Якщо у вас є бізнес-сторінка в Інстаграмі, ви, ймовірно, вже зіткнулися з тим, що в описі можна розмістити лише одне активне посилання. SMM-фахівці користуються такою можливістю по-різному: хтось дає посилання на одну з платформ, де паралельно просувається бренд, наприклад профіль Facebook або чат-бот Телеграм. Якщо компанія має офіційний сайт, то до біо в Інстаграмі додають адресу вебресурсу. По суті, на цьому можливості обмежуються. Однак існує більш зручний спосіб зв'язати акаунт у соцмережах з іншими ресурсами. Для цього вам належить створити мультипосилання. Далі ми розповімо, як це зробити.
Мультипосилання: що це та навіщо вони потрібні
Мультипосилання — це зручна сторінка, де зібрано відразу кілька посилань. Насамперед вона дозволяє користувачам легко переходити у форми замовлення, на сайт, у месенджери, а також підписуватись на розсилку. Найпростіше взаємодіяти з такими міністорінками з мобільних пристроїв. Зазвичай мультипосилання оформляється у вигляді мінімалістичного лендингу з кнопками, що ведуть на різні платформи, як, наприклад, у нашому акаунті:
Іноді ще додають логотип компанії, короткий текст та іншу інформацію, як у наведеному нижче прикладі:
Про посилання в біо вперше заговорили приблизно з 2016 року, коли Instagram заборонив розміщення активних лінків у постах. Натомість користувачі почали вказувати URL-адресу в описі профілю та закликати підписників переходити по ній. Згодом ця практика поширилася на TikTok, Pinterest і Twitter (нині X).
Обмеження на розміщення єдиного посилання у профілі підштовхнуло до того, що почали з'являтися послуги, за допомогою яких можна створити універсальну сторінку з кількома важливими адресами.
Мультипосилання в Інстаграм підкреслює присутність бренду не лише на одній платформі та створює єдиний простір для просування. Наприклад, якщо людина знайшла ваш профіль в Instagram, але основний контент публікується на YouTube, а також є сайт і канал у Telegram, то через мультипосилання користувач зможе перейти на інший канал. Це прибирає зайві бар'єри та спрямовує аудиторію саме туди, де ви найактивніші.
Для комерційних платформ мультипосилання може стати точкою входу у воронку продажу. Якщо розмістити на ньому кнопки, що ведуть в інтернет-магазин — з переходами до каталогу товарів, на сторінку оформлення замовлення або в розділ з відгуками й акціями, — користувач вибере потрібний лінк залежно від етапу прийняття рішення, на якому він знаходиться.
Крім того, мультипосилання у профілі Інстаграма корисні:
- блогерам — для додавання посилань на YouTube, Telegram, TikTok, подкасти й інші платформи;
- спеціалістам, які надають онлайн-послуги, — для збору заявок, відкриття доступу до форм запису на вебінари або інших форм реєстрації;
- ресторанам і кафе — для розміщення меню, посилань на бронювання столиків і геолокації;
- салонам краси — для переходу на сервіси онлайн-запису та додавання геолокації.
Ще одна перевага мультипосилань полягає в тому, що за їх допомогою можна дізнатися, скільки разів користувачі переходили по тому чи іншому лінку та які сторінки були найпопулярнішими. Це стає можливим, тому що багато сервісів для створення мінілендингів надають аналітику.
У чому відмінність мультипосилання від сайту
Дізнавшись, що таке мультипосилання, ви можете поставити запитання: навіщо воно потрібне, якщо є сайт, на якому зібрано багато різної інформації, і забезпечений доступ до різних розділів і блоків? Справді, завдання, які виконують мультипосилання та сайт, частково схожі: це можливість перейти до різних ресурсів і доступ до найважливішої інформації.
Головна відмінність мультипосилання від сайту — його проста та лаконічна структура. Замість багатьох сторінок і розділів на вебресурсі користувач бачить один екран із коротким описом і найважливішими лінками. А як відомо, простота — це саме те, що подобається відвідувачу. Йому не потрібно витрачати час на пошук потрібної інформації чи переходи між сторінками. Усі важливі відомості про компанію одразу доступні. Також людині пропонують можливість перейти на той канал комунікації, який йому подобається. У такому разі знижується ймовірність втрати потенційних клієнтів, оскільки вони можуть швидко потрапити туди, куди їм потрібно.
Для молодих брендів мультипосилання Інстаграм на початковому етапі може стати альтернативою повноцінному лендингу. Використовуючи безкоштовні послуги, вони можуть зробити мультипосилання з переходами на інші соцмережі, в месенджери, до форми зворотного зв'язку тощо. При цьому не витрачається бюджет на створення сайту.
Ті компанії, які вже мають свій сайт та активно працюють на інших платформах, також можуть використовувати функціонал мультипосилань. По-перше, у такий спосіб вони допомагають «пов'язати» різні канали. А по-друге, можуть перенаправляти користувачів відразу в потрібні розділи вебресурсу: на сторінку конкретного продукту, у форму зворотного зв'язку або в інший розділ. Така оптимізація шляху користувача дозволяє утримати потенційного клієнта та підвищити конверсію.
Чому мультипосилання в Instagram користуються популярністю
Instagram залишається топовим соціальним каналом вивчення брендів. За даними глобального звіту за 2024 рік, 62,3% активних користувачів цієї платформи заявили, що використовують її для вивчення брендів і продуктів. Тому бізнес і блогери прагнуть гідно представити себе в цій соцмережі. Але обмеження на використання клікабельних посилань призводить до того, що фахівці шукають способи, як створити мультипосилання.
Допустимо, для мережі косметичних салонів буде доречним використовувати мультипосилання таким чином:
- дати посилання на інші соцмережі, щоб збільшити охоплення й утримувати клієнтів;
- додати кнопки з лінком на карти з адресами, щоб користувачі могли визначити, до якого салону їм зручніше добиратися, та побудувати маршрут.
Також можна запропонувати перейти на сторінку з акціями:
Або, наприклад, зробити так, як пропонує туристичний бренд:
Таким чином, вся необхідна інформація виявляється під рукою, а клієнтам не потрібно шукати її вручну.
Мультипосилання затребувані серед користувачів Instagram, оскільки виконують такі функції:
- замінюють одну клікабельну адресу у профілі на сторінку з усіма важливими лінками;
- перенаправляють аудиторію на зовнішні ресурси (якщо це актуально);
- економлять час на створення повноцінного лендингу;
- дають можливість відстежити переходи та відкоригувати стратегію просування;
- систематизувати інформацію та зробити профіль зручнішим.
Найчастіше мультипосилання для Інстаграм використовується, щоб додати лінки на такі ресурси:
- сайт компанії;
- WhatsApp, Telegram, Viber для зв'язку;
- інші соціальні мережі (Facebook, TikTok);
- канал на YouTube;
- окремі сторінки з акціями, спецпропозиціями;
- онлайн-запис на послуги;
- платформи для монетизації (Patreon, Buy Me a Coffee й інші);
- донати, збори;
- форми зворотного зв'язку чи опитування.
У результаті бренд отримує акуратну сторінку, оформлену у корпоративному стилі.
Основні сервіси для створення мультипосилань
Пропонуємо розібратися докладніше, як зробити мультипосилання в Інстаграм без навичок програмування та серйозних витрат. Головне — вибрати зручну платформу, яка дозволяє просто редагувати посилання та надає доступ до аналітики. Ми пропонуємо вам добірку сервісів для створення мультипосилань.
Універсальний інструмент SendPulse
Один із популярних сервісів для створення мультипосилань — SendPulse. Серед інших можливостей ця платформа надає доступ до конструктора мінілендингів. З його допомогою ви легко розберетеся, як зробити мультипосилання, а якщо захочете — зробите наступний крок та розробите повноцінну вебсторінку з унікальним дизайном.
Серед переваг сервісу:
- проста реєстрація на сайті та швидкий доступ до початку роботи;
- наявність шаблонів для різних ніш;
- гнучкі налаштування. Можна вибрати колір, шрифти, форму кнопок, фон та інші елементи;
- можливість інтегрувати мінілендинг з іншими сервісами (email-розсилками, чат-ботами) та системами аналітики;
- додавання форм для збирання контактів.
У редакторі є три робочі області:
- ліва панель із набором блоків, які можна перетягувати на сторінку, з якою ви працюєте;
- центральна частина — сам мінісайт. Дуже зручно, що на ньому відразу відображаються зміни;
- права панель, де представлені налаштування кожного елемента (розмір, кольори, відступи, кнопки).
Після завершення редагування сторінка зберігається та стає доступною для використання.
Mssg.me — сервіс для створення мультипосилань
Mssg.me — це платформа для створення стильних мінілендингів. Вона трохи поступається по функціоналу просунутішим конструкторам, але необхідний мінімум інструментів на ній представлений. Використовуючи безкоштовний тариф на цій платформі, ви зможете:
- вибрати одну з колірних тем;
- додати фото, заголовок і короткий опис свого бізнесу;
- диференціювати посилання на різні об'єкти за допомогою різних кольорів та іконок;
- додати візуальний роздільник для зручності навігації;
- підключити месенджери для швидкого доступу;
- підключити базову аналітику та збирати дані про кількість переглядів і кліків.
Для тих, кому стандартних функцій недостатньо, передбачено тариф Mssg.me PRO, в якому з'являються функції додавання форм зворотного зв'язку, посилань на каталог товарів і підключення докладної аналітики через Google Analytics або Facebook Pixel.
Choko.Link — сервіс для зв'язку з месенджерами
Choko.Link — це короткий і зручний конструктор. Він не пропонує багато варіантів оформлення та вбудованих шаблонів, але найнеобхідніше є. Платформа приваблює користувачів доступними тарифними планами.
На цьому сервісі є можливість:
- вибрати колірну схему та, якщо необхідно, внести до неї зміни;
- додати форми для збирання заявок;
- підключити WhatsApp, Facebook Messenger, Telegram, Viber;
- налаштувати збір статистики за кліками та переглядами;
- додати мультипосилання у вигляді віджету на сайт.
Щоправда, у безкоштовному тарифі обмежена кількість блоків, які можна додати. Підключивши платну версію, ви зможете створити 11 мультипосилань із 25 блоками на кожній. Також відкриється доступ до додаткових інструментів.
DigitTime — конструктор мультипосилань з розширеними можливостями
DigitTime — це інтерактивна платформа, яка дозволяє створити персоналізовані мультипосилання. Користувачі, які зареєструються на цьому сервісі та почнуть працювати, зможуть:
- вибрати індивідуальний фон, зображення та шрифти;
- налаштувати UTM-мітки та додати їх, щоб відстежити дії користувачів;
- згенерувати QR-код для зручності клієнтів;
- прив'язати свій домен;
- підключити платіжну систему, щоб приймати оплату відразу після переходу за посиланням;
- налаштувати збір аналітики.
Однак у безкоштовній версії не можна приховати логотип платформи та рекламу. Щоб усунути ці елементи, доведеться вибирати платний тариф.
PassLink — мультипосилання з акцентом на офлайн-інтеграцію
PassLink — це сервіс від маркетингової платформи Passteam. У ньому також є можливість згенерувати QR-код, який можна розмістити у магазині, офісі або на візитівках, щоб клієнти миттєво отримували доступ до важливих даних.
Серед особливостей PassLink:
- додавання необмеженої кількості посилань;
- можливості редагування зовнішнього вигляду мінілендингу;
- інтеграція з соцмережами та месенджерами;
- підключення аналітики для відстеження статистики.
PassLink підійде не тільки онлайн-бізнесу, а й компаніям із фізичними точками продажу, які хочуть покращити взаємодію з клієнтами.
Як швидко створити мультипосилання: докладна інструкція зі скриншотами
У цьому розділі ми розповімо, як створити та як додати мультипосилання в Інстаграм за допомогою ще одного зручного сервісу Linktr.ee, про який ми не згадували раніше. Ви зможете переконатися, що цей процес є максимально доступним для кожного.
Крок 1. Реєстрація на платформі.
Нагадуємо, що на сервісі є безкоштовні та платні тарифи. Почати ви зможете з безкоштовної версії.
Під час реєстрації вам буде запропоновано вказати рід занять.
Виберіть варіанти отримання доходу.
Крок 2. Вибір дизайну, кількості посилань та інших параметрів.
На цьому етапі ви зможете вибрати варіант колірної схеми із запропонованих.
Потім вкажіть, які платформи ви хочете зв'язати між собою за допомогою мультипосилання.
Додайте посилання на них.
Виберіть фото для свого профілю та додайте опис.
Крок 3. Фінальне редагування.
На цьому етапі вам відкриється вікно, в якому ви зможете відредагувати всі елементи, підключити системи аналітики, відкоригувати кольори, шрифти тощо. Праворуч відобразиться мультипосилання, яка змінюватиметься в міру внесення змін.
Після завершення процесу скопіюйте посилання та додайте його до профілю в Інстаграмі.
Підбиваючи підсумки
На завершення підкреслимо, що мультипосилання допомагає вирішити безліч проблем. Створити його можна лише за кілька хвилин за допомогою спеціальних сервісів. Водночас це позбавляє необхідності розробляти окремий сайт чи лендинг, постійно змінювати посилання у профілі під нові акції чи публікації, а також нагадувати користувачам, де шукати потрібну інформацію. З мультипосиланням достатньо одного кліка для переходу на потрібний ресурс. А головне — це спосіб об'єднати ваші платформи докупи. Розмістіть адресу, контакти, посилання в одному місці, і ви побачите, як це сподобається вашим клієнтам.
Залишіть ваші контактні дані.
Будемо раді обговорити ваш проект!