0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Кейс із просування унікального стартапу — інтернет-магазину Foodex24

Поділіться
Зміст

    У процесі роботи зі стартапом ми змогли наростити позиції в топі, досягти позитивної динаміки трафіку, збільшивши його в 2,5 рази. За півроку взаємодії видимість ключових слів у пошуку зросла загалом у 6 разів.

    Загальна інформація щодо проекту:

    Назва компанії : Foodex24

    Мета клієнта : збільшення цільового трафіку та опрацювання охоплення цільової аудиторії по Києву

    Тематика : доставка продуктів харчування

    Послуга : seo-просування інтернет-магазину

    Особливості ніші : відносно нова ніша

    Результат : збільшення трафіку в 2,5 рази за 6 місяців

    Загальна інформація щодо проекту

    Новий технологічний онлайн-супермаркет Foodex24 успішно вийшов на ринок у 2020 році, коли через загальнонаціональний локдаун більшість сервісів доставки не могла впоратися зі зростаючою кількістю замовлень. Лише першого дня запуску на сайт зайшло близько 5 тис. осіб.

    У пріоритеті компанії безвідмовний сервіс, добре налагоджений зворотний зв'язок з клієнтами, висока якість продукції, що особливо важливо для продуктів харчування. Творцями онлайн-магазину Foodex24 було обрано новий формат рітейлу – dark store. На час запуску в Україні не було аналогів такого продуктового бізнесу. Метою стало забезпечити контроль всього ланцюжка доставки товару. Підбір асортименту, надходження на склад, перевірка якості та умов зберігання, логістика, кол-центр – все здійснювалось однією компанією.

    Серйозна увага приділялася техніці питання. Великий бюджет щомісяця виділявся на доопрацювання софту в мобільних додатках та на розвиток CRM-системи. Але для розвитку бізнесу онлайн важко обійтися без seo-просування. Щоб збільшити охоплення цільової аудиторії у Києві та підвищити свої позиції у пошуку, стартапери звернулися до нашого агентства.

    Амбітні цілі нашого клієнта

    Амбітні цілі нашого клієнта

    Творці онлайн-магазину Foodex24 поставили перед нами чітке завдання - підняти відсоток трафіку, що продає, з високими показниками конверсії. Незважаючи на короткий період свого розвитку, цей стартапа мав дуже високі показники рентабельності — 26%. У той час, як у деяких інших великих рітейлерів ці цифри були на рівні 2–4 %. Але в планах у Foodex24 було зрости до 32-35%. Від нас потрібно було покращити позиції з усіх актуальних запитів, підвищити продажі.

    Наша стратегія

    Щоб досягти таких високих показників за короткий час, необхідно було діяти чітко, злагоджено та одночасно з кількох напрямків. Головними з них стали:

    1. Технічна оптимізація сайту . Перед нашими фахівцями було поставлено завдання перевірити технічний стан ресурсу та його готовність до активних робіт із seo-просування. Для підвищення рентабельності мало було привести споживача в онлайн-магазин, потрібно було, щоб він затримався в ньому та зробив покупки. У цьому могло допомогти підвищення зручності користування сайтом. Тому було поставлено додаткову мету — розширити юзабіліті функціонал проекту.
    2. Розширення структури . Цей напрямок вимагав свого розвитку, тому що таким чином можна масштабувати онлайн-бізнес, залучити нових клієнтів та підвищити органічний трафік. Вбудовування нових сторінок у існуючу структуру дозволяло покращити позиції ресурсу у пошукових системах.
    3. Опрацювання семантичного ядра . Особливо кропітка задача стояла перед нашими seo-фахівцями у цьому напрямі. Багато в чому успіх проекту залежав від точності вибору ключових запитів. Мав максимально вникнути в бізнес нашого клієнта, розібратися з психологією користувачів і, використовуючи професійні інструменти, скласти повне семантичне ядро.
    4. Розробка посилальної стратегії . Це один із найважливіших елементів seo-просування сайту . Перед фахівцями було поставлене завдання — проаналізувати посилання сайтів-конкурентів, знайти ресурси-донори, з яких можна отримати додатковий трафік, сформувати стратегію нарощування посилальної маси онлайн-магазину.

    Наша стратегія

    Виявлені проблеми та слабкі місця клієнта

    У процесі попереднього аналізу роботи сайту було виявлено такі технічні недоробки:

    • низька швидкість завантаження;
    • наявність помилок мобільної адаптації сайту;
    • відсутність шаблонів метаописів та інші.

    У зоні особливої уваги наших фахівців була розробка рекомендацій щодо покращення юзабіліті сайту, розширення семантичної структури, опрацювання посилального профілю.

    Наше рішення

    Етап 1. Первинна оптимізація сайту, виправлення технічних помилок.

    На цьому етапі команда наших технічних фахівців перевірила за спеціально розробленим чек-листом стан продуктового інтернет-магазину та сформувала перелік першочергових завдань, серед яких були такі:

    • усунути биті сторінки в межах сайту;
    • налаштувати 301 редиректи;
    • інтегрувати атрибути hreflang для реалізації задачі мультимовності;
    • впровадити шаблони мета описів.

    Виконання останнього завдання могло автоматизувати процеси оновлення сторінок сайту, додавання нового контенту. Це було важливим для масштабування проекту.

    Після внесення всіх технічних доробок було згенеровано нову карту сайту у форматі xml.

    Етап 2. Розширення структури сайту та опрацювання семантичного ядра

    Для виведення онлайн-магазину в топ ми пропрацювали структуру веб-ресурсу, керуючись принципами логічності, ієрархії, максимальної стислості та чіткості при назві. У роботі ми, з одного боку, намагалися уникнути присутності товару одночасно у кількох категоріях, з іншого боку — додали фільтри для окремих груп продуктів.

    Далі наші фахівці зібрали ключові фрази для кожного елемента структури, виділили посадкові сторінки та налаштували просування.

    Розширення структури сайту та опрацювання семантичного ядра

    Етап 3. Поліпшення показників юзабіліті онлайн-магазину

    На цьому етапі було проведено велику роботу з аналізу юзабіліті сайтів-конкурентів та детального вивчення ресурсу нашого клієнта. У результаті було впроваджено такі доопрацювання:

    • на головній сторінці - виведені блоки новин та рецептів; реалізовано блок брендів; у спливаючому вікні з'являється банер із мотивацією для авторизації користувачів; переформатовано сторінку акцій;
    • на сторінках категорій – переміщений блок популярних товарів донизу; на прев'ю виведено загальний рейтинг товару;
    • на товарних сторінках – реалізована можливість залишити відгук; додано блок схожих товарів; виведено бренд, при натисканні на який можна перейти на список усієї продукції цього виробника; додано докладні характеристики та описи; виведено інформацію про харчову цінність та умови зберігання.

    Все це зробило сайт кориснішим для споживача, дозволило збільшити конверсію ресурсу.

    Поліпшення показників юзабіліті онлайн-магазину

    Етап 4. Реалізація посилальної стратегії

    Паралельно з поліпшенням самого ресурсу велася робота щодо його статейного просування. Було організовано закупівлю статейних біржових посилань. У зв'язку зі специфікою тематики з продажу продуктів харчування було ухвалено рішення про закупівлю крауд-посилань та розміщення на форумах.

    Коментар нашого експерта

    Особливістю цього проекту було те, що наша команда зустрілася з бізнесом, який швидко стартував та планував не лише утримати заданий темп розвитку, а й наростити його. Нам вдалося побудувати свою роботу так, щоб досягти поставленої мети. Цьому допомогла тісна комунікація з клієнтом та відчуття єдиної команди. Нами було надано доступ до персонального кабінету, де було видно звітність за результатами кожного етапу, і можна було відстежити результативність.

    Костянтин Буравікін , акаунт-менеджер проекту

    Результати проекту

    За час нашої роботи з просування Foodex24 нам вдалося досягти збільшення трафіку майже в 2,5 рази - з 2500 до 6205.

    Результати проекту

    Позиції за ключовими словами зросли майже у 6 разів.

    Позиції за ключовими словами зросли майже у 6 разів

    Динаміка видимості пошуковими системами показала приріст майже вчетверо за три місяці роботи над проектом.

    Динаміка видимості пошуковими системами

    Дані про позитивні зміни посилання профілю представлені на діаграмі.

    Дані про позитивні зміни посилання профілю

    8 грудня 2020 року дані ключових позицій Google склали:

    • у ТОП-3 - 2%;
    • у ТОП-10 - 8%;
    • у ТОП-30 - 20%.

    Оскільки у пріоритеті були рентабельність та результативність, дані про позиції у пошуку збиралися щомісяця. Наведемо приклад кількох отриманих результатів:

    Ключовий запит

    Позиція у пошуку на початку роботи

    Результат на момент здачі проекту

    Високочастотні запити

    доставка продуктів

    101

    4

    доставка м'яса

    101

    15

    доставка овочів

    101

    3

    доставка фруктів

    101

    4

    Середньо- та низькочастотні запити

    доставка свіжого м'яса Київ

    86

    7

    доставка охолодженої риби

    82

    12

    купити морс онлайн

    70

    9

    замовити шинку додому

    97

    1

    доставка індички

    68

    8

    Політика Google

    Висновки та подальші плани щодо проекту

    Досвід роботи зі стартапом був для нас унікальним, оскільки зажадав особливої чіткості та злагодженості, уваги до деталей. Сьогодні наш клієнт зробив ребрендинг, змінив домен та двигун. Як відомо, компанія придбала сервіс доставки продуктів Fresh Food, і з вересня 2021 вони обидві працюють під новим брендом Goodex. Наразі ми обговорюємо можливості подальшої співпраці, і наступною метою стане збереження напрацьованих позицій та продовження динаміки приросту трафіку.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом