Поділіться
Зміст

    Зараз інтернетом користується понад 5,2 мільярда людей. І кількість активних користувачів неухильно зростає з кожним днем. Саме тому компанії прагнуть зміцнити свої позиції у Світовій мережі. Для цього вони розробляють стратегії онлайн просування, спираючись на цифрові канали розповсюдження рекламних повідомлень. Ми розповімо про те, якими стали інструменти інтернет-маркетингу сьогодні, як ними краще скористатися. Крім того, поділимося своїм досвідом покращення позицій брендів.

    Що таке internet marketing

    Що таке internet marketing

    Інтернет маркетинг – це загальний термін, що охоплює широкий спектр стратегій, спрямованих на просування компанії та її продукції за допомогою онлайн-інструментів. Головними цілями є залучення потенційних клієнтів, збільшення трафіку на сайт та зростання продажів.

    До активного розвитку каналів інтернет-маркетингу витрати на просування товарів чи послуг на ринку часто були непомірно високі, важко піддавалися виміру. Наприклад, було досить проблематично визначити рівень упізнаваності бренду за допомогою фокус-груп споживачів. Сьогодні практично кожна компанія може розвивати свій онлайн-бізнес, оптимізувати його, прогнозувати ефективність кампаній та розраховувати рентабельність інвестицій.

    Розбираючись, що таке інтернет-маркетинг, важливо розуміти, що він постійно розвивається. Якщо ще кілька років тому в його арсеналі були просування сайтів, поштові розсилки та інтернет-реклама, то сьогодні розкрутку бізнесу в інтернеті неможливо уявити без відео, блогів, таргетингу в соцмережах та безлічі інших інструментів.

    Переваги інтернет-маркетингу

    Переваги інтернет-маркетингу

    На відміну від офлайнових каналів просування, інтернет маркетинг відкриває виняткові можливості, що дозволяють точно оцінити вплив будь-якого інструменту, проаналізувати, як відвідувачі взаємодіють із сайтом або цільовою сторінкою, зробити висновок про те, як краще налагодити взаємодію з потенційними клієнтами. Про те, як вимірюється ефективність інтернет-маркетингу, ми вже розповідали.

    Аналітика для вебресурсів та мобільних додатків допомагає визначити, які канали є найрентабельнішими, які групи користувачів демонструють активність та лояльність до бренду.

    Основні переваги інтернет-маркетингу:

    • цілодобова робота онлайн-бізнесу. Якщо всі процеси будуть автоматизовані, то клієнт зможе розмістити замовлення будь-якої години дня, підприємцю не потрібно буде турбуватися про наднормові виплати своїм співробітникам;
    • індивідуальний підхід реклами. З'являється можливість робити пропозиції, що точно відображають інтереси потенційних клієнтів;
    • перспектива налагодити довгострокову взаємодію з покупцями. За допомогою різних прийомів (ремаркетинг, email-розсилки) можна утримувати увагу своїх клієнтів.

    Задіяти Інтернет-маркетинг для просування Вашого сайту

    Адреса сайту

    Крім того, технології інтернет маркетингу мають потенціал для просування в окремих регіонах, що дозволяють знизити собівартість продукції в цілому за рахунок зменшення витрат на офлайн-продаж.

    У чому різниця між digital-маркетингом та інтернет-маркетингом

    У чому різниця між digital-маркетингом та інтернет-маркетингом

    Хоча ці поняття мають деякі подібності, є ключові відмінності, які необхідно враховувати у побудові маркетингової стратегії.

    Digital-маркетинг — це загальний термін, який включає все, що вимагає використання електронних пристроїв, у тому числі й інтернет-маркетинг (його ще називають онлайн-маркетинг). Ринок цифрового маркетингу загалом зростає разом із домінуванням цифрових платформ у ХХІ столітті, замінюючи традиційний підхід.

    Основні відмінності між послугами digital- та онлайн-маркетингу полягають у технічних характеристиках. Термін digital-маркетинг використовується для стратегій, у яких для просування товарів та послуг задіяні цифрові формати (наприклад, телевізійна реклама). Це означає, що просування таким чином не обмежується лише інтернетом. Докладніше про особливості digital-маркетингу читайте у нашій іншій статті.

    Інтернет маркетинг знаходиться в рамках digital-маркетингу та передбачає присутність в інтернеті. Послуги онлайн-маркетингу використовують цифрові канали, що надаються виключно у мережі. Щоб донести своє повідомлення до цільової аудиторії, потрібно зосередитись, наприклад, на використанні реклами в соціальних мережах або на просуванні сайту в інтернеті.

    Види та інструменти інтернет маркетингу

    Види та інструменти інтернет маркетингу

    Використовуючи переваги цього каналу просування, цілком реально створити комплексну стратегію просування в інтернеті, відкоригувати існуючі цілі, підвищити рентабельність інвестицій. Розглянемо детальніше сучасний вебмаркетинг, уточнимо, які інструменти доступні для використання.

    Контент-маркетинг

    Стратегія контент-маркетингу фокусується на обміні цінними та актуальними знаннями з аудиторією. За допомогою якісного та сучасного контенту можна привернути увагу до свого бренду та компанії в цілому.

    Сьогодні інформація може бути представлена у різних формах:

    • тексти-повідомлення у блозі;
    • відео;
    • аудіоподкасти;
    • інфографіка.

    Важливо пам'ятати, що контент-маркетинг — це чудовий інструмент для всіх, хто прагне стабільності, намагається розвинути свій бізнес. Щоб цей канал дав найкращі результати, матеріали мають бути високоякісними, тобто:

    • легкими для сприйняття. Тут працює правило: про складні речі потрібно намагатися розповісти просто, приблизно так, щоб зрозумів 12-річний підліток;
    • експертними. Важливо знати, які питання турбують аудиторію, пропонувати їй вичерпні відповіді;
    • унікальними. Сформуйте та підтримуйте свій власний стиль. Оригінальний tone of voice допоможе виділитися серед конкурентів та знайти своїх шанувальників;
    • цікавими, які дають читачам певний досвід.

    Звичайно, треба потурбуватися про свою репутацію та пам'ятати про грамотність. Тільки тоді інтернет-маркетинг буде успішним.

    Контент-маркетинг

    Пошукова оптимізація

    Пошукова оптимізація (SEO) — це процес оптимізації сайту, щоб він займав вищу позицію в результатах пошуку. Стратегія допомагає ресурсу з'явитися на перших сторінках пошукових систем. Саме тоді можна досягти якісного трафіку на свій сайт.

    Що може покращити показники вебсайту? Наша компанія, як експерт у цій галузі, рекомендує звернути увагу на такі особливості сучасного SEO-маркетингу:

    • індексація контенту. Важливо, щоб пошукові системи чітко «читали» зміст сайту, щоб на сторінках були додані тексти до зображень та текстові розшифровки для відео- та аудіоконтенту;
    • внутрішнє налаштування вебресурсу. Важливо, щоб пошукові системи могли просканувати структуру сайту. Крім того, SEO-фахівцеві потрібно налаштувати перелінкування, сформувати правильні URL та оновити карту сайту, щоб зробити її більш доступною для пошукових роботів;
    • ключові запити. Правильне використання ключових слів у тексті та заголовках є одним із основних будівельних блоків SEO. Не рекомендується набивати свій контент якомога більшою кількістю ключів. Написання високоякісного тексту, в якому основні ключові слова використовують у заголовках і кілька разів у вмісті сторінки, доступної для сканування, тепер вважається найкращою практикою, що підвищує рейтинг сторінки в результатах пошуку.

    При цьому важливо розуміти, що є те, що ускладнює SEO. Це алгоритми, які регулярно оновлюються. Вибираючи пошукову оптимізацію як основний інструмент просування, варто завжди тримати руку на пульсі всіх змін пошукової системи. Використання сучасних підходів зробить маркетинг в інтернеті для вашої компанії успішним.

    Пошукова оптимізація

    Контекстна та медійна реклама

    Реклама в інтернеті зазвичай включає платні пошукові та медійні оголошення. Найчастіше цей інструмент працює на основі оплати кліків (компанії будуть платити за рекламу лише тоді, коли користувачі натискають на неї).

    Серед головних переваг РРС-реклами називають:

    • ненав'язливість. У порівнянні з рекламними банерами та прямим продажем, контекстні та медійні оголошення люди сприймають спокійніше;
    • економічність. Плата береться лише за результат, тому компанія може сама регулювати розмір суми, яку вона готова витратити на платне просування;
    • адаптивність. У налаштуваннях рекламної кампанії можна вибрати регіон просування, аудиторію, соціально-демографічні характеристики, інтереси та ін.

    Показ рекламних оголошень на першому місці у пошуковій видачі, у правій частині сторінки результатів, під час перегляду сторінок сайтів-партнерів Google, перед відео на YouTube та в мобільних програмах відкриває найширші можливості для підвищення впізнаваності бренду.

    Контекстна та медійна реклама

    Інтернет маркетинг використовує переваги реклами з оплатою за клік (PPC) як однією з найкращих стратегій швидкого залучення трафіку на сайт за низькою ціною. За допомогою контекстної реклами можна легко зайняти високі позиції у результатах пошуку. Але при цьому важливо бути готовим до того, що при скасуванні фінансування трафік одразу знижується.

    Маркетинг у соціальних мережах

    Онлайн маркетинг – це насамперед обмін інформацією зі своїми клієнтами. У цьому чудово допомагають соціальні мережі. Просування на цих платформах виходить далеко за межі простого створення постів та відповідей на коментарі. Щоб вплив на аудиторію був ефективним, дії мають бути скоординованими, послідовними.

    Маркетинг у соціальних мережах дозволяє бізнесу справити позитивне враження на користувачів, налагодити з ними довірчі стосунки. Коли компанії інтерактивні, діляться новим контентом, коментують, вступають у діалог у соціальних мережах, це «олюднює» бренд. Люди вважають за краще мати справу з іншими людьми, а не з «безликими» компаніями. Практика показує, що година, витрачена на розвиток відносин зі споживачами, окупається через продаж.

    Маркетинг у соціальних мережах

    Найважливішою частиною SMM просування є аналітика. Маркетологи в соціальних мережах аналізують ефективність повідомлень та створюють стратегії на основі цих даних. Експертні поради щодо SMM-маркетингу від наших фахівців будуть вам корисні.

    Партнерський маркетинг

    Рік за роком ми спостерігаємо, як дедалі більше компаній налагоджують взаємини, запускають партнерські програми для розвитку бізнесу. Є кілька причин, з яких багато хто вважає партнерський маркетинг ефективним інструментом:

    • по-перше, це спосіб вийти на новий ринок, залучити користувачів без витрат за рекламу;
    • по-друге, це один із найрентабельніших маркетингових каналів. Найчастіше партнери, які допомагають просувати бренд, є галузевими експертами, які використовують продукти. Таким чином, вони наводять високоякісний трафік, що сприяє підвищенню коефіцієнта конверсії;
    • по-третє, партнери — відмінне джерело для збільшення присутності бренду на різних платформах, оскільки вони створюють різний контент (тексти, відео, подкасти та багато іншого).

    Все це пояснює популярність партнерського маркетингу.

    Партнерський маркетинг

    Управління репутацією SERM

    SERM – це один із інструментів просування, орієнтований на створення позитивної репутації бренду, компанії чи окремої людини в інтернеті. Стан репутації безпосередньо впливає на онлайн-бізнес, потенційних клієнтів та продажу. Метод SERM включає:

    • управління відгуками. Буває, що користувачі залишають негативні відгуки про все. Не всі вміють помічати та цінувати хороше у товарах чи послугах. Варто показати людям найкращі сторони особистості, бренду, бізнесу;
    • створення позитивних публікацій на авторитетних ресурсах (новинні портали, галузеві форуми, тематичні майданчики).

    Репутація – це не лише честь чи престиж. Чим вище рівень репутації, тим більший прибуток. Високий рейтинг, позитивні рекомендації та задоволені клієнти – основа довіри до компанії. Тоді ціль інтернет маркетингу буде досягнуто швидше.

    Управління репутацією SERM

    Email-маркетинг

    Цей інструмент дозволяє спілкуватися віч-на-віч із потенційними клієнтами. Хоча поширена думка про те, що поштові розсилки вже не такі популярні, проте вони ще можуть послужити добру службу компанії. Використовувати email-маркетинг краще, коли:

    • на сайті опубліковано новий контент. Можна підштовхнути аудиторію до взаємодії з брендом;
    • користувачі з якихось причин відмовилися від кошиків із продуктами. Можна нагадати про вибрані товари. Імовірність того, що люди зроблять покупки, зростає;
    • наближається день народження. Знижки та купони, що розсилаються індивідуально, відмінно підходять, щоб аудиторія конвертувалася.

    Сьогодні можна скористатися розширеними можливостями таргетингу, персоналізації. Вийде зробити своє звернення до людини індивідуальним.

    Email-маркетинг

    Усіми цими напрямками онлайн просування займаються фахівці. Ми вже розповідали про те, хто такий інтернет-маркетолог, які у нього завдання.

    Кейс просування магазину меблів DYBOK

    Як бачите, інтернет-маркетинг має широкий спектр можливостей. Тому у фахівця-початківця часто опускаються руки після перших і не особливо вдалих спроб збільшити присутність своєї компанії у мережі. Що потрібно зробити, щоби зусилля не зникли даремно? На що звернути увагу перш за все? Що особливо актуальне у 2022 році? Грунтуючись на своєму досвіді, експерти Elit-Web пропонують вам такі рекомендації щодо вебмаркетингу:

    1. Надавайте індивідуальний контент. У цьому напрямі важливим є все: власний стиль, вивчення своєї аудиторії, особливості платформи. Це може здатися складним, але результат не забариться.
    2. Використовуйте автоматизацію. Сьогодні розроблено безліч сервісів, які допомагають фахівцеві спростити рутинну роботу, заощадити час і в результаті масштабувати бізнес.
    3. Зробіть сайт сучасним та зручним. У 2022 році користувач вже не затримається на платформі із застарілим дизайном або нелогічними переходами між сторінками. В умовах величезної конкуренції та регулярних оновлень пошукових алгоритмів Google це стало особливо важливим.
    4. Вбудовуйте відео. Цей формат викликає більший емоційний відгук, ніж текстовий, утримує користувача на сайті. Якщо зняти різні за тематикою ролики, то підвищити залученість та лояльність цілком реально.
    5. Не забувайте про ремаркетинг. Намагаючись збільшити охоплення, не втрачайте уваги вже існуючих клієнтів, адже вони підтвердили свою лояльність до покупок. Запропонуйте доповнення, знижки.

    Використовуйте ці поради під час складання власної стратегії. Якщо виникнуть труднощі, звертайтесь за консультаціями до нашої агенції.

    FAQ

    Що таке інтернет-маркетинг?

    Це система заходів, спрямована на збільшення присутності компанії у Світовій мережі. Головні цілі таких дій — організувати продаж товарів та послуг в інтернеті та покращити впізнаваність бренду. При цьому використовуються тільки онлайн-канали взаємодії зі споживачами, оригінальні стратегії та спеціальні сервіси для збирання аналітики, налаштування таргетингу.

    З чого розпочати вивчення інтернет-маркетингу?

    Самостійно освоїти маркетингові основи в інтернеті цілком реально. Сьогодні найбільш цінується практичний досвід, яким діляться експерти з вебпросування у своїх блогах, які навчають у відео, на онлайн-курсах та вебінарах.

    Із чого складається інтернет-маркетинг?

    Основними інструментами онлайн-просування називають пошукову оптимізацію, маркетинг у соцмережах, контекстну та інші види РРС-реклами, контент-маркетинг, email-розсилання. Ці та інші види інтернет-маркетингу допомагають домогтися залучення з боку клієнтів та дають можливість оперативно реагувати на зміни на ринку.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом