0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Динамічний ремаркетинг: суть та принцип роботи рекламного інструменту

Поділіться
Зміст

    Більшість замовлень в інтернет-магазині оформляється при повторних відвідинах сайту. Адже далеко не завжди людина готова купити тут і зараз. Як зробити так, щоб користувач потім все ж таки повернувся на ваш сайт і оформив замовлення саме тут, а не у конкурента? Відповідь - "наздогнати" його за допомогою динамічного ремаркетингу.

    Докладно ознайомимося з інструментом і тонкощами його налаштування.

    Що таке динамічний ремаркетинг

    Динамічний ремаркетинг — це формат відображення банерів у Медійній мережі «Гугла». Завдяки йому можна створювати оголошення, які «наздоганяють» людей, які раніше переглянули товар. Креативи робить сама система виходячи з переданих із ресурсу відомостей. Після входу на сайт користувач побачить цю рекламу на майданчиках КМС. Зазвичай це новинні та інфопортали.

    Динамічний ремаркетинг дозволяє демонструвати оголошення зацікавленим користувачам, адже вони буквально нещодавно дивилися ваш товар. Отже, ймовірність повернення на сайт і замовлення вища, ніж за звичайної контекстної реклами.

    Як виглядають динамічні банери

    В Google Ads доступні адаптивні оголошення. Тобто береться шаблон, куди ви завантажуєте назву магазину, сайт, заголовок та текст. На виході виходить оголошення 6 типів. Система автоматично адаптується під майданчик та відображає оптимальний розмір банера:

    як виглядають динамічні банери

    Зверніть увагу, що формат оголошень не змінюється.

    Як це працює?

     

    Динамічний ремаркетинг у Google Ads дозволяє показувати релевантні оголошення користувачам, які раніше відвідували ваш інтернет-ресурс. Система відстежує їхню поведінку на сайті та запам'ятовує, що вони переглядали.

    Потім ця інформація застосовується для показу цільової реклами з цими продуктами, коли користувачі заходять на інші сайти. У такий спосіб можна нагадати відвідувачам про продукти, якими вони вже цікавилися, та підвищити ймовірність здійснення покупки.

    Плюси динамічного ремаркетингу для бізнесу

     

    Однією з ключових переваг є можливість показу персоналізованої реклами конкретним користувачам на основі їхньої попередньої активності на сайті. Це підвищує ефективність рекламних кампаній, а також лояльність клієнтів.

    Інші переваги динамічного ремаркетингу:

    1. Підвищення впізнаваності бренду завдяки багаторазовому показу цільовій аудиторії. Ремаркетинг дозволяє регулярно нагадувати про компанію саме тим користувачам, які вже цікавилися її продуктами або послугами. Частий показ тих самих рекламних оголошень підсвідомо закріплює бренд у свідомості аудиторії.
    2. Збільшення конверсії. Показуючи рекламу продукту, на який користувач вже «полював» на сайті, але не замовив із якихось причин, можна нагадати йому та спонукати все-таки здійснити покупку. Це значно підвищує конверсію.
    3. Відносно низька вартість реклами в порівнянні з контекстною чи медійною. Ремаркетинг націлений виключно на вузьку ЦА, через що охоплення невелике. Натомість це люди з високим потенціалом конверсії, що забезпечує окупність вкладень у такий спосіб просування. Якщо порівнювати з масовою рекламою, ціна контакту тут нижча.

    При цьому можна аналізувати ефективність різних рекламних оголошень для кожного користувача та на підставі цього вносити необхідні зміни.

    Як налаштувати динамічний ремаркетинг

    Створити оголошення можна самостійно. Розглянемо докладніше процес роботи із системою, а також ознайомимося з особливостями реклами у «Фейсбуку».

    Налаштування динамічного ремаркетингу Google Ads

    Тут передбачені різні опції для онлайн-магазинів та інших ресурсів. Додайте спочатку тег динамічного ремаркетингу в код на сторінки. Це допоможе збиранню аудиторії для подальшого формування списків ремаркетингу. Далі завантажте фід та зробіть банери.

    Розглянемо докладніше 4 основні кроки налаштування.

    Розробка фіда та додавання в Google Ads

    Фід — файл, де відображені відомості щодо ваших товарів. Звідси система зможе додавати в оголошення поточну інформацію про позиції, які зацікавили людей.

    У фіді присутній айді товару, урл сторінки з продуктом та урл картинки. Можна додати сюди й інші відомості, такі як вартість, ціна зі знижкою та інше. Але пам'ятайте про обмеження у 7 стандартних та 12 додаткових атрибутів.

    На виході у вас має вийти приблизно така таблиця:

    розробка фіда та додавання в AdWords

    За бажанням файлу його потрібно завантажити в Google Ads. Знайдіть у налаштуваннях розділ «Комерційні дані» та вирушайте до «Фіди даних». Клацніть на плюс і додавайте файл:

    комерційні дані

    За наявності помилок у Фіді сервіс про це повідомить. Зазвичай під час налаштування виникають такі проблеми:

    за наявності помилок у фіді сервіс про це повідомить

    Декілька помилок можна усунути вручну. Якщо їх багато, простіше завантажити новий фід з правильними відомостями.

    Зверніть увагу: на схвалення файлу потрібно близько трьох днів. Якщо процес затягнувся на тиждень, зверніться до технічної підтримки Google Ads.

    Встановлення коду

    Відомості про перегляд товарів відображаються лише за наявності тега. Його слід додавати на кожну сторінку, яку ви плануєте контролювати.

    За умови, що у Google Analytics у вас задані атрибути по товарах, а на стадії кошика та покупки присутні ідентифікатори позицій, найпростіше встановити за допомогою тега Google Analytics та «Настройки користувача».

    Найбільш універсальний спосіб - додати код тегом Google Ads і Google Tag Manager. Спочатку внесіть зміни та додайте потрібні параметри до тегу Google Ads:

    встановлення коду

    Зараз вирушайте в налаштування тега та натисніть «Збирати спеціальні атрибути або параметри для персоналізації реклами». Далі потрібно проставити галочки поруч із параметрами та виконати збереження.

    Поставити тег на ресурс можна самостійно за допомогою Tag Manager.

    Налаштування аудиторій

    До запуску РК необхідно сформувати списки ремаркетингу. Це користувачі, яким показуватимуться оголошення. Загалом система сама формує перелік людей, які раніше відвідали сторінку з кодом ремаркетингу:

    налаштування аудиторій

    Але можна налаштувати свої списки, клікнувши на «+». Сценаріїв для сегментації повно. Можна виділити групу людей, які за останні 2 тижні залишили кошик. Загалом варіантів багато:

    сегментація

    Розробка та запуск банерів

    У сервісі Google Ads знайдіть через меню "Кампанії" розділ "Стандартна медійна кампанія" і натисніть "Продовжити":

    розробка та запуск банерів

    Налаштуйте параметри. У блоці «Динамічні оголошення» поставте галочку:

    динамічні оголошення

    Далі потрібно вказати аудиторію для демонстрації банерів – додану вручну або стандартну:

    вказати аудиторію для демонстрації банерів

    Потім слідує створити групу оголошень та оголошення:

    потім слідує створення групи оголошень та оголошення

    Динамічна реклама у «Фейсбуку»

    При налаштуванні банерів у соцмережі вони виринають ще й в «Інстаграмі». Дійте так:

    1. Поставте на веб-ресурс піксель Фейсбука . Тут є 3 стандартні події, але ви також можете налаштувати свої сценарії.
    2. Створіть каталог . Працювати з прайс-листом рекомендується за допомогою Catalog Manager через бізнес-менеджер.
    3. Налаштуйте оголошення . Вам буде доступно 2 типи: кільцева галерея та одиночні картинки. Намагайтеся вибирати зображення з високою роздільною здатністю.

    У такий спосіб ви без проблем запустите оголошення у Facebook.

    Аудиторії ремаркетингу

     

    За допомогою цього рекламного формату можна охопити максимально широку ЦА та показувати релевантні оголошення різним групам користувачів. Розглянемо основні аудиторії ремаркетингу.

    Постійні клієнти

    Динамічний ремаркетинг Гугл ефективний для роботи з уже наявною клієнтською базою — людьми, які хоча б раз купували або оформляли замовлення на сайті. Таким відвідувачам можна демонструвати товари, які доповнюють куплені раніше або аналогічні придбаним. Це підвищує середній чек та підтримує лояльність.

    Нові клієнти

    Навіть якщо людина ще не робила покупки, але вже заходила на сайт і переглядала певні товари, їй теж можна показувати релевантну рекламу. Можливо, вона ще не ухвалила остаточного рішення або відклала покупку. Ремаркетинг нагадає про продукти.

    Потенційні клієнти

     

    Люди, які ніколи не заходили на сайт, можуть побачити рекламу, якщо вони схожі на цільову аудиторію. Ремаркетинг дозволяє охопити максимальну кількість потенційно зацікавлених користувачів.

    Наші кейси динамічного ремаркетингу

    Elit-Web має кілька вдалих кейсів. Один із них — це робота над сайтом популярного туроператора. Нашим завданням було утримати увагу до бренду у міжсезоння. Для цього ми розпочали динамічні кампанії. І лише за два місяці комплексної роботи нам вдалося збільшити кількість цільових дій у 15 разів.

     

    Ще один приклад успішного кейса — це робота з брендом Torba.ua. Основним запитом клієнта був вдалий запуск послуги доставки харчових продуктів у Києві. Досягти відмінних результатів нам допоміг динамічний ремаркетинг. Ми пропрацювали аудиторії з воронки продажів, а потім за допомогою цього методу повертали користувачів на сайт. У результаті кількість відвідувачів за два місяці зросла з 23 тисяч до 64 тис. Крім того, було колосальне зростання кількості заявок — воно збільшилося в 6 разів! При цьому нам вдалося знизити кількість відмов.

    Також ремаркетинг допоміг покращити показники просування сайту з доставки суші та піци. Наші фахівці налаштували та запустили рекламну кампанію. За 7 місяців роботи сайт зайняв другу позицію в рекламних блоках видачі.

    Підхід Elit-Web до динамічного ремаркетингу

    Elit-Web — це команда кваліфікованих фахівців, яка гарантує ефективну співпрацю. Наші принципи:

    • Робота під ключ. У Elit-Web ми беремо на себе повну відповідальність за виконання проєкту від початку до кінця. Наші клієнти можуть повністю зосередитися на своєму бізнесі, в той час, як ми займаємося всіма аспектами маркетингової кампанії з огляду на вимоги та побажання замовника.
    • Досвід у кожній ніші. Наша команда складається з досвідчених професіоналів, кожен з яких є експертом у своїй галузі. Вони мають глибокі знання та багатий досвід у різних нішах цифрової індустрії. А також регулярно підвищують кваліфікацію та навчаються у провідних експертів галузі. Це дозволяє нам пропонувати нашим клієнтам ефективні рішення, що відповідають їхнім потребам та цілям.
    • індивідуальна звітність. Ми розуміємо, наскільки важливо для наших клієнтів знати прогрес свого проєкту. Тому за кожним із них ми закріплюємо персонального менеджера. Він надає індивідуальну звітність клієнту, детально описуючи виконану роботу, поточний статус та плани на наступні етапи.
    • Особистий кабінет 24/7. Кожен клієнт має цілодобовий доступ до особистого кабінету. У ньому можна переглядати всю інформацію про свій проєкт, відстежувати прогрес та вносити коментарі у будь-який час. Ми прагнемо забезпечити клієнтам максимально комфортну взаємодію з нашою компанією.

    Також ми є повністю відповідальними за результати нашої роботи. Усі зобов'язання закріплюються у договорі, забезпечуючи юридичний захист інтересів клієнтів. Впевнені, що наші фахівці допоможуть вам досягти зростання конверсій за допомогою рекламної кампанії з динамічним ремаркетингом.

    Думка експерта

    «Ключова перевага динамічного ремаркетингу у тому, що реклама працює точково. Користувач бачить не просто якісь товари чи послуги, а саме ті, до яких уже виявив інтерес раніше. По суті, це персоналізоване нагадування зробити цільову дію — оформити замовлення, заповнити заявку тощо.

    Нашим клієнтам ремаркетингові кампанії успішно допомагають вирішувати одразу кілька бізнес-завдань:

    • повернення клієнтів, які не здійснили замовлення;
    • збільшення середнього чека;
    • стимулювання повторних замовлень.

    Причому ремаркетинг може бути ефективним у різних нішах. Наприклад, у сегменті послуг він дозволяє пропонувати додаткові опції з урахуванням того, яку інформацію переглядав клієнт.

    Але при цьому варто пам'ятати, що ремаркетинг дає результат тоді, коли є продумана стратегія. Важливо м'яко підштовхувати користувача до цільової дії, а не просто перевантажувати його рекламою. А щоб оголошення спрацювало, потрібно коректно сегментувати аудиторію, розробити креатив і контролювати частоту показів, щоб це не виглядало як спам.»

    Захаревич Владислав, PPC Team Lead

    Наші ціни

    Базовий пакет

    Контекстна реклама

    (час на проєкт 38–45 год)

    Контекстна реклама (час на проєкт 45–50 год)

    $700

    $850

    $1 100

    Висновок

    Догляд користувача з сайту без покупки - це ваш втрачений прибуток. Повертайте потенційних клієнтів, використовуючи можливості рекламної кампанії з динамічним ремаркетингом. Нагадуйте відвідувачам про товари, що їх цікавлять, і ті, найімовірніше, прийдуть назад і завершать замовлення.

    Зараз ви знаєте, як працює динамічний ремаркетинг та чому його бажано використовувати. Якщо налаштування виконано правильно, вдасться досягти зростання конверсій в середньому до 50%.

    FAQ

    Що таке динамічний ремаркетинг?

    Це ефективний спосіб рекламування товарів. Він демонструє банери людям, які вже заходили на сайт. Завдання ремаркетингу - домогтися повернення користувача на ресурс і мотивувати на здійснення покупки.

    Як працює динамічний ремаркетинг?

    Принцип дії інструмента наступний:

    • Користувач переглядає товарну картку;
    • у цей момент для нього створюється окреме оголошення з назвою, картинкою та вартістю цього товару;
    • покупець сумнівається і доки робить покупку;
    • потім він ходить іншими майданчиками КМС і бачить банер з товарною позицією;
    • згадує про вигідну пропозицію, кликає по банеру та оформляє покупку.

    Зрозуміло, не всі натискатимуть по рекламі та оформлятимуть замовлення. Але більшість користувачів відгукується оголошення.

    Як настроїти динамічний ремаркетинг

    Щоб створити кампанію з динамічного ремаркетингу, необхідно зробити ФІД, поставити код на сайт. Потім слідує вибір аудиторій, налаштування та безпосередньо запуск оголошень.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
    Ми використовуємо файли cookie
    Ми оптимізуємо роботу сайту, створюємо персоналізований маркетинговий досвід та збираємо дані щодо використання сайту та аналітику. Натиснувши «Прийняти», ви погоджуєтеся використовувати наші файли cookie.