0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Кейс просування сайту АТБ-Маркет – лідера українського рітейлу

Поділіться
Зміст

    Робота над проектом SEO-просування інтернет-магазину «АТБ-Маркет» зажадала від наших фахівців стратегічності мислення та особливої відповідальності. Завдання вивести в топ цей онлайн-сервіс у висококонкурентній ніші було нелегким. Наша команда успішно впорається з нею: за час роботи щомісячна кількість візитів на сайт збільшилася в 4,5 рази, загальна кількість переходів з пошукових систем зросла більш ніж в 11 разів.

    Кейс SEO-просування сервісу доставки лідера українського рітейлу АТБ-Маркет

    Загальна інформація щодо проекту:

    Назва компанії : « АТБ Маркет »

    Мета клієнта : збільшити якісний трафік; отримати стабільний потік нових клієнтів, які здійснюють покупки; зайняти лідируючу позицію в ніші; доопрацювати технічні нюанси, що заважають оптимізації сайту

    Тематика компанії : роздрібна торгівля

    Послуга : SEO-просування

    Особливості ніші : надвисока конкуренція

    Результат роботи : проект став одним із топ-сайтів у своїй ніші

    Найвідоміша найбільша українська продуктова мережа «АТБ-Маркет» веде свою історію з 1993 року. Сьогодні вона налічує понад 1200 магазинів у 279 населених пунктах країни. І ці показники зростають з кожним днем. Щодня тут купують понад 3 млн. осіб. Споживачі оцінили формат дискаунтера, де пропонується широкий перелік товарів за оптовими цінами.

    Загальна інформація щодо проекту

    Корпорація «АТБ» змогла стати лідером національного масштабу завдяки прогресивній маркетинговій стратегії та чітко спланованій логістиці. У кількох регіонах країни було збудовано понад 10 суперсучасних мультитемпературних складських центрів європейського зразка.

    У магазинах мережі покупцю пропонують широкий асортимент товарів – понад 3,5 тис. найменувань. Якість продукції ретельно контролюється, зокрема, проводяться планові та позапланові внутрішні перевірки, які не поступаються суворим міжнародним аудитам.

    Під час пандемії для більшості громадян України дуже гостро постало питання безпечного доступу до товарів першої необхідності. У відповідь на це корпоративна стратегія АТБ була спрямована на розвиток онлайн-продажів. Створено інтернет-сервіс, де споживач міг оформити замовлення. Покупець отримав можливість забрати зібраний пакет у найближчому магазині або скористатися послугою адресної доставки.

    Для розвитку напряму e-commerce та SEO-просування свого інтернет-магазину корпорація «АТБ» звернулася до нас. Від нас потрібно було уважно проаналізувати ситуацію в ніші роздрібної торгівлі, визначити точки зростання і запропонувати таку стратегію, яка вивела б онлайн-сервіс замовлення продуктів «АТБ-Маркет» у топ. Перед нашою командою була поставлена умова чітко дотримуватись термінів та відповідально підходити до всіх етапів роботи з сайтом, що якраз відповідає нашим принципам.

    Наші стратегічні плани

    Наші стратегічні плани

    На момент звернення «АТБ» до нашої компанії в Україні вже визначилася трійка лідерів продуктової ніші в онлайні, тому впоратися з поставленим завданням було непросто. Після комплексного аналізу ситуації сформульовано основні стратегічні напрями розвитку онлайн-проекту.

    Визначення джерел отримання пошукового трафіку

    Для розвитку комерційного проекту Інтернету велике значення має збільшення органічного трафіку. Це значимо з кількох причин. По-перше, через пошук приходять зацікавлені клієнти, тому такі переходи є найбільш конверсійними. По-друге, покращуються показники ранжування веб-ресурсу в пошукових системах. Крім того, споживачі більше довіряють сайтам на першій сторінці пошукової видачі.

    Тому перед нашими фахівцями на чільне місце було поставлене завдання — визначити, за рахунок чого можна збільшити приплив відвідувачів на сайт інтернет-магазину нашого клієнта.

    Визначення джерел отримання пошукового трафіку

    Опрацювання комерційних факторів та юзабіліті

    Для ніші роздрібної торгівлі особливо важливо, щоб кожному відвідувачу сайту було інтуїтивно зрозуміло, як додати замовлення до кошика, як оформити доставку та провести оплату. Сучасний споживач вже став досить вимогливим, може «на око» визначити, чи варто йому затриматися на сайті, чи потрібно одразу пошукати ресурс надійніше.

    До основних комерційних факторів ранжирування відносять налаштування зрозумілої навігації, системи фільтрів, зручність взаємодії з сайтом, логічний розподіл товарів за категоріями, можливість їх відкладення. Тому покращення показників юзабіліті та опрацювання комерційних факторів були одними із стратегічних завдань для нашої команди.

    Опрацювання комерційних факторів та юзабіліті

    Технічна оптимізація сайту

    Успішно просувати у пошуку технічно недосконалий сайт неможливо. Крім того, неможливо сподіватися обійти конкурентів, якщо на веб-ресурсі багато непрацюючих посилань, низька швидкість завантаження сторінок або інші проблеми. Наявність помилок на сайті — сигнал пошуковцям про те, що ресурс недостатньо якісний і не може конкурувати за перші місця пошукової видачі.

    Технічна оптимізація дозволяє покращити видимість веб-ресурсу пошуковими роботами, забезпечує швидку індексацію сторінок при внесенні змін на сайт. Тому було особливо важливо привести у відповідність до актуальних вимог пошукових систем інтернет-магазин нашого клієнта.

    Зовнішня оптимізація

    Це ще один напрямок, який дозволив нам підвищити рейтинг сайту в системах пошуку. Опрацювання посилання дає можливість «показати» пошуковим роботам авторитетність веб-ресурсу. Чим більше тематичних майданчиків, що викликають довіру, будуть посилатися на сайт, тим вище він оціниться пошуковими системами. Фахівцям з нашої команди потрібно пропрацювати цей напрямок так, щоб трафік із зовнішніх джерел зріс, але сам ресурс клієнта не потрапив під санкції пошукових систем. Тільки такий філігранний підхід міг дати добрий результат.

    Які проблеми були виявлені на сайті

    На момент звернення до нашої компанії сайт інтернет-магазину «АТБ-Маркет» з різних причин було закрито від індексації. Практично весь трафік складався лише з прямих переходів, реферальних та переходів із пошуку. З головних мінусів у цьому напрямі було те, що повністю були відсутні брендовий трафік та переходи на сторінки з окремими групами товарів.

    Причина кривалася у внутрішніх помилках оптимізації, які потрібно було усунути насамперед. Зокрема, виявлено такі недоліки:

    • не задані шаблони формування метатегів за різними типами посадочних сторінок:
    • не опрацьовано картки товарів та структура каталогу;
    • були відсутні блоки перелінкування;
    • не досліджено комерційних факторів.

    Основні проблеми технічної частини були пов'язані з низькою швидкістю завантаження, відсутністю карти сайту XML, атрибутів ALT на зображеннях. Виявлено дублі головної сторінки, не оптимізовано сторінки пагінації.

    Порівняно з конкурентами був слабким посилальний профіль.

    Наше рішення

    Отримані аналітичні дані допомогли визначити основні точки зростання, завдяки розвитку яких можна вийти хороший результат. Наші подальші дії були такими.

    Крок 1. Усунули технічні помилки на сайті та провели внутрішню оптимізацію

    Опрацювання цього напряму дуже швидко дало відчутний поштовх для зростання показників ресурсу. На старті робіт піддомен був закритий від індексу, потрібно було провести цілу низку заходів для його коректної індексації. Після детального аудиту технічного стану сайту наші фахівці сформували ТЗ із доопрацювань для програміста та простежили за якістю його виконання. Склали коректний файл robots.

