0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Вартість реклами в Інтернеті

10 березня 2021
3217
3
Поділіться
Зміст

    Скільки коштує реклама в інтернеті? — це питання ставив практично кожен, хто роздумував над онлайн просуванням своїх товарів чи послуг. Здавалося б, його чітко сформульовано, але на 100% точну відповідь не дасть ніхто. Ціни на рекламу в інтернеті коливаються в залежності від величезної кількості факторів: тип інструменту, майданчик розміщення оголошень, специфіка товару, рівень конкуренції та багато іншого. Жоден добрий фахівець не назве вам з порога точну вартість, але зорієнтуватися у зразкових витратах – це реально.

    У цій статті ми спробуємо розглянути максимально докладно особливості реклами в інтернеті та формування цін на неї. Це дозволить власникам бізнесу зрозуміти, на що і як витрачаються їхні гроші, а маркетологам знизити ризики, обґрунтувати замовнику ціну та полегшити складання звітів за бюджетами.

    що являє собою реклама в інтернеті

    Що являє собою реклама в інтернеті

    Це метод рекламування продукту із використанням онлайн-інструментів. Реклама в інтернеті здатна дати набагато більшу віддачу, порівняно з класичною «зовнішкою». Все тому, що:

    • результат прогнозований. Реклама в мережі залишається чи не єдиним видом, де результати рекламної кампанії (РК) можна визначити ще до її запуску;
    • доступна оптимізація РК як реального часу. Настоянка реклами проста, тому розмістити та впровадити у неї зміни простіше простого. При цьому оптимізація пройде безболісно (тобто жодних простоїв у роботі рекламної кампанії);
    • бюджет діє ефективно. Під кожну мету реклами є вибір найкращої стратегії. Тим самим вдається витрачати гроші тільки на тих користувачів, які з ймовірністю стануть клієнтом або покупцем;
    • реклама точно потрапляє за цільовою аудиторією. В інтернеті доступна величезна кількість способів сегментувати ЦА: за статтю, віком, геопозицією тощо. Бюджет не витрачається на людей, які не зацікавлені в пропозиції.

    Важливим є і багатий вибір інструментів. Це контекстна та пошукова реклама (у Google), банерні оголошення, Google Shopping, відеохостинг YouTube, таргетована реклама в соціальних мережах, вірусна реклама та багато іншого. Кожен із інструментів має свої тонкощі налаштування та ведення, підходить більшою мірою для рекламування певних продуктів та ін.

    Ось чому варто спочатку детальніше вивчити інформацію про них, а потім робити вибір.

    Читайте також

    Реклама в інтернеті – основні види та особливості

    як формується вартість РК в інтернеті

    Як формується вартість РК в інтернеті

    А тепер перейдемо до найцікавішої частини. Як визначається вартість розміщення реклами в інтернеті? Ціна складатиметься з безлічі параметрів.

    Платформа

    Розцінки на рекламу в «Гуглі», «Інстаграмі» тощо можуть істотно відрізнятися. За спостереженнями рекламників, розміститися в Google Ads зазвичай дешевше, ніж інших майданчиках. Все тому, що налаштовувати рекламу через інструменти Гугла трохи складніше, і не всі хочуть розбиратися в тонкощах. Отже, конкуренція виявляється меншою (а це вагомий фактор формування ціни).

    Тип оголошення

    Реклама демонструється в пошуковій видачі у вигляді посилань, на сайтах-партнерах - у форматі банерів і т. д. Одним із найдорожчих типів оголошень вважається той, який з'являється на сторінці пошуку. Причому чим кращі позиції, тим вища ціна.

    Формат рекламного оголошення

    Великий вибір: текстові рядки, тизери, банери, відеоролики. У більшості випадків формат не сильно впливає на вартість реклами, але різниця в охопленні може бути. З цієї причини зростає чи зменшується ціна. Однак у першому випадку охоплення вище на 35%.

    Модель оплати

    Найпоширеніші способи – за кліки та покази.

    У першому випадку оплачується кожен перехід користувача рекламною об'явою.

    При оплаті за другою моделлю ціна вказується за число показів.

    В окремих рекламних інструментах доступна оплата за здійснення цільової дії: придбання товару, оформлення замовлення та ін.

    Географія

    Орієнтуючи рекламу на певний регіон чи населений пункт, ви відсіюєте зайву аудиторію та тим самим економите рекламний бюджет. Навіщо показувати оголошення з послугами СТО у Харкові людям, які мешкають у Києві? Тут все логічно.

    Таргетинг

    Налаштування статі, віку, інтересів та інших параметрів ЦА – ще один спосіб заощадити. Рекламні оголошення показуватимуться лише аудиторії, яка потенційно зацікавлена у вашій пропозиції.

    Розрахувати вартість інтернет-реклами для Вашого сайту

    Адреса сайту

    Скільки коштує реклама інтернет-магазину в інтернеті

    При рекламуванні товарів часто задіють контекстну та пошукову рекламу, в яких передбачено різні моделі оплати. Розглянемо їх переваги, недоліки та особливості у наочній таблиці.

    Методи оплати рекламної кампанії

    CPM – оплата за покази

    Суть методу

    Переваги

    Недоліки

    Коли підійде

    Рекламодавець оплачує кожні 1000 показів об'яв. При цьому немає значення кількість кліків.

    Недорогий вид реклами;

    Простота реалізації;

    Збільшена вигода за високої CTR банера.

    Оплата знімається навіть тоді, коли оголошення показано 2 рази одному й тому користувачу;

    Висока конкуренція.

    Потрібно охопити максимум користувачів та підвищити впізнаваність бренду;

    В оголошеннях висока клікабельність.

    CPC - ціна за клік

    Суть методу

    Переваги

    Недоліки

    Коли підійде

    Оплачується кожний клік за оголошенням. Модель доступна майже у будь-якій рекламній мережі.

    Зручна у реалізації модель;

    Універсальність (підходить для різних РК).

    При низькій конверсії сторінок ціна буде високою.

    Потрібно залучити трафік до магазину;

    Ще немає достатньо статистики щодо РК;

    Клікабельність об'яв низька.

    CPA - плата за дії

    Суть методу

    Переваги

    Недоліки

    Коли підійде

    Оплата провадиться за досконалу конверсійну дію: реєстрація, відправка форми, купівля та ін.

    Мінімум ризику злити бюджет.

    Потрібна статистика та налаштована аналітика.

    Рекламна кампанія орієнтована на транзакції;

    Оголошення вже відкручуються деякий час і є достатньо відомостей щодо статистики;

    Доступний розрахунок граничної вартості цільових процесів.

    Кейс по контекстній рекламі: Доставка суші та піци

    Вартість контекстної реклами

    Google входить до найпопулярніших і найпопулярніших майданчиків для демонстрації оголошень. Принцип роботи інструментів однаковий, але розкид цін буває чималий.

    ціни на пошукову рекламу в Google AdWords

    Ціни на пошукову рекламу в Google AdWords

    Вартість формується за принципом аукціону та залежить від цілей РК. AdWords має три моделі оплати: за кліки, дії та покази. Ціна переходу за оголошенням або переглядом залежатиме від його рейтингу. А цей параметр складається зі ставки рекламодавця, якості реклами, очікуваної клікабельності. Чим вище рейтинг оголошення, тим краще місце його показу.

    Візьмемо вигаданий інтернет-магазин одягу та прикинемо вартість кліку. Найпростіший спосіб зорієнтуватися в ціні – скористатися сервісом Serpstat. Перейдіть до пункту “Аналіз ключових слів”, потім “PPC-аналіз” - “Ключові слова”. Після цього введіть цікаву фразу та регіон показу об'яв.

    PPC-аналіз serpstat

    В результаті ми отримуємо інформацію щодо вартості ключа, його частотності, складності, кількості оголошень з ним та рівня конкуренції.

    Ключові слова PPC - serpstat

    Важливо. Чим конкурентніший запит, тим вища вартість кліка. Коли ми задаємо більш вузькі та конкретні ключі, ціна знижується. Отже, у конкурентних нішах вигідніше рекламуватись за запитами із середньою та низькою частотністю.

    ціна на більш вузькі та конкретні ключі знижується - serpstat

    Варто враховувати, що дані щодо вартості ключових повідомлень оновлюються щомісяця. Прогноз виконується за даними попередніх 30 днів, тому у будь-якому випадку цифри є приблизними.

    Коли рекламна кампанія в Google AdWords запущена, вона виглядатиме таким чином:

    рекламна кампанія в Google AdWords

    Тут відображається список запитів, вартість кліка, кількість переходів та показів. Є також налаштування максимально допустимої ціни за клік.

    На скріншоті нижче приклад дорожчих запитів. Як бачите, ціни можуть відрізнятися залежно від рівня конкуренції за ключами.

    Google AdWords - приклад більш дорогих запитів

    Вартість ремаркетингу/ретаргетингу

    Ремаркетинг є опцією контекстної реклами. Він дозволяє «наздоганяти» зацікавлених, але не вчинили дію користувачів. Вартість ремаркетингу часто обходиться нижче за контекстний формат і залежить від обраного виду ретаргетингу, загальної конкуренції в ніші.

    вартість ремаркетингу - ретаргетингу

    Під час налаштування ремаркетингу можна вказати максимальний денний бюджет. Це спрощує контроль над витратами на рекламну кампанію.

    Ціна банерної реклами

    Цей інструмент найчастіше застосовується як доповнення до контекстних оголошень. Ціни формуватимуться з урахуванням кількості РК, цільової аудиторії, регіону, конкуренції на момент показу. Якщо називати усереднені цифри, за 10 тисяч показів банера з рахунку спишеться від 25 до 85 гривень.

    ціна банерної реклами

    Вартість Google Shopping

    Сервіс для рекламних карток товару підійде для роздрібної торгівлі. Оголошення містить текст, фото продукції, що забезпечує ефективність РК. Більш детальну інформацію про сервіс можна дізнатися тут .

    Щодо вартості, тут знову враховується багато факторів: регіон показу, мовна версія ресурсу, конкуренція, ставка за 1 клік. Орієнтовно ціна реклами в інтернеті коливається від 0,1 до 1 долара.

    вартість Google Shopping

    Ціни на відеорекламу у YouTube

    На цій платформі є безліч форматів реклами. Отже, розкид цін великий. Основою рівня витрат реклами стає потреба робити ставки. При цьому YouTube не дає конкретної ціни. Бюджет задає сам рекламодавець, виходячи з того, скільки він готовий платити. Одні компанії виділяють від 10 доларів за добу, а потім підвищують ставки, експериментують.

    Задаючи вартість, важливо враховувати регіон, рівень конкуренції.

    Читайте також

    Як налаштувати рекламу на YouTube

    ціни на відеорекламу у YouTube

    Вартість реклами у соціальних мережах

    При розміщенні оголошень у соцмережах доступна оплата за кліки та перегляди. Тут, знову ж таки, ціна формується за принципом аукціону. Система віддає перевагу тим рекламодавцям, які запропонували велику суму. Але варто враховувати один момент: інші оголошення будуть показані, але не в першу чергу.

    вартість реклами у соціальних мережах

    Таким чином, ціна інтернет-реклами у соціальних мережах прямо залежить від рівня конкуренції у ніші. Чим більше людей хоче рекламуватись, тим дорожче це їм обходиться. Виникає логічне питання: у яких випадках варто розміщувати оголошення у соціальних мережах? Перш ніж відповісти на нього, варто вивчити нашу статтю .

    Ціна тизерної реклами в інтернеті

    Тизерні мережі порівняно з контекстними майданчиками — це небо та земля щодо вартості переходу. Тут вона в рази нижча. На ціну впливатиме тематика, відвідуваність ресурсу, регіон, де поширюється реклама.

    При розміщенні оголошень застосовується модель сплати за кліки.

    ціна тизерної реклами в інтернеті

    Вартість реклами у CPA-мережах

    У випадку з цим рекламним інструментом оплата може бути як фіксованою, так і динамічною. Перший варіант передбачає певну ціну кожного ліда. Якщо оплата динамічна, від суми придбання наведеного користувача стягується певний відсоток.

    Оцінюючи варіанти з погляду вигоди для власника бізнесу, потрібно дивитися індивідуально. Припустимо, під час продажу недорогих товарів у магазині краще задавати динамічну оплату. Якщо прайс на продукцію високий, середній чек буде вищим і, отже, при ставці за % можливі великі витрати. Але на практиці рекламники роблять якраз навпаки, оскільки їм так вигідніше.

    Ціна мобільної інтернет-реклами

    Поки що тут конкуренція трохи менша, тому можна досягти відмінної вартості. Але загалом розкид цін знову великий, оскільки формати реклами на мобільних пристроях різноманітні: банер, Interstitial, Rewarded Video та ін. Отже, чинників ціноутворення буде багато, і все потрібно розраховувати окремо.

    Безкоштовна реклама в інтернеті

    Вище згадувалися лише платні інструменти рекламування товарів чи послуг в Інтернеті. А чи є безкоштовні? Зрозуміло. Ось 5 популярних варіантів реклами, для якої не потрібен бюджет:

    1. Дошки оголошень . Можна розміщувати пропозиції на популярних майданчиках, але вибирати їх потрібно ретельно. Більшість вже давно переповнена спамом, і потенційні клієнти не надто ними користуються.
    2. Форуми . Власники таких майданчиків намагаються всіляко протидіяти публікації реклами, але стежити за всіма неможливо. Оптимальним виходом стане масова реєстрація на тематичних форумах та розміщення рекламних постів. Але важливо робити все обережно, щоб реклама не сприймалася читачами нав'язливо.
    3. Соціальні мережі . Мається на увазі реєстрація окремої робочої сторінки/акаунта для розміщення постів. Можна додавати цікаві публікації і тим самим залучати клієнтів. Варто розуміти, що ця робота потребує часу, а контент має бути якісним.
    4. Агрегатори товарів та послуг . На цих майданчиках магазини розміщують свої товари з фото та цінами. Іноді доступна публікація новин тощо.
    5. YouTube . Мається на увазі публікація навчальних відео, рекламних матеріалів, пов'язаних із товарами чи послугами. Доведеться також складати опис, що залучає, вигадувати заголовки і т. д.

    Безкоштовна реклама можлива. Але все одно у більшості випадків вона вимагає грамотного підходу: аналізу інтересів ЦА, відстеження статистики, підготовки фото та відеоматеріалів, текстового контенту. Більшість власників бізнесу воліє передавати ці обов'язки стороннім виконавцям, у результаті витрати все одно з'являються.

    Ціна інтернет-реклами Elit Web

    Вартість налаштування та ведення реклами не може бути фіксованою. Так само не буває «дорого і дешево». Тут доречніше використовувати порівняння «рентабельно і нерентабельно». Тобто важливі не так ціни на інтернет-рекламу, як цінність запущеної РК.

    З цієї причини ми не називаємо конкретних цифр при першій консультації. Тарифи на сайті зазначаються, але вони дано для розуміння масштабності проекту. Підсумкова вартість визначається типом реклами, цілями та завданнями клієнта, нішою бізнесу, параметрами цільової аудиторії та іншими факторами. У будь-якому разі замовник платить за результат, а не роздуті бюджети.

    Наш досвід у налаштуванні контекстної реклами

    Команда Elit Web активно займається рекламними кампаніями. Наш досвід відображається у численних успішно завершених проектах.

    наш досвід у налаштуванні контекстної реклами - Pizza Cat

    наш досвід у налаштуванні контекстної реклами - Motoblok

    наш досвід у налаштуванні контекстної реклами - Aroma Home

    наш досвід у налаштуванні контекстної реклами - Tsprof

    Рекомендації щодо формування рекламного бюджету від Elit Web

    Компанія або власник магазину повинен зрозуміти, який обсяг інвестицій йому знадобиться для рекламної кампанії. Формувати бюджет потрібно грамотно, щоб реклама пішла на користь, а не спричинила збитків.

    Для розрахунку використовується такий термін як ROI. Це коефіцієнт повернення інвестицій. Правильно його розрахувавши, вдасться визначити ефективність вкладень, побудувати раціональну витрату та уникнути втрати грошей.

    Наші спеціалісти практикують комплексний підхід. Комбінуємо найбільш рентабельні рекламні канали, співвідношення ключових слів, рівня конкуренції за запитами. В результаті вдається грамотно сформувати бюджет та гарантовано використати його на благо розвитку бізнесу.

    Резюме/висновки

    У випадку з рекламою в інтернеті важлива не стільки вартість, скільки грамотний розподіл бюджету та професійне настроювання. Навіть за низької ціни за клік всі гроші можна злити даремно, якщо бездумно крутити оголошення. Кожен рекламний канал може принести максимум віддачі. Необхідно лише довірити роботу спеціалістам своєї справи та пам'ятати, що експерти ніколи не назвуть з ходу вартість реклами в інтернеті.

    FAQ

    Скільки коштує реклама в інтернеті

    Немає фіксованої ціни. Все залежить від рекламного каналу, рівня конкуренції, регіону показу оголошень тощо.

    Як створити ефективний рекламний бюджет

    Важко назвати універсальні межі «маленького», «середнього» та «великого» бюджету. Орієнтуватися необхідно на вартість та якість товару, конкуренцію, сезонність та безліч інших факторів. У будь-якому випадку передбачувані витрати повинні порівнюватися з можливим попитом та окупністю кампанії.

    Скільки коштує реклама в Elit Web

    Фахівці розрахують попередню вартість для кожного клієнта індивідуально. Залишіть заявку на сайті і наш співробітник зв'яжеться з вами.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом