Бажаєте знайти правильні ключові слова, щоб збільшити органічний трафік на сайті? Для цього можна використовувати інструмент для дослідження ключових слів - Google Keyword Planner.
У цій статті ми покажемо, як працювати з планувальником ключових слів Google і як ви зможете використовувати його для охоплення ширшої аудиторії Вашого сайту.
Що таке Google Keyword Planner?
Планувальник ключових слів – це безкоштовний інструмент від Google, який дозволяє вам шукати варіанти пошукових запитів та переглядати прогноз їхньої ефективності. З його допомогою ви також можете встановити відповідні ставки та бюджети для рекламних кампаній, зібрати запити для оптимізації сторінок вашого сайту.
Яку інформацію ми можемо отримати у Keyword Planner?
Google Keyword Planner - один з найпопулярніших інструментів для пошуку та аналізу ключових слів. Варто додати, що цей інструмент надає важливу інформацію про фрази з точки зору SEO просування :
- середньомісячна кількість показів за заданим ключовим словом,
- сезонність ключового слова
- Конкурентність ключового слова
- Орієнтовна вартість за клік.
Крок 1. Налаштування облікового запису Google Ads
Перш ніж почати використовувати Google Keyword Planner, вам знадобиться обліковий запис Google. Якщо його немає, реєстрація займе лише кілька хвилин.
Створивши обліковий запис, перейдіть на головну сторінку Google Ads і натисніть «Почати». Тепер виберіть обліковий запис Google, щоб увійти.
Після входу до Google Ads попросить створити кампанію.
Оскільки ми не збираємося витрачати гроші на рекламу, потрібно перейти в режим експерта.
Далі натисніть «Створити обліковий запис без кампанії».
Потім введіть інформацію про вас: місцезнаходження, часовий пояс та валюту. Після введення інформації натисніть «Надіслати».
Вітаємо, ви створили обліковий запис Google Ads. Натисніть кнопку «Переглянути обліковий запис», щоб перейти до панелі.
Крок 2. Доступ до Google Keyword Planner
Щоб відкрити Google Keyword Planner, натисніть «Інструменти та налаштування» у верхньому правому кутку. Потім у розкривному меню виберіть Планувальник ключових слів Google, зазначений у розділі «Планування».
Потім ви побачите два варіанти:
- Знайдіть нові ключові слова - ця опція показує нові варіанти ключових слів, які ви можете застосовувати для збільшення відвідуваності сайту.
- Перегляньте кількість запитів та прогнози — використовуйте цей інструмент, щоб дізнатися обсяг пошуку та прогноз за ключовим словом.
Далі ми докладно розповімо, як працювати з кожним варіантом. Почнемо з нових ключових слів.
Крок 3. Як працювати з опцією «Знайдіть нові ключові слова»
Вибравши цей інструмент, ви побачите дві вкладки: "Ввести свої варіанти ключових слів" та "Вкажіть сайт".
Задіяти Google Keyword Planner для просування Вашого сайту
"Ввести свої варіанти ключових слів"
Тут достатньо ввести слова (наприклад, Google Analytics) або фразу (наприклад, як використовувати Google Analytics), щоб знайти всі пов'язані фрази. Можна додати до 10 ключових слів/фраз. Щоб зібрати релевантні ключі з конкретного сайту, використовуйте фільтр домену. Після введення умов пошуку натисніть «Показати результати».
«Вкажіть сайт»
Якщо ви перейдете у вкладку "Вкажіть сайт", для пошуку ключових слів потрібно ввести URL-адресу сайту, яка буде використовуватися як джерело з релевантними ключами.
Шукати можна як на всьому сайті, так і на конкретній сторінці. Після введення URL-адреси натисніть «Показати результати».
Цей варіант ідеально підходить для аналізу ключових слів, що використовуються конкурентом. Просто введіть URL-адресу сайту і ви побачите ключі, з якими він працює.
Як використовувати результати Google Keyword Planner
Після того, як ви натиснете "Показати результати", планувальник ключових слів Google відобразить їх і запропонує безліч відповідних варіантів ключових слів.
Наприклад, якщо ввести пошуковий запит Google Analytics, інструмент покаже 671 доступне ключове слово. Він також пропонує інші ключі, щоб розширити результати пошуку.
Для кожного ключового слова, яке відображається в «Планувальнику ключових слів Google», ви побачите чотири показники:
- Об'єм пошуку. Відображає діапазон показів, які отримує ключове слово на місяць. За допомогою цих даних можна дізнатися, яке ключове слово принесе найбільше трафіку.
- Конкуренція Показує, наскільки складно отримати місце розміщення реклами (зазвичай описується як низька, середня чи висока). Цю інформацію також можна застосувати як основний показник, щоб побачити конкуренцію за ключовим словом.
- Ставка для показу вгорі сторінки у пошуку Google (мінімальна).
- Ставка для відображення вгорі сторінки у пошуку Google (максимальна).
За необхідності можна використовувати додаткові фільтри для пошуку нових ключових слів на основі розташування, мови та періоду часу.
Крок 4. «Подивитися кількість запитів та прогнозів»
Якщо ви пам'ятаєте, у кроці 2 Google Keyword Planner надав ще одну можливість - "Подивитися кількість запитів і прогнозів". Щоб скористатися цим інструментом, потрібно ввести ключові слова або фрази в поле, розділяючи їх комами або переносячи новий рядок за допомогою Enter. Потім натисніть "Почати".
Для введених ключових слів планувальник ключових слів спрогнозує загальну кількість кліків, показів (кілька разів буде показано оголошення), загальну вартість, середню позицію та ціну за клік (CPC), які можна очікувати протягом наступних 30 днів.
Далі він розбиває прогноз кожного ключового слова на окремі кліки, покази, вартість, рейтинг кліків (CTR) та середню ціну за клік.
У цьому звіті немає ключових слів, оскільки він відображає інформацію щодо конкретного ключа. Щоб використовувати його максимум, перейдіть у вкладку «Попередні показники», де будуть вказані середньомісячні дані та конкуренція за кожним ключовим словом.
Використовуючи цю інформацію можна взяти ключі, які допоможуть підняти позиції вашого сайту. Наприклад, якщо ви хочете вивести сторінку в топ за короткий час, потрібно вибрати ключові слова з невеликою частотою та низькою конкуренцією.
Трюки та лайфхаки Keyword Planner
Як отримати точні обсяги пошуку за ключовими словами
Якщо у вас є список ключів, створений за допомогою планувальника ключових слів, можна використовувати Google Keyword Planner, щоб знайти точний обсяг пошуку.
Перейдіть на вкладку «Подивитися кількість запитів та прогнози», а потім вставте свій список ключових слів і натисніть « Почати» .
Позначте ключові слова галочкою та задайте для них «Точну відповідність».
Зверніть увагу, що додані до плану ключові слова тепер відображаються у квадратних дужках [ ], що є модифікатором (оператором) точної відповідності слова.
Тепер переходимо вниз, до списку ключових слів, і дивимося на стовпець «Покази»:
Дізнайтесь, де знаходиться цільова аудиторія
Крім того, як ключові слова змінюються в об'ємі пошуку з часом, ви також можете дізнатися, де саме знаходяться користувачі, які шукають інформацію за вашими цільовими ключами. Для цього клацніть "Огляд плану" в лівому стовпці - з'явиться план ключових слів, який включає кругову діаграму "Місцезнаходження" в нижній частині сторінки. Цей графік — візуальне розбиття того, де сконцентровано вашу аудиторію.
Відфільтрувати небажаний контент
Google щодня отримує більше 3,5 мільярдів запитів, які часто не мають відношення до тем, для яких потрібно отримати дані за ключовими словами.
На щастя, у «Планувальника ключових слів» є фільтр, який можна застосувати для уточнення даних. Ця панель відображається під час використання інструмента «Знайти нові ключові слова». Вона розташована трохи вище за таблицю результатів.
Ось кілька прикладів фільтрів, які можна застосувати:
- виключити варіанти лише для дорослих . Увімкніть цей фільтр, щоб отримати ключі, які не стосуються дорослої тематики;
- конкуренція . Хочете зосередитися на ключових словах із певною частотністю? За допомогою цієї опції ви можете вибрати низьку, середню або високу (або їхню комбінацію).
Дізнайтеся, якими пристроями користуються люди
Планувальник ключових слів Google використовується не тільки для того, щоб дізнатися, де знаходяться потенційні клієнти та які запити вводять у пошукову систему. З його допомогою можна побачити, з яких пристроїв вони заходять: ПК, планшета, смартфона і т.д. Для цього потрібно перейти на сторінку з планом огляду - розділ "Пристрої" знаходиться в нижньому лівому кутку.
Залишіть ваші контактні дані.
Будемо раді обговорити ваш проект!