Комплексне рішення щодо просування в Австрії від Elit-web з гарантією результату.
Для початку варто сказати, що Google – далеко не єдина популярна пошукова система Австрії. Частка пошукових систем у країні така:
Тобто Google хоч і залишається найбільш затребуваною пошуковою системою, але відкидати Bing і Yahoo все ж таки не варто.
Другий важливий момент – аудиторія користувачів інтернету. В Австрії найактивніші інтернет-користувачі — це молодь віком 14–24 років. Дещо менше користувачів до 34 років. Ще менше людей старшого віку.
І третій значущий нюанс – це мова. Офіційною мовою в Австрії вважається німецька. Однак він помітно відрізняється від класичного німецького, поєднуючи в собі діалект Баварії та швейцарську німецьку. Через досить велику різноманітність мовних груп просування сайтів в Австрії раціонально вести з націленням та семантикою турецькою, сербською, а також румунською мовами. Знову ж таки, їхня частка загалом невелика, але виключити їх не можна.
На першому етапі ми комплексно аналізуємо сайт клієнта за низкою параметрів: вивчаємо технічний стан, семантику та юзабіліті, виявляємо критичні помилки та шляхи подальшої SEO-оптимізації.
Важливо розуміти, що чим якісніше проведений аналіз сайту, тим ефективнішою буде вся подальша робота з SEO-просування.
Наші фахівці ніколи не працюють «наосліп» і не пропонують своїх рішень, якщо не впевнені в їхній ефективності. Тільки ретельний первинний аналіз дозволяє перейти до наступного кроку.
Стратегія SEO-просування – це комплексний та детальний план дій, який формується на основі даних аналізу з урахуванням цілей просування. Універсальної стратегії просування незалежно від країни просто не існує.
Ми при розробці стратегії відштовхуємося від поставленої мети просування: Збільшення продажів компанії клієнта, Зростання позицій з релевантних ключових слів у пошукових системах, Збільшення кількості унікальних відвідувачів сайту.
Самі ж цілі залежать від того, який саме сайт ми просуваємо. Для комерційного сайту першому місці збільшення продажів. Для інфоресурсів та інтернет-магазинів — зростання позицій. Для блогів, розважальних майданчиків та нових, ще маловідомих сайтів – збільшення кількості унікальних відвідувачів.
Коли аналіз сайту проведено, а стратегію розроблено, можна переходити безпосередньо до оптимізації ресурсу. Це комплексний і багаторівневий процес, який включає оптимізацію коду, виправлення технічних помилок, переробку структури сторінок і дизайну, поліпшення юзабіліті та поведінкових факторів.
Окрім іншого, обов'язково необхідно усунути дублі сторінок, якщо такі (майже завжди) є, прискорити завантаження сайту до оптимальних 200 мс, налаштувати помилку 404 для неіснуючих сторінок, закрити технічні сторінки від індексації та багато іншого.
Внутрішня оптимізація - один із найскладніших і трудомістких етапів SEO-просування будь-якого сайту. Тому довіряти його потрібно виключно кваліфікованим фахівцям. Інакше пізніше доведеться виправляти помилки попередніх «оптимізаторів», що обійдеться навіть дорожче.
Лінкбілдинг - це процес нарощування посилання сайту. Якщо говорити максимально простою мовою, то чим більше авторитетних ресурсів посилається на ваш сайт, тим краще SEO.
Якийсь час тому популярним методом лінкбілдингу була масова закупівля посилань на посилальних біржах. Цей спосіб дозволяв швидко нарощувати посилальну масу, але її якість в більшості випадків залишалася дуже спірним. Сьогодні велика кількість вхідних посилань з неавторитетних ресурсів — це гірше для SEO, ніж їхня відсутність. Тому якщо вам пропонують масово закуповувати посилання, радимо кілька разів подумати, перш ніж погоджуватися.
Ми від такого методу лінкбілдингу давно відмовилися і нарощуємо природну масу посилань для сайтів клієнтів. Кількість зовнішніх посилань при цьому менша, але вони кращі. Так зване чорне та сіре SEO давно залишилося у минулому. Сьогодні у тренді «білі» методи та чесна конкуренція. І сучасний бізнес від цього насправді лише виграє.
Не можна просувати сайт у Чехії «наосліп». Щоб досягати поставленої мети, коригувати стратегію та оптимізувати бюджет, необхідно аналізувати поведінкові фактори відвідувачів та конверсію.
Головні поведінкові фактори, які ми аналізуємо: загальна відвідуваність сайту та окремих сторінок, кількість відмов, глибина перегляду, дії користувачів на сторінці, конверсії та інше.
Аналітика, A/B-тестування та зіставлення показників за різні періоди - це можливість при менших вкладеннях отримати кращі результати просування. І нехтувати цим точно не слід!
Особистий кабінет клієнта – онлайн-дашборд з ключовими метриками.
У будь-який час ви можете переглянути процес виконання завдань та результати рекламних кампаній за проєктом.
Elit-Web – одне з найбільших агенцій інтернет-маркетингу в Україні. Але найголовніше — ми маємо багаторічний практичний досвід просування в європейських країнах, у тому числі на ринку Австрії.
Ми у своїй роботі завжди враховуємо специфіку країни та навіть регіону, в якому просуваємо сайт. Де це розумно - застосовуємо класичні методи та інструменти SEO. А де потрібний особливий підхід — шукаємо та реалізуємо його повною мірою.
Ще один важливий плюс для вас – це ціна. Австрія – недешева країна. І замовляти просування у компаніях на внутрішньому ринку — це набагато дорожче, ніж співпрацювати з українською агенцією. З нами при менших вкладеннях ви отримаєте аналогічний або навіть найкращий результат.
Ми в Elit-Web знаємо, як оптимізувати вкладення клієнта у розкручування сайтів в Австрії, надавши відмінні та цілком прогнозовані результати у визначений термін.
Тип робіт |
Pro |
Enterprise |
Повне опрацювання структури сайту |
✅ |
✅ |
Первинна оптимізація сайту та аналіз конкурентів |
✅ |
✅ |
Технічний аудит + ТЗ на доопрацювання |
✅ |
✅ |
Аудит посилальної маси + стратегія маси посилань |
✅ |
✅ |
Щомісячна звітність в особистому кабінеті клієнта |
✅ |
✅ |
Юзабіліті аудит сайту + ТЗ на доопрацювання |
✅ |
✅ |
Створення нових посадкових сторінок |
✅ |
✅ |
Внесення контенту на посадкові сторінки |
✅ |
✅ |
Семантичне ядро |
✅ |
✅ |
Трудовитрати команди спеціалістів (на місяць) |
до 20 год |
до 50 год |
від $ 800/місяць |
від $1200/місяць |