0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Динамічний ремаркетинг: суть та принцип роботи рекламного інструменту

Поділіться
Зміст

    Більшість замовлень в інтернет-магазині оформляється при повторних відвідинах сайту. Адже далеко не завжди людина готова купити тут і зараз. Як зробити так, щоб користувач потім все ж таки повернувся на ваш сайт і оформив замовлення саме тут, а не у конкурента? Відповідь - "наздогнати" його за допомогою динамічного ремаркетингу.

    Докладно ознайомимося з інструментом і тонкощами його налаштування.

    динамічний ремаркетинг

    Що таке динамічний ремаркетинг

    Це формат відображення банерів у Медійній мережі «Гугла». Завдяки йому можна створювати оголошення, які «наздоганяють» людей, які раніше переглянули товар. Креативи робить сама система виходячи з переданих із ресурсу відомостей. Після входу на сайт користувач побачить цю рекламу на майданчиках КМС. Зазвичай це новинні та інфопортали.

    Динамічний ремаркетинг дозволяє демонструвати оголошення зацікавленим користувачам, адже вони буквально нещодавно дивилися ваш товар. Отже, ймовірність повернення на сайт і замовлення вища, ніж за звичайної контекстної реклами.

    Як виглядають динамічні банери

    В AdWords доступні адаптивні оголошення. Тобто береться шаблон, куди ви завантажуєте назву магазину, сайт, заголовок та текст. На виході виходить оголошення 6 типів. Система автоматично адаптується під майданчик та відображає оптимальний розмір банера:

    як виглядають динамічні банери

    Зверніть увагу, що формат оголошень не змінюється.

    Якому бізнесу корисний динамічний ремаркетинг?

    Цей інструмент буде доречним компаніям, у яких цикл покупки триває від 1 дня або людині потрібно більше часу на ухвалення рішення про оформлення замовлення. Якщо ж угода передбачає швидку покупку, особливого сенсу динамічному ремаркетингу немає.

    Як визначити цей цикл угоди? У Google Analytics перегляньте інформацію в розділі «Довжина послідовності». Покажемо на прикладі:

    якому бізнесу корисний динамічний ремаркетинг

    Ми бачимо, що 50% відвідувачів оформляють придбання при першому вході на ресурс. Тобто решту половини варто наздогнати за допомогою ремаркетингу. У нашому випадку застосовувати інструмент можна.

    Також рекомендується переглянути розділ «Час до конверсії». У ньому відображається кількість днів від першого входу до магазину до покупки. Ви зрозумієте, як довго користувач вирішується на замовлення.

    Ми бачимо, що 64% відвідувачів оформляють покупку одразу. Задіяти ремаркетинг варто лише в тому випадку, якщо щодня на ресурс надходять тисячі унікальних користувачів.

    Загалом експерти рекомендують застосовувати інструмент, якщо від 40% людей роблять замовлення не на перше відвідування. Або ж більшість відвідувачів потрібно від 1 дня на рішення.

    Різниця між динамічним та стандартним ремаркетингом

    Оголошення динамічного ремаркетингу заздалегідь не готуються. Креативи створюються системою, а потім відображаються на майданчиках КМС.

    Приклад:

    1. Людина зайшла в інтернет-магазин і переглянула товарну картку кросівок Nike.
    2. З цієї інформації система створила окремий банер динамічного ремаркетингу з найменуванням, картинкою цього товару, його вартістю і, можливо, подібними позиціями.
    3. Людина закриває сторінку і йде з неї. Через деякий час випадково потрапляє на один із майданчиків КМС, і тут з'явиться цей креатив з рекламою кросівок Nike.

    Ця відмінність динамічного ремаркетингу визначає його ефективність. У разі стандартної ретаргетингової РК людина бачить зроблене вручну оголошення, що відображається і для інших людей. Немає гарантій, що він взагалі згадає про цей товар та захоче відвідати магазин для оформлення замовлення.

    Переваги динамічних кампаній

    Назвемо кілька ключових плюсів рекламного інструменту:

    1. Персоналізація . Користувачеві показуються оголошення з товарами, якими він цікавився. Якщо за допомогою цього інструменту проінформувати про появу знижок на продукцію, з ймовірністю людина повернеться для покупки.
    2. Швидкість формування креативів . Налаштування динамічного ремаркетингу – процес довгий, проте креативи генеруються досить швидко. Більше того, автоматично. Вам не доведеться робити все вручну та витрачати на цей час.
    3. Легка оптимізація . Не потрібно настроювати оголошення на окремі групи ЦА. Система самостійно підбирає креативи для того чи іншого користувача.
    4. Можливість проведення експериментів . Оскільки система розробляє десятки варіантів креативів, можна буде проаналізувати ефективність певних оголошень, виявити найкращі рішення та використовувати інформацію для оптимізації.

    Крім цих плюсів, варто відзначити доступність сегментації аудиторії. Наприклад, можна створити список користувачів, які додали товар у кошик. Для них показуватиметься оголошення. Є й інші можливі сценарії: людина купила товар, йому потрібно запропонувати супутні продукти; користувач шукав щось через пошуковий рядок і т.д.

    Формати оголошень у динамічному ремаркетингу

    У рекламному інструменті є кілька форматів. Розглянемо їхню суть докладніше.

    Мультиформат

    Сюди входить багато різних банерів, які спливають на десктопних та мобільних версіях сайтів:

    мультиформат

    Банери 240×400, 300×300 та 500×200

    Випливають тільки на робочому столі. Допустимо показ 1, 2 або 4 товарних позицій фіда за 1 показ банера:

    банери

    Продуктова карусель

    Реклама з'являється на комп'ютерах та мобільних пристроях, у стрічці соцмереж. Може включати до 10 товарів фіда за 1 показ:

    продуктова карусель

    Як настроїти динамічний ремаркетинг

    Створити оголошення можна самостійно. Розглянемо докладніше процес роботи із системою «Едвордс», а також ознайомимося з особливостями реклами у «Фейсбуку».

    Настроювання динамічного ремаркетингу AdWords

    Тут передбачені різні опції для онлайн-магазинів та інших ресурсів. Додайте спочатку тег динамічного ремаркетингу в код на сторінки. Це допоможе збиранню аудиторії для подальшого формування списків ремаркетингу. Далі – завантажте фід та зробіть банери.

    Розглянемо докладніше 4 основні кроки налаштування.

    Розробка фіда та додавання в AdWords

    Фід - файл, де відображені відомості щодо ваших товарів. Звідси система зможе додавати в оголошення поточну інформацію про позиції, які зацікавили людей.

    У фіді присутній айді товару, урл сторінки з продуктом та урл картинки. Можна додати сюди й інші відомості, такі як вартість, ціна зі знижкою та інше. Але пам'ятайте про обмеження у 7 стандартних та 12 додаткових атрибутів.

    На виході у вас має вийти приблизно така таблиця:

    розробка фіда та додавання в AdWords

    За бажанням файлу його потрібно завантажити в AdWords. Знайдіть у налаштуваннях розділ «Комерційні дані» та вирушайте до «Фіди даних». Клацніть на плюс і додавайте файл:

    комерційні дані

    За наявності помилок у Фіді сервіс про це повідомить. Зазвичай під час налаштування виникають такі проблеми:

    за наявності помилок у фіді сервіс про це повідомить

    Декілька помилок можна усунути вручну. Якщо їх багато, простіше завантажити новий фід з правильними відомостями.

    Зверніть увагу: на схвалення файлу потрібно близько трьох днів. Якщо процес затягнувся на тиждень, зверніться до технічної підтримки Google AdWords.

    Встановлення коду

    Відомості про перегляд товарів відображаються лише за наявності тега. Його слід додавати на кожну сторінку, яку ви плануєте контролювати.

    За умови, що у Google Analytics у вас задані атрибути по товарах, а на стадії кошика та покупки присутні ідентифікатори позицій, найпростіше встановити за допомогою тега Google Analytics та «Настройки користувача».

    Найбільш універсальний спосіб - додати код тегом AdWords і Google Tag Manager. Спочатку внесіть зміни та додайте потрібні параметри до тегу AdWords:

    встановлення коду

    Зараз вирушайте в налаштування тега та натисніть «Збирати спеціальні атрибути або параметри для персоналізації реклами». Далі потрібно проставити галочки поруч із параметрами та виконати збереження.

    Поставити тег на ресурс можна самостійно за допомогою Tag Manager.

    Налаштування аудиторій

    До запуску РК необхідно сформувати списки ремаркетингу. Це користувачі, яким показуватимуться оголошення. Загалом система сама формує перелік людей, які раніше відвідали сторінку з кодом ремаркетингу:

    налаштування аудиторій

    Але можна налаштувати свої списки, клікнувши на «+». Сценаріїв для сегментації повно. Можна виділити групу людей, які за останні 2 тижні залишили кошик. Загалом варіантів багато:

    сегментація

    Розробка та запуск банерів

    У сервісі Google AdWords знайдіть через меню "Кампанії" розділ "Стандартна медійна кампанія" і натисніть "Продовжити":

    розробка та запуск банерів

    Налаштуйте параметри. У блоці «Динамічні оголошення» поставте галочку:

    динамічні оголошення

    Далі потрібно вказати аудиторію для демонстрації банерів – додану вручну або стандартну:

    вказати аудиторію для демонстрації банерів

    Потім слідує створити групу оголошень та оголошення:

    потім слідує створення групи оголошень та оголошення

    Динамічна реклама у «Фейсбуку»

    При налаштуванні банерів у соцмережі вони виринають ще й в «Інстаграмі». Дійте так:

    1. Поставте на веб-ресурс піксель Фейсбука . Тут є 3 стандартні події, але ви також можете налаштувати свої сценарії.
    2. Створіть каталог . Працювати з прайс-листом рекомендується за допомогою Catalog Manager через бізнес-менеджер.
    3. Налаштуйте оголошення . Вам буде доступно 2 типи: кільцева галерея та одиночні картинки. Намагайтеся вибирати зображення з високою роздільною здатністю.

    У такий спосіб ви без проблем запустите оголошення у Facebook.

    Як проаналізувати та оптимізувати динамічний ремаркетинг

    Будь-який рекламний інструмент може бути ефективним і навпаки. Вплинути на результативність РК ви можете самостійно, виконавши такі дії:

    • вивчення часу від 1 відвідування до конверсії — може знадобитися зменшити або збільшити час демонстрації оголошення, щоб не зливати гроші даремно;
    • виключення зайвих продуктів із кампанії — нерідко дешеві позиції не забезпечують потрібного ефекту, оскільки таку продукцію купують швидше. Динамічний маркетинг краще спрямовувати на товари із високим цінником;
    • тест аудиторій - перевіряйте різні гіпотези та виключайте зайві групи користувачів;
    • тест банерів - хоча креативи створюються автоматично, ви можете самостійно додавати тексти. Варто протестувати різні варіанти та вибрати найбільш ефективний;
    • оптимізація фіда - варто уважно вивчити файл та інформацію в ньому, переконатися у відсутності проблем.

    Опрацювання кампанії дозволить вам досягти максимальних показників і зробити динамічний ремаркетинг по-справжньому ефективним.

    Висновок

    Догляд користувача з сайту без покупки - це ваш втрачений прибуток. Повертайте потенційних клієнтів, використовуючи можливості рекламної кампанії з динамічним ремаркетингом. Нагадуйте відвідувачам про товари, що їх цікавлять, і ті, найімовірніше, прийдуть назад і завершать замовлення.

    Зараз ви знаєте, як працює динамічний ремаркетинг та чому його бажано використовувати. Якщо налаштування виконано правильно, вдасться досягти зростання конверсій в середньому до 50%.

    FAQ

    Що таке динамічний ремаркетинг?

    Це ефективний спосіб рекламування товарів. Він демонструє банери людям, які вже заходили на сайт. Завдання ремаркетингу - домогтися повернення користувача на ресурс і мотивувати на здійснення покупки.

    Як працює динамічний ремаркетинг?

    Принцип дії інструмента наступний:

    • Користувач переглядає товарну картку;
    • у цей момент для нього створюється окреме оголошення з назвою, картинкою та вартістю цього товару;
    • покупець сумнівається і доки робить покупку;
    • потім він ходить іншими майданчиками КМС і бачить банер з товарною позицією;
    • згадує про вигідну пропозицію, кликає по банеру та оформляє покупку.

    Зрозуміло, не всі натискатимуть по рекламі та оформлятимуть замовлення. Але більшість користувачів відгукується оголошення.

    Як настроїти динамічний ремаркетинг

    Щоб створити кампанію з динамічного ремаркетингу, необхідно зробити ФІД, поставити код на сайт. Потім слідує вибір аудиторій, налаштування та безпосередньо запуск оголошень.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом