Поділіться
Зміст

    Просування інтернет-магазину, де представлені товари для дому та подорожей, зажадало від нашої команди комплексного підходу та розробки такої стратегії, впровадження якої дозволило обійти конкурентів, які щільно посіли топові позиції в тематиці. За час роботи над проектом у нашого клієнта у 6 разів збільшилася відвідуваність сайту з пошуку, і у 4 рази зросла кількість транзакцій.

    Загальна інформація щодо проекту

    Загальна інформація щодо проекту:

    Назва компанії : Dorami

    Мета клієнта : зростання продажів з органічного пошуку

    Реєстрація домену : січень 2018

    Послуга : seo-просування

    Тематика компанії : інтернет-магазин товарів для дому та подорожей

    Особливості ніші : висока конкуренція за пріоритетними категоріями

    Регіон просування : Україна

    Результат роботи : зростання органічного трафіку у 6 разів, збільшення кількості транзакцій у 4 рази

    Інтернет-магазин dorami.com.ua був створений порівняно недавно, в асортименті представлені товари для подорожей, предмети домашнього побуту, аксесуари для занять спортом, дитячі товари. У цій сфері компанія пропонує своїм клієнтам якісні товари за оптимальною вартістю.

    Dorami вигідно відрізняється від своїх конкурентів тим, що намагається задовольнити потреби кожного покупця. На сайті є детальні описи товарів, статті, відеоогляди з рекомендаціями, як вибрати той чи інший продукт, реальні відгуки клієнтів.

    Власники інтернет-магазину dorami.com.ua зіштовхнулися з великою кількістю конкурентів у тематичній ніші. У доменів основних їхніх суперників була перевага — вони були створені раніше, встигли наростити масу посилань і добре ранжувалися в пошукових системах. Незважаючи на високу якість продукції, низькі ціни та уважне ставлення до покупців, компанії Dorami було складно обійти їх. З метою seo-просування сайту та збільшення продажу з органічного пошуку творці інтернет-магазину звернулися до нас.

    З якою основною проблемою звернувся клієнт

    З якою основною проблемою звернувся клієнт

    В інтернет-магазині нашого клієнта було багато точок перетину товарів з конкуруючими ресурсами. За різноманітністю асортименту у пріоритетних категоріях Dorami практично не відрізнявся від них. Але проблема в тому, що, незважаючи на все це, з пошукового трафіку продажів практично не було. На момент початку робіт більшість заявок із сайту припадала на платний пошук.

    Клієнт звернувся до нас у липні 2019 року, з моменту реєстрації домену минуло лише півтора роки. Перед нашою командою було поставлено завдання seo-просування dorami.com.ua, збільшення конверсії ресурсу.

    Наші стратегічні плани

    Наші стратегічні плани

    Наша команда розуміла всі труднощі в просуванні досить молодого інтернет-магазину. Потрібно протистояти пошуковій видачі серйозним конкурентним ресурсам, розвиненим маркетплейс. Для досягнення поставленої мети було вирішено опрацювати такі напрямки:

    1. Первинна оптимізація сайту та аналіз конкурентів . На першому етапі ми поставили завдання вивчити сильні та слабкі сторони інтернет-ресурсів, зібрати інформацію про особливості їхньої структури, оцінити якість контенту. Щоб скласти план подальшої роботи, важливо було зрозуміти, яка відвідуваність цих сайтів, скільки сторінок індексується, скільки якісних тематичних майданчиків посилається на ресурси.
    2. Розробка посилальної стратегії . Це стало одним із найважливіших напрямків нашої роботи, оскільки дозволяло вивести інтернет-ресурс на верхні позиції у видачі, наростити пошуковий трафік, підвищити впізнаваність бренду. Сайти-конкуренти за більш тривалий період існування вже сформували достатню масу посилань для утримання своїх позицій у топі за рахунок великої кількості доменів-донорів. Ми мали діяти дуже акуратно і розробити такий план закупівлі посилань на якісних ресурсах, щоб dorami.com.ua не був заблокований і не потрапив під фільтри.
    3. Юзабіліті-аудит . Для e-commerce показники зручності користування сайтом дуже значущі, тому що при такому асортименті споживач здійснить покупку на тому ресурсі, де він зможе швидко перейти зі сторінки на сторінку, без проблем оформить замовлення, уточнить деталі доставки та оплати. Таким чином, ми планували, покращивши показники юзабіліті, підвищити конверсію інтернет-магазину.
    4. Складання семантичного ядра та створення нових посадкових сторінок . Аналіз показав, що відсутність трафіку з пошукової видачі пояснювалося ще й тим, що на сайті нашого клієнта було слабо оптимізовано посадкові сторінки, виявлено проблеми з семантикою. Перед членами нашої команди було поставлено завдання щодо розширення семантичного ядра, щоб вплинути на ранжування ресурсу в пошуковій видачі, опрацювати ключові запити різної частотності. Далі планувалося створити нові сторінки та внести на них оптимізований контент.

    Які проблеми на сайті клієнта було виявлено

    Які проблеми на сайті клієнта було виявлено

    У процесі роботи над сайтом dorami.com.ua ми зіткнулися з тим, що низькі показники органічного трафіку були пов'язані зі слабким опрацюванням семантичного ядра. Практично не використовували його потенційні можливості.

    Серед інших проблем, з якими зіткнулися на момент початку робіт, були:

    • слабка оптимізація посадкових сторінок;
    • суттєве відставання від конкурентів за кількістю доменів-донорів;
    • проблеми з юзабіліті сайту.

    Нами було складено комплексний стратегічний план розкручування інтернет-магазину та визначено тактичні завдання.

    Виконані нами роботи

    Виконані нами роботи

    Крок 1. Аудит технічного стану сайту та усунення виявлених недоліків

    Питання технічної оптимізації ресурсу стали одними з перших під час просування сайту нашого клієнта. Було підготовлено ТЗ програмістам на доопрацювання, до якого було включено:

    • збільшення швидкості завантаження сайту, у т. ч. та на мобільних пристроях;
    • видалення дублів та «битих» сторінок;
    • покращення налаштувань системи фільтрів.

    Крок 2. Підготовка та впровадження доробок з юзабіліті та комерційних факторів ранжування

    В результаті аналізу конкурентів було виявлено проблеми у цьому напрямі. Наші спеціалісти виконали такі роботи:

    • додали кнопки зворотного зв'язку через телефон та популярні месенджери;
    • налаштували швидке повернення на початок сторінки;
    • вивели розділи з акційними, що найбільше переглядаються і новими товарами на головну сторінку.

    Виконання цих та інших видів робіт дозволило збільшити час перебування на сайті, підвищити зручність замовлення продукції.

    Крок 3. Робота над посиланням на профіль сайту

    У цьому напрямку насамперед ми наростили кількість доменів-донорів. При закупівлі посилань враховувалися їхній загальний рейтинг у пошукових системах, відсоток індексації сторінок та інші показники. Було вибрано майданчики, які максимально наближені за своєю тематикою до сайту нашого клієнта.

    Крок 4. Опрацювання семантичного ядра

    Для залучення цільової аудиторії та покращення ранжирування у пошукових системах нашими фахівцями значно розширено структуру сайту dorami.com.ua. Були впроваджені сторінки фільтрів та налаштовано їхнє просування. Це дозволило розширити семантику.

    Було виділено пріоритетні сторінки категорій, сформовано ТЗ для копірайтерів та написано тематичні інформаційні статті.

    Коментар нашого експерта

    Вивчивши попит за пріоритетними категоріями ресурсу, наші фахівці вирішили створити та оптимізувати нові посадкові сторінки. У сукупності з роботами над технічним станом сайту, юзабіліті та нарощуванням маси посилань це дозволило в кілька разів збільшити трафік з пошуку та кількість транзакцій.

    Артур Каспаров , SEO-фахівець

    Основні результати проекту

    На початку роботи над проектом, у липні 2019 року, показники відвідуваності та конверсії були такими: 2026 користувачів з пошуку, 64 транзакції.

    Основні результати проекту

    Станом на липень 2021 року відвідуваність зросла більш ніж у 6 разів, а конверсія ресурсу — у 4 рази. Таким чином, наш клієнт отримав 12 705 користувачів з пошуку та 272 транзакції.

    Відвідуваність зросла більш ніж у 6 разів

    Показники динаміки трафіку пошуку за час роботи над проектом представлені на діаграмі.

    Показники динаміки трафіку із пошуку

    Висновки та подальші плани щодо проекту

    Виконання завдання з розкрутки сайту Dorami дало можливість нашій команді виявити свої знання та вміння щодо покращення ранжирування порівняно молодого ресурсу. На сьогодні роботи з просування інтернет-магазину продовжуються. У планах — створення нових сторінок, що просуваються під низько- і середньоконкурентні запити з метою збільшення трафіку з пошуку та кількості замовлень.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
    категорії блогу
    Останні статті
    У вас проект у цій ніші і ви хочете таких самих результатів?