0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Кейс із контекстної реклами для косметичного бренду RevitaLash Cosmetics

15 лютого 2022
342
1
Поділіться
Зміст

    Робота над просуванням популярного бренду RevitaLash Cosmetics показала, що за допомогою контекстної реклами цілком реально збільшити кількість нових користувачів майже в 3 рази, причому дохідність реклами збільшилася на 53%.

    Загальна інформація щодо проєкту:

    Назва компанії: RevitaLash Cosmetics

    Цілі клієнта: збільшити продажі, перенаправити клієнтів з ресурсів, де продають підробки

    Тематика: преміумзасоби для відновлення та оздоровлення вій, брів та волосся

    Послуга: контекстна реклама

    Особливості ніші: робота з монобрендом, висока конкуренція на ринку

    Результати роботи: кількість кліків зросла в 3,7 раза, транзакцій – у 3,4. Вартість кліку знизилася вдвічі

    RevitaLash Cosmetics — це популярний бренд, який став відомий тим, що пропонує представницям прекрасної статі повірити в себе та відновити природну красу вій, брів та волосся. Ціль роботи компанії спрямована не тільки на оздоровлення природних елементів краси жінки. Фірма підтримує фонди боротьби з раком молочної залози та всіх, хто займається дослідженнями у цій галузі, профілактикою та лікуванням хвороби.

    Історія бренду веде свій відлік з 2006 року, коли лікар-офтальмолог створив для коханої дружини сироватку для вій, яка могла допомогти їй відновити красу після радикального лікування. Головне, чого прагнув засновник компанії, — це подарувати жінці впевненість у своїх силах та віру у привабливість.

    revitalash cosmetics

    Сьогодні у колекції бренду RevitaLash Cosmetics є сироватки для брів та вій, засоби для макіяжу та демакіяжу, професійні шампуні, маски, кондиціонери для волосся. Кожен із продуктів має унікальну запатентовану формулу, є гіпоалергенним, рекомендований для використання дерматологами.

    Наш клієнт — офіційний представник бренду RevitaLash Cosmetics в Україні, тому якість та оригінальність продукції гарантуються. Але в деяких українських інтернет-магазинах можна зустріти підроблені товари, їх ціни значно нижчі. Така ситуація спричиняє зниження трафіку нашого клієнта. Перед нами було поставлене завдання виправити це, привести нових цільових користувачів на сайт.

    бренд RevitaLash Cosmetics

    Цілі та завдання проєкту

    Наш клієнт уже мав досвід запуску рекламних кампаній, серед яких окремі давали результат із завищеною ціною за клік. Отже, основні цілі, поставлені перед нами, були такі:

    • залучити нових цільових клієнтів на сайт;
    • повернути споживачів, які вже знайомі з продукцією бренду;
    • оптимізувати витрати на рекламу.

    Крім того, у довгострокових планах було зміцнення позицій бренду на ринку, підвищення впізнаваності торгової марки RevitaLash Cosmetics.

    торгова марка RevitaLash Cosmetics

    Наша стратегія

    Свою роботу ми вирішили організувати так.

    1. Експрес-аудит рекламного кабінету.

      Цей етап був потрібний на старті роботи над проєктом. Без нього важко зрозуміти, як споживачі реагують на рекламні діючі кампанії. У процесі роботи нам необхідно було перевірити налаштування кампаній, аудиторій, ключових слів. Зроблені висновки можуть допомогти знайти точки зростання для просування сайту за допомогою контекстної реклами.

    2. Аналіз та оптимізація торгових кампаній клієнта.

      За звітами в Google Analytics на сайті revitalash.ua було видно, що у клієнта були кампанії з гарною результативністю. Але водночас були проблеми: завищена ціна за клік, наявність ключових слів, які можна було відключити через низьку ефективність. У цьому напрямі можна було попрацювати, щоб досягти більш високих результатів. Торгові кампанії мають потенціал для просування проєкту. Зокрема, звіт «Асоційовані конверсії» показав, що вони беруть участь як допоміжний інструмент у ланцюжку взаємодій користувачів до кінцевої покупки.

    3. Тестування інших видів PPC-реклами.

      Експрес-аудит показав, що у роботі не були задіяні кампанії в контекстно-медійній мережі, зокрема ремаркетинг. А перед нашою командою стояло завдання повернути тих споживачів, які користувалися елітною косметикою від торгової марки RevitaLash. У цьому міг би допомогти ремаркетинг. Просування в КМС Google відкривало доступ до нової аудиторії на партнерських майданчиках Google.

    Тестування видів PPC-реклами

    Наше рішення

    Крок 1. Поліпшення налаштувань пошукових кампаній

    Ми ретельно вивчили звіти у рекламному кабінеті. Щоб підвищити конверсію та знизити ціну за клік, ми зробили наступне:

    • склали список мінус-слів та відключили їх;
    • вивантажили нову семантику для розширення діючих кампаній та збільшення охоплення;
    • додали нові ключові слова на основі звіту з пошукових запитів, за якими було отримано транзакції;
    • скоригували показники рентабельності у стратегії призначення ставок для масштабування результатів та зростання рентабельності.

    Крок 2. Запуск кампаній у медійній мережі Google

    Нашою головною метою було охопити холодну аудиторію і в такий спосіб розширити охоплення, підвищити впізнаваність бренду.

    Насамперед ми додали таргетинг на власну аудиторію та look a like за базою клієнтів.

    Крок 3. Налаштування торгових кампаній

    Для цього ми користувалися Google Merchant Center. Нам допомогли спеціалісти, які працювали на самому сайті. Вони вивантажили файл із фідом даних, який ми використовували у рекламному кабінеті. Також ми підключили програми для роботи з торговими кампаніями, включили автооновлення атрибутів та покращення зображень.

    Запуск кампаній у медійній мережі Google

    Коментар нашого експерта

    Складність просування полягала в тому, що наш клієнт – монобренд. Майже 95% брендовий трафік. Цільова аудиторія обмежена, тому що це не бюджетна, а дорога косметика. Цінники товарів стартували від 1000 грн. При цьому граничною СРА було поставлено суму до 250 грн. Це майже вдвічі нижче, ніж стартові показники.

    Також перед нами стояло завдання — розширити кількість тих, хто знайомий із RevitaLash Cosmetics. Паралельно це могло вплинути на зменшення попиту продукції нашого клієнта у так званих чорних дилерів, які нелегально перепродають підроблену косметику, користуючись чужим брендом. Робота з налаштуваннями в рекламному кабінеті та запуск шопінгу дали нам можливість залучити конверсійний трафік

    Анастасія Гусак, senior PPC specialist

    Результати проєкту та подальші плани

    Звіти щодо проєкту показали, що ми зі своїм завданням впоралися. Число кліків зросло в 3,7 раза, транзакцій – у 3,4 раза. Вартість кліку досягла планових показників.

    Загалом відзначається зростання за доходом на 53%.

    Показники

    Було

    Стало

    Покази

    183 395

    307 548

    Кліки

    1 450

    5 397

    Транзакції

    16

    54

    СРА

    486 грн.

    266 грн.

    ROAS

    692%

    802%

    На наш погляд, позитивним результатом стало те, що кількість нових відвідувачів сайту збільшилася майже втричі.

    кейс ррс

    Робота над проєктом тривала 5 місяців. За цей час ми здобули новий досвід у ніші елітної косметики, а клієнт збільшив свій дохід. Наразі роботи над проєктом призупинено. Клієнт вирішив далі робити все самостійно.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом