Google Ads — один із найпопулярніших інструментів для налаштування реклами, який широко використовується для розкручування бізнесу та залучення клієнтів. Налаштування та керування кампанією здійснюється через кабінет, увійти в який може зазвичай лише власник акаунта. Але за потреби він надає це право й іншим користувачам. Для цього потрібно відкрити доступ до акаунта Google Adwords (Ads) сторонній людині. Ми розповімо у статті, як це зробити, на що звернути увагу у процесі виконання цього завдання.
Як надати доступ до акаунта Google реклами
Цей захід може знадобитися, якщо потрібно делегувати налаштування, запуск та супроводження кампанії Google Adwords іншому співробітнику або сторонньому фахівцю. Зробити це можна через меню «Інструменти» (вгорі праворуч):
- відкрити «Налаштування» та «Доступ та безпека»;
- клацнути на значок «+»;
- вибрати потрібний рівень дозволу;
- ввести email гостя (адреса має бути зареєстрована на gmail.com);
- клацнути на опцію «Надіслати запрошення».
Після виконаних дій на пошту цієї людини надходить лист. Він містить інструкцію про те, що потрібно зробити, щоб увійти до акаунта Google Ads.
Доступ до рекламного кабінету можна скасувати будь-якої миті, обраного гостя вдасться видалити. Зазначимо також, що власник акаунта може вибрати певний обсяг повноважень, надаючи права іншій людині. Розкажемо докладніше про це нижче.
Типи доступів у Google Adwords
Вони різняться на 5 різних рівнів залежно від обсягу прав. Збираючись надати доступ до акаунта Google Ads, вибрати потрібно певний пункт:
- Тільки оповіщення по email. Гостю надходитимуть листи зі звітами та повідомленнями.
- Оплата. Людина зможе переглядати або змінювати платіжні дані в Google Ads.
- Тільки доступ до читання. Дозволяє переглядати кампанії, налаштування, рекомендації, інструменти, але без редагування. Даний тип дозволу зручний тим, що дозволяє агенції проводити аудит, але не відкриває більш широкий спектр прав з управління РК.
- Стандарт. Можна редагувати налаштування. По суті, гість із таким дозволом має всі повноваження адміністратора, але сам не може надавати їх іншим особам. Зазвичай стандартний дозвіл надається агентствам, стороннім фахівцям, співробітникам, які налаштовують та ведуть РК у Гуглі.
- Адміністратор. Має повний обсяг повноважень. Адміністратор може змінювати рівні прав інших людей з оточення, видаляти їх та керувати запрошеннями. Такий доступ зазвичай є тільки у власника бізнесу або людини, яка створила акаунт Google Ads.
Хоча надавати повноваження адміністратора стороннім фахівцям або співробітникам, які займаються рекламною кампанією, зручно, це не рекомендується робити з міркувань безпеки.
Як надати гостьовий доступ до Google ADS
Такий рівень прав дозволяє надавати можливість спостереження за налаштуванням та роботою РК. Щоб дати гостьовий доступ, потрібно виконати низку таких дій:
- натиснути на «+ користувачі»;
- ввести адресу пошти;
- вибрати тип роздільної здатності «Тільки для читання».
Цього рівня прав цілком достатньо, щоб відстежувати та аналізувати рекламні кампанії в Google Adwords, а також захищає від позапланових змін налаштувань. При необхідності тип дозволу можна змінити, відкривши сторонньому користувачеві більше повноважень.
Запрошеній людині на пошту надходить повідомлення з активним посиланням, за яким потрібно перейти, щоб підтвердити свою роль. Як тільки ці дії будуть виконані, гість з'явиться у списку рекламного кабінету.
Як видалити гостьовий доступ до Google Adwords
Власник РК у будь-який момент може змінити людей у робочому кабінеті та обсяги їх прав. Видалити гостьовий доступ для сторонньої людини вийде через розділ «Доступ та безпека». У ньому потрібно вибрати потрібного користувача та клацнути праворуч на опцію «Закрити».
Важливий нюанс: при видаленні адміністратора слід бути особливо уважним. Якщо не залишиться іншої персони з таким же рівнем повноважень, це призводить до повного закриття акаунта.
Рекомендації щодо налаштування безпеки доступу в Google ADS
Бувають ситуації, коли право на управління кабінетом іншій людині не вдається надати. Це часто трапляється, якщо намагаються додати користувача, чий email зареєстрований не на gmail.com, а на іншому домені.
Зумовлена заборона налаштувань безпеки. Власник або адміністратор може змінити їх.
Щоб вирішити проблему, потрібно відкрити вкладку «Налаштування безпеки» → «Додати домен».
Потім слід ввести адресу пошти, яку раніше не вдалося додати. Після цього власник email отримає лист із запрошенням.
У статті детально розглянули, як надавати доступи різних рівнів до рекламного кабінету Google Ads. Зробити це нескладно, досить трохи розбиратися в пунктах меню. Однак важливо бути уважним, не надавати надто великого обсягу прав стороннім користувачам, інакше не уникнути проблем з безпекою акаунта.
Залишіть ваші контактні дані.
Будемо раді обговорити ваш проект!