0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Як залучити клієнтів у ресторанному бізнесі

13 травня 2020
18126
2
Поділіться
Зміст

    Інтернет-маркетинг – один із найбільш недооцінених інструментів для розвитку у сфері HoReCa. Наприклад, вкладаючи чималий бюджет у зовнішню рекламу, деякі заклади практично не займаються підтримкою активності у соціальних мережах. При цьому охоплення сторінки в соціальних мережах набагато вище, а на її просування потрібно значно менше фінансових витрат.

    Звичайно, реклама offline важлива. Вона підвищує впізнаваність закладу у місті, спрощує пошук вашого ресторану чи кафе клієнтам, часто саме вивіска приваблює зацікавлених відвідувачів. Тому відмовлятися від неї не варто, але щоб зробити заклад популярним, одних лайтбоксів та банерів недостатньо. Необхідно також задіяти маркетингові інструменти, які дадуть максимальне охоплення серед вашої ЦА.

    особливості залучення клієнтів до кафе

    Особливості залучення клієнтів у кафе

    Головна складність при розкручуванні кафе – конкуренція. Тому варто розпочати з акценту ваших конкурентних переваг. Що робить вас несхожими на решту? Ароматна кава та смачні страви важливі, але цими перевагами можуть похвалитися багато закладів. Слід виділити унікальні риси кафе:

    1. Назва. Насамперед воно має бути коротким та зручним для вимови. Щоб вас було легко запам'ятати, краще вибирати назву, яка викликає яскраві позитивні асоціації.
    2. Оригінальний фірмовий стиль. Це не лише інтер'єр самого кафе, вашій стилістиці мають відповідати будь-які дрібниці: столові прилади, уніформа співробітників, навіть музика.
    3. Унікальні страви у меню. Слід додати хоча б кілька страв, які відвідувачі зможуть скуштувати лише у вас.

    Щоб підвищити інтерес відвідувачів, важливі елементи:

    • приваблива вивіска у фірмовому стилі;
    • сторінка в соціальних мережах, найкраще підійде Instagram;
    • таргетована реклама у соцмережах;
    • регулярні акції та розіграші, тематичні дні;
    • програма лояльності та бонуси для постійних клієнтів.

    Регулярний контакт із потенційними відвідувачами дозволяє підвищити охоплення бренду, що позитивно позначається на відвідуваності закладу.

    особливості залучення клієнтів до ресторану

    Особливості залучення клієнтів до ресторану

    Характерна риса ресторанів – вищий середній чек. Постійні відвідувачі такого закладу порівняно невеликий сегмент цільової аудиторії. Щоб знайти їх та залучити, необхідно забезпечити максимальну кількість «дотик» з аудиторією за допомогою наступних каналів:

    • Сайт ресторану . Інтернет-ресурс є основним канал комунікації з потенційними клієнтами. На сайті відвідувач може дізнатися всю основну інформацію про заклад: графік роботи, меню та вартість, здійснити замовлення з доставкою, залишити відгук. Крім того, сайт дозволяє задіяти всі інструменти інтернет-маркетингу для залучення цільових інтернет-користувачів.
    • Зовнішня реклама . Також дуже важлива підвищення популярності в межах міста. Як ми вже згадували, вона підвищує впізнаваність та полегшує пошук закладу.
    • Просування особистого бренду – ще один перспективний напрямок у розвитку ресторану. Це стосується не тільки особистого бренду власника, але й співробітників, які працюють на ключових посадах: керуючий, шеф-кухар та ін.
    • Соцмережі . Часто додаткову інформацію про ресторан потенційні клієнти шукають у соціальних мережах. Тому важливо підтримувати активність своїх сторінок: регулярно публікувати фото, ділитися актуальними новинами, підвищувати активність передплатників за допомогою акцій.

    Просунем ваш бізнес в інтернет-середовищі. Залишайте заявку

    Адреса сайту

    Як залучити клієнтів до бару

    Бар – це перш за все місце для відпочинку в колі друзів. Тому основний сегмент ЦА тут порівняно молода аудиторія віком 25-35 років. Відвідувачі таких закладів, як правило, активні та люблять новизну. Тому найкращий спосіб підтримувати інтерес до бару – проводити регулярні заходи:

    • конкурси, вікторини, тематичні вечори;
    • акції, щасливий годинник зі знижками;
    • живі виступи музикантів;

    Не забувайте іноді вносити різноманітність в меню: оновлювати фірмові страви, додавати авторські коктейлі.

    Вибираючи канали для залучення клієнтів, слід орієнтуватися на молоду аудиторію:

    Один із найефективніших форматів оголошень – відеоролики. Вони дозволяють донести максимум інформації до цільового користувача в інтернеті.

    як залучити клієнтів до кав'ярні

    Як залучити клієнтів до кав'ярні

    Рівень конкуренції серед кав'ярень також є досить високим, тому маркетингову стратегію найкраще орієнтувати на залучення постійних відвідувачів. Для цього чудово працює накопичувальна система бонусів, наприклад, кожна 8 кави – безкоштовно. Регулярні акції та невеликі подарунки, наприклад, десерти, також значно підвищують ймовірність повторних відвідувань.

    Не слід забувати і про конкурентні переваги, які підкреслять вашу унікальність:

    • унікальний дизайн;
    • оригінальні принти на одноразових стаканчиках;
    • фірмовий стиль одягу для барист;

    Ви також можете виділити неявні переваги, які мають багато кав'ярень, але відвідувачі про це не знають:

    • дорогі сорти кави;
    • унікальна рецептура обсмажування зерен;
    • професійне обладнання.

    Для залучення нових клієнтів ви можете задіяти партнерський маркетинг – взаємну рекламу з іншими закладами, які часто відвідує ваша ЦА.

    способи залучення гостей online в кафе, ресторан, бар

    Способи залучення гостей online у кафе, ресторан, бар

    Зараз ми хочемо детальніше розповісти про основні digital-інструменти, які допомагають залучити клієнтів у ресторанному бізнесі. З їх допомогою ви зможете:

    • підвищити популярність закладу;
    • збільшити кількість замовлень;
    • підвищити середній чек відвідувача;
    • сформувати імідж бренду та його репутацію;
    • забезпечити постійний потік замовлень online.

    Характерна особливість цифрового маркетингу в тому, що його ефективність та окупність легко виміряти. Ви зможете відслідковувати результативність будь-якої активності в інтернеті, використовуючи наскрізну аналітику на сайті, лічильники статистики та звіти рекламних сервісів.

    Продає сайт

    Сайт – це веб-представництво закладу. Він виконує такі функції:

    • надає інформацію про роботу;
    • дозволяє ділитися актуальними новинами, повідомляти про акції та заходи;
    • формує імідж закладу;
    • надає функціонал для online-замовлень;
    • дозволяє збирати контактні дані потенційних клієнтів;
    • підвищує довіру та лояльність інтернет-користувачів до бренду;

    Без сайту неможливо запустити ефективну рекламну кампанію в інтернеті, також дозволяє залучати цільових відвідувачів з пошуку.

    Тому просування ресторанного бізнесу в інтернеті краще починати з доопрацювань на сайті. Важливі такі критерії:

    1. Юзабіліті. Слід забезпечити зрозумілу навігацію та зручний інтерфейс інтернет ресурсу: розташування блоків із контентом, помітні кнопки замовлення тощо. Для цього необхідна допомога UX-дизайнера.
    2. Інформативність. Важливо надати максимум корисної інформації на кожній сторінці. Але контент не повинен бути занадто об'ємним, чим більше тексту потрібно читати користувачеві, тим менша ймовірність, що він захоче це зробити.
    3. Швидкість. Оптимальна швидкість завантаження сторінки – до 3 секунд. Якщо відвідувачам сайту доводиться чекати довше, частина їх йде.
    4. Адаптивний дизайн. Значно підвищує зручність інтернет-ресурсу для мобільних користувачів.
    5. Зручна панель адміністрування. Щоб регулярно актуалізувати інформацію на сайті та вносити невеликі доробки, необхідна функціональна, але проста адмін. панель.
    6. Наскрізна аналітика. Це важливий інструмент для збирання та структурування інформації про ключові метрики ефективності сайту та інтернет-маркетингу.

    Для перевірки власного інтернет-ресурсу потрібен комплексний аудит . Фахівці аналізують максимум критеріїв, які впливають на ефективність сайту, після чого складають чек-лист із доопрацювань.

    реєстрація google мій бізнес

    Реєстрація Google Мій Бізнес

    Сервіс Google Мій Бізнес можна назвати аналогом аналога вивіски в пошуковій системі. З його допомогою ви можете відзначити своє місцезнаходження в Google Maps, а також надати основну інформацію про компанію. Реєстрація в сервісі для будь-якого закладу важлива з таких причин:

    1. Це полегшує клієнтам пошук. Потенційному відвідувачу набагато простіше знайти заклад, знаючи його розташування на карті.
    2. Ви приваблюєте додаткових відвідувачів. Якщо інтернет-користувач шукає ресторан або кафе за допомогою карток, сервіс відзначить ваш заклад як один із релевантних результатів.
    3. Перевага у загальному локальному пошуку. В межах вашого регіону ваш сайт займатиме вищі позиції в пошуковій видачі.
    4. Розширені сніпети за брендовими запитами. Якщо інтернет-користувач шукає вашу компанію за назвою в Google, то вже на сторінці видачі він побачить вашу адресу, контактні дані, час роботи та статус (відкрито/закрито), а також фото та ін.

    Якщо у вас мережа закладів, слід розмістити повну інформацію про кожен з них.

    Просування сайту в пошукових системах

    Пошукове просування необхідно, щоб сайт отримував відвідувачів із результатів пошуку. Щоб підвищити його видимість, SEO-фахівці проводять доопрацювання самого ресурсу – внутрішня оптимізація, а також розміщують інформацію про нього та посилання на інших сайтах – зовнішня оптимізація.

    Внутрішні доопрацювання включають кілька основних етапів:

    • розширення семантики та структури – оптимізатори збирають пошукові запити, за якими ви зможете отримувати трафік із пошуку, групують їх та розподіляють по сторінках;
    • технічні роботи – усунення помилок, що заважають коректній роботі, уповільнюють індексацію чи знижують позиції: доопрацювання функціоналу, усунення дублів сторінок, підвищення швидкості завантаження, налаштування редиректів, створення sitemap.xml та ін.;
    • роботи з контентом та метатегами – інтернет-ресурс наповнюється текстовим контентом, який оптимізований під пошукові запити, а також відповідає технічним критеріям якості: 100% унікальність, незаспамленість, відсутність помилок тощо. Також для кожної сторінки створюють унікальні метаописи;
    • SEO просування також включає доопрацювання інтерфейсу користувача і підвищення зручності для мобільних користувачів.

    Зовнішня оптимізація – це насамперед нарощування посилальної маси. Оптимізатори розміщують інформаційний контент на сайтах, пов'язаних із ресторанною тематикою, що містить посилання на ваш ресурс. Це дозволяє значно підвищити позиції у пошуку.

    Просунем ваш бізнес в інтернет-середовищі. Залишайте заявку

    Адреса сайту

    контекстна реклама

    Контекст або PPC – один із найпопулярніших видів реклами в інтернеті. У нього є дві ключові переваги:

    1. Оголошення показуються лише користувачам, які зацікавлені у ваших послугах або відповідають критеріям цільової аудиторії.
    2. Оплата відбувається за результат – натискання на оголошення. Звідси назва PPC – pay per click.

    Контекстна реклама включає такі формати оголошень:

    • текстові;
    • графічні;
    • текстово-графічні;
    • відео.
    Кейс по контекстній рекламі: Доставка суші та піци

    Текстові оголошення демонструються у пошуковій видачі. Вони виглядають як звичайні результати пошуку за цільовими запитами, наприклад «замовити піцу», але містять відмітку про те, що це реклама. Графічна та текстово-графічна реклама розміщується на сайтах, що входять до контекстно-медійної мережі Google, ви можете налаштувати покази таких оголошень, задавши критерії ЦА, вибравши оптимальний час, а також тематику ресурсів.

    Відеоформат найчастіше можна побачити на YouTube , який також входить до контекстно-медійної мережі. Це короткі рекламні ролики до 15 секунд, які користувачі бачать перед переглядом вибраного ними відео.

    соціальні мережі

    SMM

    Акаунт у соціальних мережах дозволяє підтримувати постійний контакт із клієнтами, утримуючи тим самим їх інтерес до закладу, інформуючи про новини та підвищуючи довіру. Але для цього потрібна регулярна активність, а також правильно обрана тема постів. Слід комбінувати різні типи публікацій:

    1. Репутаційні знайомлять клієнтів із закладом та підвищують їхню довіру, дозволяють дізнатися більше про вас: новини, короткі розповіді про історію закладу та ін;
    2. Продають підвищують інтерес до самого продукту: фото страв, оновлення асортименту, новини про акції та заходи.
    3. Розважальні підвищують інтерес до самого облікового запису та стимулюють активність передплатників. Це можуть бути жарти, мем, різні опитування, забавні історії.

    Також соціальні мережі надають і рекламні інструменти, за допомогою яких ви можете залучити нових передплатників для свого облікового запису або отримати зацікавлених відвідувачів на сайті.

    Просування ресторанів
    Ми створюємо систему взаємодії різних інструментів просування ресторанів. Вашого бізнесу в Інтернеті.
    Получить консультацию
    Наш менеджер свяжется с Вами в ближайшее время

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом