0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

AI Max for Search — інструмент для підвищення ефективності РК

23 серпня 2025
20
0
Поділіться
Зміст

    Google представив AI Max for Search — рішення на базі штучного інтелекту, що допомагає зробити рекламу більш персоналізованою та прибутковою. Інструмент доступний в усіх акаунтах Google Ads.

     

    Які завдання вирішує AI Max for Search

    Ключова мета використання цього інструменту — підвищення віддачі від інвестицій в рекламу. Згідно з даними Google, компанії, які використовують AI Max for Search, змогли отримати на 14% більше конверсій, ніж раніше. При цьому вартість конверсії (CPA) та показник рентабельності (ROAS) залишилися незмінними.

    Також розробники стверджують, що для РК, де більшість результатів раніше базувалася на ключових словах із точною та фразовою відповідністю, потенційний приріст конверсії може становити до 27%.

    Як це працює

    Інструмент має два ключові механізми:

    • Search term matching. Ця функція обʼєднує можливості Broad Match та DSA. Алгоритми аналізують ключові слова, тексти та навіть URL-адреси, щоб знаходити користувачів, які можуть стати потенційними клієнтами.
    • Asset optimization. Штучний інтелект автоматично змінює тексти оголошень і підбирає найкращу сторінку для переходу. Це дозволяє створити для користувача максимально зручний шлях до цільової дії.

    AI Max for Search — це рішення, в якому поєднуються персоналізація, оптимізація й аналітика.

    Чим AI Max for Search відрізняється від інших інструментів

    Dynamic Search Ads чудово зарекомендував себе. Проте його функціональність доволі обмежена — для таргетингу він використовує тільки цільові сторінки сайту. Тоді як AI Max for Search використовує всі доступні ресурси: ключові слова, рекламні креативи та цільові сторінки. Це забезпечує значно ширше охоплення та дозволяє більш точно потрапляти у наміри користувачів. Ще одна важлива відмінність — це робота з текстами. DSA генерує тільки заголовки. А новий інструмент може створювати й описи, використовуючи інформацію з різних джерел, у тому числі й ШІ.

    Також AI Max for Search вдалось обійти й Performance Max. АІ Мах сфокусований виключно на пошуковій мережі, в той час як Performance Max охоплює одразу всі канали Google. Чому це перевага? AI Max спеціально налаштований під поведінку користувачів у пошуку, що дає змогу отримати більш передбачуваний результат просування.

    Але це не означає, що варто повністю відмовитися від використання Performance Max. Оскільки обидві компанії одночасно беруть участь в аукціоні, то користувач бачить те оголошення, яке отримало вищий Ad Rank. Але якщо запит точно збігається з ключовим словом, використаним у пошуковій кампанії, то вона має пріоритет над PMax. Тому доцільно використовувати AI Max саме у пошуку, а для охоплення інших каналів продовжувати запускати кампанії Performance Max.

    Як використовувати AI Max for Search: поради експертів

    Успіх роботи з будь-яким АІ-інструментом залежить від точності даних. Тому в першу чергу потрібно налаштувати Enhanced Conversions для онлайн-продажів або лідів і використовувати атрибуцію на основі даних (DDA) — це допоможе вам відстежувати повний шлях клієнта. Радимо сфокусуватися лише на ключових конверсіях — наприклад, покупці чи заповненні заявки. Крім цього, не варто використовувати кампанії, де конверсія може затримуватися більше ніж на 2 тижні, оскільки це буде спотворювати дані для алгоритму.

    Одразу зазначимо, що цей інструмент ефективно працює лише тоді, коли рекламні кампанії не обмежені жорсткими бюджетами. Оптимально щоденно витрачати на рекламу мінімум 50 доларів. Вибір стратегії ставок має відповідати вашим бізнес-цілям. Якщо вам важливо отримати якомога більше охоплення, обирайте «Максимум конверсій» або «Максимальна цінність конверсії». Якщо ж ключовим показником є прибутковість, варто зосередитися на tCPA чи tROAS.

    Також ефективність роботи інструменту залежить від структури рекламного акаунту. Складні РА працюють гірше, тому потрібно максимально спростити структуру:

    • Розділити кампанії за бізнес-логікою (наприклад, за регіонами чи конкретними продуктами).
    • Обʼєднати групи, де мало конверсій (<30 на місяць). Таким чином алгоритм отримає достатньо даних.
    • Уникати дублювання ключових слів у різних групах оголошень.
    • Поєднувати Enhanced Conversions for Leads із моделями на основі цінності (Value-Based Bidding), якщо ви орієнтуєтесь на ліди.
    • Додати у виключення URL ті сторінки, на які не хочете вести трафік. Це допоможе уникнути зливу бюджету.

    Наступний важливий момент — оптимізація сайту та безпосередньо креативів. Вебресурс має бути швидким та інтуїтивно зрозумілим. Радимо виконати наступне:

    • Впевнитися, що всі сторінки відповідають політиці Google.
    • Додати чіткі заклики до дії (CTA) в тексти, адже вони можуть використовуватися для автоматичної генерації обʼєктів.
    • Застосовувати звіт Landing pages у Google Ads. Це допоможе своєчасно виявляти сторінки з низькою ефективністю та вносити необхідні зміни.

    Ми рекомендуємо використовувати поточний формат реклами з Customer Match. Так ви допоможете Google більш точно ідентифікувати ваших постійних чи потенційних покупців та показувати їм персоналізовані оголошення. Наш досвід підтверджує, що використання Customer Match підвищує якість таргетингу й допомагає отримувати більш релевантний трафік.

     Захаревич Владислав, Head of PPC

    Також рекомендуємо використовувати Purchase (Conversion-based) і додавати цю аудиторію до такого типу кампаній. Цей сегмент формується на основі користувачів, які вже раніше здійснювали цільову дію. Такий підхід допоможе інструменту навчатися на валідній аудиторії.

     

    І остання порада — не запускайте AI Max наосліп. Дуже важливо відстежувати ефективність інструменту. Адже він розкриває свій потенціал лише за умови правильної інтеграції у бізнес-процеси. В цьому вам допоможе Campaign Experiments. Ви зможете протестувати кілька варіантів РК і поступово масштабувати успішні налаштування.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
    Ми використовуємо файли cookie
    Ми оптимізуємо роботу сайту, створюємо персоналізований маркетинговий досвід та збираємо дані щодо використання сайту та аналітику. Натиснувши «Прийняти», ви погоджуєтеся використовувати наші файли cookie.