    На цьому етапі було опрацьовано структуру сайту, створено групи сторінок та фільтрів для розширення.

    Усунули технічні помилки на сайті та провели внутрішню оптимізацію

    Зважаючи на великий обсяг сторінок, що просуваються, робота зі збору семантики та написання контенту йшла поетапно від місяця до місяця.

    Крок 2. Проробили семантику та поетапно оптимізували контент на сторінках веб-ресурсу

    Наша робота у цьому напрямі була націлена на формування структурованого семантичного ядра. Далі були виділені посадкові сторінки та створено детальний контент-план написання текстів для основних розділів. Особливо важливо було опрацювати сторінки категорій товарів та оптимізувати їх під запити користувачів.

    Наші фахівці стежили, щоб текстовий контент був релевантним для потенційних покупців.

    Крок 3. Склали план з нарощування маси посилань

    Зовнішня оптимізація була важливою частиною роботи над проектом. Ми розпланували все так, щоби показники зростали поступово. Для цього ми щомісяця підбирали сайти-донори для розміщення зовнішніх посилань, формували завдання копірайтерам для написання текстів, закуповували посилання та прес-релізи.

    Все це дозволило покращити позицію сайту клієнта.

    Коментар нашого експерта

    До роботи над проектом команда підійшла із максимальною відповідальністю. У зв'язку з тим, що компанія нашого клієнта є одним із лідерів своєї ніші, важливо було застосувати всю свою експертність для досягнення результату. Дані щомісячних звітів свідчать, що в нас це вийшло.

    Синявський Антон , керівник проекту

    Результати проекту

    Поетапна робота над проектом дала суттєві результати. Наприклад, якщо в перший місяць кількість переходів на сайт із пошукових систем вимірювалася в десятках тисяч, то через 11 місяців роботи цей показник збільшився більш ніж в 11 разів, сягнув сотень тисяч відвідувачів.

    Динамічно зростає та посилальний профіль сайту нашого клієнта.

    Результати проекту

    Ми розпочинали свою роботу практично з нульових показників органічного трафіку. Менш ніж за 11 місяців нам вдалося досягти позначки сто тисяч відвідувань за місяць, і це значення продовжує зростати.

    Показники органічного трафіку

    Ми значно розширили семантичне ядро і вивели велику кількість ключових слів у SERP.

    Вивели велику кількість ключових слів у SERP

    Коментар клієнта

    Однозначно співпраця з Elit-Web принесла нам позитивний досвід. Хочу зазначити, що тендер виявився непростим, чимало вимог було з нашого боку. Але на етапі укладання договору ми знайшли компроміси, які влаштовують обидві сторони.

    Наш інтернет-магазин - це новий напрямок онлайн-комерції, який тільки був запущений з нуля. Ми всі роботи запровадили максимально оперативно (розсилання, товарну рекламу), пропрацювали базову SEO-оптимізацію, обговорили технічні моменти. І це дало свої плоди. Ми масштабувалися щомісяця та покращували результати.

    З усіх питань отримували максимально експертний та оперативний зворотний зв'язок від менеджера проекту, за що дуже вдячні.

    Олександр Базалуков , керівник інтернет-магазину

    Висновки та подальші плани щодо проекту

    Головним показником нашої співпраці з корпорацією «АТБ» стало виведення сайту в топ за основними ключовими запитами. Для нас це цікавий та корисний досвід взаємодії з однією з найбільших компаній України. Робота у висококонкурентній ніші – справжня перевірка експертності наших фахівців, яку вони успішно пройшли.

    Нині співпраця за проектом триває — разом із клієнтом ми ставимо нові цілі та працюємо над їх досягненням. Паралельно з SEO просуванням сайтів наша команда також займається налаштуванням контекстної реклами для цього онлайн-сервісу.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом