно всім, хто шукає готель у вашому місті. Так потенційні клієнти легко зможуть дізнатися:

    • годинник прийому постояльців;
    • вартість номерів;
    • контактні дані для замовлення номера;
    • побачити фото самого готелю.

    Не кажучи вже про те, що гостям буде набагато простіше вас знайти, використовуючи карти.

    зробіть так, щоб клієнти поверталися

    Зробіть так, щоб клієнти поверталися

    Важливо не тільки залучати нових постояльців, але й піклується про те, щоб попередні клієнти знову повернулися до вас. Для цього слід надати додаткові переваги для постійних гостей.

    За це відповідає програма лояльності. Розглянемо основні способи утримання клієнтів:

    1. Накопичувальні бонуси. Це найефективніший спосіб утримання клієнтів. Накопичувальні бонуси дозволяють отримувати все більш вигідні умови при кожному повторному заселенні.
    2. Спецпропозиції. З їхньою допомогою ви можете підвищити лояльність власних постійних клієнтів. Спецпропозиція, адресована постояльцю, дає йому можливість відчути себе не просто черговим клієнтом, а бажаним гостем у готелі або готелі.
    3. Сезонні акції Це актуально для курортних міст, де пік відвідуваності припадає на певну пору року. За кілька місяців до сезону ви можете повідомити клієнтів про можливість заощадити при попередньому бронюванні номера.
    4. Знижки на додаткові послуги Ця пропозиція буде актуальною для тих постояльців, які раніше активно користувалися додатковими. послугами, наприклад, харчування, спортивний зал тощо.

    З комерційного погляду програма лояльності вигідна вам, оскільки пропонуючи нижчу вартість проживання постійним клієнтам, ви залучаєте їх повторно, отже, економите маркетингові витрати на залучення нових.

    Просування готелів
    Ми створюємо систему взаємодії різних інструментів просування готелів, синергія Вашого бізнесу в Інтернеті.
    Получить консультацию
    Наш менеджер свяжется с Вами в ближайшее время

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом