0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Кейс контекстної реклами e-commerce проєкту у Великій Британії «Euston Bags»

18 квітня 2022
212
0
Поділіться
Зміст

    Підтримка наших експертів із контекстної реклами дозволила збільшити прибутковість компанії практично втричі. При загальному збільшенні кількості транзакцій знизилася їхня вартість та ціна за клік.

    Загальна інформація щодо проєкту:

    Назва компанії: «Euston Bags»

    Мета клієнта: збільшення кількості лідів, оптимізація рекламних кампаній

    Тематика: E-commerce магазин

    Послуга: контекстна реклама

    Регіон: Великобританія

    Результат роботи: коефіцієнт прибутковості ROI зріс до 57,5%

    Компанія Euston Bags пропонує своїм клієнтам практичні рішення для пакування та перенесення багажу. Вся продукція, ділові, туристичні, шкільні та спортивні рюкзаки, спортивні сумки та сумки для ноутбуків представлена у зручному каталозі на сайті онлайн-магазину.

    Загальна інформація щодо проекту

    Споживачів приваблюють вироби цього бренду багатьма позитивними характеристиками. Зокрема, рюкзаки виготовлені зі стійкої до подряпин та водостійкої тканини. Вони зберігають презентабельний вигляд у будь-яких погодних умовах. Всі вироби передбачають кілька варіантів носіння, включаючи регульовані м'які ремені та міцні ручки. У розробці продукції використано інноваційні технології, такі як USB-порти та роз'єми для навушників, щоб у дорозі можна було заряджати електроустаткування.

    Команда Euston Bags базується в Лондоні та співпрацює з виробником безпосередньо, що дає можливість забезпечити доставку продукції Великобританією протягом 1-3 днів за доступними цінами.

    Співробітники інтернет-магазину забезпечують тестування продукції перед відправкою, працюють над покращенням сервісу, оптимізацією процесів купівлі та оплати. Компанія Euston Bags відкрита до споживачів, швидко відповідає на запити через контактну сторінку на сайті або за допомогою чату.

    Для оптимізації налаштувань рекламного кабінету та використання максимальних можливостей просування в Google Ads представники Euston Bags звернулися до нас.

    Цілі та завдання проекту

    Цілі та завдання проєкту

    Сьогодні для залучення нових покупців до інтернет-магазину необхідно використовувати різні канали комунікації з користувачами. Одним із таких способів інформування про свою діяльність є контекстна реклама. За допомогою цього каналу просування відкриваються реальні можливості масштабувати свій бізнес, обійти конкурентів і при цьому уважно контролювати бюджет.

    Основні завдання, поставлені перед нами, були спрямовані на:

    • зростання трафіку рекламним каналом;
    • збільшення кількості лідів;
    • оптимізацію роботи ФІД.

    Для досягнення цих цілей було розроблено чіткий план просування у рекламному кабінеті.

    Наша стратегія

    Клієнт звернувся з проханням покращити shopping-кампанії та налаштувати стабільну роботу фіду. У зв'язку з цим ми виділили два основні напрямки.

    Оптимізація рекламних кампаній

    Сучасні технології дозволяють досягти максимальної рентабельності інвестицій у рекламу. Для цього необхідно, щоб було чітко налаштовано основні параметри в рекламному кабінеті та впроваджено чітку стратегію.

    Ми запланували конкретні кроки щодо підвищення ефективності рекламних кампаній нашого клієнта. У перспективі це дозволило досягти підвищення віддачі за рахунок:

    • орієнтації на необхідну аудиторію;
    • створення персоналізованого контенту та повідомлень;
    • використання правильних платформ та інструментів;
    • зниження витрат залучення клієнтів (CAC).

    Чітке відстеження рекламних показників дало нам великий матеріал для аналізу та корекції роботи.

    Налаштування стабільної роботи фіда

    У просуванні E-commerce магазину нашого клієнта спочатку було задіяно три типи фіду (автоматичний, з розвантаженням з Shopify та 2 ручних). Внаслідок цього зустрічалося багато дублів однієї позиції. Це також стало причиною формування вузького списку товарів, що продаються.

    У той же час важливо було чітко налаштувати товарні фіди для того, щоб максимально автоматизувати процес формування рекламних оголошень Google Ads.

    Налаштування стабільної роботи фіда

    Наше рішення

    Крок 1. Налаштували shopping кампанії

    Після детального аналізу поточних налаштувань у рекламному кабінеті ми провели таку роботу:

    • вибудували нову стратегію рекламних кампаній, орієнтуючись на назву бренду та бестселери;
    • змінили стратегію призначення ставок;
    • провели ручні коригування всередині самих кампаній для збільшення кількості позицій, що продаються;
    • попрацювали над збільшенням середнього чека.

    Все це дало можливість досягти збільшення кількості транзакцій вже за підсумками першого місяця.

    Крок 2. Повністю автоматизували роботу з фідом даних

    Щоб в онлайн-магазин могли переходити зацікавлені покупці, важливо, щоб на етапі показу рекламного оголошення для них була доступна докладна інформація про товар — назву, фотографію, ціну та ін. Цього ми домоглися за допомогою перекладу кампаній лише на автоматичний фід, що й було однією з основних цілей нашого клієнта. Також нам вдалося розширити асортимент позицій, що продаються. Статистика свідчила про рівномірний продаж всіх товарів.

    Коментар нашого експерта

    Специфіка налаштування звичних інструментів Google Ads серйозно відрізнялася для ринку Великобританії. Щоб отримати гідні результати, нашій команді довелося бути особливо уважними у складанні списків мінус-слів, формуванні ставок, підборі релевантних ключів. При цьому доводилося зважати на особливості менталітету західного споживача, правила конфіденційності з опорою на контекст, а не на особисті дані.

    Практично за того ж бюджету, з яким клієнт працював раніше, нам вдалося збільшити кількість транзакцій вдвічі, тим самим став вищим дохід.

    Захаревич Владислав, Head of PPC

    Результати проєкту та подальші плани

    Якщо порівняти результати за перший місяць просування зі стартовими, можна побачити позитивну динаміку збільшення кількості транзакцій на 115% і зростання доходу на 173%.

    Результати проекту та подальші плани

    Надалі зростання транзакцій склало 87%, цінність конверсії стала вищою на 95%.

    зростання транзакцій

    Загалом побачити, як змінилися показники за місяць, можна в таблиці.

    Було

    Стало

    Кількість транзакцій

    62

    133

    Вартість транзакції, £

    25

    19

    CPC, £

    0,51

    0,40

    Дохід, £

    3300

    9100

    ROAS

    0,92

    1,57

    ROI, %

    - 7,18

    57,5

    У перспективі ми можемо рекомендувати проведення тестування нових стратегій, розширення фіду та моніторинг показників рекламних кампаній.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом