На жаль, досить часто трапляється, що команда розробників старанно розробляє сайт для свого клієнта, враховуючи всі останні тренди вебдизайну та продумуючи, де розмістити кожну кнопку, а коли справа доходить до запуску, виявляється, що сайт зовсім не готовий до того, щоб зайняти високі позиції в пошуку. Час втрачено, а трафіку немає.
Але в кейсі роботи над сайтом консалтингової компанії Verum Standart Group усе було інакше. Розробкою займалася команда COOD, а SEO-фахівці та PPC-спеціалісти агенції диджитал-маркетингу Elit-Web підключилися до проєкту ще на етапі створення сайту. Це дозволило запустити його швидко та без типових проблем. Структура була одразу адаптована під пошукові системи, сторінки оптимізовані, а рекламні кампанії могли одразу стартувати. Про те, як вдалося забезпечити такий результат, своїм досвідом із нами поділилися фахівці команд Elit-Web та COOD.
Як працювала команда розробників?
Спочатку консалтингова компанія Verum Standart Group звернулася до розробників із завданням оновити сайт. Вебресурс був актуальним за змістом, але морально застарілим — і за дизайном, і в технічному плані. До того ж сайт мав проблеми з серверною частиною, що ускладнювало його просування та знижувало ефективність реклами.
Щоб уникнути майбутніх проблем, команда розробників із агенції COOD почала з діагностики серверної частини. Вони перевірили швидкість завантаження, технічні помилки та загальну продуктивність сайту. Виявилося, що технічних недоліків було достатньо: довгий відгук сервера, проблеми з кешуванням і некоректна робота деяких функцій.
Наступним кроком стало впровадження оптимального рішення. Команда виправила помилки, оптимізувала швидкість завантаження та розширила функціонал сайту. Наприклад, додали нові модулі для зручного керування контентом і покращили адаптивність для мобільних пристроїв.
Окремо фахівці зайнялися оновленням дизайну. Вони запропонували додати сучасні елементи, які покращили візуальне сприйняття сайту, та зробили його більш зручним і привабливим для користувачів. Ще одним важливим етапом стало оновлення контенту: були написані окремі статті, змінено тексти на посадкових сторінках і завантажені якісні фото.
Додатково з питань SEO на етапі розробки давали консультації спеціалісти агенції диджитал-маркетингу Elit-Web.
У результаті консалтингова компанія отримала сайт, який виглядав сучасно та був готовий до ефективного просування. Після запуску оновленого вебресурсу не витрачали часу на виправлення технічних помилок.
Як налаштовували PPC-рекламу?
Консалтингова компанія Verum Standart Group поставила перед фахівцями із діджитал-маркетингу задачу якомога швидше привести трафік на новий вебресурс. Це було можливо завдяки платному просуванню в пошуку. Спеціалісти агенції Elit-Web зайнялися підготовкою до запуску рекламних кампаній ще на етапі розробки вебресурсу. Вони підготували стратегію ведення контекстної реклами. Завдяки цьому не довелося витрачати час на експерименти — кампанії стартували з чітким планом і максимально ефективно.
Першим напрямом роботи після старту проєкту став запуск кампаній Performance Max. Щоб отримати максимальну віддачу, фахівці налаштували їх таким чином:
- додали адаптивні оголошення;
- підготували професійні банери з унікальними торговими пропозиціями, щоб реклама одразу привертала увагу;
- додали рекламне відео з YouTube. Нагадаємо, що відеоформат дуже ефективно працює для залучення аудиторії та підвищує впізнаваність бренду;
- щоб алгоритми Google працювали точніше, налаштували сигнали аудиторій;
- визначили, за якими запитами користувачі шукають послуги компанії, щоб оптимізувати кампанію.
Далі у процесі ведення реклами постійно аналізували результати, коригували ставки, відключили неефективні платформи, де оголошення показувалися випадковій аудиторії, та зосередилися на конверсійних майданчиках.
Для охоплення користувачів, які шукають послуги компанії, запустили класичні пошукові рекламні кампанії. Це стало другим важливим напрямом роботи. Для цього виконали наступні дії:
- зібрали релевантні ключові слова;
- прибрали нерелевантні запити (мінус-слова), щоб уникнути даремних витрат бюджету;
- додали адаптивні оголошення. Вони автоматично підлаштовуються під запит користувача, що підвищує клікабельність.
Щоб отримати максимальну віддачу від реклами, бюджет між кампаніями розподіляли нерівномірно, намагаючись змінювати витрати залежно від рентабельності кожної з них. Основний фокус зробили на найбільш ефективних форматах, що приносили заявки за мінімальною ціною.
Також аналіз показав, що деякі регіони дають більше лідів за кращою ціною. Тому було вирішено оптимізувати геотаргетинг. Фахівці зосередили бюджет на тих регіонах, де попит на послуги був вищий.
Завдяки комплексному підходу реклама стартувала без затримок, а кампанії одразу показали хорошу ефективність. Найнижчу ціну за клік показували Pmax-кампанії, тому фахівці більше спрямували бюджет на цей напрям.
Швидкий старт, який приніс результат
Завдяки злагодженій роботі команд розробників і спеціалістів із налаштування реклами замовник отримав якісний сайт, який далі може розвиватися.
Розробники подбали про технічну частину: виправили технічні проблеми, підвищили швидкість завантаження й оновили дизайн. Паралельно команда з налаштування контекстної реклами оперативно запустила рекламні кампанії.
Такий підхід дозволив уникнути ситуації, коли сайт після розробки ще місяцями «доводять до ладу» перед тим, як він почне давати результат. Що в підсумку отримала консалтингова компанія? Мінімальні затримки, швидкий вихід на ринок і ефективний старт рекламних кампаній.
Залишіть ваші контактні дані.
Будемо раді обговорити ваш проект!