0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Кейс просування інтернет-магазину меблів у США: зростання трафіку в 5 разів за 9 місяців

Поділіться
Зміст

    У цьому кейсі йтиметься про те, як за допомогою комплексного SEO просування можна вийти на високі позиції в пошуковій видачі у висококонкурентній тематичній ніші. За 9 місяців щільної співпраці з нашою компанією трафік двох сайтів було збільшено у 5 разів.

    Кейс просування інтернет-магазину меблів у США

    Загальна інформація щодо проекту:

    Назва компанії : сайти меблевої компанії з USA

    Мета клієнта : збільшити пошуковий трафік мінімум у 2 рази, обійти конкурентів, які мають міцні позиції у тематичній ніші

    Реєстрація домену : 2014 рік/2010 рік

    Послуга : просування інтернет магазину в США

    Тематика компанії : Patio/Outdoor Furniture / Luxury Home Furniture

    Особливості ніші : у тематиці компанії є і вузькопрофільні проекти, і великі ритейлери

    Регіон : USA

    Результат роботи : перевиконано прогноз відвідуваності (трафік зріс у 5 разів), запущено ще один сайт

    як збільшити трафік - вихідні дані щодо проектів

    Основна проблема клієнта

    Наш клієнт працює у щільно заповненій висококонкурентній ніші з продажу меблів через інтернет. Серед його конкурентів – великі рітейлери, наприклад Walmart, Homedepot та компанії, що спеціалізуються на окремих напрямках, зокрема Lumens, Bellacor та інші.

    До нас клієнт звернувся з проблемою функціонування 2 сайтів, які були створені у 2010 та 2014 роках, але на сьогодні мали сумарний органічний трафік близько 65 тисяч відвідувань на місяць. Ці показники були значно нижчими, ніж у прямих конкурентів.

    Було поставлене завдання – піднятися у пошуковій видачі щонайменше в 2 рази.

    ТОП інтернет-магазинів фурнітури на ринку USA

    Історія про те, як ми побудували стабільну систему залучення клієнтів за допомогою SEO

    Наша SEO-стратегія для інтернет магазину у США

    Нашими SEO-фахівцями було визначено, що стратегічно важливо перевірити, чи є технічні помилки на сайтах, зайнятися внутрішнім та зовнішнім просуванням ресурсів. Виходячи з цього, було поставлено такі тактичні завдання.

    Комплексний аудит та опрацювання структури сайту

    комплексний аудит та опрацювання структури сайту

    У перші тижні роботи над проектом ми провели ретельне дослідження сайту, а саме:

    ➔ маркетинговий аудит сайту;

    ➔ технічний аудит сайту;

    ➔ аналіз внутрішніх SEO-характеристик сайту;

    ➔ аналіз зовнішньої маси посилань і авторитетності веб-ресурсу;

    Ми виявили безліч проблем щодо технічної частини сайту:

    ➔ категорії сайту дублювалися під різними URLs

    ➔ багато Page Titles та Meta Descriptions мали ознаки переоптимізації і не були унікальними, дублювалися як усередині сайту, так і в інтернеті;

    ➔ структура заголовків теж була не оптимізована;

    ➔ третина сторінок товарів та більшість категорій були без текстового опису.

    Початкова структура сайту була досить примітивною для ефективного SEO. До існуючих категорій на сайті було додано ще понад 20 нових підкатегорій товарів. Для цього нам довелося змінити та оптимізувати структуру верхнього та бокового меню сайту, зробивши його зручнішим як для покупців, так і для пошукових систем.

    На основі аналізу кількості запитів у пошукових системах товарів, представлених на сайті, ми переробили ієрархію категорій товарів, а також додатково візуалізували та оптимізували найпопулярніші категорії.

    ієрархія категорій товарів

    Ми розуміли, що чітка та логічна структура ресурсів згодом стане основою його просування в Мережі. Від цього залежить:

    • чи зможе потенційний покупець знайти потрібний товар саме на вашому сайті, а не у конкурента;
    • як ресурс індексуватиметься пошуковими системами.

    Технічний аудит загалом допоможе виявити помилки, що заважають пошукачам побачити сайт.

    Первинна оптимізація інтернет-магазину та аналіз конкурентів

    Просування магазину у США, у тематиці продажу меблів ставило перед нашою компанією складне завдання. По-перше, у цій ніші функціонувало кілька сайтів, які представляли продукцію давно розкручених брендів, тому використовувати тільки високочастотні запити було неефективно. По-друге, позиції щодо середньо- та низькочастотних ключів теж були зайняті вузькопрофільними проектами.

    Аналіз особливостей сайтів конкурентів дозволив зрозуміти, чому користувачі вибирають дані ресурси, що саме їх приваблює та змушує там залишатися. Також аналіз сайтів конкурентів дозволив визначити, яким напрямам SEO варто приділити особливу увагу початковому етапі. А складання максимально релевантного семантичного ядра сайту та згодом його розширення дали можливість збільшити кількість відвідувачів у декілька разів.

    Стратегія seo-просування

    Аудит та стратегія посилальної маси

    Цей напрям робіт залишається актуальним для сайтів, яким понад два роки. Як правило, робота ведеться за кількома напрямками:

    • оцінюється якість майданчиків розміщення посилань. Ключовими параметрами є відвідуваність, збіг ЦА та тематики проекту, регіон;
    • відбираються посадкові сторінки;
    • складається список природних анкорів.

    Виконаний нами аудит сайту дозволив визначитися з подальшим планом робіт з пошуку релевантних майданчиків, а також були обрані пріоритетні сторінки для нарощування посилальної маси.

    Юзабіліті-аудит інтернет магазину в США

    Вивчення поведінки користувачів на наших ресурсах та порівняння з тим, як вони поводилися на аналогічних, дозволили побачити, що заважає потенційним клієнтам здійснити покупку. Нам було важливо знайти бар'єри, що знижують конверсію, та відбудуватися від конкурентів.

    Наш попередній досвід роботи показував, що якщо користувач хоч раз зіштовхнувся з незручностями перебування на сайті, то він на нього не повернеться. Крім того, важливо дізнатися, які основні канали трафіку, з яких пристроїв заходять потенційні клієнти, які сторінки їх більше цікавлять.

    Юзабіліті аудит сайту

    Виявлені проблеми та слабкі місця сайту клієнта

    Наш аудит стану ресурсів показав, що хоч контент на основних посадкових сторінках був високої якості, його було небагато. Багато сторінок були без описів, в повному обсязі значні категорії були опрацьовані чітко. Не вівся розділ блогу. Через це сайт втрачав досить значну кількість трафіку.

    Технічні помилки

    Було складено великий перелік проблем, які вимагали негайного усунення, інакше вся наступна робота могла б стати неефективною. Серед таких помилок були:

    • відсутні директиви у robots.txt;
    • велика кількість зайвих редиректів;
    • дублі слішів;
    • 404 помилки;
    • відсутність Alt на зображеннях;
    • безліч сторінок із дублями Title;
    • велика кількість сторінок із дублями Description;
    • безліч сторінок без H1;
    • множинні помилки у структурі заголовків;
    • низька швидкість завантаження сайту;
    • відсутність багатьох елементів мікророзмітки.

    Всі ці недоліки заважали пошуковим системам індексувати ресурси та коректно відображати їхній вміст.

    Практично немає приросту маси посилань

    Вивчення всіх посилань на сайти показало майже повну відсутність динаміки в цьому напрямку. Для алгоритмів пошукових систем це поганий показник, що негативно впливає на ранжування ресурсів.

    Крім того, було визначено, що ключові сторінки мали дуже низькі показники в порівнянні з конкурентами.

    Недоопрацювання в юзабіліті

    Для користувачів з США дуже важливо, щоб ресурс був user-friendly. Ми виявили, що багатьох необхідних категорій на сайтах просто не було. Відсутня інформаційний розділ, де були б рекомендації щодо того, як вибрати товар, які особливості бренду та ін. Не використовувалися сучасні канали трафіку.

    Чек-лист виправлення технічних помилок сайту

    Що було зроблено і яких результатів досягли

    Крок 1. Виправлено технічні помилки ресурсів

    Технічний аудит допоміг виявити недоробки, які ми у процесі роботи точково виправили. Зокрема усунуто різні неточності у складанні метатегів та структури заголовків, переналаштовано редиректи, оптимізовано зображення та уточнено атрибути Alt, а також інші помилки, які були знайдені. Додатково було рекомендовано під час оновлення сторінок регулярно додавати мікророзмітку на сайти. У цьому значно допоміг проведений аналіз метатегів конкурентів пріоритетних сторінок.

    Крок 2. Оптимізовано внутрішній контент

    Ще одним напрямком роботи стало збільшення кількості унікального контенту на сайті. Це дало нам змогу збільшити видимість ресурсу за ключовими словами. Ми оптимізували контент на пріоритетних сторінках. Далі детально проаналізували текстовий зміст ресурсів наших найближчих конкурентів і виходячи з цього розширили семантичне ядро. Це стало основою складання нових ТЗ.

    Глибокий аналіз тематичної ніші дав нам можливість зробити висновки у тому, яким чином інші компанії досягають високих позицій у видачі. На підставі цього ми сформували список своїх конкурентних переваг для користувачів і постаралися реалізувати це при написанні контенту.

    Крок 3. Реалізовано стратегію нарощування посилального профілю

    На підставі отриманих даних з аналітики та сервісів аналізу зворотних посилань наш SEO-фахівець з лінкбілдинку розробив стратегію заміщення старої заспамленої посилальної маси на нову постійну, високоавторитетну, більш нішеву та регіональну масу посилань.

    Протягом 2 місяців ми повністю позбулися неякісних посилань, при цьому не потрапивши під фільтри ПС і зберігши позитивну динаміку зростання маси посилань. Також був підключений крауд-маркетинг з відвідуваних форумів, блогів для отримання якісних безанкорних « розбавочних » входжень в анкорлист.

    реалізовано стратегію нарощування посилального профілю

    повністю позбулися неякісних посилань

    Особливості тематичної ніші диктували нам умову використання лише «білих» посилань, тож були відібрані трастові та тематичні майданчики, які мали гарну динаміку трафіку. Цей спосіб показав повільнішу динаміку порівняно з іншими, але робота тільки з якісними донорами дозволила підвищити відвідуваність вибраних сторінок. Також ми розробили пропозиції щодо розвитку в цьому напрямку.

    Крок 4. Покращено юзабіліті

    Було ухвалено рішення для залучення додаткового трафіку почати розвивати інфорозділ, роблячи класний user-friendly контент.

    Також у процесі робіт використовували Pinterest як додаткове джерело просування.

    Pinterest як додаткове джерело просування

    Коментар нашого експерта

    Основне, з чим зіткнулися в проекті, – це з лютою конкуренцією у furniture-ніші у США. Коли ти борешся за позиції в топі з гігантами типу Walmart, досить важко отримати результат швидко. Ну і, звісно, обсяги робіт, гігантські, бо на сайті мільйони сторінок.

    Був постійний ресерч ніші та конкурентів. Намагалися швидко впровадити технічні правки, оскільки технічне SEO – одна з найважливіших у e-commerce тематиці. Використовували White Hat Links, оскільки в цій ніші багато хто будує тільки «білі» посилання. Важливим фактором стало написання контенту як для посадкових сторінок з категоріями, фільтрами, так і Buying Guide – різні вибірки зі стилями меблів»

    Олександр Вострецов , SEO Team Lead

    Результати проекту

    На старті клієнт мав на одному ресурсі 27186 переходів із пошуку за місяць, на другому – 38857. Після 9 місяців просування інтернет магазину цифри стали набагато вищими і конверсія збільшилася.

    Динаміка по місяцях:

    Динаміка трафіку інтернет магазину меблевої фурнітури

    Стали набагато вищими і щоденні показники. У пікові дні трафік з пошуку становив близько 7000 осіб на один сайт, і близько 10000-11000 тисяч осіб на обидва. При цьому варто врахувати, що один із сайтів продає сезонний товар, і трафік восени-взимку менше, ніж навесні-влітку.

    Динаміка днями:

    Динаміка трафіку інтернет магазину меблевої фурнітури по днях

    В результаті ми отримали зростання трафіку в 5 разів за перші 6 місяців і в 10 разів після року співпраці. Просто пропорційно зростанню відвідувачів на сайті з органічного пошуку піднялися і аудиторії відвідувачів з інших безкоштовних каналів referral, direct.

    отримали зростання трафіку у 5 разів за перші 6 місяців

    Ми ставили невисокі прогнозні показники, оскільки USA-ринок дуже стабільний та щільно заповнений різними пропозиціями. Почасти нам «допомогла» плачевна ситуація з поширенням Covid-19. У цей час e-commerce проекти змогли розвернутися. Тільки для цього потрібно було грамотно спланувати стратегію. Що ми зробили.

    Коментар клієнта

    Ми, як власники інтернет-магазину меблів у США, зацікавилися пропозиціями Elit Web щодо збільшення трафіку. Потішило, що команда впоралася з поставленим завданням і результати перевершили наші очікування. Ми вирішили продовжити нашу взаємодію та замовили в Elit Web розробку нашого третього сайту. Сподіваємося, що результат буде таким самим позитивним.

    Юрій Рачицький , CEO Net Retailers

    Висновки та подальші плани щодо проекту

    Рік спільної роботи був досить складним, бо довелося працювати за невизначених умов пандемії. Але ми змогли виправити багато дрібних технічних недоробок, продовжити створення унікального контенту високої якості, налагодити інші процеси.

    Наразі кількість покупок збільшилась відповідно до зростання відвідувачів на сайті. Завдяки успішній роботі наших SEO-фахівців вартість одного відвідувача з пошуку зменшилась у 5 разів, а клієнт вийшов у лідери з онлайн-продажів меблів у США.

    Наразі ми на одній хвилі з клієнтом, але цілі у нього змінилися. Тепер поставлене завдання збільшити трафік до півмільйона на місяць з органіки, над чим наша команда продовжує працювати.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
    категорії блогу
    Останні статті
    У вас проект у цій ніші і ви хочете таких самих результатів?