Поділіться
Зміст

    У цій статті ми хочемо розглянути пошукове просування як окремий маркетинговий інструмент, який дозволяє залучати потенційних клієнтів до бізнесу з інтернету.

    Важливо розуміти, що SEO-маркетинг – це не якийсь різновид пошукової оптимізації. Це підхід до розвитку підприємства, що використовує інструменти пошукового просування , і не тільки.

    Поняття та цілі пошукового маркетингу

    Пошуковий маркетинг – це насамперед залучення клієнтів чи цільових користувачів із пошукових систем. Його завдання – використовувати пошукові системи для досягнення бізнес-цілей, а саме:

    • залучати клієнтів, співробітників чи партнерів;
    • покращувати репутацію компанії серед результатів пошуку (SERM);
    • підвищити кількість замовлень на певних товарів чи послуг;
    • підвищити довіру цільової аудиторії;
    • забезпечити максимальне охоплення бренду;

    Джерелами трафіку при цьому може виступати не тільки органічна видача, а й інші сервіси пошукових систем, як Google My Business, а роботи ведуться як на самому сайті, так і на інших ресурсах, де може бути згадана ваша компанія.

    Методи пошукового маркетингу

    Пошуковий маркетинг використовує такі інструменти:

    • внутрішня пошукова оптимізація;
    • зовнішня оптимізація ресурсу;
    • SERM – робота із репутацією компанії в інтернеті;

    Внутрішня оптимізація має не тільки підвищувати видимість у пошуку. Фахівці також проводять такі роботи:

    • підвищують показник конверсії;
    • працюють над зручністю;
    • відсівають не цільовий трафік;
    • розширюють та налаштовують функціонал ресурсу.

    Таким чином, сайт не тільки збільшує відвідуваність, а починає працювати з відвідувачами набагато ефективніше.

    Задіяти SEO-маркетинг для просування Вашого сайту в ТОП!

    Адреса сайту

    Зовнішня оптимізація у пошуковому маркетингу виступає не лише способом підвищити позиції сайту. За її допомогою ресурс також отримує цільовий трафік із сайтів, де були опубліковані посилання. Щоб досягти цього фахівці складають список відвідуваних майданчиків, які пов'язані з тематично просунутою компанією, аналізують їх відвідувачів і виділяють ті, де найвищий відсоток цільової аудиторії клієнта. Після цього готують контент, який може зацікавити цільову аудиторію та домовляються про публікацію.

    Читайте також

    Digital-маркетинг – що це

    SERM включає розміщення інформації про компанію на сайти, які можуть зацікавити ваших потенційних клієнтів, налаштування облікових записів компанії та роботу з відгуками. Таким чином ви впливаєте на репутацію компанії та споживчу лояльність у всій пошуковій видачі.

    Особливості SEO-маркетингу

    SEO-оптимізація в інтернет-маркетингу є одним із найбільш ефективних інструментів для розвитку ресурсу з наступних причин:

    1. Він універсальний. Підходить для просування практично всіх типів підприємств та тематик.
    2. Дозволяє настроїти постійний потік цільових інтернет-користувачів на сайт. Прогрес, якого вдається досягти шляхом оптимізації, нікуди не зникає, а тому сайт продовжить отримувати трафік з пошуку.
    3. Є наймасштабнішим джерелом трафіку, доступним в інтернеті. З пошуку приходить щонайменше половина всіх відвідувачів на сайт.
    4. Пошуковий трафік безкоштовний. Вам не потрібно платити за кліки або переходи зі сторінки пошукової видачі (SERP).
    5. Приваблює зацікавлених відвідувачів. Інтернет-користувачі, які приходять на сайт із пошуку, шукають вас, ваші послуги, товари чи інформацію у пошуковій системі самостійно. Такі відвідувачі краще конвертуються в ліди чи продажі.

    Але варто пам'ятати, що SEO-маркетинг – це не вирішення всіх проблем. Як і кожен маркетинговий інструмент, він володіє власними недоліками та складностями у застосуванні:

    1. Велика трудомісткість. Щоб провести якісну оптимізацію ресурсу, потрібна ціла команда фахівців і не один місяць робіт. Крім того, необхідно постійно актуалізувати дані на сайті та нарощувати вагу посилань, щоб позиції продовжували зростати.
    2. Терміни. Пошуковим системам необхідно безперервно відслідковувати зміни мільйонів сайтів, які у них зареєстровані. Через це будь-які доопрацювання та зміни вашого сайту позитивно позначаться на його видимості далеко не відразу, може пройти кілька місяців, перш ніж пошуковий робот проіндексує їх. Тому не варто чекати на миттєві результати, цей інструмент для довгострокового розвитку підприємства.
    3. Постійна боротьба із конкурентами за позиції. Прогрес, отриманий з допомогою просування, не втрачається сам собою. Але якщо сайти, з якими ви конкуруєте за місця у пошуку за одним і тим же запитами, не припиняють робіт з оптимізації, рано чи пізно вас почнуть витісняти з перших позицій. Тому слід регулярно додавати новий контент і збільшувати вагу посилань, щоб зберігати високий показник трафіку.

    Фронт робіт з пошукового маркетингу формується з урахуванням глобальної маркетингової стратегії компанії.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом