0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Реклама в інтернеті – основні види та особливості

18 лютого 2021
7791
17
Поділіться
Зміст

    Інтернет став невід'ємною частиною життя більшості населення земної кулі. Це середовище для спілкування, роботи, пошуку інформації та розваг мільярдів людей. Середньостатистичний мешканець центральної Європи проводить у мережі понад 6 годин на добу. Це робить всесвітню мережу чудовим середовищем для пошуку та залучення клієнтів за допомогою рекламних інструментів.

    що таке реклама в інтернеті

    Що таке реклама в інтернеті

    Поняття "реклама" охоплює практично всі маркетингові інструменти, які використовуються для комунікації з потенційними клієнтами. Інтернет-маркетинг під рекламними інструментами мають на увазі всі платні канали залучення повернення та утримання відвідувачів на сайті. Існує безліч видів, ми хочемо зосередитися на наймасштабніших і універсальних.

    Переваги реклами в Інтернеті

    1. Інтерактивність

    На відміну від більшості видів реклами, з оголошеннями в мережі користувач може безпосередньо взаємодіяти. Інтерактивність дозволяє досягти наступних дій від користувача: переходи на сайт, конверсії, покупки, замовлення послуги, реєстрація, підписки та ін.

    2. Постійно зростаючий охоплення

    Для всесвітньої мережі немає обмежень щодо часу показів часу та географічного розташування аудиторії. Одне оголошення за день може зібрати тисячі унікальних переглядів зацікавлених користувачів. При цьому потенційне охоплення безперервно збільшується, оскільки інтернет-технології все сильніше проникають у повсякденне життя не лише молодих поколінь, а й користувачів віком від 60 років.

    3. Висока швидкість віддачі

    Реклама працює набагато швидше за будь-який інший інструмент для просування сайту. На підготовку кампанії, налаштування показів та запуск потрібно в рази менше часу, а перші результати ви отримуєте вже в день розміщення.

    Розробимо стратегію ведення Вашого бізнесу з максимальною ефективністю

    Адреса сайту

    4. Можливість просування своїх продуктів лише для цільової аудиторії

    Таргетинг - одна з основних переваг будь-якого цифрового маркетингового інструменту. З його допомогою можна виділити лише цільову групу користувачів, які побачать оголошення. За допомогою націлювання ви можете виділяти ЦА за такими параметрами: інтереси, тематика майданчиків, де буде демонструватися оголошення, географічне розташування користувачів, стать, вік та інші демографічні ознаки, належність до певних соціальних груп та ін.

    5. Легко виміряти ефективність

    Ви можете відстежувати весь ланцюжок взаємодії зі споживачем від першого прояву інтересу до продукту і до покупки. Тому рекламу часто використовують як інструмент для збору даних про цільову аудиторію та ефективність маркетингу на сайті. Грунтуючись на поведінкових даних, ви можете тестувати різні варіанти УТП, змінювати інтерфейс користувача для максимальної конверсії, коригувати контент посадкових сторінок ресурсу.

    організація та запуск рекламної кампанії в інтернеті

    Етапи запуску рекламної кампанії в Інтернеті

    Етап 1. Визначення цільової аудиторії

    Слід максимально докладно вивчити основні сегменти користувачів, на яких буде орієнтована реклама. Це необхідно для коректного настроювання рекламних показів, а також під час створення самих оголошень.

    Фахівці збирають дані про вашу аудиторію, сегментують її та створюють споживчі портрети – докладні описи різних сегментів користувачів, де враховуються: стать та вік, регіон проживання, інтереси користувачів.

    Саме споживчий портрет є основним джерелом інформації при подальшій підготовці та налаштуванні кампанії.

    Етап 2. Розробка стратегії просування

    Наступний етап створення кампанії – встановлення цілей та вибір інструментів. Важливо визначити, яке основне завдання виконує оголошення: привернення уваги до товару, підвищення впізнаваності, повернення клієнтів, розширення охоплення, підвищення продажів чи заявок.

    Після цього фахівці підбирають оптимальні майданчики для розміщень і приступають до створення оголошень, орієнтовані різні групи користувачів.

    Етап 3. Запуск рекламної кампанії

    Під час запуску фахівці налаштовують параметри показів, задають бюджет кампанії, відсіюють нецільові розміщення, а також підключають системи відстеження KPI – ключових показників ефективності. Під час налаштування кампанії можна коригувати для підвищення результативності кампанії.

    основні види інтернет-реклами

    Основні види інтернет-реклами

    Перед вибором інструментів для просування дуже важливо розуміти основні переваги і недоліки кожного з них. Також варто пам'ятати, що вибирати рекламні інструменти варто не лише під вибрані бізнес-завдання, а й з урахуванням індивідуальних особливостей бізнесу.

    Наприклад, таргетована реклама з товарами інтернет-магазину одягу в соціальних мережах може дати значне зростання продажів при правильному налаштуванні. Але що буде, якщо спробувати таким же способом залучити покупців, для товарів з високим середнім чеком, яких користувач рідко потребує повсякденного життя, наприклад, гірничодобувне обладнання? Навіть якщо вам вдасться знайти власну ЦА і досягти максимально цільових показів, ви не зможете отримати конверсії, оскільки користувачі морально не готові спонтанно переходити і робити замовлення.

    Щоб допомогти вам уникнути невиправданих витрат, ми докладно розглянемо основні види реклами, які відрізняються методами взаємодії з користувачами, способом розміщення та ключовими завданнями, які допомагають вирішити.

    1. Контекстна реклама

    Це найпопулярніший формат контекстної реклами. Текстові оголошення демонструються рекламному блоці пошукової видачі серед результатів органічного пошуку. Такі блоки займають до п'яти перших позицій на сторінках видачі і стільки ж наприкінці. Але користувач може відрізнити їх від органіки, оскільки оголошення відзначаються позначкою реклама.

    Формат оплати тут – Pay Per Click (PPC): оплата відбувається за кожного користувача, який перейшов за оголошенням, а позиція надається залежно від розміру запропонованої ставки за принципом аукціону. Це означає, що у вартість розміщення на високих позиціях сильно впливає рівень конкуренції та його рекламний бюджет.

    Часто великі компанії спеціально намагаються монополізувати видачу штучно завищуючи ставки. Це робить канал нерентабельним, але допомагає зберегти лідируючі позиції у видачі, що суттєво впливає на імідж бренду.

    Пошукова реклама приваблива тим, що допомагає залучити найбільш залучену аудиторію. Користувачі вводять ключовий запит у рядок, після чого бачать релевантне оголошення. Клікабельність у контекстних оголошень у ТОП-5 видачі досить висока, а отриманий трафік конверсійності не поступається органічному пошуковому.

    На результативність пошукових рекламних кампаній впливає правильний вибір ключових слів і текст оголошень, які бачать користувачі на SERP. Контент сайту має бути максимально релевантним запитам, за якими переходять відвідувачі, інакше ви можете втратити бюджет марно через високий показник відмов.

    Пошукову рекламу застосовують для таких цілей:

    • залучити клієнтів, замовників, інвесторів чи співробітників на сайт;
    • підвищити продажі певних категорій товарів чи послуг;
    • зібрати дані про поведінкову активність користувачів на сайті.

    Часто контекстна реклама допомагає прискорити пошукове просування молодих сайтів залучаючи залучений трафік. Дані про поведінкові фактори сайту використовуються пошуковими системами як фактори ранжирування. Це означає, що залучаючи рекламний трафік, ви прискорюєте вихід сайту з «пісочниці», оскільки надаєте пошуковим системам актуальні дані для оцінки якості вашого контенту.

    Найпопулярніша пошукова система в країнах СНД: Google. Кожен із них надає інструменти для рекламодавців, що дозволяють залучати платний пошуковий трафік. Розглянемо докладніше кожен із них.

    Пошукова реклама в Google AdWords

    Google – найпопулярніша пошукова система у світі. Він більш універсальний і не підходить для просування лише у Китаї, де використовується власна пошукова система Baidu. На позиції об'яв впливає не тільки розмір ставки, але й релевантність сторінки, на яку веде посилання. Ви можете демонструвати оцінки користувачів, які переходили за оголошенням раніше, а також підвищувати клікабельність за допомогою блоків з додатковим текстом.

    ремаркетинг та ретаргетинг

    2. Ремаркетинг

    Цей вид реклами використовується для повернення користувачів, які вже переходили на ваш сайт раніше. Відмінність ремаркетингу від ретаргетингу в тому, що перший інструмент надає Google та оголошення демонструються на сайтах КМС (Контекстно-Медійної Мережі).

    Цей інструмент служить додатковим способом контакту із зацікавленою аудиторією, яке головне завдання – підвищення показника конверсії. Наприклад, якщо конверсія вашого сайту дорівнює 3%, то тільки 3 відвідувачі зі 100 роблять замовлення, а решта йде. Деякі з користувачів, що пішли, були готові зробити замовлення або покупку, тому ремаркетинг служить їм нагадуванням.

    Існує окремий вид ремаркетингу динамічний. Він дозволяє демонструвати кожному користувачеві індивідуальний формат оголошення, залежно від дій, які він зробив на сайті. Такі дії, а також типи об'яв під кожну з них ви задаєте самостійно. Це може бути:

    • певний час на сайті;
    • перегляд товарів чи послуг;
    • додавання товарів у кошик;
    • кліки за формами захоплення та ін.

    Динамічний ремаркетинг дозволяє вирішити одну з ключових проблем цього виду реклами - повторні покази оголошень не зацікавленим користувачам. Таким чином, ви можете уникнути зайвих витрат бюджету. Крім того, повторні покази часто негативно впливають на імідж бренду, оскільки згодом викликають у користувачів негатив.

    3. Банерна реклама

    Банери або медійні оголошення – один із перших форматів реклами в інтернеті. Їхнє основне завдання – привернути увагу користувачів та зацікавити. Пошукові системи пропонують власні рекламні мережі для показів банерної реклами. Також багато вебмайстрів і власників сайтів готові розміщувати рекламу за прямою домовленістю. Розглянемо докладніше кожен із цих форматів співробітництва.

    Основні переваги медійної реклами у КМС:

    • більший охоплення;
    • більше можливостей для націлення;
    • оплата за клік (PPC).

    Вам доступні тисячі сайтів, що входять до рекламних мереж, де ви можете задати покази за певними характеристиками користувачів. Крім того, ви сплачуєте за переходи на сайт.

    У прямого розміщення також є власні переваги. Насамперед – низька вартість. Ви платите відносно небагато за тисячу показів (CPM), а ефективність такого оголошення залежатиме від правильного вибору майданчика та контенту, який містить банер. Ці два методи не взаємовиключають один одного, тому ви можете використовувати їх для просування одночасно. Також при прямому розміщенні можна уникнути блокування банера браузером користувача.

    При створенні тексту медійних об'яв важливо коротко передати основні вигоди, які може отримати споживач, перейшовши на ваш сайт. Робиться це за допомогою УТП – унікальних торгових пропозицій (докладніше про їхнє складання ви можете прочитати тут ). Основне завдання зображення – привернути увагу, стимулювати прочитати напис.

    Популярність банерної реклами останніми роками значно знизилася. Основною причиною є рекламні блокувальники в браузерах, які приховують від користувача більшість медійних оголошень. Крім того, багато маркетологів помітили таке явище, як банерна сліпота. Через надлишок графічних оголошень інтернет-користувачі підсвідомо ігнорують їх, оскільки вважають, що вони не мають цінної інформації.

    реклама у google shopping

    4. Реклама у Google Shopping

    Для інтернет-магазинів Google пропонує додаткові рекламні інструменти Google Shopping. Цей вид реклами виник відносно недавно. Це блок із товарними оголошеннями, який демонструється у пошуковій видачі за комерційними запитами. Інтернет-користувач може переглянути кілька пропозицій, порівняти ціни різних інтернет-магазинів, не переходячи на кілька сайтів одночасно.

    Використовуючи цей інструмент, ви збільшуєте видимість сайту в пошуковій видачі, а також залучаєте додатковий цільовий трафік на сторінки з товарами.

    Щоб використовувати цей вид реклами, необхідно створити облікові записи в Google Merchant Center і Google Рекламі. Важливо уважно ознайомитися з правилами використання сервісу про наявність товарів, вимоги до сайту та ін. Особливу увагу варто приділити безпеці оформлення замовлень. Наприклад, усі сторінки, де збираються дані про користувачів, повинні бути захищені протоколом безпеки SSL.

    відеореклама на youtube

    5. Відеореклама на YouTube

    YouTube – один із найбільш перспективних майданчиків для розкручування бренду чи продукції. Справа в тому, що відео - найдієвіший формат реклами, оскільки викликає у користувачів найвищу залученість і для нього не властива банерна сліпота. Розміщувати рекламні ролики на даній платформі можна двома способами:

    • використовуючи інструменти для налаштування рекламних кампаній Google;
    • за допомогою прямої інтеграції реклами у ролики.

    У першому випадку ваш ролик показується користувачам до початку перегляду відео. Важливо, щоб така реклама викликала максимальний інтерес вже в перші кілька секунд перегляду, інакше користувач просто вимкне його, щойно з'явиться така можливість. Перевага даного методу в тому, що вам доступні можливості для націлювання, а охоплення залежить від параметрів показів.

    При прямій інтеграції рекламних вставок у ролики відеоблогерів та популярних каналів перегляди вашої реклами обмежені переглядами самого відео. Але цей формат викликає набагато менше відторгнення з боку глядачів, а також позитивно позначається на репутації бренду завдяки репутації лідера думок, чиє відео дивляться глядачі.

    Відеоформат найкраще підходить для репутаційних завдань, також за його допомогою ви можете презентувати нові товари та послуги. За допомогою прямих інтеграцій нативної реклами можна отримати і прямий продаж, але для цього необхідно ретельно вибирати тематику каналу та формат подачі матеріалу.

    таргетована реклама в соціальних мережах

    6. Таргетована реклама у соціальних мережах

    Таргетована реклама в соціальних мережах дозволяє як збільшувати охоплення ваших корпоративних облікових записів, залучаючи нових зацікавлених передплатників, так і отримувати переходи на сайт.

    У першому випадку ви забезпечуєте тривалу взаємодію з користувачами за допомогою публікацій. Цей метод найбільш ефективний для покращення іміджу компанії, а також підвищує споживчу довіру. Але для підтримки активності у соціальних мережах потрібно постійно створювати новий контент та утримувати інтерес передплатників.

    Якщо ваша мета – отримати переходи та конверсії на сайт, рекламні інструменти будуть також корисними. Найпопулярніші соцмережі Facebook та Instagram пропонують величезний вибір форматів для рекламодавця. А покази можна настроїти на максимально залучену аудиторію. Розглянемо докладніше кожен із майданчиків.

    Реклама у Instagram

    Ця платформа спочатку створювалася для обміну фотографіями між інтернет-користувачами. Тому тут переважає фото- та відеоконтент. Instagram вважається найшвидшим майданчиком, середній вік аудиторії в Україні 25-35 років, 58.3 з яких – жінки.

    Оголошення можуть розміщуватись у стрічці новин або в історії. При створенні рекламних оголошень для Інстраграм важливо зосередитися на яскравих візуальних образах, які привертатимуть увагу користувачів у стрічці. Не варто забувати і про відеоконтент.

    Реклама на Facebook

    Особливість Facebook - великий сегмент користувачів віком 35-45 років. Але найактивніший сегмент аудиторії – користувачі віком 18-25 років. Текстовий контент має досить високу залучення, що слід враховувати при створенні оголошень.

    У Facebook доступно більше форматів розміщення оголошень, оскільки ця платформа більше орієнтована на користувачів десктопних пристроїв. Крім стрічки новин, доступні розміщення в правій колонці (тільки в десктопній видачі), а також формати миттєвих статей і відео в потоці.

    7. Тизерна реклама в Інтернеті

    Тизери – це рекламні блоки на сайтах, які складаються із зображення та короткого інтригуючого напису, який спонукає користувачів перейти за посиланням. Даний формат недоступний у КМС, покази відбуваються на сайтах, що входять до тизерних мереж.

    Важливо розуміти, що цей формат не універсальний. Він найефективніший для товарів із відносно низьким чеком, а основний мотив, що спонукає покупця зробити замовлення – емоції. У сфері послуг та дорогих товарів такий формат практично не дає результату. Також тизери часто використовують деякі ресурси новин для залучення зацікавленої аудиторії на сайт.

    У тизерів щодо низька вартість розміщення, яка залежить від тематики сайту та його відвідуваності. Оплата зазвичай відбувається за тисячу показів, а клікабельність оголошення залежить від вибору тематики майданчика для розміщення, рекламованого продукту та оформлення оголошень.

    реклама в cpa-мережах

    8. Реклама у CPA-мережах

    Рекламні оголошення розміщуються на сайтах партнерських мереж у форматі банерів. Характерна особливість цього методу – оплата за дію. Таким чином рекламодавець отримує гарантію повернення вкладень, тому що оплата передбачається тільки в тому випадку, якщо користувач вчинив цільову дію, але й вартість буде набагато вищою за ціну за клік або перегляд.

    Рентабельність даного інструменту залежить від прибутку, отриманого із залученого клієнта. При фіксованій ставці на сайтах CPA-мережі важливо орієнтуватися на середній чек. Самі ресурси, що публікують рекламу, також зацікавлені у високому показнику конверсій, оскільки від цього залежить їхній прибуток.

    Ще один сценарій співпраці – реферальні виплати відсотка прибутку, отриманого із залученого клієнта. І тут оплата залежить від чека отриманого клієнта.

    9. Мобільна інтернет-реклама

    Дедалі більшу ефективність демонструють оголошення, орієнтовані на мобільну аудиторію. Головна перевага такого методу в тому, що з мобільного користувачі частіше заходять до мережі, що значно підвищує охоплення, а налаштування медійних оголошень під пристрої з невеликим екраном дозволяє збільшити ефективність реклами за рахунок зручнішого формату для користувача. Мобільна реклама містить декілька основних форматів.

    Контекстна реклама для мобільних користувачів – механізм роботи, як і можливості даного інструменту, нічим не поступається звичайній контекстній рекламі. Ви можете орієнтувати покази розташування користувачів, соціальним і демографічним ознаками, часу і т. д. Є можливість забезпечити персональну рекламну видачу для різних сегментів ЦА.

    Реклама у мобільних додатках. Такий спосіб показу об'яв підходить не всім рекламодавцям. Ефективність, як і тизерної рекламі, залежить від готовності користувача зробити цільову дію. До того ж покази відбуваються в самому додатку і щоб зробити цільову дію, його необхідно згорнути або закрити. Тому отримати миттєву віддачу за допомогою цього методу досить складно. Він найбільше підходить для репутаційних завдань: підвищення впізнаваності, охоплення, довіри споживачів.

    Для зручнішої роботи з мобільними форматами реклами Google створили програму AdMob, яка включає найпопулярніші програми для Android і за принципом роботи нагадує контекстно-медійну мережу для мобільних додатків.

    10. Геоконтекстна інтернет-реклама

    Даний вид реклами розрахований на покази для користувачів, які знаходяться у певному регіоні, місті, районі або навіть на вулиці. Це ефективний метод залучення клієнтів до закладів, які надають послуги чи товари в межах одного регіону. Наприклад, кафе, піцерії, офлайн-магазини, автомайстерні та ін.

    Після того, як користувач, розташований неподалік вас, вводить у пошуковий рядок запит, пов'язаний з вашою діяльністю, серед результатів видачі він бачить додатковий блок з рекламою вашого закладу. Це дозволяє значно підвищити видимість вашого сайту у пошуку та залучити додаткові переходи цільових відвідувачів.

    11. Вірусна реклама в інтернеті

    Вірусну рекламу в інтернеті розповсюджують користувачі. Це рекламний контент, який має розважальний характер, що спонукає користувачів ділитися ним із друзями чи колегами. Цей вид вважається найбільш складним у реалізації, оскільки практично неможливо передбачити, чи стане контент популярним.

    Досить часто вірусний ефект виникає випадково. Найчастіше це актуальні, корисні чи смішні матеріали, які можуть містити винятково нативну рекламу. Щоб досягти такого ефекту, необхідно постійно відстежувати тренди, що набирають популярність, обговорювані теми і жарти, які цікаві вашій ЦА.

    email-розсилка

    12. Email-розсилка

    Основна мета розсилки – утримання клієнтів. З її допомогою ви не зможете залучити унікальні переходи та нових клієнтів, оскільки листи бачать лише ті, хто залишив контактні дані у вас на сайті. Але грамотно збудований email-маркетинг забезпечує повторні покупки, за досить низьких витрат на маркетинг. Також цей інструмент дозволяє сформувати постійну аудиторію, яка лояльно ставиться до вашого бренду.

    Існує й інший варіант використання розсилки. Власники сайтів купують бази адрес, після чого надсилають на них листи з УТП, які, ймовірно, мають конвертувати клієнтів. Це досить сумнівний інструмент, оскільки більшість листів не доходять до адресата через спам-фільтри. Також спамова розсилка негативно позначається на репутації бренду.

    13. Спливаючі (pop-up) вікна

    Цей інструмент має неоднозначну репутацію серед маркетологів. З одного боку, за його допомогою ви можете підвищити конверсію на сайті, утримати відвідувачів або залучити додаткові переходи на посадкові сторінки, з іншого ж – поп-апи часто викликають негатив у користувачів, оскільки заважають переглядати контент сайту або програми.

    Спливаючі вікна демонструють відвідувачам лід-магніти – пропозицію знижки, пробну версію товару, корисний матеріал тощо. Натомість вони повинні залишити контактні дані.

    Щоб спливаючі вікна працювали ефективно, їх не можна використовувати надто часто. Бажано, щоб користувач бачив на сторінці не більше двох вікон. Перше відкривається після закінчення певного часу, проведеного на сайті: 15, 20, 30 хвилин тощо або після здійснення певної дії. Для кожного ресурсу та виду сторінок оптимальний час підбирається індивідуально, шляхом тестування.

    Друге спливаюче вікно демонструється в той момент, коли відвідувач планує залишити сайт і переводить курсор у верхню частину екрана, щоб закрити вкладку. Його також називають ловцем лідів, оскільки він дозволяє конвертувати частину відвідувачів у момент відходу.

    14. Реферальна програма

    Реферальний маркетинг – це реклама товарів чи послуг, яку поширюють відвідувачі, але на відміну вірусного маркетингу, вони отримують вигоду:

    • реферальні виплати;
    • бонуси;
    • знижки;
    • подарунки.

    Щоб підвищити результативність, бонуси пропонують не лише за залучених клієнтів, а й самим клієнтам, які залучені за реферальною програмою. Подібну стратегію розкручування використовують у тих нішах, де можна побудувати довгострокові відносини з клієнтом. Наприклад, інтернет-магазини, банки, онлайн-сервіси, провайдери, оператори та ін.

    Цей спосіб реклами один з найбільш ефективних, тому що користувачі отримують позитивні рекомендації про вас від своїх знайомих, що значно збільшує довіру до бренду. Крім того, витрати на реферальний маркетинг гарантовано окупаються, оскільки ви платите саме за залучених клієнтів.

    Щоб запустити реферальну програму, важливо забезпечити максимум каналів взаємодії із клієнтом:

    • повідомлення на сайті;
    • спілкування з менеджером чи онлайн-консультантом;
    • розсилання;
    • месенджери;
    • SMS-повідомлення.

    Крім того, необхідно підібрати цікаву для клієнта пропозицію, яка стимулюватиме її розповсюджувати рекламу.

    15. браузерні push-сповіщення

    Push-повідомлення демонструються користувачеві в браузері після того, як він підтвердив згоду на відправку. Від вікон pop-up вони відрізняються тим, що такі повідомлення видно незалежно від того, на якому сайті зараз користувач, вони доступні для перегляду відразу після відкриття браузера.

    Спочатку push-сповіщення використовувалися в мобільних додатках, а їхньою метою було виключно інформування про зміни в роботі програмного продукту: оновлення, зміни умов користування, виведення повідомлень та ін. до маркетологів.

    Для налаштування push-повідомлень існує безліч сервісів: Sendpulse, Letreach, Pushcrew та ін Вартість буде залежати від розміру бази користувачів, на яких розрахована відправка та додаткових можливостей, які надає сервіс, наприклад A/B-тести.

    Основний недолік даного виду реклами в тому, що за його допомогою ви можете працювати тільки з користувачами, які вже побували на сайті та дали дозвіл на надсилання повідомлень. Тому push-формат найкраще підходить для прогріву аудиторії та конвертації в ліди.

    пошукове просування seo

    16. Пошукове просування сайту

    Пошукове просування також можна зарахувати до інтернет-реклами, оскільки завдання цього інструменту – залучати зацікавлену аудиторію на сайт. SEO – найбільш масштабне джерело трафіку в інтернет-маркетингу, він призводить до середньостатистичного багатосторінкового інтернет-ресурсу не менше половини всіх відвідувачів.

    За допомогою SEO ваш сайт отримує відвідувачів із органічної пошукової видачі. Це відбувається так: користувачі вводять запит до Google, і чим ближче ваш сайт до першої позиції в результатах видачі, тим більше відвідувачів він отримає. Без робіт із внутрішньої та зовнішньої оптимізації сайт також може потрапити на першу сторінку пошукової видачі, але кількість таких сторінок буде набагато нижчою, а піднятися на перші позиції можливо лише в умовах із дуже низькою конкуренцією.

    Розробимо стратегію ведення Вашого бізнесу з максимальною ефективністю

    Адреса сайту

    SEO є довгостроковим джерелом трафіку. На відміну від контекстної реклами, ви не пошукові системи за переходи, конверсії або продажу. Крім того, позиції зберігаються довгий час навіть після повного припинення робіт із внутрішньої оптимізації.

    Якщо коротко, працює комплексне просування сайту так: спочатку фахівці розширюють кількість запитів, за якими сайт бере участь у пошуку, після чого працюють над підвищенням позицій кожної сторінки ресурсу. Це дозволяє отримати максимум цільових переходів на веб-сайт.

    З основних переваг пошукового просування варто виділити:

    1. Масштабність – дозволяє отримати найбільше відвідувачів;
    2. Довгостроковий результат – після оптимізації показник трафіку залишається стабільним.
    3. Високу окупність - основні витрати на оптимізацію потрібні в перші місяці просування, коли фахівці проводять масштабні внутрішні доопрацювання сайту, далі ви платите тільки за регулярні роботи з нарощування посилань та створення контенту, що дозволяє поступово збільшувати позиції;
    SEO-Кейс: Збільшення трафіку з пошуку у 3 рази за 5 місяців на сайті

    Головний недолік SEO у тому, що для нього потрібен час. Щоб підвищити сайт у ранжируванні, потрібні місяці робіт. Тому не варто розглядати його як швидкий спосіб підвищити відвідуваність. Найкраще використовувати пошукове просування в комплексі з іншими рекламними інструментами, як контекст, реклама, що таргетує та ін.

    плюси та мінуси інтернет-реклами

    Висновки

    Чи варто використати інтернет-рекламу для розкручування власного підприємства? Однозначно. Але щоб вона працювала ефективно, ми рекомендуємо найняти спеціалістів для її запуску. Насамперед це допоможе заощадити час на освоєння інструментів та їх налаштування. Крім того, так можна досягти максимальної результативності.

    Існує кілька основних правил для ефективної роботи інтернет-маркетингу:

    1. Підбирайте інструмент залежно від поставлених завдань. Якщо ваша мета – швидко залучити додатковий продаж у сезон знижок або аудиторію для івента, використовуйте пошукову або таргетовану рекламу. Якщо потрібно сформувати постійну клієнтську базу, потрібний email-маркетинг та інші інструменти для довгострокової комунікації. Якщо ви хочете покращити імідж компанії, то потрібна розкрутка публічного облікового запису в соцмережах.
    2. Знайте свою ЦА. Без персоналізації неможливо запустити результативну рекламу. Будь-які рекламні оголошення, контент на сайті або пости в соцмережах необхідно створювати з урахуванням особливостей вашої аудиторії.
    3. Тестуйте та оптимізуйте. Передбачити результат рекламної кампанії дуже складно. Єдиний спосіб забезпечити її максимальну результативність – постійний аналіз результатів та роботи над покращенням комунікації з ЦА. Сюди відносяться A/B-тести оголошень, налаштування показів, коригування ставок та ін.

    Важливо пам'ятати, що методи залучення клієнтів до інтернету постійно змінюються, як і переваги вашої ЦА. Тому слід завжди відстежувати актуальні тренди, шукати та тестувати нові методи розвитку бізнесу у мережі.

    Часто задавані питання

    Що таке інтернет реклама?

    Це комплекс маркетингових інструментів, що використовуються з метою поширення інформації про свою компанію, пропоновані товари та послуги в Мережі. До нього активно звертаються для підвищення впізнаваності бренду та збільшення продажів.

    Які види реклами найефективніший?

    Найпопулярнішим видом є контекстна реклама. Вона приваблива тим, що допомагає налагодити взаємодію із зацікавленими споживачами, і оплата здійснюється за результат – за клік. Якщо потрібне швидке залучення клієнтів, наприклад, під час знижок, ефективна реклама, що таргетує.

    Скільки коштує розміщення реклами в Інтернеті?

    На формування ціни впливає вибір формату оплати: перегляд, клік, конверсію чи продаж. Для досягнення ефекту на контекстну рекламу варто виділити щонайменше $200–300. При просуванні у соціальних мережах за допомогою таргетованої реклами можна досягти результативності і з меншим бюджетом.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом