Просування страхових послуг — це комплекс маркетингових дій, спрямованих на те, щоб донести до потенційних клієнтів цінність, надійність і необхідність страхування. При цьому слід враховувати, що страхові поліси — це продукт, який купують із прагматичних міркувань, бажаючи захистити себе, майно, здоров'я або бізнес. Для цього потрібно налагодити таку комунікацію, щоб викликати довіру з боку клієнта та підкреслити професіоналізм компанії.
Ніша страхових послуг – це складний ринок із високою конкуренцією та пасивними покупцями. Тут продають те, що не можна торкнутися руками. Сьогодні ми розповідаємо, як просувати страхові послуги у 2021 році, що рухає клієнтами у вирішальний момент підписання договору та які канали збуту послуг ефективніші за інші.
Чому необхідно займатися просуванням сайту страхової компанії
При згадці страхових послуг у користувачів найчастіше виникають асоціації з такими поняттями, як надійність, спокій і фінансова безпека. Саме тому так важливо, щоб компанія, до якої звертатиметься клієнт, дійсно вселяла довіру. А перше враження про неї формується найчастіше через сайт і пошук в інтернеті.
Не секрет, що люди найбільше довіряють тим організаціям, які знаходяться у верхній частині пошукової видачі. Уже потім, перейшовши на сайт, сучасний користувач оцінює все: дизайн, структуру, наявність потрібної інформації, відгуки, простоту оформлення поліса. Якщо сайт має професійний вигляд, швидко завантажується та дає чіткі відповіді на запитання — це вже половина успіху.
В умовах високої конкуренції страховий ринок вимагає повноцінної стратегії просування, до якої увійде SEO-оптимізація сайту, контекстна реклама страхової компанії та розкрутка акаунтів у соцмережах. Це дозволить зацікавити тих, хто ще тільки вибирає, кому довірити своє майно, здоров'я або життя.
Тому, розмірковуючи над тим, як залучити клієнтів до страхової компанії, подумайте про просування сайту в інтернеті. Крім стабільного притоку нових клієнтів, у вас буде можливість продемонструвати на сайті сильні сторони свого бізнесу: розповісти про досвід роботи та своїх партнерів і розмістити позитивні відгуки. Усе це формує цілісний онлайн-імідж бренду. І якщо все, що розміщено на сайті, відповідає дійсності, люди довірятимуть вам, а ваша репутація покращиться.
Переваги просування сайту страхової компанії в Elit-Web
Коли ви вирішуєте просувати страхові послуги онлайн, важливо довіритися тим, хто дійсно розуміє, що робить. Звертаючись до нашого агентства диджитал-маркетингу, ви зможете скористатися такими перевагами:
- Вашим проєктом буде займатися команда, що складається з різних фахівців. Залежно від завдань, це можуть бути SEO-фахівець, таргетолог, аналітик, дизайнер або менеджер проєкту. Кожен відповідає за свою частину роботи та має великий досвід. Завдяки цьому вони зможуть продумати кожну дрібницю на сайті та зробити так, щоб користувачеві було зручно підібрати потрібну страхову програму та замовити її. До того ж вони стежать за трендами й адаптують стратегії до мінливих вимог користувачів і апдейтів пошуковиків.
- У своїй роботі фахівці використовують платні сервіси для SEO-аудиту, конкурентного аналізу, відстеження позицій та оцінки поведінки користувачів на сайті. Такі сервіси потрібні для того, щоб регулярно збирати дані про результати роботи. Тож усі рішення про подальші дії ухвалюються на основі точної аналітики, а не навмання.
- Наша компанія вже має досвід у просуванні сайтів страховиків. Фахівці знайомі з нюансами роботи в цій ніші, знають, як грамотно розповісти про страхові послуги простими словами та які вимоги висуваються до подібного контенту. Це економить вам багато часу та дає більше шансів на отримання високого результату.
- Наше агентство зацікавлене у підвищенні конверсії вебресурсу. Ми розуміємо, що реклама страховки тільки тоді буде ефективною, коли на сайті почне зростати кількість заявок, а люди будуть рекомендувати вашу компанію своїм друзям і знайомим. У агентства вибудувані процеси контролю якості, регулярної звітності та чіткого дотримання термінів. Ми прагнемо, щоб кожен етап просування сайту приносив максимальну віддачу.
Довіривши просування страхової компанії професійній агенції диджитал-маркетингу, ви почнете системно розвивати свій онлайн-бренд.
Чим просування страхових послуг відрізняється від інших
Складність №1 . Люди охоче купують те, що принесе їм миттєву користь, але не бажають вкладатись у щось міфічне. Специфіка страхових послуг полягає в тому, що клієнт віддає гроші і не отримує нічого. Нічого, окрім спокою. І завдання просування страхових послуг у тому, щоб задовольнити це основне бажання клієнта.
Але справа в тому, що людина не може на 100% довіритися рандомній компанії - так, щоб щомісяця справно платити гроші і не турбуватися глибоко в душі. Щоб клієнт дійсно отримав заповітний спокій та світлу віру у майбутнє, необхідно, щоб страхова фірма була бездоганно надійною у його очах. Він має бути абсолютно впевнений, що йому виплатять гроші на 100%.
Складність №2 . Пересічній людині складно розібратися в термінах та інструментах роботи страхових агентств. Тому більшість ЦА вважає за краще не заглиблюватися в тему і робить вибір на основі рекомендацій – позитивних відгуків друзів та авторитетних джерел. На цьому і має бути акцентовано рекламу страхової компанії.
Складність №3 . Асортимент послуг вміщує різні, ніяк не пов'язані між собою категорії ЦА. Кожен продукт потрібно просувати окремо, що виливається до значного рекламного бюджету.
Канали збуту страхових послуг
Отже, перше завдання просування страхових послуг – створення іміджу, бездоганної репутації, абсолютної надійності компанії.
Друга – налагодження каналів збуту , основу якого є застосування правильних способів комунікації з клієнтами. Якість обслуговування є одним із ключових елементів вибору страхової компанії. Простіше кажучи, в термінах клієнт не розуміється, моментальну вигоду отримати не може. А ось оцінити якість обслуговування, отримати від нього задоволення, сформувати спокій та лояльність до компанії – ще як.
Канали продажів бувають:
-
Прямі . Реалізація послуг без посередників, в офісі компанії чи онлайн.
Переваги : невеликі витрати на отримання покупців (лідів), повна керованість та можливість 100% контролю.
Недоліки : втрата солідного шматка ЦА. Щоб дійти до офісу, клієнту потрібно заздалегідь прийняти низку важливих рішень, причому самостійно, через що більшість лідів відсівається. До того ж, офісні співробітники часто не особливо мотивовані на залучення замовників.
-
Непрямі . Реалізація послуг страховими (брокерами) та нестраховими (банками, турфірмами, автосалонами) посередниками.
Переваги : спілкування із зацікавленою аудиторією. Статистично агентська мережа у сфері страхових послуг – найбільш прибуткове джерело продажу.
Недоліки : дорогий канал просування. Крім того, клієнт становить думку про компанію в цілому, ґрунтуючись лише на спілкуванні з агентом. Тому від співробітника, його манери спілкування та таланту продавати залежить все. Крім того, для страховика стає проблематично працювати із клієнтом після агента.
Залежно від кінцевого споживача розрізняють такі канали збуту страхових послуг:
- корпоративні (70% цільової аудиторії – юридичні особи);
- роздрібні (30% – фізичні особи).
Провести аналіз сайту страхової компанії
За кількістю ланок у ланцюжку продажів канали збуту можуть бути нульового рівня (без посередників), однорівневими (з одним посередником), дворівневими (з оптовим та роздрібним посередниками), трирівневими (з великооптовим, дрібнооптовим та роздрібним посередниками).
Канали просування страхових послуг
Офлайн |
Онлайн |
1. Бігборди, сітілайти. 2. Друкована преса. 3. TV. 4. Радіо. 5. Спонсорство. |
1. SEO-просування страхових продуктів. 2. Контекстна реклама. 3. Таргетована реклама. 4. SMM для страхових компаній. 5. Піар в інтернет-ЗМІ. 6. Крауд-маркетинг. 7. Email-маркетинг. |
Переваги 1. Простіше і зрозуміліше, ніж онлайн. 2. Постійні згадки на ТБ та радіо підвищують авторитет та довіру до компанії. Недоліки 1. ЦА не підготовлена до сприйняття. 2. Не можна дізнатися скільки клієнтів принесла реклама. 3. Дорого. |
Переваги 1. Найчастіше дешевше, ніж офлайн. 2. Демонстрація реклами залежно від категорії ЦА. 3. Можливість виміряти результати кампаній, вибрати найефективніші канали збуту. Недоліки 1. «Рекламна сліпота» – люди вчаться не зважати на рекламні інтернет-оголошення. 2. Щоб просування страхової компанії в інтернеті «достукалося» до ЦА, необхідний талант та професіоналізм. |
Цільова аудиторія під основні продукти страхування
Загалом споживачів страхових послуг можна охарактеризувати так:
- 60% чоловіків; 40% жінок;
- 35-45 років;
- рівень доходу середній або вищий за середній;
- ключова мотивація – економія грошей у разі настання страхового випадку.
Кінцева картина ЦА відрізняється (іноді кардинально) залежно від запропонованої послуги. Найпопулярнішими продуктами є:
- страхування життя;
- автострахування;
- медичне страхування;
- страхування туризму
Докладніше про те, як використовувати інформацію про ЦА для збільшення прибутку.
Комплексна маркетингова стратегія страхової компанії
Більшість страхових послуг мають довгий цикл ухвалення рішень про покупку. Наприклад, при замовленні автополісу клієнтів цікавить насамперед ціна. Замовникам, які вирішили застрахувати життя, важливі стовідсоткові гарантії виплат. Для цього вони вибирають компанію із бездоганною репутацією. Про те, які інструменти залучення клієнтів мають входити до маркетингу страхових послуг, – розповідаємо далі.
SEO-просування послуг страхування
Це одна із найскладніших ніш за рахунок вузького сегментування ЦА, особливо у мегаполісах. Розкручування страховика вимагає багато зусиль, професійну мультипрофільну команду та мінімум півроку часу.
Наприклад, потрібно просунути автострахування. Для цього необхідно регулярно оновлювати інформацію, наповнювати блог сайту цікавими та корисними статтями. У контент-маркетинг страхових послуг можна використовувати такі ідеї:
- вказівку сум, що виплачуються при ДТП;
- переліки місць для безпечного паркування вночі;
- лайфхаки щодо прискорення приїзду поліцейських під час аварії тощо.
Для просування автострахування адаптуйте сайт під мобільну версію – клієнтам зручніше оформити або продовжити поліс просто через смартфон.
Важливо : тісно співпрацюйте з копірайтерами, допоможіть їм описати складні теми простими словами. Ви, як ніхто інший, розумієте, що хоче ваша аудиторія.
У висококонкурентній ніші важливо правильно підібрати ключові слова, за якими просуватиметься сайт. Для цього SEO-фахівці повинні зробити титанічну роботу зі збирання семантичного ядра. Потрібно оптимально підібрати команду професіоналів, які вже мають досвід просування страхових послуг.
Реклама страхової агенції
Оскільки в просуванні ніші головну роль відіграє створення авторитетності підприємства, 90% усіх рекламних кампаній мають бути спрямовані на формування іміджу. Інші 10% - це пояснення складного простими словами. Тут треба зробити неможливе: донести до аудиторії, що річ, про яку вони навіть не думали останні півроку, насправді їм життєво потрібна.
Офлайн-реклама страхових послуг
Для просування послуг зі страхування життя, здоров'я, турів підійдуть добротні буклети та флаєри. Розмістіть їх у місцях скупчення потенційних клієнтів: туристичних агентствах, банківських установах, лікарнях та поліклініках.
Реклама страховки на бігбордах має виділятися серед стандартних вивісок та справляти незабутнє враження, наприклад, як спільний креатив від компанії Nationwide та підприємства з продажу фарб Coop's Paints.
Напис : «Все у житті відбувається дуже швидко».
Контекстна реклама страхових компаній
Спосіб для тих, хто не любить довго чекати. Контекстна реклама страхових послуг дозволяє отримати нових клієнтів вже в перші дні після запуску платних оголошень, особливо це стосується автополісів. Для інших послуг оголошення повинні бути спрямовані не на швидку конверсію, а на запам'ятовуваність. Люди не схильні купувати страховку життя онлайн, піддаючись миттєвим емоціям, але нам на руку, якщо в їхній свідомості відкладеться назва компанії.
Оголошення будуть з'являтися на верхніх позиціях у пошуковій видачі, на тематичних форумах та сайтах.
Щоб зацікавити ЦА, до тексту оголошення та на сторінку, до якої воно веде, потрібно додати:
- калькулятор розрахунку;
- онлайн-підтримка 24/7;
- низькі ціни;
- більше цифр (вони привертають увагу).
Важливо максимально спростити процес оформлення автополісу, щоб клієнт міг це зробити за лічені хвилини, з комфортом, не відволікаючись на непотрібні дрібниці. Якщо не продумати цей момент, навіть найефективніше і яскраве оголошення не дасть результату.
Таргетована реклама страхування у соцмережах
Instagram та Facebook вміють підбирати аудиторію, за ключовими ознаками схожу на ваших клієнтів. Причому остання соціальна мережа найбільше підходить для роботи з просуванням страхування.
Перед запуском реклами, що таргетує, необхідно намалювати портрет ЦА для кожної окремої послуги і задати ці дані системі аналітики, підготувавши персоналізоване оголошення для кожного сегмента.
У пошуку аудиторії можна скористатися спеціальними сервісами, наприклад, "Церебро Таргет", Pepper Nninja. За ключовими словами, вони складають список спільнот, в яких знаходяться потенційні замовники. З переліку необхідно відсіяти ті, що нам не підходять, решту завантажити в парсер із зазначенням необхідних параметрів ЦА (вік, стать, інтереси тощо).
Відеореклама страхових послуг на YouTube
Відео стає найефективнішим видом контенту: саме ролики люди все частіше віддають перевагу статтям. YouTube - це ще один канал для просування страхових послуг, здатних створити ауру запам'ятовування та експертності навколо бренду.
Приклад креативної реклами страхової компанії
Смішна реклама страхування від John Lewis Insurance змушує за 1,5 хвилини випробувати цілий розсип емоцій. Розчулення поєднується з постійною тривогою за дітей – кожні 5 секунд завмирає серце, мотивуючи подумати про те, як перестрахуватися про всяк випадок.
А ось емоційний ролик про собаку та кісточку від страхової компанії Travelers.
Приклад надійної реклами страхової компанії
Компанія Vuso за 37 секунд пропрацювала "біль" клієнтів і дала їм "знеболювальне" у вигляді великої кількості обнадійливих цифр.
А ось ролик від PZU. Тут показують 7 історій звичайних українців, яким справді допомогло страхування. У відео не застосовується шаблонна рекламна мова, всі герої розповідають про те, що сталося своїми словами, без лощеного сценарію. Користувачі бачать у ролику те, чого вони найбільше хочуть від страхової – надійність, турботу, гарантію виплат.
Приклад простої реклами страхової компанії
Ще один ролик від PZU, в якому скомпоновано слайди презентації. Простіше не буває.
На честь 25-річчя компанія "Уніка" запустила іміджеву рекламу. За 45 секунд на слайдах з'являється історія в цифрах. У користувача відбувається логічна асоціація: якщо компанія стільки років на ринку, значить, їй можна довіряти – вона не лусне, як мильна бульбашка, на відміну від компаній-одноденок, гарантовано виплатить гроші, навіть якщо страховий випадок настане через 5–10–15 років .
І на закуску - смішна реклама, що розповідає про важке життя страхового агента і порівнює його з тарганом.
Просування страхових послуг у соціальній мережі
Соціальні мережі – не найкраща платформа для прямого продажу страховок. Але саме тут проводить левову частину часу наша ЦА.
Тому в Instagram та Facebook наші дії спрямовані на репутацію:
- оперативне реагування при згадці про бренд;
- робота з негативними відгуками, стратегія щодо збільшення позитивних відгуків;
- публікація корисних матеріалів підвищення експертності;
- інформування про акції, нові тарифи, спеціальні пропозиції;
- висвітлення громадської та благодійної діяльності;
- спілкування з передплатниками;
- поширення вірусного контенту;
- пости про досягнення компанії;
- публікація прес-релізів, публічних виступів співробітників, статей у ЗМІ.
Пам'ятаємо : страхову компанію обирають в першу чергу за відгуками та репутацією.
Страховий чат-бот як конкурентна перевага та як його просувати
В Україні склалася міцна неприємна асоціація із дзвінками від страхових агентів. Вони набридають, і це завжди відбувається в не найкращий момент.
- Доброго дня, мене звуть Андрій, чи можу я Вам запропонувати страховий поліс?
- Не можеш, Андрію.
(Короткі гудки).
У 2021 році всі прагнуть перевести спілкування в онлайн - сучасним користувачам так зручніше спілкуватися. Для цього страхові компанії розробляють чат-боти – з їх допомогою можна ненав'язливо поінформувати клієнтів про новинки та спеціальні пропозиції, нагадати про продовження ОСАЦВ, запропонувати швидке оформлення полісу онлайн.
Страхові чат-боти вимагають додаткового просування за допомогою контекстної реклами та соціальних мереж.
PR страхових компаній
Оскільки наше завдання №1 – побудова іміджу, офлайн використовуємо нетривіальні методи просування. Для формування експертності та авторитету компанії стають спонсорами та меценатами різних благодійних організацій та широкоформатних подій.
Буде чудово, якщо у ЗМІ, на ТБ та в пресі періодично будуть згадки про вашу компанію, бажано нерекламного характеру. Для цього пишуть партнерські матеріали, беруть участь у тематичних конкурсах та рейтингах.
Email-маркетинг та розсилки
Цей спосіб вимагає обережності – будь-який неакуратний лист або використання готової бази може бути сприйнято як спам, що негативно вплине на репутацію, а страхова компанія має бути бездоганною.
Стратегія Email-маркетингу може переслідувати такі цілі:
- Просування на останніх етапах вирви продажів . Наприклад, можна привітати клієнта з Днем народження та подарувати знижку чи індивідуальну пропозицію.
- Ретаргетинг . Повертаємо клієнтів, котрі почали заповнювати заявку, але закрили сайт.
- Інформаційні розсилки . Розповідаємо клієнтам про новинки та акції, пояснюємо складні моменти простими словами, даємо посилання на відео.
Листи мають бути оформлені в єдиному стилі бренду. Вітаються легкі анімовані елементи, відео, картинки.
Думка експерта
У своїй роботі над просуванням страхових послуг нам доводиться враховувати, що це достатньо специфічний продукт. Щоб його вибрав звичайний користувач, потрібно розповісти про складне простими словами. Крім того, люди часто сумніваються, чи дійсно вони щось отримають у разі настання страхового випадку. Для того щоб подолати ці бар'єри, ми готуємо освітній контент під час SEO-просування, працюємо над формуванням довіри в соцмережах, а також запускаємо таргетовану рекламу та кампанії ремаркетингу.
Ціни на SEO-послуги
Назва послуги |
Ціна |
Уточнення за ціною |
SEO-оптимізація |
від 790$ |
для сайту |
SEO-аудит |
від 399$ |
для сайту |
SEO-просування |
від 599$ |
на місяць |
SEO-консультації |
від 99$ |
за 1 годину |
SEO під ключ |
від 1 190$ |
на місяць |
Висновки: чи важко просувати страхові послуги?
Так, складно. Це високонкурентна ніша зі складним для розуміння продуктом та пасивною аудиторією. Страхові послуги - це безліч продуктів з принципово різною ЦА, і для кожного сегмента необхідно створити, відбудувати від конкурентів та просунути унікальну торгову пропозицію. Але для досвідченої команди у цьому немає нічого надприродного.
FAQ
Як розкрутити сайт страхових послуг?
Щоб ефективно розкрутити сайт страхової компанії, важливо використовувати комплексний підхід. Почати краще з SEO-оптимізації: опрацюйте семантику, вдоскональте структуру, напишіть експертні статті. Обов'язково налаштуйте технічні параметри. Потім підключіть контекстну рекламу. Працюйте з відгуками, просувайте бренд через соцмережі та будьте максимально відкриті, оскільки довіра в страхуванні вирішує все.
Скільки часу займає розкрутка сайту страхових послуг?
Середній термін SEO-просування сайту страхової тематики — від 4 до 8 місяців, в залежності від конкуренції та поточного стану сайту. Якщо у вас новий сайт, потрібно більше часу. Для прискорення результату рекомендуємо поєднувати SEO з контекстною рекламою — це дасть змогу отримувати заявки з перших тижнів. Також важливо враховувати сезонність: наприклад, туристична страховка може давати сплески трафіку влітку та перед святами.
Скільки коштує розкрутка сайту страховки?
Вартість розкрутки сайту в страховій ніші залежить від обсягу робіт. У середньому базовий SEO-пакет обійдеться від 600 доларів на місяць. Якщо додати створення освітнього контенту, наповнення блогу й інші роботи, бюджет може зрости. Контекстна реклама оплачується додатково. Але варто враховувати, що правильно розрахована стратегія окупається завдяки стабільному потоку заявок.
Залишіть ваші контактні дані.
Будемо раді обговорити ваш проект!